iemand?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:38 schreef EvilMarc het volgende:
Even een scenario schetsen.
Iemand vraagt mij een iPhone 2g te upgraden van 1.1.4 naar 2.1. Ik weet natuurlijk dat upgraden niet zomaar gaat maar dat ik gewoon 2.1 voor de 2g moet downloaden en pwnen. Nu doe ik dat op mijn laptop en geef vervolgens de iPhone netjes terug. Deze synchroniseert ze met 'haar iTunes', iTunes zet vanzelf alle contacten terug, alle notes terug e.d. en is gejailbreakt en unlocked en als voorheen gewoon te gebruiken met de Vodafone simkaart. (En ze is veel tijd kwijt met apps downloaden en proberen uit de app-store, wat alleen maar leuk is).
vragen:
Zijn alle contacten, kalender notes e.d. gesynchroniseerd met haar computer en worden die automatisch terug gezet?
Voorziet iemand nog meer problemen?
Advies alsjeblieft, bedankt!![]()
Ik gebruik internet best veel. Ik weet zeker dat als ik de htc diamant had gekocht dat ik een stuk minder op internet zat. Je kunt tegenwoordig hetzelfde doen op een iphone dan op een pc:quote:De vraag of je de internet mogelijkheid wel veel gebruikt...
En wanneer komt de navigatie eindelijk en moet je daar extra voor betalen?
Ik zou zo geen andere telefoon willen.. gekloot met zo'n styles.quote:Dus zou een Iphone voor mij geschikt zijn? Ga ik er lol mee beleven en niet alleen voor 2 maanden ?
Als het goed is wel, maar je kunt even op die computer kijken voor de zekerheidquote:
Navigatie is net al iets over gezegd:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:57 schreef Knoflook het volgende:
Ik heb al een Ipod 80gig, waar ik muziek mee luister, series en films kijk.
De vraag of je de internet mogelijkheid wel veel gebruikt...
En wanneer komt de navigatie eindelijk en moet je daar extra voor betalen?
Ik heb ook weer die vertraging in mijn telefoonlijst, als ik die open dan duurt het even voordat ik kan scrollen...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:55 schreef Biogarde het volgende:
Is jullie weleens opgevallen dat de iPhone trager lijkt te worden?
Toen ik net 2.1 had ging het echt als de brandweer, maar hij lijkt wederom trager en trager te worden.
Memory leaks
Hier nog een met precies hetzelfde fenomeen...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:00 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
![]()
In het begin van 2.1 was alles ineens supersnel. Contacten, instellingen, apps installeren... en het lijkt nu allemaal weer langzamer te zijn geworden... Zo... ongelofelijk... jammer!!!
hier ook.. dan reageert alles niet meer zoals het moet. Meestal op de momenten dat het heeeeel traag gaat dan crasht de applicatie ook waar ik mee bezig ben.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:58 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Dat maakt het leed toch hanteerbaarder hè
Ach vooruit, gewoon maar even geinstalleerd. Eens kijken of het leuk is!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:31 schreef Biogarde het volgende:
http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=284973016&mt=8
Zit er net een paar minuten mee te spelen, vliegt die app er al 4 (vier!!!) keer uit!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:58 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ach vooruit, gewoon maar even geinstalleerd. Eens kijken of het leuk is!
Verkapte photoswap V2.1?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:31 schreef Biogarde het volgende:
http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=284973016&mt=8
doet het nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:31 schreef Biogarde het volgende:
Misschien even opnieuw intallen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:44 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
doet het nietcrashed als ik hem op wil starten.. net zoals rock 'n roll die ik gisteren gratis gedownload heb. Crashed ook als je hem op wilt starten..
Nee.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:49 schreef Foppema het volgende:
kan je er ook bij zetten wat het is, hij gaat meteen vanalles opstarten
hij start iTunes en het is een 1 of andere slechte dating/chat app...we zijn er uit...
mischien handig als je dat er in het vervolg gewoon bij zet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |