Biogarde, ik wil je toch nog even persoonlijk bedanken voor deze Appstore-tip!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:31 schreef Biogarde het volgende:
http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=284973016&mt=8
navigaties komen pas als tun-by-turn goed werkt op iphone. Nu kun je namelijk nog niet navigeren bij de iphone. De iphone weet alleen je locatie, maar kan bijvoorbeeld niet zien hoe hard je loopt/rijd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:26 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij komt er gewoon geen fatsoenlijke navigatie meer voor de iPhone. Echt kut, want dan is één van DE redenen waarom ik een 3G wilde. Maar ik zie het gewoon niet meer gebeuren: het is op alle fronten stil. Niks van TomTom (die verkopen liever devices ipv software), niks van Route 66, etc, etc, etc.
En dan nog zal het niet komen vrees ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:30 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
navigaties komen pas als tun-by-turn goed werkt op iphone. Nu kun je namelijk nog niet navigeren bij de iphone. De iphone weet alleen je locatie, maar kan bijvoorbeeld niet zien hoe hard je loopt/rijd.
De iPhone 3G is sinds 11 juli 2008 op de markt, dat is dus inmiddels iets meer dan 3 maanden. Er kan nog vanalles komen en gebeuren op het gebied van navigatie. Ik kan me niet voorstellen dat ze alleen GPS op de iPhone hebben voor dat Google-maps gebeuren en enkele, niet zeer bijzondere, apps. Er móet eigenlijk nog wel meer komen. Dat kan bijna niet anders!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dan nog zal het niet komen vrees ik.
Eén en één is gewoon twee bij mij:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:38 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
De iPhone 3G is sinds 11 juli 2008 op de markt, dat is dus inmiddels iets meer dan 3 maanden. Er kan nog vanalles komen en gebeuren op het gebied van navigatie. Ik kan me niet voorstellen dat ze alleen GPS op de iPhone hebben voor dat Google-maps gebeuren en enkele, niet zeer bijzondere, apps. Er móet eigenlijk nog wel meer komen. Dat kan bijna niet anders!
Ik denk dat als TomTom met iPhone-navigatie-software gaat komen en daarbij wereldwijd een behoorlijk grote markt kan bereiken, dat ze hun software maar al te graag via iTunes aanbieden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
- TomTom heeft een eigen verkoopkanaal, of verkoopt via retail, ik zie ze geen iTunes gaan gebruiken hiervoor
Wat een onzin. Er zijn zat programmatjes die je kunnen laten zien hoe hard je rijdt/loopt. Bovendien gebruikt een TomTom daar ook gewoon het GPS signaal voor, de iPhone kan dat net zo goed. Wat jij bedoelt is dat Google Maps niet meebeweegt met je positie en de volgende aanwijzing niet automatisch geeft. Dat is wel irritant, maar een navigatieprogramma dat geen internet nodig heeft zou sowieso beter werken en kost minder stroom.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:30 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
navigaties komen pas als tun-by-turn goed werkt op iphone. Nu kun je namelijk nog niet navigeren bij de iphone. De iphone weet alleen je locatie, maar kan bijvoorbeeld niet zien hoe hard je loopt/rijd.
Beetje dwars doen?quote:
TomTom is groot en kundig genoeg om even een software in elkaar te draaien. Ze hebben dan ook al een werkende versie voor iPhone liggen, alleen de toestemming van Apple ontbreekt nog.....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:49 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ik denk dat als TomTom met iPhone-navigatie-software gaat komen en daarbij wereldwijd een behoorlijk grote markt kan bereiken, dat ze hun software maar al te graag via iTunes aanbieden.
Het kan natuurlijk zo zijn dat het hardwarematig niet lekker zou lopen en dat ze het daarom tegenhouden. Daar zullen we nooit achter komen, aangezien Apple zo'n lekker transparant bedrijf is....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:38 schreef Jarno het volgende:
Ik heb ook een N95 gehad en daar was er ook de hele tijd sprake van geweest dat TomTom 'nu toch echt bijna' de ingebouwde afwijkende GPS ontvanger zou gaan ondersteunen... Is ook nooit gebeurd.
Volgens mij is het inmiddels wel mogelijk om de ingebouwde GPS-ontvanger van de N95 te gebruiken voor TomTom.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:38 schreef Jarno het volgende:
Ik heb ook een N95 gehad en daar was er ook de hele tijd sprake van geweest dat TomTom 'nu toch echt bijna' de ingebouwde afwijkende GPS ontvanger zou gaan ondersteunen... Is ook nooit gebeurd.
iemand ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:15 schreef Wytze het volgende:
Even paar vraagjes voor de mensen die met Exchange of Outlook syncen.
1. Zijn alle afspraken in jullie agenda ook dezelfde grijze kleur ? Dus geen categorie kleuren etc ?
2. Op de een of andere manier geeft mijn iPhone alleen melding van nieuwe e-mail in mijn inbox. E-mailtjes die via server rules in een bepaalde folder terecht komen, geeft hij geen melding van ?
3. Waar stel ik mijn voicemail nummer in ?
Alvast bedankt !
lang leven google:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij is het inmiddels wel mogelijk om de ingebouwde GPS-ontvanger van de N95 te gebruiken voor TomTom.
Ik ook al begin supersnel nu weer stuk langzamer met openen etc.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hier nog een met precies hetzelfde fenomeen...
Heeft de 1e gen nog geen GPS dan? Ik meende van wel, dat de enige aanvullen 3G was?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:38 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
De iPhone 3G is sinds 11 juli 2008 op de markt, dat is dus inmiddels iets meer dan 3 maanden. Er kan nog vanalles komen en gebeuren op het gebied van navigatie. Ik kan me niet voorstellen dat ze alleen GPS op de iPhone hebben voor dat Google-maps gebeuren en enkele, niet zeer bijzondere, apps. Er móet eigenlijk nog wel meer komen. Dat kan bijna niet anders!
misschien klopt het niet helemaal wat ik zeg, maar tis geen onzin. Ik weet dat er in de komende updates iets toegevoegd gaat worden wat de navigatie makers op zitten te wachten. Ik heb overigens op youtube al de eerste navigatie software gezien (wel cydia) en dat werkte op zich wel goed. Map van heel nederland opslaan koste echter wel 12 gb ofzo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:57 schreef portier het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er zijn zat programmatjes die je kunnen laten zien hoe hard je rijdt/loopt. Bovendien gebruikt een TomTom daar ook gewoon het GPS signaal voor, de iPhone kan dat net zo goed. Wat jij bedoelt is dat Google Maps niet meebeweegt met je positie en de volgende aanwijzing niet automatisch geeft. Dat is wel irritant, maar een navigatieprogramma dat geen internet nodig heeft zou sowieso beter werken en kost minder stroom.
Ik hoop nog steeds dat er iets komt. Er is best een markt als ik het aantal iPhones om me heen zie dagelijks. En het is net als bij Jarno voor mij ook een belangrijke reden geweest om de iPhone te kopen. Eigenlijk belachelijk dat het er voor allerhande Nokia's wel is maar voor de iPhone niet. Hoe moeilijk kan het zijn...
Vergeet alleen niet dat er wat meer toestellen zijn voorzien van Symbian (Nokia voornamelijk) en Windows Mobile. Dat zijn talloze miljoenen toestellen (die zelfs dagelijks worden verkocht) tegen de paar miljoen die worden verkocht met OS X (iPhone). Snap best dat navigatieboeren het niet zo belangrijk vinden om ons (OS X bezitters) te voorzien van Tom Tom oid. Geloof namelijk ook niet zo dat Tom Tom een pakket klaar zou hebben liggen (Iets wat ze een aantal maanden terug riepen).quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:57 schreef portier het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er zijn zat programmatjes die je kunnen laten zien hoe hard je rijdt/loopt. Bovendien gebruikt een TomTom daar ook gewoon het GPS signaal voor, de iPhone kan dat net zo goed. Wat jij bedoelt is dat Google Maps niet meebeweegt met je positie en de volgende aanwijzing niet automatisch geeft. Dat is wel irritant, maar een navigatieprogramma dat geen internet nodig heeft zou sowieso beter werken en kost minder stroom.
Ik hoop nog steeds dat er iets komt. Er is best een markt als ik het aantal iPhones om me heen zie dagelijks. En het is net als bij Jarno voor mij ook een belangrijke reden geweest om de iPhone te kopen. Eigenlijk belachelijk dat het er voor allerhande Nokia's wel is maar voor de iPhone niet. Hoe moeilijk kan het zijn...
Voor zover ik weet wordt er alleen mogelijk wat aan de GPS ontvangst gedaan voor nauwkeurigere positiebepaling. Dat zou essentieel kunnen zijn, al geeft Google Maps voor zover ik heb gezien nu al keurig aan waar ik op de weg zit en af sla.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:54 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
misschien klopt het niet helemaal wat ik zeg, maar tis geen onzin. Ik weet dat er in de komende updates iets toegevoegd gaat worden wat de navigatie makers op zitten te wachten.
Ehm, TomTom heeft heel West-Europa (Groot-Brittannië, België, Nederland, Luxemburg, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Spanje en Portugal) op 1GB staan...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:54 schreef Ericjuh het volgende:
Map van heel nederland opslaan koste echter wel 12 gb ofzo.
Het lijkt me nog steeds interessant voor navigatieboeren. De kaarten zijn hetzelfde, alleen de schil ombouwen. Het zal voor een groot deel ook aan Apple liggen inderdaad.quote:
Ehm, jammer, geen GPS in 1e versie Iphone, dan kan ik niet alle appz gaan gebruiken....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:47 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Heeft de 1e gen nog geen GPS dan? Ik meende van wel, dat de enige aanvullen 3G was?
op het iphoneclub forum zitten veel belgen, die kunnen je dat wel vertellen denk ik....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:56 schreef Chaos-Zero het volgende:
Voor mijn broertje wil ik een Iphone halen in Belgie.
Dit omdat hij een simlockvrij toestel wilt en ik toch een OV heb en dus sowieso al tot de grens gratis kan, maar goed dat terzijde.
Mijn vraag is, zijn ze een beetje redelijk leverbaar in Belgie en zo ja waar in Brussel of Antwerpen kan ik er aan komen? Ik ben eigenlijk nooit in Belgie geweest behalve voor vakantie en toen ik klein was. Dus ik zou toch graag even zeker willen weten voor dat ik vanaf Purmerend tot aan Antwerpen of Brussel voor lucht ga zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |