Ok dankje ik ga even kijkenquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:58 schreef Tabloid het volgende:
Ik keek afgelopen week de DVD van Mooi! Weer de Leeuw en het was de tweede uitzending volgens Paul de Leeuw.
Heb je wel meer kans hé als je lid wordt van de VARA!! Dat vroeg ze ook aan mij bent u lid van de vara?Ja zei ik.. Jammer KiwiTjuHh dat jullie niet kunnen gaan omdat het vol is..quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja, wij kunnen niet meer. Het zit vol
Probeerde ze ons gelijk lid te maken van de VARA, maar daar ben ik maar even niet op in gegaan.
Die van vanavond is vanmiddag opgenomen en van zaterdag werd naar de uitreiking opgenomen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:33 schreef Specularium het volgende:
Gingen ze nou de show van Zaterdag direct na de uitreiking opnemen?
Ah cool, dikke feestuitzending morgen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die van vanavond is vanmiddag opgenomen en van zaterdag werd naar de uitreiking opgenomen.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ah cool, dikke feestuitzending morgen!
Het is een keer weer wat anders, 1 zo'n gast had wel een goed punt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:15 schreef VegaKip het volgende:
Ik vond de show van gister niet zo leuk...Wel knap dat ie al die kritiek aandurft
Ja voor 1 keer kan het wel, maar ben blij dat het vanavond weer gewoon isquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het is een keer weer wat anders, 1 zo'n gast had wel een goed punt.
Dat Paul altijd te veel lacht om z'n eigen grappen, dat vind ik ook vrij irritant eigenlijk
Ik heb het vanmorgen op video gekeken..was iets minder mooi ..Maar Hans was erquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:15 schreef VegaKip het volgende:
Ik vond de show van gister niet zo leuk...Wel knap dat ie al die kritiek aandurft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |