Nee.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is er een manier om een ontvangstbevestiging te krijgen met een smsje?.
zelfs de simpelste ziel kan het tegenwoordigquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:13 schreef Inspi het volgende:
Zo deze morgen eindelijk mijn iphone "gejailbraked" en wat aanpassingen gedaan aan thema.
Maar met die extra apps, word hij een stuk voller met moet toch eens te tijd nemen om alles in goede volgorde te zetten.
Met Quickpwn, is het trouwens een eitje had niet verwacht dat het zo makkelijk en snel zou gaan.
Kijk eens op je intranet of je een handleiding kan vinden voor het instellen van een Outlook account. Dan weet je ook alle server adressen. En wat je moet kiezen is een kwestie van trial and error lijkt me. Niet zo heel lastig.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:00 schreef sunmoonstar het volgende:
Even een vraagje m.b.t. mail op m'n iPhone. Ik gebruik hier trouwens de standaard mail-app voor.
Het is gelukt om Gmail-account te 'activeren'.
Nu zou ik ook graag m'n mail van m'n school-adres op m'n iphone willen bekijken.
Het gaat om een email-account van de Hogeschool Utrecht,
een webmail-account (microsoft oulook web acces)
Als ik nu een nieuwe account wil aanmaken, valt dit dan onder een
- Microsoft Exchange - account
- of moet ik klikken op 'anders'
En hoe kom ik achter de volgende gegevens:
- hostnaam (mail.voorbeeld.com)
- hostnaam (smtp.voorbeeld.com)
en voor het geval het een exchange-account is, hoe kom ik dan achter de volgende gegevens
- server
Ik hoop dat iemand mij kan helpen (wie weet een andere HU-student die z'n webmail-account heeft werken op de iPhone)
Thanks!!
- edit - als ik nou overkom als iemand die hier totaal geen verstand van heeft: kan kloppen!
- edit - als er aanvullende info nodig is, dan hoor ik het graag!!
laat mama maar gauw je iphone afpakken voordat je hem perongeluk laat vallen en gaat huilen omdat hij kapot is.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:16 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
nou halo ik ben der hoor whehe.
ik heb vanacht eidnelijk ene ipone gekoch tnou ik vin der geen reet aan.
der zit helemaal geen zendium programa op en je ken ook gene twin peiks kijke it's tamy winete time baby whehe.
dat is me moder voor wei et niet wist
nou van mijnp art geve ze die ipon aan moemoe land krijg maar de kelere der meewhehehe
.
Ja ik mis kikkerlikker ookquote:
Even een reservekopie maken in iTunes... Kun je na afloop de boel gewoon weer terugzetten, met behoud van je jailbreak.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:37 schreef sweetysven het volgende:
ik wil mijn iphone even terug naar fabriekinstellingen doen, maar nu zit ik dus wel met contacten/sms e.d
Worden deze automatisch opgeslagen in Itunes? En als ik hem jailbreak naar 2.1 komen deze ook weer terug op mijn Iphone?
Zijn ook dat ook je smsjes trouwens?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:13 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Even een reservekopie maken in iTunes... Kun je na afloop de boel gewoon weer terugzetten, met behoud van je jailbreak.
Vandaar dat die onzin zo lang duurt..quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:31 schreef SKa_BoSS het volgende:
Jup!
Waar = hier?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:11 schreef Biogarde het volgende:
Streetview! Gisteren was hier een autotje aan het rondknallen met 360 camera op z'n dak en op z'n deur een Google sticker. In de nabije toekomst streetview in Nederland
Utrecht aan zee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |