abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62208581

De iPhone3G is vanaf nu exclusief verkrijgbaar bij T-Mobile. Hij is het wachten meer dan waard geweest. Want met 3G technologie, GPS routeplanner, Microsoft Exchange en App Store heb je nog meer functies bij de hand. De iPhone3G is net als de eerste iPhone drie producten in één: een revolutionaire telefoon, een iPod met breedbeelddisplay en een toestel waarmee je kunt internetten en e-mailen. Alleen gaat dit nu veel sneller en zonder beperkingen. iPhone3G. Zet de trend in de mobiele telefonie.

De knoppen en maten:

En de specificaties:
quote:
• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)

• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR

• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur

• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon

• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop

In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.

Klik hier voor de uitgebreide technische specificaties.

Wat is nieuw aan de Iphone 3G?

iPhone met 3G-technologie biedt snelle toegang tot het internet en e-mail, op alle mobiele netwerken wereldwijd. Met iPhone 3G kun je overal van alles doen: internetten, e-mailen, routebeschrijvingen opvragen en filmpjes bekijken – zelfs als je tegelijkertijd aan het bellen bent.

Altijd weten waar je bent, routebeschrijvingen opvragen en kijken waar de files staan – het kan allemaal direct vanaf je iPhone. De applicatie Kaarten op iPhone 3G combineert GPS, Wi-Fi en gsm-locatietechnologie met een multi-touch-interface, en vormt zo de beste routeplanner ooit.

Een abonnement neem je bij T-Mobile met de volgende tarieven:

En het unlocken van de sim bij T-Mobile kost:
quote:
0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis

Frequently Asked Questions

Onderstaande tekst is afkomstig van het iPhone-topic @ GoT en is vervaardigd door harley.

Wat is de nieuwe functionaliteit van de 2.0 software?

De functionaliteit is voor de nieuwe en oude iPhone gelijk en is alleen beperkt door de hardware. Het is onder te verdelen in 3 categoriën: de nieuwe functionaliteit die vooral interessant voor bedrijven is, de SDK en de nieuwe functionaliteit voor de "gewone" consumenten.

Voor bedrijven is er naast Microsoft Exchange support, ondersteuning voor Cisco VPN netwerken, auto-discovery, remote wipe en betere beveiligingen voor draadloze netwerken, zoals 802.1X en WPA2 worden ondersteund.

De SDK voegt de mogelijkheid toe voor ontwikkelaars om software te ontwikkelen. Deze software wordt verkocht via de App store. Deze zorgt er ook voor dat updates beschikbaar worden gesteld etc. De AppStore is beschikbaar in 62 landen, en alle applicaties die kleiner zijn dan 10 MB kunnen via het mobiele netwerk worden gedownload.

Voor de eindgebruiker zijn er ook veel nieuwe features, ik zal de belangrijkste hier noemen. Er is volledige ondersteuning voor zowel iWork als MS Office documenten (incl. Powerpoint). In het adresboek zit nu ook een zoekfunctie. In Mail is het mogelijk om meerdere e-mails tegelijk te verwijderen of verplaatsen.

Hoe kan ik aan een simlockvrije iPhone komen?

Met de komst van de nieuwe 3G iPhone zal importeren een stuk lastiger worden. In Amerika zal de telefoon alleen nog maar geactiveerd verkocht worden. Dus je kunt niet zomaar de winkel uit lopen, je zult een abonnement erbij moeten afsluiten. Misschien komen er wel mogelijkheden in andere landen, want vanaf 11 juli zal de iPhone in 22 landen te koop zijn en later dit jaar zelfs in 70 landen.

In België en Frankrijk moet de iPhone ook simlockvrij verkocht worden. Dat betekent dat er daar een mogelijkheid zal zijn om aan een simlockvrije telefoon te komen. Het probleem daarbij is alleen de prijs, want het zal waarschijnlijk niet goedkoop worden. In Engeland zal de iPhone ook prepaid te krijgen zijn, misschien dat daar mogelijkheden voor komen

Het importeren (voornamelijk uit Amerika) wordt verder besproken in [iPhone] Importeren deel 2. Als je een topic wilt openen over het gebruiken van een iPhone 3G uit een andere europees land, neem dan even contact op met een van de moderators van Apple Talk

Waar kan ik de handleiding eigenlijk vinden?

De iPhone is voor veel mensen het eerste Apple produkt en daarom kunnen er een aantal zaken onduidelijk zijn. Het feit dat je niet eens een handleiding meegeleverd krijgt en alleen een snelstartgids helpt hier natuurlijk niet aan mee. Dus om te beginnen. De nederlandse handleiding is te downloaden op:
Apple iPhone handleiding (PDF).

Daarnaast staat bij de bookmarks op de iPhone zelf ook een link naar de "iPhone User Guide". Dit is een link naar de website van Apple, waarin op een speciaal voor de iPhone gemaakte site ook allerlei dingen worden uitgelegd.

Hoe kan ik de iPhone klaarmaken voor gebruik?

Als je je iPhone voor de 1e keer aanzet krijg je na het opstarten en ingeven van je pincode het volgende scherm:

Hiermee bedoelt apple dat je je telefoon aan je pc of mac dient te koppelen en via iTunes dient aan te melden. Mocht je iTunes nog niet geinstalleerd hebben kun je deze downloaden via: iTunes Download pagina. Hierna is je iPhone actief en kun je bellen en alle andere dingen doen die mogelijk zijn met een iPhone.

Ik heb geen creditcard en wil me toch registreren om mijn iPhone te kunnen gebruiken?

Je kunt in het registratiescherm ook kiezen voor de optie:
Geen - aanschaffen van betaalde applicaties is niet mogelijk
Click 'n Buy - voor aanschaffen via je afschrijving van je bankrekening.

Hoe kan ik een eigen ringtone instellen?

Mac gebruikers kunnen dit het makkelijkst doen via het programmapakket iLife '08 van Apple zelf waarin het programma Garageband zit. Hiermee kun je een willekeurig audiobestand selecteren bewerken en omzetten naar het juiste formaat zodat je iPhone hem accepteert als beltoon.

Voor Windows gebruikers is er het programma iPhone Ringtone Maker van Efiko Software. Je kunt daarvan een demo downloaden welke je 3 ringtones laat maken. Vanuit dit programma wordt het direct toegevoegd aan je ringtone collectie in iTunes 7.7. Logischerwijs dien je op de Mac en PC nog wel even te synchroniseren en daarna via het instellingen menu je ringtone in te stellen.

Daarnaast kan het ook via iTunes zelf (met dank aan Fab1Man):
Ga naar de MP3 die je wilt converten naar ringtone.
Rechtsklik op MP3 -> Info Tonen -> Opties -> stel bij begintijd je starttijd in, dus stel op 0:10 gaat dat in waarmee je wilt beginnen. Eindtijd moet maximaal 40 seconden later zijn.
Sluit venster.
Rechtsklik op MP3 -> Selectie converteren naar AAC
Rechtsklik op de ringtone -> In Windows Explorer tonen.
Extensie wijzigen van m4a naar m4r.
Plaats je ringtone in een map waar je 'm wilt hebben en dubbelklik op de ringtone.
Er komt een nieuwe tab bij in iTunes, genaamd ringtones.
Wanneer je nu je iPhone synchroniseert, heb je de tab "Ringtones". Hierin kun je de gewenste ringtone(s) selecteren om te syncen met je iPhone.
Wil je apps uit de store via je pc installeren op je iPhone maar heb je daar geen rechten toe volgens iTunes?

Probeer in bovenaan in de werkbalk van itunes het volgende in te stellen:
Store -> Computer Machtigen met dank aan Erulezz

Het terugsyncen van apps die gekocht zijn via de iPhone wil ook niet altijd lekker gaan. Je kunt dit handmatig doen, door de iPhone aan te sluiten en dan in de linkerkolom van iTunes met de rechtermuisknop te klikken op de iPhone en te kiezen voor "zet aankopen over".

Hoe kan ik apps verwijderen welke via de iPhone zijn geinstalleerd?

- Houd je vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Tik op het kruisje in de hoek van het programma dat u wilt verwijderen.
- Tik op 'Verwijder' en druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik het springboard organiseren?

- Houd uw vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Sleep het icoontje naar de gewenste plaats.druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik een filmpje omzetten voor gebruik op de iPhone?

Mits hij aan de goede voorwaarden voldoet kun je hem via iTunes zo overzetten. Mocht je een afwijkend bestandsformaat hebben. Dan zijn er heel veel opties. iLounge heeft twee fantastische guides hierover gemaakt:
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Mac)
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Windows)

Voor Windows gebruikers is er daarnaast in PMD nog een fantastische handleiding te vinden: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs.

Waarom geeft Google Maps geeft een grote blauwe pulserende ring om mijn locatie?

Deze ring geeft aan hoeveel "afwijking" er is op dat moment. De afwijking zal binnen groter zijn, omdat GPS dan geen of geen goede fix kan krijgen. Dan wordt er overgeschakeld op de minder precieze locatiebepaling met behulp van GSM masten en wifi.

Waarom kan ik niet navigeren?

Google Maps is een locatiebepalend programma met routeplan mogelijkheden. Het is dus wel mogelijk om een route te plannen en deze dan te volgen op het scherm. Het is niet mogelijk om aanwijzingen te krijgen.

Gesproken navigatie is nog niet mogelijk alhoewel er al een werkende Tomtom is geshowed door TomTom en Telenav ook al navigatie officieel heeft aangekondigd zie ook Telenav kondigt navigatie voor iPhone 3G aan.

Hoe kan ik tabbladen gebruiken in Safari?

Het onderste icoontje (de twee kleine venstertjes achter elkaar) eenmaal aanklikken en je kunt met meerdere vensters/tabbladen internetten.

Ik kan de Scientific calculator niet vinden alleen de standaard?

Kantel je iPhone eens op zijn kant en dan schakelt de calculator ook om naar de uitgebreide variant.

Hoe maak ik een screenshot op de iPhone?

Houd de home-knop ingedrukt en druk één maal op de aan/uit-knop. Je screenshot word nu in de foto-rol geplaatst (zelfde locatie als de foto's van de camera). De screenshots worden opgeslagen als PNG's. Bestandsgrootte is ongeveer 50-100 Kb.

Linkje naar wiki van deze OP
PS4 online: micro_nl
pi_62208611
Kut, moet 17 zijn.
pi_62208812
nog 4 maanden en dan verloopt mn huidige abo. hoog tijd voor een iPhone
Don't take life too serious or you'll never get out of life.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 18:45:29 #4
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62209033
TVP. 2.2 brengt veel keks
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 18:54:00 #5
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62209229
iPheune
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_62209241
Heb net mijn Iphone binnen gekregen
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:00:29 #7
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62209405
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 18:54 schreef Str4t0sPh3r3 het volgende:
Heb net mijn Iphone binnen gekregen
Als ik er zelf niet 1 had zou ik je willen aanraken

Ontopic: Have you or have you not heard about the bird?
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
pi_62209470
Waarom is het zo ongelooflijk moeilijk (of ik ben een mongool) om een handleiding te vinden, over hoe .app bestanden te instaleren? Ik heb winscp kom ook in mijn ipod, maar welke mappen moet ik aanmaken e.d?

iemand een goede link? Ben al 30 min aan het zoeken, maar heb er helemaal niks aan. Er was toen zon fijne tutorial op youtube maar die kan ik niet meer vinden
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:06:55 #9
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62209593
Wanneer komt 2.2? En wanneer komt 'ie met KPN? Heb wel zin om te upgraden naar de 3G .
2000 light years from home
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:25:19 #10
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62210104
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:06 schreef Merkie het volgende:
Wanneer komt 2.2?
Dat kan 'ieder' moment zijn. Ze laten het nooit weten behalve laatst op dat event.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_62210586
Eindelijk SwirlyMMS werkende, en werkt echt prima!
pi_62211841
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:06 schreef Merkie het volgende:
Wanneer komt 2.2? En wanneer komt 'ie met KPN? Heb wel zin om te upgraden naar de 3G .
Volgende maand op z'n vroegst..
Eens een Baaron, altijd een Baaron!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:21:39 #13
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62211915
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:25 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dat kan 'ieder' moment zijn. Ze laten het nooit weten behalve laatst op dat event.
Maar je jailbreak is dan weer weg he?
pi_62212404
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:21 schreef shroomer het volgende:

[..]

Maar je jailbreak is dan weer weg he?
jep, dan duurt het weer tussen 1 en 14 dagen voordat je kan jailbreaken...apple gaat het tegen dus ze proberen het steeds moeilijk te maken...het dev team heeft hem meestal eerder voor de mac dan voor windows klaar...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:37:25 #15
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_62212440
Ik wil TomTom.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_62213748
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:37 schreef portier het volgende:
Ik wil TomTom.
Wie niet, zit er sowieso met 2.2 nog niet in....
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:28:47 #17
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_62214168
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:40 schreef sweetysven het volgende:
Eindelijk SwirlyMMS werkende, en werkt echt prima!
Ik heb het vandaag maar aangeschaft. Die 6 euro lig ik ook niet wakker van...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:31:47 #18
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:48:55 #19
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62214922
SwirlyMMS werkt niet met KPN .
2000 light years from home
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:00:21 #20
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_62215392
wat is swirlymms?
pi_62215593
heeft iemand enig idee hoe het geluid is als je video opnames maakt met de iPhone en dan vooral in ruimtes waar bijvoorbeeld een live bandje staat te spelen. Lijkt me handig als ik voor Tribe of Noise op pad ben.

Thanks
http://www.challenger50.nl/?action=vote&deelnemerID=120
pi_62216289
Je kunt officieel nog geen video opnames maken met de iPhone. Zijn vast wel apps voor te krijgen maar ga er maar van uit dat het geen super opnames zullen zijn.
pi_62216318
Vandaag heb ik mijn iPhone officieel 2 maanden, sinds 7 augustus!
Joehoe, en tevens TVP!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:52:38 #24
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_62217559
Potverdrie, ik heb mijn iPhone nu vijf dagen en het werkt allemaal vlekkeloos in de stad waar ik woon (Groningen). Kwam er echter net achter dat ik en het dorp waar mijn ouders wonen, en waar ik 3 keer in de week moet zijn omdat ik daar voetbaltraining geef en zelf moet trainen, totaal geen bereik heb. :s
pi_62217580
Potverdrie, ik heb mijn iPhone nu vijf dagen en het werkt allemaal vlekkeloos in de stad waar ik woon (Groningen). Kwam er echter net achter dat ik in het dorp waar mijn ouders wonen, en waar ik 3 keer in de week moet zijn omdat ik daar voetbaltraining geef en zelf moet trainen, totaal geen bereik heb. :s
pi_62219527
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:25 schreef sunmoonstar het volgende:
Joehoe, en tevens TVP!
Heb je nog steeds profijt van m'n masterclass?
pi_62219673
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:02 schreef Foppema het volgende:

[..]

Heb je nog steeds profijt van m'n masterclass?
Zeg dat wel.elke dag speel ik wel een paar keer, en ik heb al een paar keer gewonnen! Zelfs van een Japanner! En die zijn juist vaak zo goed!!

Maar ik moet toegeven dat ik toch eigenlijk ook nog wel regelmatig verlies, hoor
pi_62220202
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 18:45 schreef Biogarde het volgende:
TVP. 2.2 brengt veel keks
hadden we de laatste paar update niet allemaal op vrijdag?
Dit keer zonder signature
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:40:21 #30
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62220240
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:37 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

hadden we de laatste paar update niet allemaal op vrijdag?
Nee, eerdere waren volgens mij random ergens in de week. En dan variërend van 4 uur in de middag tot middernacht. Geen touw aan vast te knopen.

Het is daar bij Apple 9 uur vroeger geloof ik. Dus als er een update komt, dan moet het daar minimaal 7 uur 's ochtends zijn wanneer je kijkt naar eerdere updates. Dus een update hier in Nederland is dan na 16.00 beschikbaar. Men, wat een geleuter
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:44:13 #31
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62220323
Ik gok zelf op vandaag of morgen (donderdag). Sowieso deze week.

Bron? Water en omdat appel.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:58:29 #32
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_62220541
Vandaag eindelijk m'n iPhone weer terug. Hij is twee keer opgestuurd geweest, omdat ze er de eerste keer niks mee hadden gedaan..

Maar ik heb weer een nieuwe, it's all good.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  woensdag 8 oktober 2008 @ 03:28:39 #33
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_62221971
wat gaan de meest in het oog springende veranderingen bij 2.2 zijn?
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  woensdag 8 oktober 2008 @ 08:16:41 #34
20641 portier
pi_62223140
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:09 schreef Ericjuh het volgende:
nieuw in iphone v2.2:

Ik denk dat ik de autocorrectie maar aan laat staan. Vind het eigenlijk wel fijn als je snel een sms typt.
Waardeloos dus.
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  woensdag 8 oktober 2008 @ 09:57:36 #35
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62225021
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 08:16 schreef portier het volgende:

[..]

Waardeloos dus.
pi_62225039
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:25 schreef sunmoonstar het volgende:
Joehoe, en tevens TVP!
Ik de mijne vandaag 12 maanden en 12 dagen! En nog steeds aan het afvragen of ik de overstap naar een 3G moet maken....
Calmer than you are
pi_62225703
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 08:16 schreef portier het volgende:

[..]

Waardeloos dus.
Ik denk dat ik één van de weinige bent die open toegeeft de auto-correctie functie niet uit te gaan zetten. Ik vind het eigenlijk wel fijn.

als ik met mijn dikke vingers snel een sms typ is die autocorrect functie best wel fijn. Woorden, zoals fe, worden automatisch gecorrigeerd naar, b.v de.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 10:38:55 #38
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62226005
Ik heb het met zo'n programmatje na jailbreak uitgezet. Eigenlijk vind ik dat jammer, het is gewoon een kwestie van wennen. Maar het ging zovaak fout, ga het binnenkort misschien wel weer proberen. Wel fijn dat het straks gewoon zonder programma kan.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 10:51:04 #39
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_62226301
Jongens en meisjes!!!!

Groot nieuws!!!!

Youporn is nu ook in iPhone formaat te zien. Ga naar mobile.youporn.com en je kan de filmpjes bekijken want je krijgt ze automatisch aangeboden gekregen in mp4 formaat.

Fapse!!
pi_62226431
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:51 schreef RHCPeter het volgende:
Jongens en meisjes!!!!

Groot nieuws!!!!

Youporn is nu ook in iPhone formaat te zien. Ga naar mobile.youporn.com en je kan de filmpjes bekijken want je krijgt ze automatisch aangeboden gekregen in mp4 formaat.

Fapse!!
ik vind het eigenlijk nog niet zo'n mobile versie..
  woensdag 8 oktober 2008 @ 10:58:13 #41
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62226492
Spuit 11. (hihi )

Wel irritant dat je 4x moet klikken voordat het filmpje uiteindelijk start.

Edit: Oh er is een speciale versie voor mobile telefoons. Gewoon www.youporn.com werkte ook al perfect. Maar een mobile versie is nog beter.

[ Bericht 43% gewijzigd door shroomer op 08-10-2008 11:15:02 ]
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:00:44 #42
28192 kikkerlikkerfan
its tamy winete time baby
pi_62228266
oh ik vin autocorectie echt supre handig man dan kenje gewono doortipe as je een fout maak hehehe .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:04:43 #43
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62228396
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:00 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
oh ik vin autocorectie echt supre handig man dan kenje gewono doortipe as je een fout maak hehehe .
pecies
pi_62231323
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:00 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
Oneens. Elke keer opnieuw als ik 'hey' type verandert hij het naar 'het' en zo nog meer van die stomme dingen. Heel irritant. Prima als mensen het wel gebruiken, maar het zou in ieder geval een verademing zijn als ik zélf kan beslissen of ik het wel of niet wil gebruiken.

En dat geldt ook nog steeds voor het scherm dat kantelt. Leuk dat ze dat bedacht hebben, en in veel situaties is het ook gewoon handig, maar laat die keus voor het wel of niet kantelen nu gewoon bij de gebruiker liggen. Dus Apple, maak ook daar een optie voor om de automatische schermrotatie aan of uit te zetten.

En ja..daarnaast het standaard lijstje weer
- knippen en plakken
- meerdere foto's bijvoegen bij één email
- het op de iphone kunnen beheren van foto's (mappen maken etc)
- het kunnen filmen met de iphone
- navigatie-mogelijkheid!!!
- kunnen bellen en ondertussen kunnen emailen / sms-en etc
pi_62231644
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:58 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Oneens.

laat die keus voor het wel of niet kantelen nu gewoon bij de gebruiker liggen. Dus Apple, maak ook daar een optie voor om de automatische schermrotatie aan of uit te zetten.

Ik heb dus ook van die rare correcties waar ik niks aan heb. Als je even niet oplet heb je echt een krom smsje..

Als ik in m'n bed lig en nog even iets op internet bekijk, dan is het echt irritant dat je scherm alle kanten op aan het kantelen is
pi_62231787
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:09 schreef Foppema het volgende:

[..]

Ik heb dus ook van die rare correcties waar ik niks aan heb. Als je even niet oplet heb je echt een krom smsje..

Als ik in m'n bed lig en nog even iets op internet bekijk, dan is het echt irritant dat je scherm alle kanten op aan het kantelen is
Precies. U snapt mij!!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:03:25 #47
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62234815
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:09 schreef Foppema het volgende:

[..]

Ik herken beide
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:36:11 #48
20641 portier
pi_62235650
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:58 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Oneens. Elke keer opnieuw als ik 'hey' type verandert hij het naar 'het' en zo nog meer van die stomme dingen. Heel irritant. Prima als mensen het wel gebruiken, maar het zou in ieder geval een verademing zijn als ik zélf kan beslissen of ik het wel of niet wil gebruiken.
Het woordenboek is zelflerend. Ik geef toe dat het niet bijster snel leert, maar het werkt. Ik heb net tussen de 5 en 10 keer "hey" getypt in een SMS en vervolgens elke keer de correctie weggeklikt voor ik op spatie drukte en voila, "hey" wordt nu geaccepteerd als geldig woord. Sterker nog, als ik nu "heu" invul verbetert mijn iPhone dit naar "hey".
Kwestie van aan het begin volhouden, maar op den duur werkt het wel. En wie heeft er nou niet bij elke nieuwe telefoon het T9 woordenboek moeten vullen met alle woorden die je regelmatig gebruikt?
quote:
En dat geldt ook nog steeds voor het scherm dat kantelt. Leuk dat ze dat bedacht hebben, en in veel situaties is het ook gewoon handig, maar laat die keus voor het wel of niet kantelen nu gewoon bij de gebruiker liggen. Dus Apple, maak ook daar een optie voor om de automatische schermrotatie aan of uit te zetten.
Tsja, ik heb er nooit last van. Vind het vaak wel een voordeel bij het bekijken van webpagina's. En als je in je nest ligt kan je toch ook je iPhone even boven je houden ipv naast je? Typt ook makkelijker.
quote:
En ja..daarnaast het standaard lijstje weer
- knippen en plakken
- meerdere foto's bijvoegen bij één email
- het op de iphone kunnen beheren van foto's (mappen maken etc)
- het kunnen filmen met de iphone
- navigatie-mogelijkheid!!!
- kunnen bellen en ondertussen kunnen emailen / sms-en etc
Eens.
Sowieso attachments toevoegen in Mail.
Persoonlijk niet nodig.
Ook niet echt nodig.
Eensch.
Lol, gezellige gesprekken heb jij dan .
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_62236575
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:36 schreef portier het volgende:

knip

idd na 4 keer hey ingetikt te hebben komt er nu gewoon hey ipv het...echter als ik heu in typ komt er als correctie jeu...

of het ooit goed gaat werken...ik betwijfel het....
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:00:40 #50
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_62239255
Ik kreeg een smsje van Orange dat ik mn Orange kaartje nu ook in mn iPhone kan stoppen. Ben benieuwd of ik dan dubbel abbo betaal of juist niet? Ik betaal nu T-Mobile & Orange omdat die debielen in de winkels niet konden bevatten dat ze ook de SIM konden activeren mét abbo van Orange.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_62248008
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:36 schreef portier het volgende:

Lol, gezellige gesprekken heb jij dan .
Hmm, smsen en emailen tijdens het bellen waren dan misschien niet helemaal de beste voorbeelden

Ik doelde meer op het tijdens het bellen even kunnen bekijken van een mail om bijvoorbeeld bepaalde gegevens aan de beller door te geven, of even snel tijdens een gesprek naar NS.nl te kunnen surfen om te kijken hoelaat je trein vertrekt.. Dat bedoel ik meer
pi_62248984
  donderdag 9 oktober 2008 @ 00:25:21 #53
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_62249700
Bij mij starten gekochte apps niet allemaal meer op (1e gen) Komende week maar eens op nieuw pwnen .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_62264773
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:20 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Hmm, smsen en emailen tijdens het bellen waren dan misschien niet helemaal de beste voorbeelden

Ik doelde meer op het tijdens het bellen even kunnen bekijken van een mail om bijvoorbeeld bepaalde gegevens aan de beller door te geven, of even snel tijdens een gesprek naar NS.nl te kunnen surfen om te kijken hoelaat je trein vertrekt.. Dat bedoel ik meer
Je kunt toch ook tijdens het bellen gewoon op de home-knop duwen en alle applicaties op je iPhone raadplegen?
Last.fm
  donderdag 9 oktober 2008 @ 17:57:59 #55
20641 portier
pi_62265386
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:31 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Je kunt toch ook tijdens het bellen gewoon op de home-knop duwen en alle applicaties op je iPhone raadplegen?
Verdomd, dat kan inderdaad . Alleen ging m'n iPhone wel een beetje flippen. De eerste 2x ging hij opeens op zwart (alsof je toetsblokkering doet) en vervolgens reageerde hij niet en werd de verbinding verbroken. De 3e en 4e keer ging het wel goed, je kan zelfs smsen tijdens je gesprek.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_62266122
Waarom is er bluetooth op de Iphone als je er geen fuck mee kan? Ik kan niet eens een bestandje verzenden. Kan dat met airsharing wel als je dat proggie hebt?
pi_62266443
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:33 schreef AssyriskaFF het volgende:
Waarom is er bluetooth op de Iphone als je er geen fuck mee kan? Ik kan niet eens een bestandje verzenden. Kan dat met airsharing wel als je dat proggie hebt?
dat is een heel goede vraag.. maar denk dat het iets te maken heeft met de protocol die gebruikt wordt voor de dataoverdracht.

btw, vandaag belde een t-mobile medewerker me en vertelde me dat ik 2 maand 50 procent korting kreeg. Het blijkt dus dat ze nu mensen terug gaan bellen die begin september een email gestuurd hebben nav het kassa gebeuren.
pi_62267953
Omdat je met bluetooth ook andere dingen kunt doen, handsfree bellen en blabla.
pi_62270091
Een interessant artikel op ZDNet, ook te vinden in samengevatte versie op Nu.nl
quote:
ew EU batteries legislation that came into force across Europe late last month is likely to force the redesign of products whose batteries are not removable, such as Apple's iPhone and iPod, according to a regulatory specialist.

Show related articles
At issue is the New Batteries Directive of 2006, which became law in the UK and other EU member states on 26 September. The new law largely focuses on shifting more of the responsibility for battery recycling onto manufacturers of electronics, in an effort to prevent batteries and their toxic contents from ending up in landfills — something previous legislation, dating from the early 1990s, has failed to accomplish.

However, another of the law's provisions — Article 11 — requires that devices' batteries can be "readily removed".

"The requirement is clearly there to encourage equipment designers to produce devices where the battery can be removed by opening the cover by hand or after the removal of literally just one or two screws," said Gary Nevison, a specialist in legislation and environmental affairs for electronics distributor Farnell UK, in an interview with ZDNet.co.uk.

This provision may mean the end of the line for devices such as the iPod or the iPhone, whose batteries are integrated into the device in such a way that only the manufacturer is capable of removing them, Nevison said.

The catch is that the meaning of "readily removed", like some other provisions of the New Batteries Directive, is undefined, and "seems to rely on common sense", according to Nevison.
Lees hier het verdere verhaal.
Calmer than you are
pi_62271529
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:53 schreef Dark_Killah het volgende:
Omdat je met bluetooth ook andere dingen kunt doen, handsfree bellen en blabla.
Ik bel niet handsfree omdat ik niet zo vaak autorij dus daar heb ik niks aan. Ik kon laatst een mooie foto krijgen echter....ik heb een Iphone en zij niet :S. En ik heb zelfs een bluetooth koptelefoon die niet herkent wordt. Daarnaast herkent hij ook andere telefoons niet :S. Voor de rest echt prima toestel. Veel mensen zeiken hem af maar gelukkig hoor ik ook veel positieve geluiden op het moment dat ze er mee gaan pielen.
pi_62272273
Jeuj, na 2 weken een nieuwe iPhone gekregen!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_62275452
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:31 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Jeetje.. dat wist ik helemaal niet. Wat cool!!

Kun je ook de vergrendelknop (bovenop) gebruiken als je belt? Ik bel sinds ik een iPhone heb met enige regelmaat handsfree, en zou het daarbij handig vinden de iPhone in m'n broekzak ofzo te stoppen zonder bang te hoeven zijn dat een toetsje geraakt wordt... !
pi_62276936
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:45 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Jeetje.. dat wist ik helemaal niet. Wat cool!!

Kun je ook de vergrendelknop (bovenop) gebruiken als je belt? Ik bel sinds ik een iPhone heb met enige regelmaat handsfree, en zou het daarbij handig vinden de iPhone in m'n broekzak ofzo te stoppen zonder bang te hoeven zijn dat een toetsje geraakt wordt... !
Ja, dat kan.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 01:09:00 #64
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_62276977
Handig om te weten.
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 01:09:48 #65
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62276989
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:10 schreef Skv het volgende:
Jeuj, na 2 weken een nieuwe iPhone gekregen!
Why?
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:08:31 #66
31816 thumper
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
pi_62283612
Handig!

Trapster waarschuwt voor flitspalen, controles en verkeerslichten

Voornamelijk voor 3G bezitters bedoeld
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:49:08 #67
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62287943
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:08 schreef thumper het volgende:
Handig!

Trapster waarschuwt voor flitspalen, controles en verkeerslichten

Voornamelijk voor 3G bezitters bedoeld
Als je in Amerika woont idd. Dichtstbijzijnde flitspaal is hier ruim 3500 mijl vandaan
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:51:26 #68
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62288022
Euhm het is de bedoeling dat je zelf de flitspalen ingeeft, daarom zijn er in Nederland nog geen palen/stoplichten etc. zichtbaar.

Maar als we nu met z'n allen even de paaltjes invoeren, gaat het helemaal goedkomen
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:53:45 #69
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62288099
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 14:51 schreef shroomer het volgende:
Euhm het is de bedoeling dat je zelf de flitspalen ingeeft, daarom zijn er in Nederland nog geen palen/stoplichten etc. zichtbaar.

Maar als we nu met z'n allen even de paaltjes invoeren, gaat het helemaal goedkomen
Ik download de app dan wel weer een keer ergens eind 2009.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:47:22 #70
20641 portier
pi_62289605
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 14:53 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik download de app dan wel weer een keer ergens eind 2009.
Dan is er al TomTom, daar zitten de flitspalen al in.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_62289892
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 15:47 schreef portier het volgende:

[..]

Dan is er al TomTom, daar zitten de flitspalen al in.
Ik hoop toch wel eerder. Ik wil navigeren!!!!!!
pi_62292967
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 15:57 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Ik hoop toch wel eerder. Ik wil navigeren!!!!!!
Bus 11 of 12
pi_62293682
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 17:52 schreef Foppema het volgende:

[..]

Bus 11 of 12
12s
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:29:22 #74
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62293719
Uithof
pi_62301310
Na lang geouwehoer en 2 volledige resets van mijn iphone ga ik het hier maar eens proberen.. Het zit namelijk zo, ik heb sinds een week na de release een iphone 3G (weet niet meer precies wanneer dat was) en alles was goed en fijn en leuk alles werkte en ik genoot! maar toen kwam op een gegeven moment de nieuwe software... 2.1 heb ik het dan over. Ik vrolijk updaten omdat ik hoorde dat de ontvangst van zowel 3G als T-Mobile zou toenemen, echter sinds ik ge-update heb lijkt het wel op 3G en GPRS conflicteren. Als ik bij het kopje 'netwerk' onder instellingen->algemeen 3G uitzet heb ik ontvangst en GPRS en is er weinig aan de hand, als ik echter 3G aan zet flikkert de ontvangst aan en uit (soms 1 streepje soms heel eventjes vol en 3G ontvangst maar meestal geen service en geen 3G maar ook geen GPRS) herkent iemand dit ? of weet iemand hoe ik dit kan fixen ? hij is niet gejailbreaked ofzo dus via legitieme routes zou ik hem graag fixen
Saaiste sig ooit.. -_-
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 09:35:19 #76
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_62303873
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Een interessant artikel op ZDNet, ook te vinden in samengevatte versie op Nu.nl
[..]

Lees hier het verdere verhaal.
en op tweakers:

http://tweakers.net/nieuw(...)t-meer-verkopen.html

verboden? hmmm
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 10:37:17 #77
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62304536
Geweldige nieuwe app: RjDj, een soort sampler maar eentje met verschillende voorgeprogrammeerde programma's die reageren op geluiden en bewegingen uit je omgeving.
De maker noemt het een digital drug Moeilijk uit te leggen hier een filmpje:

Er is een gratis versie van RjDj beschikbaar met 1 'scene': Echolon. Moet je eens met je vingers knippen, fluiten, met andere mensen praten of lachen(erg ziek )
En er is een betaalde versie (¤2,39) deze bevat 5 scenes.

Echt vet, maar 6 scenes is natuurlijk nog weinig.
Heb een link gevonden op hun site naar alle scenes die ze tot nu toe hebben:
http://rjdj.me/svn/rjdj_scenes/trunk/rjdj_scenes/

vervolgens download manager gedownload. Daarmee alle scenes in 1 keer gedownload.
Daarna iPhonebrowser gedownload en daarmee alle scenes in de scenes map gezet (Die staat onder User>Applications>3D11CACB-2E70-4894-8B01-6F1C6F02434A)

Nu heb ik dus een stuk of 30 scenes Waaronder bv de PingPong en Amen (maken gebruik van Acceloremeter input). De meeste zijn echter nog niet superbijzonder, de 5 bijgeleverde zijn het mooiste.

Zou snel zijn met downloaden misschien dat de beheerders ze binnenkort er wel afhalen.
Alle scenes waarvoor je moet betalen staan er ook tussen namelijk, beetje jammer achteraf, dit kan je namelijk met de free version ook scheelt jullie 2.39.

Zo straks maar eens even verder spelen. Dit is echt tof! Ben benieuwd hoe het is tijdens fietsen ofzo.
Hoop wel dat deze App een grote hype gaat worden zodat veel mensen bezig gaan met het ontwikkelen van scenes!
pi_62306059
Woei nieuw deel weer intussen, waar beejive beter en beter wordt
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_62308955
hai.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_62309023
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 10:37 schreef shroomer het volgende:
Zo straks maar eens even verder spelen. Dit is echt tof! Ben benieuwd hoe het is tijdens fietsen ofzo.
Hoop wel dat deze App een grote hype gaat worden zodat veel mensen bezig gaan met het ontwikkelen van scenes!
Die Demo app is in ieder geval al best lache.
Last.fm
pi_62315861
Even wat anders, hoelang duurt een maand bij T-Mobile? Ik kan wel zien bij status van bel- en smsjes hoeveel ik nog heb en dan staat er bijgewerkt tot wanneer, maar is er ook een overzicht van wanneer er een nieuwe maand begint? Ik heb nu namelijk betaald op:
15.07.08
18.08.08
16.09.08

En ik heb nu bijna geen belminuten meer en mijn smsjes zijn ook bijna op, dus zou wel fijn zijn om te weten wanneer de nieuwe maand ingaat.
  zondag 12 oktober 2008 @ 12:04:19 #82
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62324382
Zo irritant dat dat nergens staat, ik heb bij mezelf het gevoel dat het de 3e van de maand is. Kan het ook niet zijn dat het gewoon in de eerste 3 dagen van een nieuwe maand is. Ik betaal namelijk op dezelfde data als jou.
  zondag 12 oktober 2008 @ 12:31:58 #83
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_62324818
Overigens heb ik van mensen bij andere telefoons vaak genoeg horen zeggen "Wat een koelkast!11!IEINZ~!1"
En bij de iPhone, die nota bene de vorm van een koelkast heeft niet 1.
0 topics op naam. 14.gif
pi_62326821
Hmm, nog iets vreemds. Gister had ik nog 17 smsjes over en 26 belminuten. Die belminuten zijn er gister doorheen gegaan, maar heb niet meer gesms't. Nu kijk ik vandaag en zie ik dat ik nog 1 smsje over hebt en 18 belminuten.

Dit terwijl ik juist wel nog smsjes zou moeten hebben en geen belminuten meer. Ik krijg altijd het idee bij telecom genaaid te worden, en volgens mij nu meer. Meer mensen, of iemand met een verklarende uitleg?
  zondag 12 oktober 2008 @ 14:49:08 #85
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62327337
Mooi filmpje
pi_62328116
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 12:31 schreef Broekpaling het volgende:
Overigens heb ik van mensen bij andere telefoons vaak genoeg horen zeggen "Wat een koelkast!11!IEINZ~!1"
En bij de iPhone, die nota bene de vorm van een koelkast heeft niet 1.
bij mij zeggen ze juist de iphone een koelkast is.. terwijl ze het bij andere mobiels dat niet vinden..
pi_62365306
Fieldrunner is trouwens echt het vetste spel dat ik heb....
iig kan me het langst boeien...
Level 'medium' is nog niet te doen, dus ik blijf bezig!
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:13:29 #88
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_62365339
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:12 schreef Foppema het volgende:
Fieldrunner is trouwens echt het vetste spel dat ik heb....
iig kan me het langst boeien...
Level 'medium' is nog niet te doen, dus ik blijf bezig!
Ja, alleen jammer dat je niet verder kan dan level 99.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_62365414
ik heb al heel vaak 100 gehaald, daarna ben je klaar. Level easy hebben we het dan over...
Bij medium kom ik niet verder dan tussen de 40 en 50...probeer nu een strategie te vinden dat ik die ook kan crushen...

edit; er komen trouwens nieuwe velden, towers en runners in de volgende update. En muziek en geluidjes...wanneer dit zal zijn weet ik niet.

[ Bericht 19% gewijzigd door Foppema op 13-10-2008 23:22:23 ]
pi_62366977
tvp
pi_62367114
299.650 wave 65 level medium
pi_62373699
tvp
pi_62374212
Tactics om je op weg te helpen:

Hierbij verplaats je het torentje bij het einde zodat ze steeds om moeten lopen :p

Of dit:

Of zoiets:

Hebben jullie weer wat inspiratie
pi_62374765
high score:
381.950 wave 77 level medium nog even en ik ben toe aan level hard

had die plaatjes al gezien en had optie 1 zelf al ontdekt, vind het alleen een beetje gay om het zo te spelen (oneindig rond laten lopen)

edit; bij dat onderste plaatje moet je wel weten hoe dat gedaan is. Anders spaar je die laser torens maar crossen net zo hard voorbij. Voordat je echt zo'n slinger gemaakt hebt ben je wel even verder. Het lukt mij dan ook niet om op level medium aan de hand van dat plaatje tot 100 te komen....

[ Bericht 26% gewijzigd door Foppema op 14-10-2008 13:13:38 ]
pi_62376149
ff die fieldrunner op iphone gezet.. weer 3,50 euro! wordt zo wel duur grapje met al die applicaties

anyway.. is idd leuk spelletje!
pi_62377899
Gister ook de 16gig variant opgehaald.
Leuk! Aangesloten op m'n pc, geregistreerd etc, 'heeej een update'.

Update gedraaid, vastloper.
"U moet uw iPhone herstellen", herstelpoging: "Uw iPhone kan niet worden hersteld". (fout 13)
Na 4 pc reboots en 7 herstelpogingen had ik hem eindelijk weer volgens de fabrieksinstelling. Heel apart.

Bevalt verder goed hoor, het viel me alleen een beetje tegen dat dat updaten een beetje rammelde
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:09:04 #97
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62378263
Ben ook al aan de gang met fieldrunner

@ikheetmartijn: sinds 2.1 nooit meer problemen gehad, denk bij jou na de update ook nietmeer.
pi_62378828
Fieldrunners is da shit!

440.900 wave 99 level medium
pi_62383722
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:31 schreef Foppema het volgende:
Fieldrunners is da shit!

440.900 wave 99 level medium
Screenie ?
pi_62385511
Is het normaal dat als je een product koopt en hij RUIM ( had het apparaat nog maar twee weken) binnen de garantie stukgaat je dan moet betalen omdat het geleverd wordt? Vanuit Amerika dan.

Mijn oordopjes waren na twee weken niet helemaal goed ( krakend geluid) dus ik stuurde ze terug. Heb zelfs kosten gemaakt om het te verzenden. Het moest aangetekend etc. Vandaag kwam UPS langs maar er was niemand thuis, dus ik kreeg een kaartje in de bus. Daarop staat dat ik opeens 23,18 moet betalen. Volgens V-moda heeft het te maken met belastingen of andere kosten die niet binnen hun garantie vallen. Althans dit staat in het mailtje wat ik van hun terugkreeg.

"we are not responsible for any charges/taxes your country might charge on international shipments. Our warranty covers the product and our shipping costs"

Ik heb het apparaat via de Apple Store gekocht en toen ik Apple belde zeiden ze dat ik dit moest regelen met de fabrikant ( V-moda in dit geval dus).

Ik was echt pissed off toen ik dat mailtje kreeg. Welke fucking kosten moeten zij maken? Ik heb ook betaald voor de verzending dus waarom moet ik dat nu weer omdat ik iets ontvang?

edit: heeft het misschien te maken met inklaringskosten??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')