abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62450652
Ik word er doodmoe van dat ik elke keer bij het syncen met itunes het bericht krijg dat hij de "schijf niet kan vinden" of een time-out krijgt. Dus na 20 nummers overzetten stopt ie ermee.

Ik heb werkelijk het hele internet afgezocht en van alles geprobeerd, maar het werkt gewoon niet. En dit probleem ontstond vorige week opeens.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 08:48:04 #177
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62451904
Andere computer geprobeerd?
2000 light years from home
pi_62451983
@thettes: Had ik ook toen ik de update aan het installeren was.
Gisteren zelfs: 'aan', 'uit', 'aan', 'uit', constant door.

Toen ik een usb-stick verwijderde uit de pc (die ik op dat moment ook aan het gebruiken was) was het over.
pi_62453968
quote:
Biogarde, ik wil je toch nog even persoonlijk bedanken voor deze Appstore-tip! Had eerst zoiets van 'hmm boeiend' maar het is toch wel een best wel heel leuk App-je!

Dat dus.
pi_62454068
Volgens mij komt er gewoon geen fatsoenlijke navigatie meer voor de iPhone. Echt kut, want dan is één van DE redenen waarom ik een 3G wilde. Maar ik zie het gewoon niet meer gebeuren: het is op alle fronten stil. Niks van TomTom (die verkopen liever devices ipv software), niks van Route 66, etc, etc, etc.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_62454175
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:26 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij komt er gewoon geen fatsoenlijke navigatie meer voor de iPhone. Echt kut, want dan is één van DE redenen waarom ik een 3G wilde. Maar ik zie het gewoon niet meer gebeuren: het is op alle fronten stil. Niks van TomTom (die verkopen liever devices ipv software), niks van Route 66, etc, etc, etc.
navigaties komen pas als tun-by-turn goed werkt op iphone. Nu kun je namelijk nog niet navigeren bij de iphone. De iphone weet alleen je locatie, maar kan bijvoorbeeld niet zien hoe hard je loopt/rijd.
Dit keer zonder signature
pi_62454208
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:30 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

navigaties komen pas als tun-by-turn goed werkt op iphone. Nu kun je namelijk nog niet navigeren bij de iphone. De iphone weet alleen je locatie, maar kan bijvoorbeeld niet zien hoe hard je loopt/rijd.
En dan nog zal het niet komen vrees ik.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_62454397
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:31 schreef Jarno het volgende:

[..]

En dan nog zal het niet komen vrees ik.
De iPhone 3G is sinds 11 juli 2008 op de markt, dat is dus inmiddels iets meer dan 3 maanden. Er kan nog vanalles komen en gebeuren op het gebied van navigatie. Ik kan me niet voorstellen dat ze alleen GPS op de iPhone hebben voor dat Google-maps gebeuren en enkele, niet zeer bijzondere, apps. Er móet eigenlijk nog wel meer komen. Dat kan bijna niet anders!
pi_62454462
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:38 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

De iPhone 3G is sinds 11 juli 2008 op de markt, dat is dus inmiddels iets meer dan 3 maanden. Er kan nog vanalles komen en gebeuren op het gebied van navigatie. Ik kan me niet voorstellen dat ze alleen GPS op de iPhone hebben voor dat Google-maps gebeuren en enkele, niet zeer bijzondere, apps. Er móet eigenlijk nog wel meer komen. Dat kan bijna niet anders!
Eén en één is gewoon twee bij mij:

- TomTom focust op PND's óf bundle software bij bepaalde modellen (flash versie).
- TomTom heeft een eigen verkoopkanaal, of verkoopt via retail, ik zie ze geen iTunes gaan gebruiken hiervoor
pi_62454705
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:40 schreef Jarno het volgende:

[..]
- TomTom heeft een eigen verkoopkanaal, of verkoopt via retail, ik zie ze geen iTunes gaan gebruiken hiervoor
Ik denk dat als TomTom met iPhone-navigatie-software gaat komen en daarbij wereldwijd een behoorlijk grote markt kan bereiken, dat ze hun software maar al te graag via iTunes aanbieden.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:57:33 #186
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_62454917
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:30 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Wat een onzin. Er zijn zat programmatjes die je kunnen laten zien hoe hard je rijdt/loopt. Bovendien gebruikt een TomTom daar ook gewoon het GPS signaal voor, de iPhone kan dat net zo goed. Wat jij bedoelt is dat Google Maps niet meebeweegt met je positie en de volgende aanwijzing niet automatisch geeft. Dat is wel irritant, maar een navigatieprogramma dat geen internet nodig heeft zou sowieso beter werken en kost minder stroom.
Ik hoop nog steeds dat er iets komt. Er is best een markt als ik het aantal iPhones om me heen zie dagelijks. En het is net als bij Jarno voor mij ook een belangrijke reden geweest om de iPhone te kopen. Eigenlijk belachelijk dat het er voor allerhande Nokia's wel is maar voor de iPhone niet. Hoe moeilijk kan het zijn...
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_62455541
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:00 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Nee.
Beetje dwars doen?

Dacht dat een mod wel beter moest weten!

en dit ook:
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:49 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Ik denk dat als TomTom met iPhone-navigatie-software gaat komen en daarbij wereldwijd een behoorlijk grote markt kan bereiken, dat ze hun software maar al te graag via iTunes aanbieden.
TomTom is groot en kundig genoeg om even een software in elkaar te draaien. Ze hebben dan ook al een werkende versie voor iPhone liggen, alleen de toestemming van Apple ontbreekt nog.....
Zodra zij groen ligt geven kunnen we turn by turn navigeren, maar goed je ziet het aan een aantal andere 'zaken' die we nog niet hebben. Wat wij logisch vinden om op onze iPhone te hebben, hoeft Apple nog niet logisch te vinden en toe te staan....

[ Bericht 53% gewijzigd door Foppema op 17-10-2008 11:32:01 ]
Eens een Baaron, altijd een Baaron!
pi_62455836
Ik heb ook een N95 gehad en daar was er ook de hele tijd sprake van geweest dat TomTom 'nu toch echt bijna' de ingebouwde afwijkende GPS ontvanger zou gaan ondersteunen... Is ook nooit gebeurd.
pi_62456140
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 11:38 schreef Jarno het volgende:
Ik heb ook een N95 gehad en daar was er ook de hele tijd sprake van geweest dat TomTom 'nu toch echt bijna' de ingebouwde afwijkende GPS ontvanger zou gaan ondersteunen... Is ook nooit gebeurd.
Het kan natuurlijk zo zijn dat het hardwarematig niet lekker zou lopen en dat ze het daarom tegenhouden. Daar zullen we nooit achter komen, aangezien Apple zo'n lekker transparant bedrijf is....
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:59:53 #190
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62456365
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 11:38 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij is het inmiddels wel mogelijk om de ingebouwde GPS-ontvanger van de N95 te gebruiken voor TomTom.
2000 light years from home
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:12:42 #191
16082 Wytze
...Confidential
pi_62456668
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 02:15 schreef Wytze het volgende:
Even paar vraagjes voor de mensen die met Exchange of Outlook syncen.

1. Zijn alle afspraken in jullie agenda ook dezelfde grijze kleur ? Dus geen categorie kleuren etc ?

2. Op de een of andere manier geeft mijn iPhone alleen melding van nieuwe e-mail in mijn inbox. E-mailtjes die via server rules in een bepaalde folder terecht komen, geeft hij geen melding van ?

3. Waar stel ik mijn voicemail nummer in ?

Alvast bedankt !
iemand ?
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_62457552
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 11:59 schreef Merkie het volgende:

[..]

Volgens mij is het inmiddels wel mogelijk om de ingebouwde GPS-ontvanger van de N95 te gebruiken voor TomTom.
lang leven google:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=tomtom+n95&btnG=Zoeken&meta=
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:35:24 #193
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62458859
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:33 schreef nicomart het volgende:

[..]

Hier nog een met precies hetzelfde fenomeen...
Ik ook al begin supersnel nu weer stuk langzamer met openen etc.
Jammer dat de telefoon net zoals pc's gaan werken. Na een tijdje gebruik worden ze allemaal ongelofelijk langzaam. Totdat je de hele boel er weer opnieuw opgooit.

Jammer en iets waar ik zelf niets van snap.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:47:44 #194
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_62459208
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:38 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Heeft de 1e gen nog geen GPS dan? Ik meende van wel, dat de enige aanvullen 3G was?
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_62459420
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:57 schreef portier het volgende:

[..]

Wat een onzin. Er zijn zat programmatjes die je kunnen laten zien hoe hard je rijdt/loopt. Bovendien gebruikt een TomTom daar ook gewoon het GPS signaal voor, de iPhone kan dat net zo goed. Wat jij bedoelt is dat Google Maps niet meebeweegt met je positie en de volgende aanwijzing niet automatisch geeft. Dat is wel irritant, maar een navigatieprogramma dat geen internet nodig heeft zou sowieso beter werken en kost minder stroom.
Ik hoop nog steeds dat er iets komt. Er is best een markt als ik het aantal iPhones om me heen zie dagelijks. En het is net als bij Jarno voor mij ook een belangrijke reden geweest om de iPhone te kopen. Eigenlijk belachelijk dat het er voor allerhande Nokia's wel is maar voor de iPhone niet. Hoe moeilijk kan het zijn...
misschien klopt het niet helemaal wat ik zeg, maar tis geen onzin. Ik weet dat er in de komende updates iets toegevoegd gaat worden wat de navigatie makers op zitten te wachten. Ik heb overigens op youtube al de eerste navigatie software gezien (wel cydia) en dat werkte op zich wel goed. Map van heel nederland opslaan koste echter wel 12 gb ofzo.
Dit keer zonder signature
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:56:14 #196
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62459457
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:57 schreef portier het volgende:

[..]

Vergeet alleen niet dat er wat meer toestellen zijn voorzien van Symbian (Nokia voornamelijk) en Windows Mobile. Dat zijn talloze miljoenen toestellen (die zelfs dagelijks worden verkocht) tegen de paar miljoen die worden verkocht met OS X (iPhone). Snap best dat navigatieboeren het niet zo belangrijk vinden om ons (OS X bezitters) te voorzien van Tom Tom oid. Geloof namelijk ook niet zo dat Tom Tom een pakket klaar zou hebben liggen (Iets wat ze een aantal maanden terug riepen).

En mocht het wel kloppen, dan zouden ze hun pakkeet moeten verkopen middels de app-store. Wellicht dat daar wat drempels zijn.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:50:20 #197
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_62461052
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:54 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

misschien klopt het niet helemaal wat ik zeg, maar tis geen onzin. Ik weet dat er in de komende updates iets toegevoegd gaat worden wat de navigatie makers op zitten te wachten.
Voor zover ik weet wordt er alleen mogelijk wat aan de GPS ontvangst gedaan voor nauwkeurigere positiebepaling. Dat zou essentieel kunnen zijn, al geeft Google Maps voor zover ik heb gezien nu al keurig aan waar ik op de weg zit en af sla.
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:54 schreef Ericjuh het volgende:
Map van heel nederland opslaan koste echter wel 12 gb ofzo.
Ehm, TomTom heeft heel West-Europa (Groot-Brittannië, België, Nederland, Luxemburg, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Spanje en Portugal) op 1GB staan...
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:56 schreef Biogarde het volgende:

[..]
Het lijkt me nog steeds interessant voor navigatieboeren. De kaarten zijn hetzelfde, alleen de schil ombouwen. Het zal voor een groot deel ook aan Apple liggen inderdaad.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:22:28 #198
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_62461921
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:47 schreef vdvorst het volgende:

[..]

Heeft de 1e gen nog geen GPS dan? Ik meende van wel, dat de enige aanvullen 3G was?
Ehm, jammer, geen GPS in 1e versie Iphone, dan kan ik niet alle appz gaan gebruiken....
AChja, zijn genoeg leuke/handige appz over
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_62465573
Voor mijn broertje wil ik een Iphone halen in Belgie.
Dit omdat hij een simlockvrij toestel wilt en ik toch een OV heb en dus sowieso al tot de grens gratis kan, maar goed dat terzijde.
Mijn vraag is, zijn ze een beetje redelijk leverbaar in Belgie en zo ja waar in Brussel of Antwerpen kan ik er aan komen? Ik ben eigenlijk nooit in Belgie geweest behalve voor vakantie en toen ik klein was. Dus ik zou toch graag even zeker willen weten voor dat ik vanaf Purmerend tot aan Antwerpen of Brussel voor lucht ga zitten.
pi_62466038
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:56 schreef Chaos-Zero het volgende:
Voor mijn broertje wil ik een Iphone halen in Belgie.
Dit omdat hij een simlockvrij toestel wilt en ik toch een OV heb en dus sowieso al tot de grens gratis kan, maar goed dat terzijde.
Mijn vraag is, zijn ze een beetje redelijk leverbaar in Belgie en zo ja waar in Brussel of Antwerpen kan ik er aan komen? Ik ben eigenlijk nooit in Belgie geweest behalve voor vakantie en toen ik klein was. Dus ik zou toch graag even zeker willen weten voor dat ik vanaf Purmerend tot aan Antwerpen of Brussel voor lucht ga zitten.
op het iphoneclub forum zitten veel belgen, die kunnen je dat wel vertellen denk ik....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')