abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 15 oktober 2008 @ 11:56:16 #101
18653 crew  D.
pi_62400068
Iemand een idee wat het kost een nieuwe 'glasplaat' te laten installeren?
pi_62400332
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:56 schreef D.Rose het volgende:
Iemand een idee wat het kost een nieuwe 'glasplaat' te laten installeren?
paar fokkers hebben het laten doen.. volgens mij iets van 150 of 180 euro.
Dit keer zonder signature
  Moderator woensdag 15 oktober 2008 @ 12:10:03 #103
18653 crew  D.
pi_62400433
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:50 schreef AssyriskaFF het volgende:

edit: heeft het misschien te maken met inklaringskosten??
Voor producten met een waarde van 45 euro of meer moet 19% btw betaald worden. Hier komen dan ook inklaringskosten bij. Op basis van het bedrag wat je noemt is de waarde dat op het pakket staat zo'n $100
  Moderator woensdag 15 oktober 2008 @ 12:11:13 #104
18653 crew  D.
pi_62400473
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:05 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

paar fokkers hebben het laten doen.. volgens mij iets van 150 of 180 euro.

damn
pi_62401474
Had stiekem gehoopt dat gisteren 2.2 aangekondigd zou gaan worden.
Maar helaas...
  woensdag 15 oktober 2008 @ 15:36:57 #106
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62406511
Ja, waar blijft 2.2

Word moe van Safari die constant plat gaat

2.1 is al weer meer dan een maand geleden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Biogarde op 15-10-2008 17:10:37 ]
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_62409203
Godver wil ik net even een SMSje versturen, doet heel m'n iPhone het niet meer. Alleen een wit scherm met wat strepen erop. Al gereset, firmware hersteld, alles.

Ik ben hem al eerder kwijtgeweest 2 maanden terug, toen was het een fabrieksfout zeiden ze en kreeg ik na 4 weken een nieuwe. Had dat meteen geconstateerd dan, in plaats van dat ding eerst 3 weken op de plank te laten liggen verstoffen.

Ik hoef nu toch niet wéér 3 weken of langer te wachten? In dat geval wil ik m'n abonnement ontbinden, is dat mogelijk? Hier heb ik niets aan.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62409490
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:00 schreef Crane het volgende:
Godver wil ik net even een SMSje versturen, doet heel m'n iPhone het niet meer. Alleen een wit scherm met wat strepen erop. Al gereset, firmware hersteld, alles.

Ik ben hem al eerder kwijtgeweest 2 maanden terug, toen was het een fabrieksfout zeiden ze en kreeg ik na 4 weken een nieuwe. Had dat meteen geconstateerd dan, in plaats van dat ding eerst 3 weken op de plank te laten liggen verstoffen.

Ik hoef nu toch niet wéér 3 weken of langer te wachten? In dat geval wil ik m'n abonnement ontbinden, is dat mogelijk? Hier heb ik niets aan.
mooi klote probleem, want ik ken t-mobile nu wel. Ze zijn heel goed in het wijzen. Ze zullen hoogstwaarschijnlijk zeggen dat het niet hun schuld is en je geen vergoeding geven. Ik weet ook niet of jij je aboo kunt laten ontbinden omdat je telefoon niet goed werkt.

en indien het wel kan dan weet ik niet of jij je telefoon mag houden.
Dit keer zonder signature
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:12:33 #109
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62409535
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:11 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

mooi klote probleem, want ik ken t-mobile nu wel. Ze zijn heel goed in het wijzen. Ze zullen hoogstwaarschijnlijk zeggen dat het niet hun schuld is en je geen vergoeding geven. Ik weet ook niet of jij je aboo kunt laten ontbinden omdat je telefoon niet goed werkt.

en indien het wel kan dan weet ik niet of jij je telefoon mag houden.
Zal ie mooi worden. Wedden dat T-M er iets mee gaat doen. Geloof me nou. Snap best dat mensen niet altijd even mondig zijn, maar ze schepen me echt niet af door te doen alsof ze er niets mee kunnen

Of opsturen of contract ontbinden. Alhoewel je qua ontbinden wel in een gebied moet wonen waar het bereik waardeloos is.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_62409663
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:12 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Zal ie mooi worden. Wedden dat T-M er iets mee gaat doen. Geloof me nou. Snap best dat mensen niet altijd even mondig zijn, maar ze schepen me echt niet af door te doen alsof ze er niets mee kunnen

Of opsturen of contract ontbinden. Alhoewel je qua ontbinden wel in een gebied moet wonen waar het bereik waardeloos is.
Ze sturen hem wel op hoor, maar ik wil dan gewoon direct een nieuwe of in elk geval binnen dat ze hem binnen 3 werkdagen ofzo nagekeken hebben, en niet dat ik in de wachtrij gezet wordt en na 4 a 5 weken iets hoor. Het is mijn probleem niet dat die helpdesk waarschijnlijk met te weinig mensen zit.

Ik heb overigens in m'n huis wel vaak dat het volledige bereik wegvalt, misschien kan ik dat ook nog wel aankaarten? Ik weet niet meer of ik nog wel een iPhone wil eigenlijk.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:18:54 #111
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62409687
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:17 schreef Crane het volgende:

[..]

Ze sturen hem wel op hoor, maar ik wil dan gewoon direct een nieuwe of in elk geval binnen dat ze hem binnen 3 werkdagen ofzo nagekeken hebben, en niet dat ik in de wachtrij gezet wordt en na 4 a 5 weken iets hoor. Het is mijn probleem niet dat die helpdesk waarschijnlijk met te weinig mensen zit.

Ik heb overigens in m'n huis wel vaak dat het volledige bereik wegvalt, misschien kan ik dat ook nog wel aankaarten? Ik weet niet meer of ik nog wel een iPhone wil eigenlijk.
Gewoon aankaarten.
pi_62409912
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:18 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Gewoon aankaarten.
En moet ik dan naar de T-mobile shop of de Apple Store?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:27:49 #113
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62409938
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:26 schreef Crane het volgende:

[..]

En moet ik dan naar de T-mobile shop of de Apple Store?
T-M.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:30:50 #114
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62410024
Ga er vanuit dat je een T-M abo hebt tenminste.
pi_62410063
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:27 schreef Biogarde het volgende:

[..]

T-M.
Geven ze daar uberhaupt ooit wel eens direct nieuwe telefoons mee of moet alles standaard die vreselijk trage opstuur-procedure doorlopen?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:35:59 #116
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62410178
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:31 schreef Crane het volgende:

[..]

Geven ze daar uberhaupt ooit wel eens direct nieuwe telefoons mee of moet alles standaard die vreselijk trage opstuur-procedure doorlopen?
Ik denk dat ze 'm opsturen omdat ze alleen nieuwe meegeven wanneer je toestel kapot gaat binnen een week. Althans, een termijn binnen het redelijke.

Maar heb je al een poging gedaan het toestel in DFU/recovery mode te krijgen?
pi_62411950
Runkeeper is gratis!

Erg gaaf programma: aanzetten zodra je buiten bent, hardlopen en zodra je terug bent uitzetten.
Daarna kan je inloggen op runkeeper.com en zie je op google maps precies de route die je hebt gelopen, hoeveel je bent gestegen, hoe hard je hebt gelopen en allerhande schema's van je snelheden.
Minpunt: mocht je halverwege worden gebeld, sluit runkeeper zich op de achtergrond af.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_62414908
Even een scenario schetsen.
Iemand vraagt mij een iPhone 2g te upgraden van 1.1.4 naar 2.1. Ik weet natuurlijk dat upgraden niet zomaar gaat maar dat ik gewoon 2.1 voor de 2g moet downloaden en pwnen. Nu doe ik dat op mijn laptop en geef vervolgens de iPhone netjes terug. Deze synchroniseert ze met 'haar iTunes', iTunes zet vanzelf alle contacten terug, alle notes terug e.d. en is gejailbreakt en unlocked en als voorheen gewoon te gebruiken met de Vodafone simkaart. (En ze is veel tijd kwijt met apps downloaden en proberen uit de app-store, wat alleen maar leuk is).

vragen:
Zijn alle contacten, kalender notes e.d. gesynchroniseerd met haar computer en worden die automatisch terug gezet?
Voorziet iemand nog meer problemen?

Advies alsjeblieft, bedankt!

[ Bericht 10% gewijzigd door EvilMarc op 15-10-2008 20:46:01 ]
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:41:18 #119
16082 Wytze
...Confidential
pi_62414994
Graag even wat hulp bij GPRS / 3G van KPN.

Heb in NYC een iPhone op de kop weten te tikken met Turbosim. Bellen gaat prima, en zowaar toen ik vanochtend in Nederland aan kwam en mijn telefoon aanzette, had ik direct een rondje rechtsbovenin en een internet verbinding.

Toen ik thuis kwam, direct KPN gebelt Surf & Mail totaal bestelt en prompt had ik geen rondje meer, noch internet verbinding. Of 't direct was weet ik niet, maar het lijkt er wel op. Net nogmaails met KPN gebelt, zij zeggen dat het geactiveerd is.

Moet ik nog speciale dingen uitvoeren ? Ik heb als APN name: internet en username en password leeg. zoals op meerdere plaatsen vermeld staat. Maar vanochtend, had ik bij APN name helemaal niets staan en toen deed hij 't ook.

Zie ik iets totaal over het hoofd ? Graag wat hulp, bedankt !
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_62415250
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:41 schreef Wytze het volgende:
Graag even wat hulp bij GPRS / 3G van KPN.

Heb in NYC een iPhone op de kop weten te tikken met Turbosim. Bellen gaat prima, en zowaar toen ik vanochtend in Nederland aan kwam en mijn telefoon aanzette, had ik direct een rondje rechtsbovenin en een internet verbinding.

Toen ik thuis kwam, direct KPN gebelt Surf & Mail totaal bestelt en prompt had ik geen rondje meer, noch internet verbinding. Of 't direct was weet ik niet, maar het lijkt er wel op. Net nogmaails met KPN gebelt, zij zeggen dat het geactiveerd is.

Moet ik nog speciale dingen uitvoeren ? Ik heb als APN name: internet en username en password leeg. zoals op meerdere plaatsen vermeld staat. Maar vanochtend, had ik bij APN name helemaal niets staan en toen deed hij 't ook.

Zie ik iets totaal over het hoofd ? Graag wat hulp, bedankt !
Misschien heb je t allang geprobeerd, maar heb je via instellingen -> algemeen -> netwerk wel 3G ingeschakeld?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:53:24 #121
16082 Wytze
...Confidential
pi_62415426
Ja dat staat ingeschakeld,
pi_62415640
wat je ook kunt proberen

instellingen -> vliegtuigmodus.. en dan even in en dan weer uitschakelen!
en staat bij instellingen -> aanbieder, staat dat goed geselecteerd?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:00:56 #123
16082 Wytze
...Confidential
pi_62415738
Ik beschik helaas niet over een menu optie aanbieder, Vliegmodus in en uit schakelen geeft ook niet het gewenste resultaat, uit en aanzetten helaas ook niet.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:03:15 #124
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_62415832
Aanbieder staat in het beginscherm van instellingen

Derde optie

[ Bericht 1% gewijzigd door RHCPeter op 15-10-2008 21:27:07 ]
pi_62415869
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:03 schreef RHCPeter het volgende:
Aanbieder staat in het beginscherm van instellingen