Wat een Bassie idd... Met zn Miele...quote:
Nog steeds jammer dat ze 's avonds beginnen en 's ochtends eindigen i.p.v. andersom. Ik wil best een paar uur kijken, maar de hele nachtquote:
Anders krijgen ze nooit 12 uur zendtijd denk ikquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:18 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat ze 's avonds beginnen en 's ochtends eindigen i.p.v. andersom. Ik wil best een paar uur kijken, maar de hele nacht![]()
Ben met jou eens ..ik had ook liever andersom gewild 's ochtends en zo 12 uur verder. Ik probeer zoveel mogelijk te kijken en de rest maar opnemenquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:18 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat ze 's avonds beginnen en 's ochtends eindigen i.p.v. andersom. Ik wil best een paar uur kijken, maar de hele nacht![]()
Ja, het programma jaquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee joh, van zaterdagavond half 9 tot zondagmorgen half 9
Ik ben die zaterdagmorgen al om half 7 wakker omdat ik moet werken.quote:Op zondag 2 november 2008 13:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Oh op zo'n manier ! 24 uur wakker blijven als je toevallig zaterdag morgen om half 9 wakker bent. Het is zeker live.
Cola-infuus wordt het voor onsquote:Op zondag 2 november 2008 13:17 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik ben die zaterdagmorgen al om half 7 wakker omdat ik moet werken.![]()
Dus als ik ga kijken blijf ik wel 26 uur wakker.
Extran.quote:Op zondag 2 november 2008 13:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Koffie / Red Bull / iets dergelijks dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |