paar fokkers hebben het laten doen.. volgens mij iets van 150 of 180 euro.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:56 schreef D.Rose het volgende:
Iemand een idee wat het kost een nieuwe 'glasplaat' te laten installeren?
Voor producten met een waarde van 45 euro of meer moet 19% btw betaald worden. Hier komen dan ook inklaringskosten bij. Op basis van het bedrag wat je noemt is de waarde dat op het pakket staat zo'n $100quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:50 schreef AssyriskaFF het volgende:
edit: heeft het misschien te maken met inklaringskosten??
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:05 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
paar fokkers hebben het laten doen.. volgens mij iets van 150 of 180 euro.
mooi klote probleem, want ik ken t-mobile nu wel. Ze zijn heel goed in het wijzen. Ze zullen hoogstwaarschijnlijk zeggen dat het niet hun schuld is en je geen vergoeding geven. Ik weet ook niet of jij je aboo kunt laten ontbinden omdat je telefoon niet goed werkt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:00 schreef Crane het volgende:
Godver wil ik net even een SMSje versturen, doet heel m'n iPhone het niet meer. Alleen een wit scherm met wat strepen erop. Al gereset, firmware hersteld, alles.
Ik ben hem al eerder kwijtgeweest 2 maanden terug, toen was het een fabrieksfout zeiden ze en kreeg ik na 4 weken een nieuwe.Had dat meteen geconstateerd dan, in plaats van dat ding eerst 3 weken op de plank te laten liggen verstoffen.
Ik hoef nu toch niet wéér 3 weken of langer te wachten? In dat geval wil ik m'n abonnement ontbinden, is dat mogelijk? Hier heb ik niets aan.
Zal ie mooi worden. Wedden dat T-M er iets mee gaat doen. Geloof me nou. Snap best dat mensen niet altijd even mondig zijn, maar ze schepen me echt niet af door te doen alsof ze er niets mee kunnenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:11 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
mooi klote probleem, want ik ken t-mobile nu wel. Ze zijn heel goed in het wijzen. Ze zullen hoogstwaarschijnlijk zeggen dat het niet hun schuld is en je geen vergoeding geven. Ik weet ook niet of jij je aboo kunt laten ontbinden omdat je telefoon niet goed werkt.
en indien het wel kan dan weet ik niet of jij je telefoon mag houden.
Ze sturen hem wel op hoor, maar ik wil dan gewoon direct een nieuwe of in elk geval binnen dat ze hem binnen 3 werkdagen ofzo nagekeken hebben, en niet dat ik in de wachtrij gezet wordt en na 4 a 5 weken iets hoor. Het is mijn probleem niet dat die helpdesk waarschijnlijk met te weinig mensen zit.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zal ie mooi worden. Wedden dat T-M er iets mee gaat doen. Geloof me nou. Snap best dat mensen niet altijd even mondig zijn, maar ze schepen me echt niet af door te doen alsof ze er niets mee kunnen
Of opsturen of contract ontbinden. Alhoewel je qua ontbinden wel in een gebied moet wonen waar het bereik waardeloos is.
Gewoon aankaarten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:17 schreef Crane het volgende:
[..]
Ze sturen hem wel op hoor, maar ik wil dan gewoon direct een nieuwe of in elk geval binnen dat ze hem binnen 3 werkdagen ofzo nagekeken hebben, en niet dat ik in de wachtrij gezet wordt en na 4 a 5 weken iets hoor. Het is mijn probleem niet dat die helpdesk waarschijnlijk met te weinig mensen zit.
Ik heb overigens in m'n huis wel vaak dat het volledige bereik wegvalt, misschien kan ik dat ook nog wel aankaarten? Ik weet niet meer of ik nog wel een iPhone wil eigenlijk.
T-M.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:26 schreef Crane het volgende:
[..]
En moet ik dan naar de T-mobile shop of de Apple Store?
Geven ze daar uberhaupt ooit wel eens direct nieuwe telefoons mee of moet alles standaard die vreselijk trage opstuur-procedure doorlopen?quote:
Ik denk dat ze 'm opsturen omdat ze alleen nieuwe meegeven wanneer je toestel kapot gaat binnen een week. Althans, een termijn binnen het redelijke.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Geven ze daar uberhaupt ooit wel eens direct nieuwe telefoons mee of moet alles standaard die vreselijk trage opstuur-procedure doorlopen?
Misschien heb je t allang geprobeerd, maar heb je via instellingen -> algemeen -> netwerk wel 3G ingeschakeld?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:41 schreef Wytze het volgende:
Graag even wat hulp bij GPRS / 3G van KPN.
Heb in NYC een iPhone op de kop weten te tikken met Turbosim. Bellen gaat prima, en zowaar toen ik vanochtend in Nederland aan kwam en mijn telefoon aanzette, had ik direct een rondje rechtsbovenin en een internet verbinding.
Toen ik thuis kwam, direct KPN gebelt Surf & Mail totaal bestelt en prompt had ik geen rondje meer, noch internet verbinding. Of 't direct was weet ik niet, maar het lijkt er wel op. Net nogmaails met KPN gebelt, zij zeggen dat het geactiveerd is.
Moet ik nog speciale dingen uitvoeren ? Ik heb als APN name: internet en username en password leeg. zoals op meerdere plaatsen vermeld staat. Maar vanochtend, had ik bij APN name helemaal niets staan en toen deed hij 't ook.
Zie ik iets totaal over het hoofd ? Graag wat hulp, bedankt !
Dat dus ja!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:03 schreef RHCPeter het volgende:
Aanbieder staat in het beginscherm van instellingen
3 optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |