abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62208581

De iPhone3G is vanaf nu exclusief verkrijgbaar bij T-Mobile. Hij is het wachten meer dan waard geweest. Want met 3G technologie, GPS routeplanner, Microsoft Exchange en App Store heb je nog meer functies bij de hand. De iPhone3G is net als de eerste iPhone drie producten in één: een revolutionaire telefoon, een iPod met breedbeelddisplay en een toestel waarmee je kunt internetten en e-mailen. Alleen gaat dit nu veel sneller en zonder beperkingen. iPhone3G. Zet de trend in de mobiele telefonie.

De knoppen en maten:

En de specificaties:
quote:
• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)

• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR

• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur

• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon

• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop

In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.

Klik hier voor de uitgebreide technische specificaties.

Wat is nieuw aan de Iphone 3G?

iPhone met 3G-technologie biedt snelle toegang tot het internet en e-mail, op alle mobiele netwerken wereldwijd. Met iPhone 3G kun je overal van alles doen: internetten, e-mailen, routebeschrijvingen opvragen en filmpjes bekijken – zelfs als je tegelijkertijd aan het bellen bent.

Altijd weten waar je bent, routebeschrijvingen opvragen en kijken waar de files staan – het kan allemaal direct vanaf je iPhone. De applicatie Kaarten op iPhone 3G combineert GPS, Wi-Fi en gsm-locatietechnologie met een multi-touch-interface, en vormt zo de beste routeplanner ooit.

Een abonnement neem je bij T-Mobile met de volgende tarieven:

En het unlocken van de sim bij T-Mobile kost:
quote:
0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis

Frequently Asked Questions

Onderstaande tekst is afkomstig van het iPhone-topic @ GoT en is vervaardigd door harley.

Wat is de nieuwe functionaliteit van de 2.0 software?

De functionaliteit is voor de nieuwe en oude iPhone gelijk en is alleen beperkt door de hardware. Het is onder te verdelen in 3 categoriën: de nieuwe functionaliteit die vooral interessant voor bedrijven is, de SDK en de nieuwe functionaliteit voor de "gewone" consumenten.

Voor bedrijven is er naast Microsoft Exchange support, ondersteuning voor Cisco VPN netwerken, auto-discovery, remote wipe en betere beveiligingen voor draadloze netwerken, zoals 802.1X en WPA2 worden ondersteund.

De SDK voegt de mogelijkheid toe voor ontwikkelaars om software te ontwikkelen. Deze software wordt verkocht via de App store. Deze zorgt er ook voor dat updates beschikbaar worden gesteld etc. De AppStore is beschikbaar in 62 landen, en alle applicaties die kleiner zijn dan 10 MB kunnen via het mobiele netwerk worden gedownload.

Voor de eindgebruiker zijn er ook veel nieuwe features, ik zal de belangrijkste hier noemen. Er is volledige ondersteuning voor zowel iWork als MS Office documenten (incl. Powerpoint). In het adresboek zit nu ook een zoekfunctie. In Mail is het mogelijk om meerdere e-mails tegelijk te verwijderen of verplaatsen.

Hoe kan ik aan een simlockvrije iPhone komen?

Met de komst van de nieuwe 3G iPhone zal importeren een stuk lastiger worden. In Amerika zal de telefoon alleen nog maar geactiveerd verkocht worden. Dus je kunt niet zomaar de winkel uit lopen, je zult een abonnement erbij moeten afsluiten. Misschien komen er wel mogelijkheden in andere landen, want vanaf 11 juli zal de iPhone in 22 landen te koop zijn en later dit jaar zelfs in 70 landen.

In België en Frankrijk moet de iPhone ook simlockvrij verkocht worden. Dat betekent dat er daar een mogelijkheid zal zijn om aan een simlockvrije telefoon te komen. Het probleem daarbij is alleen de prijs, want het zal waarschijnlijk niet goedkoop worden. In Engeland zal de iPhone ook prepaid te krijgen zijn, misschien dat daar mogelijkheden voor komen

Het importeren (voornamelijk uit Amerika) wordt verder besproken in [iPhone] Importeren deel 2. Als je een topic wilt openen over het gebruiken van een iPhone 3G uit een andere europees land, neem dan even contact op met een van de moderators van Apple Talk

Waar kan ik de handleiding eigenlijk vinden?

De iPhone is voor veel mensen het eerste Apple produkt en daarom kunnen er een aantal zaken onduidelijk zijn. Het feit dat je niet eens een handleiding meegeleverd krijgt en alleen een snelstartgids helpt hier natuurlijk niet aan mee. Dus om te beginnen. De nederlandse handleiding is te downloaden op:
Apple iPhone handleiding (PDF).

Daarnaast staat bij de bookmarks op de iPhone zelf ook een link naar de "iPhone User Guide". Dit is een link naar de website van Apple, waarin op een speciaal voor de iPhone gemaakte site ook allerlei dingen worden uitgelegd.

Hoe kan ik de iPhone klaarmaken voor gebruik?

Als je je iPhone voor de 1e keer aanzet krijg je na het opstarten en ingeven van je pincode het volgende scherm:

Hiermee bedoelt apple dat je je telefoon aan je pc of mac dient te koppelen en via iTunes dient aan te melden. Mocht je iTunes nog niet geinstalleerd hebben kun je deze downloaden via: iTunes Download pagina. Hierna is je iPhone actief en kun je bellen en alle andere dingen doen die mogelijk zijn met een iPhone.

Ik heb geen creditcard en wil me toch registreren om mijn iPhone te kunnen gebruiken?

Je kunt in het registratiescherm ook kiezen voor de optie:
Geen - aanschaffen van betaalde applicaties is niet mogelijk
Click 'n Buy - voor aanschaffen via je afschrijving van je bankrekening.

Hoe kan ik een eigen ringtone instellen?

Mac gebruikers kunnen dit het makkelijkst doen via het programmapakket iLife '08 van Apple zelf waarin het programma Garageband zit. Hiermee kun je een willekeurig audiobestand selecteren bewerken en omzetten naar het juiste formaat zodat je iPhone hem accepteert als beltoon.

Voor Windows gebruikers is er het programma iPhone Ringtone Maker van Efiko Software. Je kunt daarvan een demo downloaden welke je 3 ringtones laat maken. Vanuit dit programma wordt het direct toegevoegd aan je ringtone collectie in iTunes 7.7. Logischerwijs dien je op de Mac en PC nog wel even te synchroniseren en daarna via het instellingen menu je ringtone in te stellen.

Daarnaast kan het ook via iTunes zelf (met dank aan Fab1Man):
Ga naar de MP3 die je wilt converten naar ringtone.
Rechtsklik op MP3 -> Info Tonen -> Opties -> stel bij begintijd je starttijd in, dus stel op 0:10 gaat dat in waarmee je wilt beginnen. Eindtijd moet maximaal 40 seconden later zijn.
Sluit venster.
Rechtsklik op MP3 -> Selectie converteren naar AAC
Rechtsklik op de ringtone -> In Windows Explorer tonen.
Extensie wijzigen van m4a naar m4r.
Plaats je ringtone in een map waar je 'm wilt hebben en dubbelklik op de ringtone.
Er komt een nieuwe tab bij in iTunes, genaamd ringtones.
Wanneer je nu je iPhone synchroniseert, heb je de tab "Ringtones". Hierin kun je de gewenste ringtone(s) selecteren om te syncen met je iPhone.
Wil je apps uit de store via je pc installeren op je iPhone maar heb je daar geen rechten toe volgens iTunes?

Probeer in bovenaan in de werkbalk van itunes het volgende in te stellen:
Store -> Computer Machtigen met dank aan Erulezz

Het terugsyncen van apps die gekocht zijn via de iPhone wil ook niet altijd lekker gaan. Je kunt dit handmatig doen, door de iPhone aan te sluiten en dan in de linkerkolom van iTunes met de rechtermuisknop te klikken op de iPhone en te kiezen voor "zet aankopen over".

Hoe kan ik apps verwijderen welke via de iPhone zijn geinstalleerd?

- Houd je vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Tik op het kruisje in de hoek van het programma dat u wilt verwijderen.
- Tik op 'Verwijder' en druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik het springboard organiseren?

- Houd uw vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Sleep het icoontje naar de gewenste plaats.druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik een filmpje omzetten voor gebruik op de iPhone?

Mits hij aan de goede voorwaarden voldoet kun je hem via iTunes zo overzetten. Mocht je een afwijkend bestandsformaat hebben. Dan zijn er heel veel opties. iLounge heeft twee fantastische guides hierover gemaakt:
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Mac)
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Windows)

Voor Windows gebruikers is er daarnaast in PMD nog een fantastische handleiding te vinden: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs.

Waarom geeft Google Maps geeft een grote blauwe pulserende ring om mijn locatie?

Deze ring geeft aan hoeveel "afwijking" er is op dat moment. De afwijking zal binnen groter zijn, omdat GPS dan geen of geen goede fix kan krijgen. Dan wordt er overgeschakeld op de minder precieze locatiebepaling met behulp van GSM masten en wifi.

Waarom kan ik niet navigeren?

Google Maps is een locatiebepalend programma met routeplan mogelijkheden. Het is dus wel mogelijk om een route te plannen en deze dan te volgen op het scherm. Het is niet mogelijk om aanwijzingen te krijgen.

Gesproken navigatie is nog niet mogelijk alhoewel er al een werkende Tomtom is geshowed door TomTom en Telenav ook al navigatie officieel heeft aangekondigd zie ook Telenav kondigt navigatie voor iPhone 3G aan.

Hoe kan ik tabbladen gebruiken in Safari?

Het onderste icoontje (de twee kleine venstertjes achter elkaar) eenmaal aanklikken en je kunt met meerdere vensters/tabbladen internetten.

Ik kan de Scientific calculator niet vinden alleen de standaard?

Kantel je iPhone eens op zijn kant en dan schakelt de calculator ook om naar de uitgebreide variant.

Hoe maak ik een screenshot op de iPhone?

Houd de home-knop ingedrukt en druk één maal op de aan/uit-knop. Je screenshot word nu in de foto-rol geplaatst (zelfde locatie als de foto's van de camera). De screenshots worden opgeslagen als PNG's. Bestandsgrootte is ongeveer 50-100 Kb.

Linkje naar wiki van deze OP
PS4 online: micro_nl
pi_62208611
Kut, moet 17 zijn.
pi_62208812
nog 4 maanden en dan verloopt mn huidige abo. hoog tijd voor een iPhone
Don't take life too serious or you'll never get out of life.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 18:45:29 #4
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62209033
TVP. 2.2 brengt veel keks
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 18:54:00 #5
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62209229
iPheune
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_62209241
Heb net mijn Iphone binnen gekregen
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:00:29 #7
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62209405
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 18:54 schreef Str4t0sPh3r3 het volgende:
Heb net mijn Iphone binnen gekregen
Als ik er zelf niet 1 had zou ik je willen aanraken

Ontopic: Have you or have you not heard about the bird?
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
pi_62209470
Waarom is het zo ongelooflijk moeilijk (of ik ben een mongool) om een handleiding te vinden, over hoe .app bestanden te instaleren? Ik heb winscp kom ook in mijn ipod, maar welke mappen moet ik aanmaken e.d?

iemand een goede link? Ben al 30 min aan het zoeken, maar heb er helemaal niks aan. Er was toen zon fijne tutorial op youtube maar die kan ik niet meer vinden
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:06:55 #9
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62209593
Wanneer komt 2.2? En wanneer komt 'ie met KPN? Heb wel zin om te upgraden naar de 3G .
2000 light years from home
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:25:19 #10
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62210104
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:06 schreef Merkie het volgende:
Wanneer komt 2.2?
Dat kan 'ieder' moment zijn. Ze laten het nooit weten behalve laatst op dat event.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_62210586
Eindelijk SwirlyMMS werkende, en werkt echt prima!
pi_62211841
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:06 schreef Merkie het volgende:
Wanneer komt 2.2? En wanneer komt 'ie met KPN? Heb wel zin om te upgraden naar de 3G .
Volgende maand op z'n vroegst..
Eens een Baaron, altijd een Baaron!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:21:39 #13
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62211915
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:25 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dat kan 'ieder' moment zijn. Ze laten het nooit weten behalve laatst op dat event.
Maar je jailbreak is dan weer weg he?
pi_62212404
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:21 schreef shroomer het volgende:

[..]

Maar je jailbreak is dan weer weg he?
jep, dan duurt het weer tussen 1 en 14 dagen voordat je kan jailbreaken...apple gaat het tegen dus ze proberen het steeds moeilijk te maken...het dev team heeft hem meestal eerder voor de mac dan voor windows klaar...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:37:25 #15
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_62212440
Ik wil TomTom.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_62213748
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:37 schreef portier het volgende:
Ik wil TomTom.
Wie niet, zit er sowieso met 2.2 nog niet in....
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:28:47 #17
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_62214168
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:40 schreef sweetysven het volgende:
Eindelijk SwirlyMMS werkende, en werkt echt prima!
Ik heb het vandaag maar aangeschaft. Die 6 euro lig ik ook niet wakker van...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:31:47 #18
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:48:55 #19
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62214922
SwirlyMMS werkt niet met KPN .
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:00:21 #20
45511 TimmyAsd
pi_62215392
wat is swirlymms?
pi_62215593
heeft iemand enig idee hoe het geluid is als je video opnames maakt met de iPhone en dan vooral in ruimtes waar bijvoorbeeld een live bandje staat te spelen. Lijkt me handig als ik voor Tribe of Noise op pad ben.

Thanks
http://www.challenger50.nl/?action=vote&deelnemerID=120
pi_62216289
Je kunt officieel nog geen video opnames maken met de iPhone. Zijn vast wel apps voor te krijgen maar ga er maar van uit dat het geen super opnames zullen zijn.
pi_62216318
Vandaag heb ik mijn iPhone officieel 2 maanden, sinds 7 augustus!
Joehoe, en tevens TVP!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:52:38 #24
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_62217559
Potverdrie, ik heb mijn iPhone nu vijf dagen en het werkt allemaal vlekkeloos in de stad waar ik woon (Groningen). Kwam er echter net achter dat ik en het dorp waar mijn ouders wonen, en waar ik 3 keer in de week moet zijn omdat ik daar voetbaltraining geef en zelf moet trainen, totaal geen bereik heb. :s
pi_62217580
Potverdrie, ik heb mijn iPhone nu vijf dagen en het werkt allemaal vlekkeloos in de stad waar ik woon (Groningen). Kwam er echter net achter dat ik in het dorp waar mijn ouders wonen, en waar ik 3 keer in de week moet zijn omdat ik daar voetbaltraining geef en zelf moet trainen, totaal geen bereik heb. :s
pi_62219527
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:25 schreef sunmoonstar het volgende:
Joehoe, en tevens TVP!
Heb je nog steeds profijt van m'n masterclass?
pi_62219673
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:02 schreef Foppema het volgende:

[..]

Heb je nog steeds profijt van m'n masterclass?
Zeg dat wel.elke dag speel ik wel een paar keer, en ik heb al een paar keer gewonnen! Zelfs van een Japanner! En die zijn juist vaak zo goed!!

Maar ik moet toegeven dat ik toch eigenlijk ook nog wel regelmatig verlies, hoor
pi_62220202
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 18:45 schreef Biogarde het volgende:
TVP. 2.2 brengt veel keks
hadden we de laatste paar update niet allemaal op vrijdag?
Dit keer zonder signature
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:40:21 #30
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62220240
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:37 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

hadden we de laatste paar update niet allemaal op vrijdag?
Nee, eerdere waren volgens mij random ergens in de week. En dan variërend van 4 uur in de middag tot middernacht. Geen touw aan vast te knopen.

Het is daar bij Apple 9 uur vroeger geloof ik. Dus als er een update komt, dan moet het daar minimaal 7 uur 's ochtends zijn wanneer je kijkt naar eerdere updates. Dus een update hier in Nederland is dan na 16.00 beschikbaar. Men, wat een geleuter
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:44:13 #31
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62220323
Ik gok zelf op vandaag of morgen (donderdag). Sowieso deze week.

Bron? Water en omdat appel.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:58:29 #32
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_62220541
Vandaag eindelijk m'n iPhone weer terug. Hij is twee keer opgestuurd geweest, omdat ze er de eerste keer niks mee hadden gedaan..

Maar ik heb weer een nieuwe, it's all good.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  woensdag 8 oktober 2008 @ 03:28:39 #33
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_62221971
wat gaan de meest in het oog springende veranderingen bij 2.2 zijn?
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  woensdag 8 oktober 2008 @ 08:16:41 #34
20641 portier
pi_62223140
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:09 schreef Ericjuh het volgende:
nieuw in iphone v2.2:

Ik denk dat ik de autocorrectie maar aan laat staan. Vind het eigenlijk wel fijn als je snel een sms typt.
Waardeloos dus.
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  woensdag 8 oktober 2008 @ 09:57:36 #35
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62225021
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 08:16 schreef portier het volgende:

[..]

Waardeloos dus.
pi_62225039
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:25 schreef sunmoonstar het volgende:
Joehoe, en tevens TVP!
Ik de mijne vandaag 12 maanden en 12 dagen! En nog steeds aan het afvragen of ik de overstap naar een 3G moet maken....
Calmer than you are
pi_62225703
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 08:16 schreef portier het volgende:

[..]

Waardeloos dus.
Ik denk dat ik één van de weinige bent die open toegeeft de auto-correctie functie niet uit te gaan zetten. Ik vind het eigenlijk wel fijn.

als ik met mijn dikke vingers snel een sms typ is die autocorrect functie best wel fijn. Woorden, zoals fe, worden automatisch gecorrigeerd naar, b.v de.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 10:38:55 #38
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62226005
Ik heb het met zo'n programmatje na jailbreak uitgezet. Eigenlijk vind ik dat jammer, het is gewoon een kwestie van wennen. Maar het ging zovaak fout, ga het binnenkort misschien wel weer proberen. Wel fijn dat het straks gewoon zonder programma kan.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 10:51:04 #39
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_62226301
Jongens en meisjes!!!!

Groot nieuws!!!!

Youporn is nu ook in iPhone formaat te zien. Ga naar mobile.youporn.com en je kan de filmpjes bekijken want je krijgt ze automatisch aangeboden gekregen in mp4 formaat.

Fapse!!
pi_62226431
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:51 schreef RHCPeter het volgende:
Jongens en meisjes!!!!

Groot nieuws!!!!

Youporn is nu ook in iPhone formaat te zien. Ga naar mobile.youporn.com en je kan de filmpjes bekijken want je krijgt ze automatisch aangeboden gekregen in mp4 formaat.

Fapse!!
ik vind het eigenlijk nog niet zo'n mobile versie..
  woensdag 8 oktober 2008 @ 10:58:13 #41
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62226492
Spuit 11. (hihi )

Wel irritant dat je 4x moet klikken voordat het filmpje uiteindelijk start.

Edit: Oh er is een speciale versie voor mobile telefoons. Gewoon www.youporn.com werkte ook al perfect. Maar een mobile versie is nog beter.

[ Bericht 43% gewijzigd door shroomer op 08-10-2008 11:15:02 ]
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:00:44 #42
28192 kikkerlikkerfan
its tamy winete time baby
pi_62228266
oh ik vin autocorectie echt supre handig man dan kenje gewono doortipe as je een fout maak hehehe .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:04:43 #43
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62228396
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:00 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
oh ik vin autocorectie echt supre handig man dan kenje gewono doortipe as je een fout maak hehehe .
pecies
pi_62231323
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:00 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
Oneens. Elke keer opnieuw als ik 'hey' type verandert hij het naar 'het' en zo nog meer van die stomme dingen. Heel irritant. Prima als mensen het wel gebruiken, maar het zou in ieder geval een verademing zijn als ik zélf kan beslissen of ik het wel of niet wil gebruiken.

En dat geldt ook nog steeds voor het scherm dat kantelt. Leuk dat ze dat bedacht hebben, en in veel situaties is het ook gewoon handig, maar laat die keus voor het wel of niet kantelen nu gewoon bij de gebruiker liggen. Dus Apple, maak ook daar een optie voor om de automatische schermrotatie aan of uit te zetten.

En ja..daarnaast het standaard lijstje weer
- knippen en plakken
- meerdere foto's bijvoegen bij één email
- het op de iphone kunnen beheren van foto's (mappen maken etc)
- het kunnen filmen met de iphone
- navigatie-mogelijkheid!!!
- kunnen bellen en ondertussen kunnen emailen / sms-en etc
pi_62231644
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:58 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Oneens.

laat die keus voor het wel of niet kantelen nu gewoon bij de gebruiker liggen. Dus Apple, maak ook daar een optie voor om de automatische schermrotatie aan of uit te zetten.

Ik heb dus ook van die rare correcties waar ik niks aan heb. Als je even niet oplet heb je echt een krom smsje..

Als ik in m'n bed lig en nog even iets op internet bekijk, dan is het echt irritant dat je scherm alle kanten op aan het kantelen is
pi_62231787
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:09 schreef Foppema het volgende:

[..]

Ik heb dus ook van die rare correcties waar ik niks aan heb. Als je even niet oplet heb je echt een krom smsje..

Als ik in m'n bed lig en nog even iets op internet bekijk, dan is het echt irritant dat je scherm alle kanten op aan het kantelen is
Precies. U snapt mij!!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:03:25 #47
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62234815
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:09 schreef Foppema het volgende:

[..]

Ik herken beide
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:36:11 #48
20641 portier
pi_62235650
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:58 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Oneens. Elke keer opnieuw als ik 'hey' type verandert hij het naar 'het' en zo nog meer van die stomme dingen. Heel irritant. Prima als mensen het wel gebruiken, maar het zou in ieder geval een verademing zijn als ik zélf kan beslissen of ik het wel of niet wil gebruiken.
Het woordenboek is zelflerend. Ik geef toe dat het niet bijster snel leert, maar het werkt. Ik heb net tussen de 5 en 10 keer "hey" getypt in een SMS en vervolgens elke keer de correctie weggeklikt voor ik op spatie drukte en voila, "hey" wordt nu geaccepteerd als geldig woord. Sterker nog, als ik nu "heu" invul verbetert mijn iPhone dit naar "hey".
Kwestie van aan het begin volhouden, maar op den duur werkt het wel. En wie heeft er nou niet bij elke nieuwe telefoon het T9 woordenboek moeten vullen met alle woorden die je regelmatig gebruikt?
quote:
En dat geldt ook nog steeds voor het scherm dat kantelt. Leuk dat ze dat bedacht hebben, en in veel situaties is het ook gewoon handig, maar laat die keus voor het wel of niet kantelen nu gewoon bij de gebruiker liggen. Dus Apple, maak ook daar een optie voor om de automatische schermrotatie aan of uit te zetten.
Tsja, ik heb er nooit last van. Vind het vaak wel een voordeel bij het bekijken van webpagina's. En als je in je nest ligt kan je toch ook je iPhone even boven je houden ipv naast je? Typt ook makkelijker.
quote:
En ja..daarnaast het standaard lijstje weer
- knippen en plakken
- meerdere foto's bijvoegen bij één email
- het op de iphone kunnen beheren van foto's (mappen maken etc)
- het kunnen filmen met de iphone
- navigatie-mogelijkheid!!!
- kunnen bellen en ondertussen kunnen emailen / sms-en etc
Eens.
Sowieso attachments toevoegen in Mail.
Persoonlijk niet nodig.
Ook niet echt nodig.
Eensch.
Lol, gezellige gesprekken heb jij dan .
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_62236575
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:36 schreef portier het volgende:

knip

idd na 4 keer hey ingetikt te hebben komt er nu gewoon hey ipv het...echter als ik heu in typ komt er als correctie jeu...

of het ooit goed gaat werken...ik betwijfel het....
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:00:40 #50
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_62239255
Ik kreeg een smsje van Orange dat ik mn Orange kaartje nu ook in mn iPhone kan stoppen. Ben benieuwd of ik dan dubbel abbo betaal of juist niet? Ik betaal nu T-Mobile & Orange omdat die debielen in de winkels niet konden bevatten dat ze ook de SIM konden activeren mét abbo van Orange.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_62248008
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:36 schreef portier het volgende:

Lol, gezellige gesprekken heb jij dan .
Hmm, smsen en emailen tijdens het bellen waren dan misschien niet helemaal de beste voorbeelden

Ik doelde meer op het tijdens het bellen even kunnen bekijken van een mail om bijvoorbeeld bepaalde gegevens aan de beller door te geven, of even snel tijdens een gesprek naar NS.nl te kunnen surfen om te kijken hoelaat je trein vertrekt.. Dat bedoel ik meer
pi_62248984
  donderdag 9 oktober 2008 @ 00:25:21 #53
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_62249700
Bij mij starten gekochte apps niet allemaal meer op (1e gen) Komende week maar eens op nieuw pwnen .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_62264773
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:20 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Hmm, smsen en emailen tijdens het bellen waren dan misschien niet helemaal de beste voorbeelden

Ik doelde meer op het tijdens het bellen even kunnen bekijken van een mail om bijvoorbeeld bepaalde gegevens aan de beller door te geven, of even snel tijdens een gesprek naar NS.nl te kunnen surfen om te kijken hoelaat je trein vertrekt.. Dat bedoel ik meer
Je kunt toch ook tijdens het bellen gewoon op de home-knop duwen en alle applicaties op je iPhone raadplegen?
Last.fm
  donderdag 9 oktober 2008 @ 17:57:59 #55
20641 portier
pi_62265386
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:31 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Je kunt toch ook tijdens het bellen gewoon op de home-knop duwen en alle applicaties op je iPhone raadplegen?
Verdomd, dat kan inderdaad . Alleen ging m'n iPhone wel een beetje flippen. De eerste 2x ging hij opeens op zwart (alsof je toetsblokkering doet) en vervolgens reageerde hij niet en werd de verbinding verbroken. De 3e en 4e keer ging het wel goed, je kan zelfs smsen tijdens je gesprek.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_62266122
Waarom is er bluetooth op de Iphone als je er geen fuck mee kan? Ik kan niet eens een bestandje verzenden. Kan dat met airsharing wel als je dat proggie hebt?
pi_62266443
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:33 schreef AssyriskaFF het volgende:
Waarom is er bluetooth op de Iphone als je er geen fuck mee kan? Ik kan niet eens een bestandje verzenden. Kan dat met airsharing wel als je dat proggie hebt?
dat is een heel goede vraag.. maar denk dat het iets te maken heeft met de protocol die gebruikt wordt voor de dataoverdracht.

btw, vandaag belde een t-mobile medewerker me en vertelde me dat ik 2 maand 50 procent korting kreeg. Het blijkt dus dat ze nu mensen terug gaan bellen die begin september een email gestuurd hebben nav het kassa gebeuren.
pi_62267953
Omdat je met bluetooth ook andere dingen kunt doen, handsfree bellen en blabla.
pi_62270091
Een interessant artikel op ZDNet, ook te vinden in samengevatte versie op Nu.nl
quote:
ew EU batteries legislation that came into force across Europe late last month is likely to force the redesign of products whose batteries are not removable, such as Apple's iPhone and iPod, according to a regulatory specialist.

Show related articles
At issue is the New Batteries Directive of 2006, which became law in the UK and other EU member states on 26 September. The new law largely focuses on shifting more of the responsibility for battery recycling onto manufacturers of electronics, in an effort to prevent batteries and their toxic contents from ending up in landfills — something previous legislation, dating from the early 1990s, has failed to accomplish.

However, another of the law's provisions — Article 11 — requires that devices' batteries can be "readily removed".

"The requirement is clearly there to encourage equipment designers to produce devices where the battery can be removed by opening the cover by hand or after the removal of literally just one or two screws," said Gary Nevison, a specialist in legislation and environmental affairs for electronics distributor Farnell UK, in an interview with ZDNet.co.uk.

This provision may mean the end of the line for devices such as the iPod or the iPhone, whose batteries are integrated into the device in such a way that only the manufacturer is capable of removing them, Nevison said.

The catch is that the meaning of "readily removed", like some other provisions of the New Batteries Directive, is undefined, and "seems to rely on common sense", according to Nevison.
Lees hier het verdere verhaal.
Calmer than you are
pi_62271529
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:53 schreef Dark_Killah het volgende:
Omdat je met bluetooth ook andere dingen kunt doen, handsfree bellen en blabla.
Ik bel niet handsfree omdat ik niet zo vaak autorij dus daar heb ik niks aan. Ik kon laatst een mooie foto krijgen echter....ik heb een Iphone en zij niet :S. En ik heb zelfs een bluetooth koptelefoon die niet herkent wordt. Daarnaast herkent hij ook andere telefoons niet :S. Voor de rest echt prima toestel. Veel mensen zeiken hem af maar gelukkig hoor ik ook veel positieve geluiden op het moment dat ze er mee gaan pielen.
pi_62272273
Jeuj, na 2 weken een nieuwe iPhone gekregen!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_62275452
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:31 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Jeetje.. dat wist ik helemaal niet. Wat cool!!

Kun je ook de vergrendelknop (bovenop) gebruiken als je belt? Ik bel sinds ik een iPhone heb met enige regelmaat handsfree, en zou het daarbij handig vinden de iPhone in m'n broekzak ofzo te stoppen zonder bang te hoeven zijn dat een toetsje geraakt wordt... !
pi_62276936
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:45 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Jeetje.. dat wist ik helemaal niet. Wat cool!!

Kun je ook de vergrendelknop (bovenop) gebruiken als je belt? Ik bel sinds ik een iPhone heb met enige regelmaat handsfree, en zou het daarbij handig vinden de iPhone in m'n broekzak ofzo te stoppen zonder bang te hoeven zijn dat een toetsje geraakt wordt... !
Ja, dat kan.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 01:09:00 #64
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_62276977
Handig om te weten.
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 01:09:48 #65
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62276989
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:10 schreef Skv het volgende:
Jeuj, na 2 weken een nieuwe iPhone gekregen!
Why?
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:08:31 #66
31816 thumper
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
pi_62283612
Handig!

Trapster waarschuwt voor flitspalen, controles en verkeerslichten

Voornamelijk voor 3G bezitters bedoeld
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:49:08 #67
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62287943
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:08 schreef thumper het volgende:
Handig!

Trapster waarschuwt voor flitspalen, controles en verkeerslichten

Voornamelijk voor 3G bezitters bedoeld
Als je in Amerika woont idd. Dichtstbijzijnde flitspaal is hier ruim 3500 mijl vandaan
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:51:26 #68
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62288022
Euhm het is de bedoeling dat je zelf de flitspalen ingeeft, daarom zijn er in Nederland nog geen palen/stoplichten etc. zichtbaar.

Maar als we nu met z'n allen even de paaltjes invoeren, gaat het helemaal goedkomen
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:53:45 #69
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62288099
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 14:51 schreef shroomer het volgende:
Euhm het is de bedoeling dat je zelf de flitspalen ingeeft, daarom zijn er in Nederland nog geen palen/stoplichten etc. zichtbaar.

Maar als we nu met z'n allen even de paaltjes invoeren, gaat het helemaal goedkomen
Ik download de app dan wel weer een keer ergens eind 2009.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:47:22 #70
20641 portier
pi_62289605
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 14:53 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik download de app dan wel weer een keer ergens eind 2009.
Dan is er al TomTom, daar zitten de flitspalen al in.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_62289892
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 15:47 schreef portier het volgende:

[..]

Dan is er al TomTom, daar zitten de flitspalen al in.
Ik hoop toch wel eerder. Ik wil navigeren!!!!!!
pi_62292967
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 15:57 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Ik hoop toch wel eerder. Ik wil navigeren!!!!!!
Bus 11 of 12
pi_62293682
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 17:52 schreef Foppema het volgende:

[..]

Bus 11 of 12
12s
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:29:22 #74
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62293719
Uithof
pi_62301310
Na lang geouwehoer en 2 volledige resets van mijn iphone ga ik het hier maar eens proberen.. Het zit namelijk zo, ik heb sinds een week na de release een iphone 3G (weet niet meer precies wanneer dat was) en alles was goed en fijn en leuk alles werkte en ik genoot! maar toen kwam op een gegeven moment de nieuwe software... 2.1 heb ik het dan over. Ik vrolijk updaten omdat ik hoorde dat de ontvangst van zowel 3G als T-Mobile zou toenemen, echter sinds ik ge-update heb lijkt het wel op 3G en GPRS conflicteren. Als ik bij het kopje 'netwerk' onder instellingen->algemeen 3G uitzet heb ik ontvangst en GPRS en is er weinig aan de hand, als ik echter 3G aan zet flikkert de ontvangst aan en uit (soms 1 streepje soms heel eventjes vol en 3G ontvangst maar meestal geen service en geen 3G maar ook geen GPRS) herkent iemand dit ? of weet iemand hoe ik dit kan fixen ? hij is niet gejailbreaked ofzo dus via legitieme routes zou ik hem graag fixen
Saaiste sig ooit.. -_-
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 09:35:19 #76
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_62303873
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Een interessant artikel op ZDNet, ook te vinden in samengevatte versie op Nu.nl
[..]

Lees hier het verdere verhaal.
en op tweakers:

http://tweakers.net/nieuw(...)t-meer-verkopen.html

verboden? hmmm
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 10:37:17 #77
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62304536
Geweldige nieuwe app: RjDj, een soort sampler maar eentje met verschillende voorgeprogrammeerde programma's die reageren op geluiden en bewegingen uit je omgeving.
De maker noemt het een digital drug Moeilijk uit te leggen hier een filmpje:

Er is een gratis versie van RjDj beschikbaar met 1 'scene': Echolon. Moet je eens met je vingers knippen, fluiten, met andere mensen praten of lachen(erg ziek )
En er is een betaalde versie (¤2,39) deze bevat 5 scenes.

Echt vet, maar 6 scenes is natuurlijk nog weinig.
Heb een link gevonden op hun site naar alle scenes die ze tot nu toe hebben:
http://rjdj.me/svn/rjdj_scenes/trunk/rjdj_scenes/

vervolgens download manager gedownload. Daarmee alle scenes in 1 keer gedownload.
Daarna iPhonebrowser gedownload en daarmee alle scenes in de scenes map gezet (Die staat onder User>Applications>3D11CACB-2E70-4894-8B01-6F1C6F02434A)

Nu heb ik dus een stuk of 30 scenes Waaronder bv de PingPong en Amen (maken gebruik van Acceloremeter input). De meeste zijn echter nog niet superbijzonder, de 5 bijgeleverde zijn het mooiste.

Zou snel zijn met downloaden misschien dat de beheerders ze binnenkort er wel afhalen.
Alle scenes waarvoor je moet betalen staan er ook tussen namelijk, beetje jammer achteraf, dit kan je namelijk met de free version ook scheelt jullie 2.39.

Zo straks maar eens even verder spelen. Dit is echt tof! Ben benieuwd hoe het is tijdens fietsen ofzo.
Hoop wel dat deze App een grote hype gaat worden zodat veel mensen bezig gaan met het ontwikkelen van scenes!
pi_62306059
Woei nieuw deel weer intussen, waar beejive beter en beter wordt
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_62308955
hai.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_62309023
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 10:37 schreef shroomer het volgende:
Zo straks maar eens even verder spelen. Dit is echt tof! Ben benieuwd hoe het is tijdens fietsen ofzo.
Hoop wel dat deze App een grote hype gaat worden zodat veel mensen bezig gaan met het ontwikkelen van scenes!
Die Demo app is in ieder geval al best lache.
Last.fm
pi_62315861
Even wat anders, hoelang duurt een maand bij T-Mobile? Ik kan wel zien bij status van bel- en smsjes hoeveel ik nog heb en dan staat er bijgewerkt tot wanneer, maar is er ook een overzicht van wanneer er een nieuwe maand begint? Ik heb nu namelijk betaald op:
15.07.08
18.08.08
16.09.08

En ik heb nu bijna geen belminuten meer en mijn smsjes zijn ook bijna op, dus zou wel fijn zijn om te weten wanneer de nieuwe maand ingaat.
  zondag 12 oktober 2008 @ 12:04:19 #82
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62324382
Zo irritant dat dat nergens staat, ik heb bij mezelf het gevoel dat het de 3e van de maand is. Kan het ook niet zijn dat het gewoon in de eerste 3 dagen van een nieuwe maand is. Ik betaal namelijk op dezelfde data als jou.
  zondag 12 oktober 2008 @ 12:31:58 #83
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_62324818
Overigens heb ik van mensen bij andere telefoons vaak genoeg horen zeggen "Wat een koelkast!11!IEINZ~!1"
En bij de iPhone, die nota bene de vorm van een koelkast heeft niet 1.
0 topics op naam. 14.gif
pi_62326821
Hmm, nog iets vreemds. Gister had ik nog 17 smsjes over en 26 belminuten. Die belminuten zijn er gister doorheen gegaan, maar heb niet meer gesms't. Nu kijk ik vandaag en zie ik dat ik nog 1 smsje over hebt en 18 belminuten.

Dit terwijl ik juist wel nog smsjes zou moeten hebben en geen belminuten meer. Ik krijg altijd het idee bij telecom genaaid te worden, en volgens mij nu meer. Meer mensen, of iemand met een verklarende uitleg?
  zondag 12 oktober 2008 @ 14:49:08 #85
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62327337
Mooi filmpje
pi_62328116
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 12:31 schreef Broekpaling het volgende:
Overigens heb ik van mensen bij andere telefoons vaak genoeg horen zeggen "Wat een koelkast!11!IEINZ~!1"
En bij de iPhone, die nota bene de vorm van een koelkast heeft niet 1.
bij mij zeggen ze juist de iphone een koelkast is.. terwijl ze het bij andere mobiels dat niet vinden..
pi_62365306
Fieldrunner is trouwens echt het vetste spel dat ik heb....
iig kan me het langst boeien...
Level 'medium' is nog niet te doen, dus ik blijf bezig!
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:13:29 #88
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_62365339
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:12 schreef Foppema het volgende:
Fieldrunner is trouwens echt het vetste spel dat ik heb....
iig kan me het langst boeien...
Level 'medium' is nog niet te doen, dus ik blijf bezig!
Ja, alleen jammer dat je niet verder kan dan level 99.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_62365414
ik heb al heel vaak 100 gehaald, daarna ben je klaar. Level easy hebben we het dan over...
Bij medium kom ik niet verder dan tussen de 40 en 50...probeer nu een strategie te vinden dat ik die ook kan crushen...

edit; er komen trouwens nieuwe velden, towers en runners in de volgende update. En muziek en geluidjes...wanneer dit zal zijn weet ik niet.

[ Bericht 19% gewijzigd door Foppema op 13-10-2008 23:22:23 ]
pi_62366977
tvp
pi_62367114
299.650 wave 65 level medium
pi_62373699
tvp
pi_62374212
Tactics om je op weg te helpen:

Hierbij verplaats je het torentje bij het einde zodat ze steeds om moeten lopen :p

Of dit:

Of zoiets:

Hebben jullie weer wat inspiratie
pi_62374765
high score:
381.950 wave 77 level medium nog even en ik ben toe aan level hard

had die plaatjes al gezien en had optie 1 zelf al ontdekt, vind het alleen een beetje gay om het zo te spelen (oneindig rond laten lopen)

edit; bij dat onderste plaatje moet je wel weten hoe dat gedaan is. Anders spaar je die laser torens maar crossen net zo hard voorbij. Voordat je echt zo'n slinger gemaakt hebt ben je wel even verder. Het lukt mij dan ook niet om op level medium aan de hand van dat plaatje tot 100 te komen....

[ Bericht 26% gewijzigd door Foppema op 14-10-2008 13:13:38 ]
pi_62376149
ff die fieldrunner op iphone gezet.. weer 3,50 euro! wordt zo wel duur grapje met al die applicaties

anyway.. is idd leuk spelletje!
pi_62377899
Gister ook de 16gig variant opgehaald.
Leuk! Aangesloten op m'n pc, geregistreerd etc, 'heeej een update'.

Update gedraaid, vastloper.
"U moet uw iPhone herstellen", herstelpoging: "Uw iPhone kan niet worden hersteld". (fout 13)
Na 4 pc reboots en 7 herstelpogingen had ik hem eindelijk weer volgens de fabrieksinstelling. Heel apart.

Bevalt verder goed hoor, het viel me alleen een beetje tegen dat dat updaten een beetje rammelde
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:09:04 #97
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62378263
Ben ook al aan de gang met fieldrunner

@ikheetmartijn: sinds 2.1 nooit meer problemen gehad, denk bij jou na de update ook nietmeer.
pi_62378828
Fieldrunners is da shit!

440.900 wave 99 level medium
pi_62383722
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:31 schreef Foppema het volgende:
Fieldrunners is da shit!

440.900 wave 99 level medium
Screenie ?
pi_62385511
Is het normaal dat als je een product koopt en hij RUIM ( had het apparaat nog maar twee weken) binnen de garantie stukgaat je dan moet betalen omdat het geleverd wordt? Vanuit Amerika dan.

Mijn oordopjes waren na twee weken niet helemaal goed ( krakend geluid) dus ik stuurde ze terug. Heb zelfs kosten gemaakt om het te verzenden. Het moest aangetekend etc. Vandaag kwam UPS langs maar er was niemand thuis, dus ik kreeg een kaartje in de bus. Daarop staat dat ik opeens 23,18 moet betalen. Volgens V-moda heeft het te maken met belastingen of andere kosten die niet binnen hun garantie vallen. Althans dit staat in het mailtje wat ik van hun terugkreeg.

"we are not responsible for any charges/taxes your country might charge on international shipments. Our warranty covers the product and our shipping costs"

Ik heb het apparaat via de Apple Store gekocht en toen ik Apple belde zeiden ze dat ik dit moest regelen met de fabrikant ( V-moda in dit geval dus).

Ik was echt pissed off toen ik dat mailtje kreeg. Welke fucking kosten moeten zij maken? Ik heb ook betaald voor de verzending dus waarom moet ik dat nu weer omdat ik iets ontvang?

edit: heeft het misschien te maken met inklaringskosten??
  Moderator woensdag 15 oktober 2008 @ 11:56:16 #101
18653 crew  D.
pi_62400068
Iemand een idee wat het kost een nieuwe 'glasplaat' te laten installeren?
pi_62400332
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:56 schreef D.Rose het volgende:
Iemand een idee wat het kost een nieuwe 'glasplaat' te laten installeren?
paar fokkers hebben het laten doen.. volgens mij iets van 150 of 180 euro.
  Moderator woensdag 15 oktober 2008 @ 12:10:03 #103
18653 crew  D.
pi_62400433
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:50 schreef AssyriskaFF het volgende:

edit: heeft het misschien te maken met inklaringskosten??
Voor producten met een waarde van 45 euro of meer moet 19% btw betaald worden. Hier komen dan ook inklaringskosten bij. Op basis van het bedrag wat je noemt is de waarde dat op het pakket staat zo'n $100
  Moderator woensdag 15 oktober 2008 @ 12:11:13 #104
18653 crew  D.
pi_62400473
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:05 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

paar fokkers hebben het laten doen.. volgens mij iets van 150 of 180 euro.

damn
pi_62401474
Had stiekem gehoopt dat gisteren 2.2 aangekondigd zou gaan worden.
Maar helaas...
  woensdag 15 oktober 2008 @ 15:36:57 #106
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62406511
Ja, waar blijft 2.2

Word moe van Safari die constant plat gaat

2.1 is al weer meer dan een maand geleden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Biogarde op 15-10-2008 17:10:37 ]
pi_62409203
Godver wil ik net even een SMSje versturen, doet heel m'n iPhone het niet meer. Alleen een wit scherm met wat strepen erop. Al gereset, firmware hersteld, alles.

Ik ben hem al eerder kwijtgeweest 2 maanden terug, toen was het een fabrieksfout zeiden ze en kreeg ik na 4 weken een nieuwe. Had dat meteen geconstateerd dan, in plaats van dat ding eerst 3 weken op de plank te laten liggen verstoffen.

Ik hoef nu toch niet wéér 3 weken of langer te wachten? In dat geval wil ik m'n abonnement ontbinden, is dat mogelijk? Hier heb ik niets aan.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62409490
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:00 schreef Crane het volgende:
Godver wil ik net even een SMSje versturen, doet heel m'n iPhone het niet meer. Alleen een wit scherm met wat strepen erop. Al gereset, firmware hersteld, alles.

Ik ben hem al eerder kwijtgeweest 2 maanden terug, toen was het een fabrieksfout zeiden ze en kreeg ik na 4 weken een nieuwe. Had dat meteen geconstateerd dan, in plaats van dat ding eerst 3 weken op de plank te laten liggen verstoffen.

Ik hoef nu toch niet wéér 3 weken of langer te wachten? In dat geval wil ik m'n abonnement ontbinden, is dat mogelijk? Hier heb ik niets aan.
mooi klote probleem, want ik ken t-mobile nu wel. Ze zijn heel goed in het wijzen. Ze zullen hoogstwaarschijnlijk zeggen dat het niet hun schuld is en je geen vergoeding geven. Ik weet ook niet of jij je aboo kunt laten ontbinden omdat je telefoon niet goed werkt.

en indien het wel kan dan weet ik niet of jij je telefoon mag houden.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:12:33 #109
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62409535
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:11 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

mooi klote probleem, want ik ken t-mobile nu wel. Ze zijn heel goed in het wijzen. Ze zullen hoogstwaarschijnlijk zeggen dat het niet hun schuld is en je geen vergoeding geven. Ik weet ook niet of jij je aboo kunt laten ontbinden omdat je telefoon niet goed werkt.

en indien het wel kan dan weet ik niet of jij je telefoon mag houden.
Zal ie mooi worden. Wedden dat T-M er iets mee gaat doen. Geloof me nou. Snap best dat mensen niet altijd even mondig zijn, maar ze schepen me echt niet af door te doen alsof ze er niets mee kunnen

Of opsturen of contract ontbinden. Alhoewel je qua ontbinden wel in een gebied moet wonen waar het bereik waardeloos is.
pi_62409663
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:12 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Zal ie mooi worden. Wedden dat T-M er iets mee gaat doen. Geloof me nou. Snap best dat mensen niet altijd even mondig zijn, maar ze schepen me echt niet af door te doen alsof ze er niets mee kunnen

Of opsturen of contract ontbinden. Alhoewel je qua ontbinden wel in een gebied moet wonen waar het bereik waardeloos is.
Ze sturen hem wel op hoor, maar ik wil dan gewoon direct een nieuwe of in elk geval binnen dat ze hem binnen 3 werkdagen ofzo nagekeken hebben, en niet dat ik in de wachtrij gezet wordt en na 4 a 5 weken iets hoor. Het is mijn probleem niet dat die helpdesk waarschijnlijk met te weinig mensen zit.

Ik heb overigens in m'n huis wel vaak dat het volledige bereik wegvalt, misschien kan ik dat ook nog wel aankaarten? Ik weet niet meer of ik nog wel een iPhone wil eigenlijk.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:18:54 #111
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62409687
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:17 schreef Crane het volgende:

[..]

Ze sturen hem wel op hoor, maar ik wil dan gewoon direct een nieuwe of in elk geval binnen dat ze hem binnen 3 werkdagen ofzo nagekeken hebben, en niet dat ik in de wachtrij gezet wordt en na 4 a 5 weken iets hoor. Het is mijn probleem niet dat die helpdesk waarschijnlijk met te weinig mensen zit.

Ik heb overigens in m'n huis wel vaak dat het volledige bereik wegvalt, misschien kan ik dat ook nog wel aankaarten? Ik weet niet meer of ik nog wel een iPhone wil eigenlijk.
Gewoon aankaarten.
pi_62409912
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:18 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Gewoon aankaarten.
En moet ik dan naar de T-mobile shop of de Apple Store?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:27:49 #113
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62409938
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:26 schreef Crane het volgende:

[..]

En moet ik dan naar de T-mobile shop of de Apple Store?
T-M.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:30:50 #114
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62410024
Ga er vanuit dat je een T-M abo hebt tenminste.
pi_62410063
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:27 schreef Biogarde het volgende:

[..]

T-M.
Geven ze daar uberhaupt ooit wel eens direct nieuwe telefoons mee of moet alles standaard die vreselijk trage opstuur-procedure doorlopen?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:35:59 #116
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62410178
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:31 schreef Crane het volgende:

[..]

Geven ze daar uberhaupt ooit wel eens direct nieuwe telefoons mee of moet alles standaard die vreselijk trage opstuur-procedure doorlopen?
Ik denk dat ze 'm opsturen omdat ze alleen nieuwe meegeven wanneer je toestel kapot gaat binnen een week. Althans, een termijn binnen het redelijke.

Maar heb je al een poging gedaan het toestel in DFU/recovery mode te krijgen?
pi_62411950
Runkeeper is gratis!

Erg gaaf programma: aanzetten zodra je buiten bent, hardlopen en zodra je terug bent uitzetten.
Daarna kan je inloggen op runkeeper.com en zie je op google maps precies de route die je hebt gelopen, hoeveel je bent gestegen, hoe hard je hebt gelopen en allerhande schema's van je snelheden.
Minpunt: mocht je halverwege worden gebeld, sluit runkeeper zich op de achtergrond af.
pi_62414908
Even een scenario schetsen.
Iemand vraagt mij een iPhone 2g te upgraden van 1.1.4 naar 2.1. Ik weet natuurlijk dat upgraden niet zomaar gaat maar dat ik gewoon 2.1 voor de 2g moet downloaden en pwnen. Nu doe ik dat op mijn laptop en geef vervolgens de iPhone netjes terug. Deze synchroniseert ze met 'haar iTunes', iTunes zet vanzelf alle contacten terug, alle notes terug e.d. en is gejailbreakt en unlocked en als voorheen gewoon te gebruiken met de Vodafone simkaart. (En ze is veel tijd kwijt met apps downloaden en proberen uit de app-store, wat alleen maar leuk is).

vragen:
Zijn alle contacten, kalender notes e.d. gesynchroniseerd met haar computer en worden die automatisch terug gezet?
Voorziet iemand nog meer problemen?

Advies alsjeblieft, bedankt!

[ Bericht 10% gewijzigd door EvilMarc op 15-10-2008 20:46:01 ]
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:41:18 #119
16082 Wytze
...Confidential
pi_62414994
Graag even wat hulp bij GPRS / 3G van KPN.

Heb in NYC een iPhone op de kop weten te tikken met Turbosim. Bellen gaat prima, en zowaar toen ik vanochtend in Nederland aan kwam en mijn telefoon aanzette, had ik direct een rondje rechtsbovenin en een internet verbinding.

Toen ik thuis kwam, direct KPN gebelt Surf & Mail totaal bestelt en prompt had ik geen rondje meer, noch internet verbinding. Of 't direct was weet ik niet, maar het lijkt er wel op. Net nogmaails met KPN gebelt, zij zeggen dat het geactiveerd is.

Moet ik nog speciale dingen uitvoeren ? Ik heb als APN name: internet en username en password leeg. zoals op meerdere plaatsen vermeld staat. Maar vanochtend, had ik bij APN name helemaal niets staan en toen deed hij 't ook.

Zie ik iets totaal over het hoofd ? Graag wat hulp, bedankt !
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_62415250
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:41 schreef Wytze het volgende:
Graag even wat hulp bij GPRS / 3G van KPN.

Heb in NYC een iPhone op de kop weten te tikken met Turbosim. Bellen gaat prima, en zowaar toen ik vanochtend in Nederland aan kwam en mijn telefoon aanzette, had ik direct een rondje rechtsbovenin en een internet verbinding.

Toen ik thuis kwam, direct KPN gebelt Surf & Mail totaal bestelt en prompt had ik geen rondje meer, noch internet verbinding. Of 't direct was weet ik niet, maar het lijkt er wel op. Net nogmaails met KPN gebelt, zij zeggen dat het geactiveerd is.

Moet ik nog speciale dingen uitvoeren ? Ik heb als APN name: internet en username en password leeg. zoals op meerdere plaatsen vermeld staat. Maar vanochtend, had ik bij APN name helemaal niets staan en toen deed hij 't ook.

Zie ik iets totaal over het hoofd ? Graag wat hulp, bedankt !
Misschien heb je t allang geprobeerd, maar heb je via instellingen -> algemeen -> netwerk wel 3G ingeschakeld?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:53:24 #121
16082 Wytze
...Confidential
pi_62415426
Ja dat staat ingeschakeld,
pi_62415640
wat je ook kunt proberen

instellingen -> vliegtuigmodus.. en dan even in en dan weer uitschakelen!
en staat bij instellingen -> aanbieder, staat dat goed geselecteerd?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:00:56 #123
16082 Wytze
...Confidential
pi_62415738
Ik beschik helaas niet over een menu optie aanbieder, Vliegmodus in en uit schakelen geeft ook niet het gewenste resultaat, uit en aanzetten helaas ook niet.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:03:15 #124
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_62415832
Aanbieder staat in het beginscherm van instellingen

Derde optie

[ Bericht 1% gewijzigd door RHCPeter op 15-10-2008 21:27:07 ]
pi_62415869
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:03 schreef RHCPeter het volgende:
Aanbieder staat in het beginscherm van instellingen

3 optie
Dat dus ja!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:22:28 #126
16082 Wytze
...Confidential
pi_62418414
Hehe, bij mij toch echt niet. Als volgt:

Airplane Mode
Wi-fi
Fetch New Data
Sounds

Of als je bedoeld het general menu:
About
Usage
Network
Bluetooth
pi_62418517
Hier met het nederlandse menu is het dus:
- Vliegtuigmodus
- Wifi
- Aanbieder (die optie hadden we het over)
- Nieuwe gegevens

Trouwens, als je onder het tabje 'algemeen' (dus waarsch 'general mode') 'landinstellingen' kiest, kun je dan Nederlands kiezen, dat zou misschien al prettiger werken voor je! (en wie weet komt de optie 'aanbieder' dan wel ineens in het menu te staan')
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:28:11 #128
16082 Wytze
...Confidential
pi_62418593
Advies gevolgd:

Maar hij blijft als volgt: vliegtuigmodus, wifi, nieuwe gegevens

Aanbieder kan ik dus helaas niet selecteren. Ik beschik toch over de 2.1 firmware.
pi_62418776
Even verder denken hoor.... hmmf

- Heb je al gekeken of de optie 'aanbieder' toevallig op jouw iPhone ergens anders onder valt (bijv onder het kopje info, of netwerk)?

- Heb je onder het tabje algemeen bij 'beperkingen' alles 'uitgevinkt' staan
- Onder het tabje 'algemeen' staat de optie 'stel opnieuw in' misschien dat je daar iets mee kunt...
  donderdag 16 oktober 2008 @ 00:27:22 #130
16082 Wytze
...Confidential
pi_62422374
Gekeken of deze optie ergens anders staat inderdaad, maar tot op heden nergens gevonden.

Stel netwerk opnieuw in heeft helaas ook niet geholpen.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 00:40:14 #131
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62422631
Probeer morgen eerst een of het op een andere plek of buiten of het dan wel werkt. Je weet nu dus niet zeker of je eerst ook wel internet ontvangst in je huis had?

Wel heel raar dat jij dat menu niet kunt vinden kan zoiets komen door die turbo sim?
Verder zou je de vraag ook op het forum van iphoneclub.nl kunnen posten volgensmij izitten daar aardig wat mensen met amerikaanse iphone.
pi_62422944
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 09:11:24 #133
18653 crew  D.
pi_62426238
Gisteren mijn FM ontvanger ontvangen, incl. oplader en afstandsbediening voor nog geen 8 euro

Meer mensen zo'n ontvanger, en zijn jullie te spreken over de geluidskwaliteit?
pi_62426593
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:11 schreef D.Rose het volgende:
Gisteren mijn FM ontvanger ontvangen, incl. oplader en afstandsbediening voor nog geen 8 euro

Bedoel je een FM-transmitter?

Die heb ik nl. ook. Van het merk Kensington. Heb 'm met enige regelmaat gebruikt toen ik nog een iPod had (video, 30GB) Die iPod heb ik, nu ik een iPhone heb, verkocht. Heel toevallig ging ik gisteren proberen om die transmitter in m'n iPhone te doen.

Dit resulteerde in de volgende melding: "Dit accesoire is niet bedoeld voor de iPhone. Wilt u de vliegtuigmodus inschakelen om audiostoring te verminderen? U kunt dan niet bellen of gebeld worden."
Vervolgens kwam op m'n iphone wel het symbool van een iPod te staan met daaronder de tekst 'accesoire aangesloten'. Het selecteren van een FM-frequentie lukt echter niet.

En om even terug te komen op je vraag: toen ik hem weleens voor m'n iPod gebruikte was de geluidskwaliteit best goed.

Maarem, voor de liefhebbers is hij dus te koop: een goedwerkende fm-transmitter van Kensington geschikt voor de iPod! Bieden maar
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 09:40:31 #135
18653 crew  D.
pi_62426907
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:27 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Bedoel je een FM-transmitter?

Die heb ik nl. ook. Van het merk Kensington. Heb 'm met enige regelmaat gebruikt toen ik nog een iPod had (video, 30GB) Die iPod heb ik, nu ik een iPhone heb, verkocht. Heel toevallig ging ik gisteren proberen om die transmitter in m'n iPhone te doen.

Dit resulteerde in de volgende melding: "Dit accesoire is niet bedoeld voor de iPhone. Wilt u de vliegtuigmodus inschakelen om audiostoring te verminderen? U kunt dan niet bellen of gebeld worden."
Vervolgens kwam op m'n iphone wel het symbool van een iPod te staan met daaronder de tekst 'accesoire aangesloten'. Het selecteren van een FM-frequentie lukt echter niet.

En om even terug te komen op je vraag: toen ik hem weleens voor m'n iPod gebruikte was de geluidskwaliteit best goed.

Maarem, voor de liefhebbers is hij dus te koop: een goedwerkende fm-transmitter van Kensington geschikt voor de iPod! Bieden maar
Ik kreeg dezelfde boodschap over de vliegtuigmodus, maar selecteerde toen gewoon 'nee'.
Hij deed het wel, maar heb op dit moment geen muziek erop staan om het uit te proberen, dus kon het enkel met een beltoongeluidje proberen.
pi_62427290
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:40 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Ik kreeg dezelfde boodschap over de vliegtuigmodus, maar selecteerde toen gewoon 'nee'.
Hij deed het wel, maar heb op dit moment geen muziek erop staan om het uit te proberen, dus kon het enkel met een beltoongeluidje proberen.
Ooh okey, maar hoe selecteer jij dan een FM-frequentie? Op m'n ipod kreeg ik dat altijd in m'n scherm te zien, maar nu dus niet!
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 09:59:54 #137
18653 crew  D.
pi_62427363
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:56 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Ooh okey, maar hoe selecteer jij dan een FM-frequentie? Op m'n ipod kreeg ik dat altijd in m'n scherm te zien, maar nu dus niet!
op het schermpje van de transmitter
pi_62427451
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:59 schreef D.Rose het volgende:

[..]

op het schermpje van de transmitter
Hmmm, ja, mijn transmitter heeft dus geen schermpje (omdat dat dus via de display van m'n iPod werkte)
pi_62427642
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:11 schreef D.Rose het volgende:

Welke FM transmitter heb je besteld en waar als ik vragen mag?
Hou ons op de hoogte, ik ben zelf ook wel geïnteresseerd in zo'n apparaatje.

Over GPS.
Ik heb gemerkt dat als je WIFI of G3 gebruikt, hij er bijna een kilometer naast zit op Google maps.
Zet je WIFI en G3 uit, via het normale netwerk dus, dan kan hij wel je exacte locatie bepalen.
Dit terwijl ik dacht dat WIFI en G3 nauwkeuriger zijn. Iemand tips?
pi_62427926
quote:
k heb gemerkt dat als je WIFI of G3 gebruikt, hij er bijna een kilometer naast zit op Google maps.
Zet je WIFI en G3 uit, via het normale netwerk dus, dan kan hij wel je exacte locatie bepalen.
Dit terwijl ik dacht dat WIFI en G3 nauwkeuriger zijn. Iemand tips?
de zendmasten worden gebruikt om een grove plaatsbepaling te doen. Meestal heeft deze plaatsbepaling een straal van een kilometer. Vervolgens bepaald hij met gps waar je precies zit.

De reden waarom eerste naar zendmast wordt gekeken en daarna naar gps is om het feit dat locatiebepaling van gps wat langer duurt. Het is een beetje raar dat je met 3g/wifi niet nauwkeurig de locatie kan bepalen, want hier gaat het gewoon goed. soms kan ik precies zien aan welke kan van een kanaal/straat ik loop.
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 10:53:00 #141
18653 crew  D.
pi_62428675
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:10 schreef ikheetmartijn het volgende:

[..]

Welke FM transmitter heb je besteld en waar als ik vragen mag?
Hou ons op de hoogte, ik ben zelf ook wel geïnteresseerd in zo'n apparaatje.
http://cgi.ebay.com/Multi(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
pi_62429793
@Ericjuh:
Inderdaad apart. Misschien ligt het aan m'n locatie? (Zwolle)

@D.Rose:
"Please note that this charger function is not compatible with iPhone 3G"
Hm, dat is jammer
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 11:48:04 #143
18653 crew  D.
pi_62430074
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:37 schreef ikheetmartijn het volgende:

@D.Rose:
"Please note that this charger function is not compatible with iPhone 3G"
Hm, dat is jammer
Nouja, dan thuis maar opladen he
pi_62430797
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:37 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Ericjuh:
Inderdaad apart. Misschien ligt het aan m'n locatie? (Zwolle)

misschien komt het doordat je in binnenstad loopt, maar in raalte/heino heb ik dus gewoon gewoon problemen. Zelfs keer "genavigeerd" naar zwolle zonder problemen.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 12:26:24 #145
16082 Wytze
...Confidential
pi_62431046
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:22 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

de zendmasten worden gebruikt om een grove plaatsbepaling te doen. Meestal heeft deze plaatsbepaling een straal van een kilometer. Vervolgens bepaald hij met gps waar je precies zit.

De reden waarom eerste naar zendmast wordt gekeken en daarna naar gps is om het feit dat locatiebepaling van gps wat langer duurt. Het is een beetje raar dat je met 3g/wifi niet nauwkeurig de locatie kan bepalen, want hier gaat het gewoon goed. soms kan ik precies zien aan welke kan van een kanaal/straat ik loop.
Vreemd, toen ik in New York liep was de locatie echt super nauwkeurig, hij zag precies op welke straat ik was. Vaak zelfs nog als ik niet eens meer wifi verbinding had en mijn sim kaart deed 't nog niet. Dus waarom die daar dan wel ineens de GPS chip pakt weet ik niet. 't zou fijn zijn als er een instelling was "GPS Chip Only"

aan de andere kant. Soms heb ik ook wel eens de melding gekregen "Unable to determine location"
pi_62431517
wanneer komt er nou eindelijk een iPhoneversie van TomTom?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 12:55:17 #147
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62431849
Is jullie weleens opgevallen dat de iPhone trager lijkt te worden?

Toen ik net 2.1 had ging het echt als de brandweer, maar hij lijkt wederom trager en trager te worden.

Memory leaks
pi_62432002
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:55 schreef Biogarde het volgende:

Toen ik net 2.1 had ging het echt als de brandweer, maar hij lijkt wederom trager en trager te worden.

Memory leaks
Herkenbaar

In het begin van 2.1 was alles ineens supersnel. Contacten, instellingen, apps installeren... en het lijkt nu allemaal weer langzamer te zijn geworden... Zo... ongelofelijk... jammer!!!
pi_62432467
Monkeyball is te moeilijk Zit in die Egyptewereld en krijg level 6 niet voor elkaar.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 13:27:27 #150
16082 Wytze
...Confidential
pi_62432598
quote:

Memory leaks
idd herkenbaar. helemaal frapant, aangezien ik nog geen applicatie heb geinstalleerd.
pi_62434998
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:38 schreef EvilMarc het volgende:
Even een scenario schetsen.
Iemand vraagt mij een iPhone 2g te upgraden van 1.1.4 naar 2.1. Ik weet natuurlijk dat upgraden niet zomaar gaat maar dat ik gewoon 2.1 voor de 2g moet downloaden en pwnen. Nu doe ik dat op mijn laptop en geef vervolgens de iPhone netjes terug. Deze synchroniseert ze met 'haar iTunes', iTunes zet vanzelf alle contacten terug, alle notes terug e.d. en is gejailbreakt en unlocked en als voorheen gewoon te gebruiken met de Vodafone simkaart. (En ze is veel tijd kwijt met apps downloaden en proberen uit de app-store, wat alleen maar leuk is).

vragen:
Zijn alle contacten, kalender notes e.d. gesynchroniseerd met haar computer en worden die automatisch terug gezet?
Voorziet iemand nog meer problemen?

Advies alsjeblieft, bedankt!
iemand?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:57:24 #152
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_62435094
Ok, ik ben aan het twijfelen om een Iphone te nemen met een 500 Abonnement.
Maar ik twijfel aan een paar dingen.

Ik heb al een Ipod 80gig, waar ik muziek mee luister, series en films kijk.
De vraag of je de internet mogelijkheid wel veel gebruikt...
En wanneer komt de navigatie eindelijk en moet je daar extra voor betalen?

Waar kan ik het beter vragen dan de mensen die hem al hebben ?
Dus zou een Iphone voor mij geschikt zijn? Ga ik er lol mee beleven en niet alleen voor 2 maanden ?

Bedankt voor de reacties... als ik die ga krijgen
Klap eens in je handjes.
pi_62435190
quote:
Ik gebruik internet best veel. Ik weet zeker dat als ik de htc diamant had gekocht dat ik een stuk minder op internet zat. Je kunt tegenwoordig hetzelfde doen op een iphone dan op een pc:

- remote deskop
- vnc
- msn
- mail
- RRS
- youtube
- etc

het gps gedeelte zit al in de telefoon en je hoeft daar niet voor te betalen. Kans is groot dat je wel voor het navigatieprogramma moet betalen. Ik denk dat toch meeste software gebruik gaat maken van google maps, wat natuurlijk gratis is. Dus denk dat het eenmalige aanschaf is.
quote:
Dus zou een Iphone voor mij geschikt zijn? Ga ik er lol mee beleven en niet alleen voor 2 maanden ?
Ik zou zo geen andere telefoon willen.. gekloot met zo'n styles.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:03:18 #154
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_62435235
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:53 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

iemand?
Als het goed is wel, maar je kunt even op die computer kijken voor de zekerheid
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_62435724
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:57 schreef Knoflook het volgende:

Ik heb al een Ipod 80gig, waar ik muziek mee luister, series en films kijk.
Navigatie is net al iets over gezegd:

Ik had eerst ook een iPod video (30gig) waarop ik m'n muziek luisterde en films keek.
Nu ik m'n iPhone heb, heb ik mijn iPod vaarwel gezegd. Heb nu, wanneer ik m'n iPhone bij heb alles bij de hand.
Ik kan bellen, films kijken, muziek luisteren, foto's kijken (en maken), internetten! Zou niet meer anders willen.

Het internet gebruik ik absoluut dagelijks:
- emailen wanneer ik niet thuis ben
- youtuben
- msn-en
- beetje surfen op internet
- internet wordt ook gebruikt om bepaalde spelletjes tegen andere iPhoners te spelen

Als ik nu opnieuw voor de keus zou staan zou ik de iPhone meteen weer kopen. Heb nog nooit zoveel plezier aan een 'telefoon' beleefd!
pi_62436101
Ik heb een 1e gen iphone gekocht, ofja, ga ik maandag halen

Ben benieuwd
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_62437061
quote:

Memory leaks
Ik heb ook weer die vertraging in mijn telefoonlijst, als ik die open dan duurt het even voordat ik kan scrollen...
Ook met sms of internet typen zie ik some een vertraging....
Verder vind ik dat hij lang over het opstarten doet...

Las ergens hier discussies over welke smartphone je moet nemen, moet zeggen dat ik vele malen meer tevreden over mijn iPhone ben dan over de 3 htc's die ik hiervoor had....in veel opzichten een toptoestel!
Ik mis wat dingetjes maar die gebruik ik toch niet dagelijks en zijn op te lossen

edit;

Ik gebruik m'n internet ook super veel. Als ik voor m'n huis sta (apartement op de derde) dan doet m'n wifi het al automatisch. Als ik de faculteit in loop dan gaat ie ook automatisch aan. Dan heb je super snel internet en werkt het super fijn. Fijner dan op m'n vorige htc's.
Software erop en eraf gaat ook veel makkelijker en een groot aanbod...
Ben ook nog nooit zo tevreden over een telefoon geweest en een telefoon heeft me nog nooit zo lang kunnen boeien...op mijn vorige speledingetjes was ik al snel uitgekeken...

[ Bericht 18% gewijzigd door Foppema op 16-10-2008 16:19:39 ]
pi_62437682
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:00 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Herkenbaar

In het begin van 2.1 was alles ineens supersnel. Contacten, instellingen, apps installeren... en het lijkt nu allemaal weer langzamer te zijn geworden... Zo... ongelofelijk... jammer!!!
Hier nog een met precies hetzelfde fenomeen...
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:37:05 #159
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62437807
Ben ik niet de enige
pi_62438345
Kun je navigatie gebruiken zonder internet aan te hebben staan dan? De kaart wordt toch niet geladen via GPS of wel? Als ik in het buitenland de weg kwijt ben hoef ik alleen dat "kaarten" programma op te starten en hij laad dan automatisch de mappen? Zonder 3G of Wifi verbinding?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:57:54 #161
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62438412
Nee, gaat over 3G of Wifi. Alleen je positie gaat over GPS (nauwkeurig) of telefoonsignaal/mast (onnauwkeurig)

Dus let daar op in het buitenland. Kost much0s Eur0s jij niet blij0s w0rd0s
pi_62438432
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:37 schreef Biogarde het volgende:
Ben ik niet de enige
Dat maakt het leed toch hanteerbaarder hè
pi_62438936
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:58 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Dat maakt het leed toch hanteerbaarder hè
hier ook.. dan reageert alles niet meer zoals het moet. Meestal op de momenten dat het heeeeel traag gaat dan crasht de applicatie ook waar ik mee bezig ben.
pi_62440859
Maar weer naar de winkel gebracht, de verkoopster ging er ook vanuit dat het schermpje kapot was en ik een nieuwe zou krijgen.

Over 5 weken zal ik er wel een terughebben. T-mobile kutbedrijf.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 21:31:37 #165
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62445033
pi_62445478
kan je er ook bij zetten wat het is, hij gaat meteen vanalles opstarten

hij start iTunes en het is een 1 of andere slechte dating/chat app...we zijn er uit...

mischien handig als je dat er in het vervolg gewoon bij zet

[ Bericht 65% gewijzigd door Foppema op 16-10-2008 21:55:02 ]
pi_62445772
quote:
Ach vooruit, gewoon maar even geinstalleerd. Eens kijken of het leuk is!
pi_62445947
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 21:58 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Ach vooruit, gewoon maar even geinstalleerd. Eens kijken of het leuk is!
Zit er net een paar minuten mee te spelen, vliegt die app er al 4 (vier!!!) keer uit!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:04:25 #169
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_62445952
0 topics op naam. 14.gif
pi_62446349
dat kan ook met palringo, alleen weet je dan wel met wie je foto's aan het uitwisselen bent....
pi_62447144
quote:
doet het niet crashed als ik hem op wil starten.. net zoals rock 'n roll die ik gisteren gratis gedownload heb. Crashed ook als je hem op wilt starten..
pi_62447343
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:44 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

doet het niet crashed als ik hem op wil starten.. net zoals rock 'n roll die ik gisteren gratis gedownload heb. Crashed ook als je hem op wilt starten..
Misschien even opnieuw intallen?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:00:22 #173
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62447525
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 21:49 schreef Foppema het volgende:
kan je er ook bij zetten wat het is, hij gaat meteen vanalles opstarten

hij start iTunes en het is een 1 of andere slechte dating/chat app...we zijn er uit...

mischien handig als je dat er in het vervolg gewoon bij zet
Nee.
pi_62447729
Echt ook alleen maar 'M'-en bij dat WhosHere
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 02:15:33 #175
16082 Wytze
...Confidential
pi_62450606
Even paar vraagjes voor de mensen die met Exchange of Outlook syncen.

1. Zijn alle afspraken in jullie agenda ook dezelfde grijze kleur ? Dus geen categorie kleuren etc ?

2. Op de een of andere manier geeft mijn iPhone alleen melding van nieuwe e-mail in mijn inbox. E-mailtjes die via server rules in een bepaalde folder terecht komen, geeft hij geen melding van ?

3. Waar stel ik mijn voicemail nummer in ?

Alvast bedankt !
pi_62450652
Ik word er doodmoe van dat ik elke keer bij het syncen met itunes het bericht krijg dat hij de "schijf niet kan vinden" of een time-out krijgt. Dus na 20 nummers overzetten stopt ie ermee.

Ik heb werkelijk het hele internet afgezocht en van alles geprobeerd, maar het werkt gewoon niet. En dit probleem ontstond vorige week opeens.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 08:48:04 #177
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62451904
Andere computer geprobeerd?
pi_62451983
@thettes: Had ik ook toen ik de update aan het installeren was.
Gisteren zelfs: 'aan', 'uit', 'aan', 'uit', constant door.

Toen ik een usb-stick verwijderde uit de pc (die ik op dat moment ook aan het gebruiken was) was het over.
pi_62453968
quote:
Biogarde, ik wil je toch nog even persoonlijk bedanken voor deze Appstore-tip! Had eerst zoiets van 'hmm boeiend' maar het is toch wel een best wel heel leuk App-je!

Dat dus.
pi_62454068
Volgens mij komt er gewoon geen fatsoenlijke navigatie meer voor de iPhone. Echt kut, want dan is één van DE redenen waarom ik een 3G wilde. Maar ik zie het gewoon niet meer gebeuren: het is op alle fronten stil. Niks van TomTom (die verkopen liever devices ipv software), niks van Route 66, etc, etc, etc.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_62454175
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:26 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij komt er gewoon geen fatsoenlijke navigatie meer voor de iPhone. Echt kut, want dan is één van DE redenen waarom ik een 3G wilde. Maar ik zie het gewoon niet meer gebeuren: het is op alle fronten stil. Niks van TomTom (die verkopen liever devices ipv software), niks van Route 66, etc, etc, etc.
navigaties komen pas als tun-by-turn goed werkt op iphone. Nu kun je namelijk nog niet navigeren bij de iphone. De iphone weet alleen je locatie, maar kan bijvoorbeeld niet zien hoe hard je loopt/rijd.
pi_62454208
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:30 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

navigaties komen pas als tun-by-turn goed werkt op iphone. Nu kun je namelijk nog niet navigeren bij de iphone. De iphone weet alleen je locatie, maar kan bijvoorbeeld niet zien hoe hard je loopt/rijd.
En dan nog zal het niet komen vrees ik.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_62454397
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:31 schreef Jarno het volgende:

[..]

En dan nog zal het niet komen vrees ik.
De iPhone 3G is sinds 11 juli 2008 op de markt, dat is dus inmiddels iets meer dan 3 maanden. Er kan nog vanalles komen en gebeuren op het gebied van navigatie. Ik kan me niet voorstellen dat ze alleen GPS op de iPhone hebben voor dat Google-maps gebeuren en enkele, niet zeer bijzondere, apps. Er móet eigenlijk nog wel meer komen. Dat kan bijna niet anders!
pi_62454462
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:38 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

De iPhone 3G is sinds 11 juli 2008 op de markt, dat is dus inmiddels iets meer dan 3 maanden. Er kan nog vanalles komen en gebeuren op het gebied van navigatie. Ik kan me niet voorstellen dat ze alleen GPS op de iPhone hebben voor dat Google-maps gebeuren en enkele, niet zeer bijzondere, apps. Er móet eigenlijk nog wel meer komen. Dat kan bijna niet anders!
Eén en één is gewoon twee bij mij:

- TomTom focust op PND's óf bundle software bij bepaalde modellen (flash versie).
- TomTom heeft een eigen verkoopkanaal, of verkoopt via retail, ik zie ze geen iTunes gaan gebruiken hiervoor
pi_62454705
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:40 schreef Jarno het volgende:

[..]
- TomTom heeft een eigen verkoopkanaal, of verkoopt via retail, ik zie ze geen iTunes gaan gebruiken hiervoor
Ik denk dat als TomTom met iPhone-navigatie-software gaat komen en daarbij wereldwijd een behoorlijk grote markt kan bereiken, dat ze hun software maar al te graag via iTunes aanbieden.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:57:33 #186
20641 portier
pi_62454917
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:30 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Wat een onzin. Er zijn zat programmatjes die je kunnen laten zien hoe hard je rijdt/loopt. Bovendien gebruikt een TomTom daar ook gewoon het GPS signaal voor, de iPhone kan dat net zo goed. Wat jij bedoelt is dat Google Maps niet meebeweegt met je positie en de volgende aanwijzing niet automatisch geeft. Dat is wel irritant, maar een navigatieprogramma dat geen internet nodig heeft zou sowieso beter werken en kost minder stroom.
Ik hoop nog steeds dat er iets komt. Er is best een markt als ik het aantal iPhones om me heen zie dagelijks. En het is net als bij Jarno voor mij ook een belangrijke reden geweest om de iPhone te kopen. Eigenlijk belachelijk dat het er voor allerhande Nokia's wel is maar voor de iPhone niet. Hoe moeilijk kan het zijn...
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_62455541
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:00 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Nee.
Beetje dwars doen?

Dacht dat een mod wel beter moest weten!

en dit ook:
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:49 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Ik denk dat als TomTom met iPhone-navigatie-software gaat komen en daarbij wereldwijd een behoorlijk grote markt kan bereiken, dat ze hun software maar al te graag via iTunes aanbieden.
TomTom is groot en kundig genoeg om even een software in elkaar te draaien. Ze hebben dan ook al een werkende versie voor iPhone liggen, alleen de toestemming van Apple ontbreekt nog.....
Zodra zij groen ligt geven kunnen we turn by turn navigeren, maar goed je ziet het aan een aantal andere 'zaken' die we nog niet hebben. Wat wij logisch vinden om op onze iPhone te hebben, hoeft Apple nog niet logisch te vinden en toe te staan....

[ Bericht 53% gewijzigd door Foppema op 17-10-2008 11:32:01 ]
pi_62455836
Ik heb ook een N95 gehad en daar was er ook de hele tijd sprake van geweest dat TomTom 'nu toch echt bijna' de ingebouwde afwijkende GPS ontvanger zou gaan ondersteunen... Is ook nooit gebeurd.
pi_62456140
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 11:38 schreef Jarno het volgende:
Ik heb ook een N95 gehad en daar was er ook de hele tijd sprake van geweest dat TomTom 'nu toch echt bijna' de ingebouwde afwijkende GPS ontvanger zou gaan ondersteunen... Is ook nooit gebeurd.
Het kan natuurlijk zo zijn dat het hardwarematig niet lekker zou lopen en dat ze het daarom tegenhouden. Daar zullen we nooit achter komen, aangezien Apple zo'n lekker transparant bedrijf is....
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:59:53 #190
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62456365
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 11:38 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij is het inmiddels wel mogelijk om de ingebouwde GPS-ontvanger van de N95 te gebruiken voor TomTom.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:12:42 #191
16082 Wytze
...Confidential
pi_62456668
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 02:15 schreef Wytze het volgende:
Even paar vraagjes voor de mensen die met Exchange of Outlook syncen.

1. Zijn alle afspraken in jullie agenda ook dezelfde grijze kleur ? Dus geen categorie kleuren etc ?

2. Op de een of andere manier geeft mijn iPhone alleen melding van nieuwe e-mail in mijn inbox. E-mailtjes die via server rules in een bepaalde folder terecht komen, geeft hij geen melding van ?

3. Waar stel ik mijn voicemail nummer in ?

Alvast bedankt !
iemand ?
pi_62457552
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 11:59 schreef Merkie het volgende:

[..]

Volgens mij is het inmiddels wel mogelijk om de ingebouwde GPS-ontvanger van de N95 te gebruiken voor TomTom.
lang leven google:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=tomtom+n95&btnG=Zoeken&meta=
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:35:24 #193
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62458859
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:33 schreef nicomart het volgende:

[..]

Hier nog een met precies hetzelfde fenomeen...
Ik ook al begin supersnel nu weer stuk langzamer met openen etc.
Jammer dat de telefoon net zoals pc's gaan werken. Na een tijdje gebruik worden ze allemaal ongelofelijk langzaam. Totdat je de hele boel er weer opnieuw opgooit.

Jammer en iets waar ik zelf niets van snap.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:47:44 #194
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_62459208
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:38 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Heeft de 1e gen nog geen GPS dan? Ik meende van wel, dat de enige aanvullen 3G was?
pi_62459420
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:57 schreef portier het volgende:

[..]

Wat een onzin. Er zijn zat programmatjes die je kunnen laten zien hoe hard je rijdt/loopt. Bovendien gebruikt een TomTom daar ook gewoon het GPS signaal voor, de iPhone kan dat net zo goed. Wat jij bedoelt is dat Google Maps niet meebeweegt met je positie en de volgende aanwijzing niet automatisch geeft. Dat is wel irritant, maar een navigatieprogramma dat geen internet nodig heeft zou sowieso beter werken en kost minder stroom.
Ik hoop nog steeds dat er iets komt. Er is best een markt als ik het aantal iPhones om me heen zie dagelijks. En het is net als bij Jarno voor mij ook een belangrijke reden geweest om de iPhone te kopen. Eigenlijk belachelijk dat het er voor allerhande Nokia's wel is maar voor de iPhone niet. Hoe moeilijk kan het zijn...
misschien klopt het niet helemaal wat ik zeg, maar tis geen onzin. Ik weet dat er in de komende updates iets toegevoegd gaat worden wat de navigatie makers op zitten te wachten. Ik heb overigens op youtube al de eerste navigatie software gezien (wel cydia) en dat werkte op zich wel goed. Map van heel nederland opslaan koste echter wel 12 gb ofzo.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:56:14 #196
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62459457
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:57 schreef portier het volgende:

[..]

Vergeet alleen niet dat er wat meer toestellen zijn voorzien van Symbian (Nokia voornamelijk) en Windows Mobile. Dat zijn talloze miljoenen toestellen (die zelfs dagelijks worden verkocht) tegen de paar miljoen die worden verkocht met OS X (iPhone). Snap best dat navigatieboeren het niet zo belangrijk vinden om ons (OS X bezitters) te voorzien van Tom Tom oid. Geloof namelijk ook niet zo dat Tom Tom een pakket klaar zou hebben liggen (Iets wat ze een aantal maanden terug riepen).

En mocht het wel kloppen, dan zouden ze hun pakkeet moeten verkopen middels de app-store. Wellicht dat daar wat drempels zijn.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:50:20 #197
20641 portier
pi_62461052
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:54 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

misschien klopt het niet helemaal wat ik zeg, maar tis geen onzin. Ik weet dat er in de komende updates iets toegevoegd gaat worden wat de navigatie makers op zitten te wachten.
Voor zover ik weet wordt er alleen mogelijk wat aan de GPS ontvangst gedaan voor nauwkeurigere positiebepaling. Dat zou essentieel kunnen zijn, al geeft Google Maps voor zover ik heb gezien nu al keurig aan waar ik op de weg zit en af sla.
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:54 schreef Ericjuh het volgende:
Map van heel nederland opslaan koste echter wel 12 gb ofzo.
Ehm, TomTom heeft heel West-Europa (Groot-Brittannië, België, Nederland, Luxemburg, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Spanje en Portugal) op 1GB staan...
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:56 schreef Biogarde het volgende:

[..]
Het lijkt me nog steeds interessant voor navigatieboeren. De kaarten zijn hetzelfde, alleen de schil ombouwen. Het zal voor een groot deel ook aan Apple liggen inderdaad.
GEILE VROUWPERSONEN!
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:22:28 #198
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_62461921
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:47 schreef vdvorst het volgende:

[..]

Heeft de 1e gen nog geen GPS dan? Ik meende van wel, dat de enige aanvullen 3G was?
Ehm, jammer, geen GPS in 1e versie Iphone, dan kan ik niet alle appz gaan gebruiken....
AChja, zijn genoeg leuke/handige appz over
pi_62465573
Voor mijn broertje wil ik een Iphone halen in Belgie.
Dit omdat hij een simlockvrij toestel wilt en ik toch een OV heb en dus sowieso al tot de grens gratis kan, maar goed dat terzijde.
Mijn vraag is, zijn ze een beetje redelijk leverbaar in Belgie en zo ja waar in Brussel of Antwerpen kan ik er aan komen? Ik ben eigenlijk nooit in Belgie geweest behalve voor vakantie en toen ik klein was. Dus ik zou toch graag even zeker willen weten voor dat ik vanaf Purmerend tot aan Antwerpen of Brussel voor lucht ga zitten.
pi_62466038
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:56 schreef Chaos-Zero het volgende:
Voor mijn broertje wil ik een Iphone halen in Belgie.
Dit omdat hij een simlockvrij toestel wilt en ik toch een OV heb en dus sowieso al tot de grens gratis kan, maar goed dat terzijde.
Mijn vraag is, zijn ze een beetje redelijk leverbaar in Belgie en zo ja waar in Brussel of Antwerpen kan ik er aan komen? Ik ben eigenlijk nooit in Belgie geweest behalve voor vakantie en toen ik klein was. Dus ik zou toch graag even zeker willen weten voor dat ik vanaf Purmerend tot aan Antwerpen of Brussel voor lucht ga zitten.
op het iphoneclub forum zitten veel belgen, die kunnen je dat wel vertellen denk ik....
pi_62485186
Kan ik trouwens ook op een andere manier mijn muziek op mijn iphone zetten? ik word namelijk helemaal gek van itunes(wat een bagger programma)
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:08:54 #202
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62485307
Ja je moet er echt aan wennen en doorhebben maar als je het eenmaal 'kunt' gaat alles vanzelf.

Maargoed for the easy way: http://www.iphoneclub.nl/(...)nder-itunes-windows/
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:09:07 #203
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_62485311
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:57 schreef Biogarde het volgende:
Nee, gaat over 3G of Wifi. Alleen je positie gaat over GPS (nauwkeurig) of telefoonsignaal/mast (onnauwkeurig)

Dus let daar op in het buitenland. Kost much0s Eur0s jij niet blij0s w0rd0s
breek me de bek niet open... 600 euro af mogen tikken naar T-Mobile en dat nog maar op mijn 1G iPhone toen nog...
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:08 schreef shroomer het volgende:
Ja je moet er echt aan wennen en doorhebben maar als je het eenmaal 'kunt' gaat alles vanzelf.

Maargoed for the easy way: http://www.iphoneclub.nl/(...)nder-itunes-windows/
Op de Mac werkt iTunes weer wel lekkerder dan op een windows pc..

Overigens synct mijn MobileMe nog steeds niet met iCal en contactpersonen
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:26 schreef Jarno het volgende:
TomTom is er wel mee bezig hoor maar zijn er volgens mij problemen met het feit dat je niet mag multitasken als 3rd party app. (Wat handig is als je gebeld wordt )
Overigens komt Google Maps binnenkort gewoon met turnBYturn navi voor zijn apps. dus zal ook wel voor de iphone wezen dan
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_62485339
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:15:48 #205
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62485418
Ik ben nog steeds super tevreden over mijn 2G. Alhoewel ik maar langzaam internet heb kan ik nu al niet meer zonder. Ik e-mail meer op mijn telefoon dan op de PC.

Nu hoop ik alleen nog dat Hi ook de iPhone gaat aanbieden zodat ik een 3G kan nemen en deze verkoop, heb ik nog winst ook.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:19:14 #206
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62485484
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:09 schreef nils7 het volgende:

[..]
Op de Mac werkt iTunes weer wel lekkerder dan op een windows pc..
True, heb het weleens op een mac gebruikt en dat werkt het echt helemaal smooth en snel. (zoals je zou verwachten zegmaar) Het is echt een brakke port voor windows, met rare dingen soms. Maargoed het is al een stuk beter dan vroeger.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:24:56 #207
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62485586
Het idee achter iTunes is wel okay, maar het is gewoon onbruikbaar op Windows. Als je vanaf muziek naar iPhone gaat kan je gerust 5 seconden wachten, andersom geldt hetzelfde. Gewoon die hele navigatiebalk aan de linkerkant is tergend langzaam. Geldt ook voor de tabjes in het iPhone-scherm, pff. Traagheid alom.
pi_62485624
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:15 schreef TC03 het volgende:
Ik ben nog steeds super tevreden over mijn 2G. Alhoewel ik maar langzaam internet heb kan ik nu al niet meer zonder. Ik e-mail meer op mijn telefoon dan op de PC.

Nu hoop ik alleen nog dat Hi ook de iPhone gaat aanbieden zodat ik een 3G kan nemen en deze verkoop, heb ik nog winst ook.
Dat kun je vergeten; T-mobile heeft een jarenlang exclusief contract gesloten. Hi/KPN, Vodafone, etc. Ze krijgen 'm niet.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:30:25 #209
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62485698
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Dat kun je vergeten; T-mobile heeft een jarenlang exclusief contract gesloten. Hi/KPN, Vodafone, etc. Ze krijgen 'm niet.
Bron?
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:54:08 #210
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_62486190
Ik denk er ook aan om een hypephone aanteschaffen, hierbij mijn tvp.
pi_62486495
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:30 schreef Merkie het volgende:

[..]

Bron?
nu.nl
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:40:37 #212
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62487241
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 17:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

nu.nl
T-Mobile wil het niet bevestigen en KPN zegt dat ze nog steeds in gesprek zijn. Verder is de bron "diverse bronnen". Waarom zou KPN nog steeds in gesprek zijn als T-Mobile een exclusieve overeenkomst voor vijf jaar heeft?
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:46:26 #213
16082 Wytze
...Confidential
pi_62491481
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 17:40 schreef Merkie het volgende:

[..]

T-Mobile wil het niet bevestigen en KPN zegt dat ze nog steeds in gesprek zijn. Verder is de bron "diverse bronnen". Waarom zou KPN nog steeds in gesprek zijn als T-Mobile een exclusieve overeenkomst voor vijf jaar heeft?
lol, zo werkt het toch al jaren. Nokia heeft bepaalde exclusieve toestellen, net als Sony Ericsson die ook alleen maar op bepaalde carriers komen. En terecht, T-Mobile heeft veel geinvesteerd in dit contract en 't feit dat het exclusief is drijft bij hun huist nieuwe klanten naar binnen.

Als je (net als ik) niet op T-Mobile wilt, moet je een sim lock vrije op de kop tikken of er eentje uit het buitenland kopen met een turbo simmetje. Simpel zat.

De 2G en ook de 3G zijn in Amerika ook alleen maar bij AT&T uitgebracht. Hoe 't bij andere landen zit weet ik niet, maar 't lijkt me sterk dat het in een ander land anders zou zijn..
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:09:28 #214
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62493290
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:46 schreef Wytze het volgende:

[..]

lol, zo werkt het toch al jaren. Nokia heeft bepaalde exclusieve toestellen, net als Sony Ericsson die ook alleen maar op bepaalde carriers komen. En terecht, T-Mobile heeft veel geinvesteerd in dit contract en 't feit dat het exclusief is drijft bij hun huist nieuwe klanten naar binnen.

Als je (net als ik) niet op T-Mobile wilt, moet je een sim lock vrije op de kop tikken of er eentje uit het buitenland kopen met een turbo simmetje. Simpel zat.

De 2G en ook de 3G zijn in Amerika ook alleen maar bij AT&T uitgebracht. Hoe 't bij andere landen zit weet ik niet, maar 't lijkt me sterk dat het in een ander land anders zou zijn..
Ik kan me geen toestel van Nokia of SE herinneren dat langer dan een halfjaar maar bij één provider te krijgen was. Of van een andere fabrikant. Tevens is de Nederlandse mobiele telefoonmarkt totaal niet vergelijkbaar met de Amerikaanse, voornamelijk omdat de telefoons van de carriers in de VS 9 van de 10 keer alleen maar bij die carrier verkrijgbaar zijn. Daarnaast zijn er daar maar 2 carriers.

Daarnaast zijn er genoeg landen waarbij hij met meerdere providers verkrijgbaar is, bijv. Zwitserland, Tsjechië en Italië. En zo zullen er vast nog wel meer zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door Merkie op 18-10-2008 22:19:35 ]
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:25:49 #215
16082 Wytze
...Confidential
pi_62499063
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 22:09 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik kan me geen toestel van Nokia of SE herinneren dat langer dan een halfjaar maar bij één provider te krijgen was. Of van een andere fabrikant. Tevens is de Nederlandse mobiele telefoonmarkt totaal niet vergelijkbaar met de Amerikaanse, voornamelijk omdat de telefoons van de carriers in de VS 9 van de 10 keer alleen maar bij die carrier verkrijgbaar zijn. Daarnaast zijn er daar maar 2 carriers.

Daarnaast zijn er genoeg landen waarbij hij met meerdere providers verkrijgbaar is, bijv. Zwitserland, Tsjechië en Italië. En zo zullen er vast nog wel meer zijn.
Vodafone heeft bij mijn weten nog steeds toestellen die alleen exclusief bij hun te verkrijgen zijn. KPN heeft nu die N96 geboekt, natuurlijk omdat hun ook digitale tv leveren. Maar dit toestel zal ook zeker geruimte tijd alleen bij hun te verkrijgen zijn.

En een blackberry bijvoorbeeld, was die ook jaren lang niet alleen maar bij vodafone te krijgen ?
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:11:51 #216
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62501296
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 22:09 schreef Merkie het volgende:

[..]

T-Mobile zit ook in Amerika.
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:54:53 #217
16082 Wytze
...Confidential
pi_62506524
Amerika heeft er idd meer, AT&T, Verizon, T-Mobile, MetroPCS, Nextel, Sprint, Qualcom, Amerilink

Zo kun je nog wel effe doorgaan, maar 't is een beetje een offtopic discussie, en niemand van ons kan 't zeker weten. Ik ben iig van mening dat de iphone heel lang voorlopig niet op een ander netwerk dan t-mobile beschikbaar zal zijn, en dat daarop wachten zinloos is. Verder moet iedereen 't lekker voor zichzelf besluiten.

Even ontopic: Hoe lang doen de meeste mensen gemiddeld met hun iphone batterij ? Iedere dag opladen ? Of gaan sommige langer mee ?
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:39:02 #218
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62508897
Als ik achter m'n laptop ga (elke dag) leg ik m'n iphone er ook aan, moet er snel nog eens een dock bijhalen dan kan ik hem er gewoon makkelijk inzetten. Verder ligt er bij m'n bed ook een oplader waar ik hem soms voor het slapen in doe, maar meestal heb ik aan overdag laptop genoeg.
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:40:30 #219
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62508929
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:54 schreef Wytze het volgende:
Amerika heeft er idd meer, AT&T, Verizon, T-Mobile, MetroPCS, Nextel, Sprint, Qualcom, Amerilink

Zo kun je nog wel effe doorgaan, maar 't is een beetje een offtopic discussie, en niemand van ons kan 't zeker weten. Ik ben iig van mening dat de iphone heel lang voorlopig niet op een ander netwerk dan t-mobile beschikbaar zal zijn, en dat daarop wachten zinloos is. Verder moet iedereen 't lekker voor zichzelf besluiten.

Even ontopic: Hoe lang doen de meeste mensen gemiddeld met hun iphone batterij ? Iedere dag opladen ? Of gaan sommige langer mee ?
Alleen AT&T en T-Mobile hebben GSM-masten, dus daarom noemde ik er maar twee omdat er maar twee carriers zijn waarop de iPhone kan werken.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:23:37 #220
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_62510021
morgen maar eens bellen met T-Mobile. Ik snap er geen pest meer van. Volgens de belstatusgadget heb ik 43 euro aan overige kosten!!! Dat kan nooit! Ik ben vorige week een weekendje in Brugge geweest, maar een mb data zou daar 2 euro moeten kosten en ik heb enkel Twinkle een keer geopend, Google Maps een keer gebruikt en m'n email opgehaald. Bij lange na geen 80mb!
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:46:38 #221
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_62510631
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:23 schreef SKa_BoSS het volgende:
morgen maar eens bellen met T-Mobile. Ik snap er geen pest meer van. Volgens de belstatusgadget heb ik 43 euro aan overige kosten!!! Dat kan nooit! Ik ben vorige week een weekendje in Brugge geweest, maar een mb data zou daar 2 euro moeten kosten en ik heb enkel Twinkle een keer geopend, Google Maps een keer gebruikt en m'n email opgehaald. Bij lange na geen 80mb!
Volgens mij is het per MB wel duurder dan twee euro...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:04:34 #222
16082 Wytze
...Confidential
pi_62511124
Zijn er hier mensen die Shazam al gebruikt hebben ?

Wat een vette ap is dat ! Voor de mensen die hem nog niet kennen, downloaden die handel!
Als je naar de radio luistert of in een bar/club bent, kun je hem paar seconde naar muziek laten luisteren en hij geeft je dan direct door welk nummer en artiest het is + link naar youtube en itunes. Te vaag

Iemand enig idee hoe het werkt ? Daar ben ik nou weer nieuwschierig naar
pi_62511655
ja ik gebruik het echt al lang. Op de oude iPhone was er ook zo'n app genaamd Listen van Erica Sadun, maar die moest stoppen omdat het de database van Sony Ericsson gebruikte.

Geen idee hoe het werkt, maar het is echt een heel goed programma. Goeie ook op verjaardagen en partijen
pi_62511989
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:04 schreef Wytze het volgende:
Zijn er hier mensen die Shazam al gebruikt hebben ?

Wat een vette ap is dat ! Voor de mensen die hem nog niet kennen, downloaden die handel!
Als je naar de radio luistert of in een bar/club bent, kun je hem paar seconde naar muziek laten luisteren en hij geeft je dan direct door welk nummer en artiest het is + link naar youtube en itunes. Te vaag

Iemand enig idee hoe het werkt ? Daar ben ik nou weer nieuwschierig naar
Het is al een heel oud programma en zat ook al op mijn oude Sony Ericsson. Maar eigenlijk nog nooit gebruikt alhoewel het me op zich best handig lijkt.
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:20:29 #225
16082 Wytze
...Confidential
pi_62513314
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:22 schreef nicomart het volgende:
ja ik gebruik het echt al lang. Op de oude iPhone was er ook zo'n app genaamd Listen van Erica Sadun, maar die moest stoppen omdat het de database van Sony Ericsson gebruikte.

Geen idee hoe het werkt, maar het is echt een heel goed programma. Goeie ook op verjaardagen en partijen
Ja wat een super applicatie echt ! Ik vraag me echt af hoe ze 't doen, vind't erg knap iig.

Hoe lang doen jullie gemiddeld met een accu. Ik heb hem vandaag actief gebruikt, maar hij heeft 't einde van de dag niet gehaald. Dat vind ik wel beetje teleurstellend eerlijk gezegd.

Wel met Wifi, Bluetooth, G3 etc aan. Dat zal ook wel slurpen allemaal
pi_62513415
Een batterij gaat bij mij 1 tot anderhalve dag mee: ligt er erg aan wat ik met m'n iPhone doe
- Spelletjes slurpen batterij (volgens mij)
- Bluetooth heb ik nog nooit aangehad
- Camera slurpt batterij (volgens mij)

Als ik op een normale dag
- wat muziek luister
- paar keer mail checK
- paar websites bezoek
... dan gaat ie ruim 24 uur mee (wifi dan uit, GPS uit, bluetooth uit, 3G aan)
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:47:25 #227
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_62514037
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:46 schreef nils7 het volgende:

[..]

Volgens mij is het per MB wel duurder dan twee euro...
België is zone 1:

Toepassing Gebruik
Internet ¤ 0.02
t-zones ¤ 0.02
Blackberry ¤ 0.09

Het gebruik van t-zones, instant email en internet wordt verrekend per blok van 10 of 200 kB, kijk op de prijslijst voor meer details. Informatie over beschikbaarheid van deze dienst is te vinden onder 'Netwerken en Diensten'.
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:55:27 #228
20641 portier
pi_62514269
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:20 schreef Wytze het volgende:

[..]

Ja wat een super applicatie echt ! Ik vraag me echt af hoe ze 't doen, vind't erg knap iig.
Roughly. Programma herkent tonen e.d. en zet deze om in een bestand, deze wordt naar de database gestuurd en vergeleken met de opgeslagen geluiden waarna het resultaat weer wordt teruggestuurd. Verbaas me er wel over hoe snel het werkt. Prima programma inderdaad, laatst nog een muziekje laten herkennen dat heel ver weg klonk terwijl er iemand halverwege doorheen ging praten.
GEILE VROUWPERSONEN!
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:08:21 #229
16082 Wytze
...Confidential
pi_62514668
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:24 schreef sunmoonstar het volgende:
Een batterij gaat bij mij 1 tot anderhalve dag mee: ligt er erg aan wat ik met m'n iPhone doe
- Spelletjes slurpen batterij (volgens mij)
- Bluetooth heb ik nog nooit aangehad
- Camera slurpt batterij (volgens mij)

Als ik op een normale dag
- wat muziek luister
- paar keer mail checK
- paar websites bezoek
... dan gaat ie ruim 24 uur mee (wifi dan uit, GPS uit, bluetooth uit, 3G aan)
Ik zal 't eens effe in de gaten houden. je batterij laten vervangen door apple is reette duur volgens mij.
pi_62520932
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:08 schreef Wytze het volgende:

[..]

Ik zal 't eens effe in de gaten houden. je batterij laten vervangen door apple is reette duur volgens mij.
80 euri geloof ik... Of iets in die richting...
Kleur buiten de lijntjes.
  maandag 20 oktober 2008 @ 09:52:24 #231
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62522050
Ach moet je net pech hebben denk ik, heb bij m'n nokia's nog nooit batterij hoeven te vervangen. Over twee jaar neem je toch wel een nieuwe telefoon.
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:32:15 #232
16082 Wytze
...Confidential
pi_62528461
Kan iemand me even vertellen hoe ik iemand uit mijn favorieten gooi

nevermind, opgelost.

[ Bericht 22% gewijzigd door Wytze op 20-10-2008 15:14:17 ]
pi_62534569
pi_62537008
Shazam is top idd.
pi_62538356
Je kunt het ding vanaf vandaag ook pre-paid kopen, mag je 699 euro voor neer gaan leggen
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:15:12 #236
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62563063
In Cydia is nu ook een geinige 'app' die je kunt activeren in Winterboard: Famous quote widget.

Het zet elke keer als je je telefoon unlocked een andere quote in het lockscreen. Goede quotes vind ik persoonlijk altijd wel inspirerend.
pi_62563925
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:52 schreef Remzz het volgende:
Je kunt het ding vanaf vandaag ook pre-paid kopen, mag je 699 euro voor neer gaan leggen
Koopje inderdaad..
pi_62564187
quote:
Sja.
pi_62566582
quote:
wat een aantrekkelijk aanbod!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 01:11:12 #240
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_62571766
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:15 schreef shroomer het volgende:
In Cydia is nu ook een geinige 'app' die je kunt activeren in Winterboard: Famous quote widget.

Het zet elke keer als je je telefoon unlocked een andere quote in het lockscreen. Goede quotes vind ik persoonlijk altijd wel inspirerend.
Kun je een aantal quote's noemen ? Lijkt me opzich ook wel leuk .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_62573088
Had gisteren weer even m'n 2G iPhone in handen en men, wat voelt dat ding degelijk en solide ivm een 3G zeg... Onwijs groot verschil.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 08:21:32 #242
20641 portier
pi_62573166
Wat voor apps hebben jullie eigenlijk? Betaald of onbetaald. En dan bedoel ik apps die gewoon fucking handig/briljant zijn, niet iPint of MonkeyBall. Zulke lijsten zijn op internet vrijwel altijd gebaseerd op Amerikaanse gebruikers en die willen alleen maar weten waar het dichtstbijzijnde restaurant is. En de totale aanbod van apps is echt té groot.

Ik heb;
AirSharing - Voor bestandsoverdracht en om mn iPhone als USB stick te gebruiken
Remote - Gebruik het eigenlijk nooit, maar kan altijd van pas komen
Shazam - Voor muziekherkenning, puik
Evernote - Heb ik op mijn Mac ook, gebruik ik om notes te maken, fijne sync hierdoor
Spreadsheet - Enige miskoop tot nu toe, soort Excel, maar bestandsdeling werkt voor geen meter
Teletekst - Spreekt voor zich
Trein - Handig voor treintijden en storingen, lekkere GUI ook
Fitnio - Voor hardlopen
Firemail - Voor typen in landscape modus om mailtjes te versturen. Al moet ik er toch nog aan wennen

En verder;
Photoswap - Iedereen wel bekend

En wat spelletjes;
Moonlight lite - Mahjong
Sol free - Patience, Spider en nogwat
21 Pro - Blackjack
Aurora Feint - Stom spel
Lux Touch - Risk
de Blob - Gekocht toen ik dronken was . Wel grappig, maar niet zoveel geld waard.

Ben eigenlijk vooral nog aan het wachten op een soort Word en Excel en een GPS Navigator zoals TomTom.
Maar share your knowledge!
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_62573346
Op dit moment staan geinstalleerd op m'n iPhone:

- T Mobile Belstatus Gadget
- CameraBag
- NetNewsWire
- Remote
- Ign.com Reviews
- Shazam

- Air Hockey
- Aurora Feint
- Billy Frontier
- BlackJack (RD)
- CritterCrunch
- Kroll
- Monkey Ball
- Pinball (RC)
- Slots
- Spore Origins
- Tap Tap
- Vector Ball

Heb wel meer apps in m'n iTunes staan, maar apps die in langere tijd niet gebruik haal ik van m'n iPhone af. Heb het idee dat veel apps de snelheid en stabiliteit niet ten goede komen.

Is iets als AirSharing wel handig? Heb altijd visioenen van dat je dan eerst een heel wifi-adhoc netwerk op moet gaan zetten als je ff een bestandje van 2MB wilt overhalen naar een laptop waar je nog nooit op bent geweest, is dat zo? Of werkt het iets simpeler?

Ik vind verder de spellen echt enorm kort houdbaar. Geen idee wat dat is, maar er zijn maar 1 of 2 spellen die ik blijf spelen (Aurora Feint en Slots) eigenlijk. Sommige spellen lijken meer uit de hand gelopen tech demo's dan echte spellen.
pi_62573408
Jammer (naast volkomen logisch) dat applicaties als 'Trein' en 'Teletekst' alleen in de NL store staan. Ik gebruik een US iTunes account, kun je er 2 door elkaar heen gebruiken op één iPhone?
  Moderator woensdag 22 oktober 2008 @ 08:46:52 #245
18653 crew  D.
pi_62573423
Meer mensen hier die Tris spelen?

Enig idee hoe Global Score werkt?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 09:09:26 #246
20641 portier
pi_62573783
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 08:40 schreef Jarno het volgende:
Is iets als AirSharing wel handig? Heb altijd visioenen van dat je dan eerst een heel wifi-adhoc netwerk op moet gaan zetten als je ff een bestandje van 2MB wilt overhalen naar een laptop waar je nog nooit op bent geweest, is dat zo? Of werkt het iets simpeler?
Ik heb AirSharing gedownload toen het nog gratis was, dus voor mij is het helemaal een geweldige app, maar het werkt als volgt;
- Ga op WiFi netwerk op je iPhone
- Start AirSharing
- Je krijgt een adres te zien waarmee je je iPhone kunt benaderen (iets in de trant van http://xxx.xxx.xxx.xxx:8080)
- Je kan deze op de Mac heel makkelijk toevoegen als extra schijf, of in je internetbrowser plempen om bestanden te downloaden
- Eventueel gebruikersnaam en wachtwoord invoeren als je dat ingesteld hebt
- AirSharen maar .
Easy as pie!
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 08:45 schreef Jarno het volgende:
Jammer (naast volkomen logisch) dat applicaties als 'Trein' en 'Teletekst' alleen in de NL store staan. Ik gebruik een US iTunes account, kun je er 2 door elkaar heen gebruiken op één iPhone?
Ik heb het wel gedaan, maar ben gestopt na die voorwaarden change. Bovendien kan je updates alleen binnenhalen met desbetreffende account, dus je moet wel regelmatig switchen om updates niet te missen.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_62573796
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 09:09 schreef portier het volgende:

[..]

Ik heb AirSharing gedownload toen het nog gratis was, dus voor mij is het helemaal een geweldige app, maar het werkt als volgt;
- Ga op WiFi netwerk op je iPhone
- Start AirSharing
- Je krijgt een adres te zien waarmee je je iPhone kunt benaderen (iets in de trant van http://xxx.xxx.xxx.xxx:8080)
- Je kan deze op de Mac heel makkelijk toevoegen als extra schijf, of in je internetbrowser plempen om bestanden te downloaden
- Eventueel gebruikersnaam en wachtwoord invoeren als je dat ingesteld hebt
- AirSharen maar .
Ok, dat klinkt handig. Werkt dat ook zo op Windows PC's?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 09:31:49 #248
20641 portier
pi_62574274
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 09:10 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ok, dat klinkt handig. Werkt dat ook zo op Windows PC's?
Net even uitgeprobeerd, kost 2-3 meer klikjes in XP, maar net zo makkelijk ja. Er zit in het appje ook een help waar voor alle OSen (OS X, XP, Vista en Linux distributions) een handleiding staat hoe te connecten.
GEILE VROUWPERSONEN!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 10:59:55 #249
20641 portier
pi_62576429
Overigens;
Tijd sinds volledig opgeladen
Gebruik: 5 uur, 25 minuten
Standby: 3 dagen, 1 uur
.
GEILE VROUWPERSONEN!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 11:13:17 #250
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62576768
Yes it is verrrie iessie.
pi_62577435
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:59 schreef portier het volgende:
Overigens;
Tijd sinds volledig opgeladen
Gebruik: 5 uur, 25 minuten
Standby: 3 dagen, 1 uur
.
Wat versta jij onder gebruik dan? Als ik 2 uurtjes fieldrunners speel dan is m'n accu echt wel leeg hoor...
Als ik hem intensief gebruik doe ik er een halve dag mee....
Dan bedoel ik dus vaak email checken, redelijk wat surfen en een uurtje of 1 a 2 gamen....

Gebruik gaat aan als je hem van de lock af haalt, maar dat wil dus niet zeggen dat je hem ook echt gebruikt...

Maar goed, dan nog heb je abnormale gebruiksduur/standby tijden...
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:25:34 #252
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_62578923
Op het moment haalt mijn gsm ook geen dag, zei het niet dat ik deze nog nooit helemaal vol geladen heb...
Kan namelijk enkel via pc, en de laptop geeft weinig spanning via usb.

Ben nog even een us-eu stekker aan het bestellen Dan kan ik eens tot 100% laden en kijken hoe lang het duurt
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:48:10 #253
20641 portier
pi_62579528
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:38 schreef Foppema het volgende:

[..]

Wat versta jij onder gebruik dan? Als ik 2 uurtjes fieldrunners speel dan is m'n accu echt wel leeg hoor...
Als ik hem intensief gebruik doe ik er een halve dag mee....
Dan bedoel ik dus vaak email checken, redelijk wat surfen en een uurtje of 1 a 2 gamen....

Gebruik gaat aan als je hem van de lock af haalt, maar dat wil dus niet zeggen dat je hem ook echt gebruikt...

Maar goed, dan nog heb je abnormale gebruiksduur/standby tijden...
Gebruik is bellen, smsen, muziek luisteren (voornamelijk), mail checken paar keer, paar keer internetten en deze keer ook nog wat apps geinstalleerd en weer verwijderd. Verder WiFi uit, Bluetooth uit, Push uit, 3G aan. Ik speel niet zoveel games, dat scheelt wel behoorlijk. Wat Jarno ook al zei, het kan me allemaal niet echt boeien. Ik speel ze voornamelijk als ik op de WC zit . En dan ook nog weinig intensieve spelletjes zoals patience.
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:25 schreef vdvorst het volgende:
Op het moment haalt mijn gsm ook geen dag, zei het niet dat ik deze nog nooit helemaal vol geladen heb...
Kan namelijk enkel via pc, en de laptop geeft weinig spanning via usb.
Ik laad altijd op via USB .

En ik wil lijstjes! Laat maar zien die toffe apps.
GEILE VROUWPERSONEN!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:48:37 #254
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62579542
Waar blijft 2.2
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:55:56 #255
3185 Adelante
To let it go now
pi_62579741
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:48 schreef Biogarde het volgende:
Waar blijft 2.2
ze moeten nog even de navigatie implementeren en dan komt ie
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:57:15 #256
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62579777
Men, ding is zo traag weer

Gisteren na een rebootski ging ie in recovery mode
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:03:39 #257
3185 Adelante
To let it go now
pi_62579972

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:04:24 #258
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62579994
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:03 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Ja, die zou volgens de geruchten pas in 2.3 verschijnen.

Eigen brouwsel van Apple.
  Moderator woensdag 22 oktober 2008 @ 13:26:25 #259
18653 crew  D.
pi_62580626
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 08:46 schreef D.Rose het volgende:
Meer mensen hier die Tris spelen?

Enig idee hoe Global Score werkt?
Niemand kennelijk

Vandaar dat de Global Score niet werkt, ik ben de enige met High Scores
pi_62581701
Vet! SimCity komt naar de iPhone
Bron

Tijd dat er ook rap wat goeie RTS games gaan komen.
pi_62582877
Ah, Simcity is dan wel weer cool.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:03:33 #262
16082 Wytze
...Confidential
pi_62583420
Simcity Rules !
pi_62583579
Waar las je dat trouwens?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:36:17 #264
20641 portier
pi_62584310
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:04 schreef ikheetmartijn het volgende:
Bron
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_62584335
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:09 schreef Jarno het volgende:
Waar las je dat trouwens?
Zo J., inmiddels heb ik ook de overstap gemaakt naar een 3G.

Wat heb jij gedaan met je 'oude'? Verkopen lijkt me een prima idee, maar dat wil ik eigenlijk niet: ik denk dat ik hem dan ook gewoon houd als pronkstuk
Calmer than you are
pi_62584415
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:36 schreef portier het volgende:

[..]

Sorry. . Ben hier teveel dingen tegelijk aan het doen geloof ik.
pi_62584557
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Zo J., inmiddels heb ik ook de overstap gemaakt naar een 3G.

Wat heb jij gedaan met je 'oude'? Verkopen lijkt me een prima idee, maar dat wil ik eigenlijk niet: ik denk dat ik hem dan ook gewoon houd als pronkstuk
Die van mij is gisteren verkocht. 300 euro, nette prijs voor een 8GB.
pi_62584812
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:43 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, zoiets lijkt mij ook een goede prijs voor de mijne. Als ik dan ook nog mijn oude MBP verkoop, dan hoef ik maar zo'n 250 euro bij te leggen voor een nieuwe MBP. Lastige beslissing....
Calmer than you are
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:53:03 #269
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_62588407
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:43 schreef Jarno het volgende:

[..]

Inderdaad, heb de mijne maandag gekocht voor 285, ook een nette prijs, lijkt me
Is zeer veel vraag naar, de 1e gen iphone
pi_62589077
Gisteren, toen Apple z'n kwartaalcijfers bekend maakte, en ook zei dat er 6,9 miljoen iPhones verkocht waren, hadden ze best ook van de gelegenheid gebruik kunnen maken om te zeggen dat 2.2 geinstalld kon gaan worden.....

Maar helaas...

En daarom gok ik nu op komende vrijdag! Whiiiihoe!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 18:26:01 #271
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_62589163
Haha, je denkt dat?
En zit er een merkbaar verschil in 2.2???

de sims is wel tof
  woensdag 22 oktober 2008 @ 18:58:30 #272
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62589929
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:26 schreef vdvorst het volgende:
Haha, je denkt dat?
En zit er een merkbaar verschil in 2.2???

de sims is wel tof
Sim City, niet The Sims.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:18:16 #273
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_62590518
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:58 schreef Merkie het volgende:

[..]

Sim City, niet The Sims.
Bedoel ik sorry
Maar, verschil in 2.2?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:23:38 #274
45511 TimmyAsd
pi_62590689
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:04 schreef ikheetmartijn het volgende:
Vet! SimCity komt naar de iPhone
Bron
[ afbeelding ]

Tijd dat er ook rap wat goeie RTS games gaan komen.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:24:40 #275
45511 TimmyAsd
pi_62590725
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:58 schreef Merkie het volgende:

[..]

Sim City, niet The Sims.
In de bron staat ook The Sims 3
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:30:50 #276
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_62590932
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 19:24 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

In de bron staat ook The Sims 3
Vandaar dat ik ff in de war was
  woensdag 22 oktober 2008 @ 20:25:28 #277
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62592895
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 19:18 schreef vdvorst het volgende:

[..]

Bedoel ik sorry
Maar, verschil in 2.2?
van de kaart ofzo?

Sim city, verder wordt er nergens beweerd dat 2.2 uit is.
pi_62593748
Over 2.2 zijn de volgende geruchten op dit moment bekend!

- Autocorrectie aan- en uitzetten
- Ondersteuning van Google Streetview
- Toevoeging van Emoji emoticon set (gemeengoed in Japan)
pi_62598734
mBoxMail (iStore link), een handige app om je Hotmail binnen te halen. Werkt super!
Niks geen gekloot met forwarden etc. Gewoon een losse app.

Met 'landscape' ondersteuning. Helaas nog geen 'push' functionaliteit, maar dat zit er in een volgende versie aan te komen.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:10:23 #280
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_62599048
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:50 schreef sunmoonstar het volgende:
Over 2.2 zijn de volgende geruchten op dit moment bekend!

- Autocorrectie aan- en uitzetten
- Ondersteuning van Google Streetview
- Toevoeging van Emoji emoticon set (gemeengoed in Japan)
Ah oke. Omdat er veel mensen op zitten te wachten

Maar enkel roddels dus :p
pi_62599783
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:10 schreef vdvorst het volgende:

[..]

Ah oke. Omdat er veel mensen op zitten te wachten

Maar enkel roddels dus :p
Zover ik kan inschatten zijn het wel hardnekkige geruchten. Er wordt op meerdere sites over bovengenoemde drie 'toevoegingen' geschreven. Dus misschien net iets meer dan 'enkel roddels'

Maarja, nog niets is bevestigd door Apple...
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:44:47 #282
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62600064
Nou, correct me if i'm wrong, maar sommige developers hebben de code van 2.2 al binnen en hebben daarin gevonden dat er bijv autocorrectie aan uit functie inzit. Daarom is het wat meer dan puur een gerucht.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 01:20:24 #283
20641 portier
pi_62601784
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:02 schreef ikheetmartijn het volgende:
mBoxMail (iStore link), een handige app om je Hotmail binnen te halen. Werkt super!
Niks geen gekloot met forwarden etc. Gewoon een losse app.

Met 'landscape' ondersteuning. Helaas nog geen 'push' functionaliteit, maar dat zit er in een volgende versie aan te komen.
Interessant, maar wel duur. Naar aanleiding van jouw bericht ben ik nog eens gaan zoeken en kwam ik dit tegen;
http://www.iphoneclub.nl/(...)e-15.html#post199729
Hiermee kan je je hotmail laten doorsturen naar elk ander adres (bijvoorbeeld GMail ). En het is nog gratis ook. Heb ik toch mooi 2 Hotmail, 1 Gmail en 1 Studentmail kunnen integreren tot 1 Gmail account .
GEILE VROUWPERSONEN!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 01:26:00 #284
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62601836
En in 2.2 is Safari aangepast.
pi_62603085
Zo, nieuwe iPhone met nieuwe dode pixel ontdekt. Deze iPhone gaat dus terug.
Calmer than you are
pi_62605730
Even 7 maal hoera: de iPod bestaat vandaag namelijk precies 7 jaar!

Hier is een overzicht te vinden. Pure nostalgie
pi_62606014
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 07:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, nieuwe iPhone met nieuwe dode pixel ontdekt. Deze iPhone gaat dus terug.
Mooi kut.

Ben nog steeds aan het dubben of ik 'm terug ga brengen om die lamme homeknop te laten fixen... Op zich issie niet echt onbruikbaar, maar heb wel het idee dat het steeds erger wordt. Maar goed, 10 dagen zonder iPhone is ook weer zowat.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:52:11 #288
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62607225
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:03 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mooi kut.

Ben nog steeds aan het dubben of ik 'm terug ga brengen om die lamme homeknop te laten fixen... Op zich issie niet echt onbruikbaar, maar heb wel het idee dat het steeds erger wordt. Maar goed, 10 dagen zonder iPhone is ook weer zowat.
Ik zou gewoon nog even wachten. Wellicht vervangen ze dan ook je behuizing en is je aaifeun weer als nieuw zoals veel andere fabrikanten dat ook doen.

Maatje van me in Amerika (woont daar nu sinds 2 jaar) kreeg 'm als nieuw terug na opsturen voor een kapotte volumeknop van de 1e gen.

Het is geen garantie, maar als het allemaal wat rustiger is, zijn ze misschien wat makkelijker met het vervangen van dingen.
pi_62607263
Volgens mij doen 'ze' hier in NL geeneens hardware reparaties... En krijg je bij echte HW problemen gewoon een nieuwe/refurb... Dacht ik? Zou voor mij ook wel een reden zijn om nog even te wachten idd. Met een beetje gelukg heb je nog een nieuwe accu te pakken ook.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:17:48 #290
20641 portier
pi_62607904
Ze doen inderdaad geen reparaties. Als het defect geconstateerd wordt krijg je een nieuwe.
GEILE VROUWPERSONEN!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:24:05 #291
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62608083
Dat wordt slopen
pi_62608146
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:03 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mooi kut.

In wat voor tijdsbestek is dat gebeurd?
pi_62609249
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:26 schreef ikheetmartijn het volgende:

[..]

In wat voor tijdsbestek is dat gebeurd?
Ik heb m'n 3G nu een ehhhhh..... maand of 3 geloof ik...? Zoiets?
pi_62609673
Oeh dat is nog vrij rap!
Heb je hem ook verzekerd, of valt zoiets binnen de garantie?
pi_62609735
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:22 schreef ikheetmartijn het volgende:
Oeh dat is nog vrij rap!
Het zal eerder iets van 2 maanden zijn denk ik. En ik ga er vanuit dat hardware defects als deze binnen het eerste jaar gewoon onder de garantie vallen. Maar misschien ben ik naief. .
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:25:33 #296
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62609737
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:22 schreef ikheetmartijn het volgende:
Oeh dat is nog vrij rap!
Garantie me dunkt.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:28:39 #297
3185 Adelante
To let it go now
pi_62609810
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:17 schreef portier het volgende:
Ze doen inderdaad geen reparaties. Als het defect geconstateerd wordt krijg je een nieuwe.
nieuwe, nieuwe... of een gereviseerde
pi_62609850
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:28 schreef Adelante het volgende:

[..]

nieuwe, nieuwe... of een gereviseerde
Een refurb is ook een optie ja. Maarja, je kunt je afvragen wat er 'oud' is aan een iPhone die een nieuwe behuizing + accu heeft gekregen...
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:34:54 #299
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62609983
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:30 schreef Jarno het volgende:

[..]

Een refurb is ook een optie ja. Maarja, je kunt je afvragen wat er 'oud' is aan een iPhone die een nieuwe behuizing + accu heeft gekregen...
Dingen zien er als nieuw uit. Zat onlangs (weet niet meer waar) een stukje te lezen over refurbs. Enige wat ze overzetten is het mainbordje en het scherm (intern).
pi_62610261
gvd bio... ik liep net tegen je slotje in klb aan... zag niet dat jij 'm op slot had gemept en dacht dat ik weer een ban te pakken had ofzo - verwarrende shit!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:51:35 #301
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62612106
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:44 schreef Jarno het volgende:
gvd bio... ik liep net tegen je slotje in klb aan... zag niet dat jij 'm op slot had gemept en dacht dat ik weer een ban te pakken had ofzo - verwarrende shit!

-edit-

Oh, hijs vol. Ik open een nieuwe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')