Wat versta jij onder gebruik dan? Als ik 2 uurtjes fieldrunners speel dan is m'n accu echt wel leeg hoor...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:59 schreef portier het volgende:
Overigens;
Tijd sinds volledig opgeladen
Gebruik: 5 uur, 25 minuten
Standby: 3 dagen, 1 uur.
Gebruik is bellen, smsen, muziek luisteren (voornamelijk), mail checken paar keer, paar keer internetten en deze keer ook nog wat apps geinstalleerd en weer verwijderd. Verder WiFi uit, Bluetooth uit, Push uit, 3G aan. Ik speel niet zoveel games, dat scheelt wel behoorlijk. Wat Jarno ook al zei, het kan me allemaal niet echt boeien. Ik speel ze voornamelijk als ik op de WC zitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:38 schreef Foppema het volgende:
[..]
Wat versta jij onder gebruik dan? Als ik 2 uurtjes fieldrunners speel dan is m'n accu echt wel leeg hoor...
Als ik hem intensief gebruik doe ik er een halve dag mee....
Dan bedoel ik dus vaak email checken, redelijk wat surfen en een uurtje of 1 a 2 gamen....
Gebruik gaat aan als je hem van de lock af haalt, maar dat wil dus niet zeggen dat je hem ook echt gebruikt...
Maar goed, dan nog heb je abnormale gebruiksduur/standby tijden...
Ik laad altijd op via USBquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:25 schreef vdvorst het volgende:
Op het moment haalt mijn gsm ook geen dag, zei het niet dat ik deze nog nooit helemaal vol geladen heb...
Kan namelijk enkel via pc, en de laptop geeft weinig spanning via usb.
ze moeten nog even de navigatie implementeren en dan komt iequote:
Ja, die zou volgens de geruchten pas in 2.3 verschijnen.quote:
Niemand kennelijkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:46 schreef D.Rose het volgende:
Meer mensen hier die Tris spelen?
Enig idee hoe Global Score werkt?
quote:
Zo J., inmiddels heb ik ook de overstap gemaakt naar een 3G.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:09 schreef Jarno het volgende:
Waar las je dat trouwens?
Sorry.quote:
Die van mij is gisteren verkocht. 300 euro, nette prijs voor een 8GB.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zo J., inmiddels heb ik ook de overstap gemaakt naar een 3G.
Wat heb jij gedaan met je 'oude'? Verkopen lijkt me een prima idee, maar dat wil ik eigenlijk niet: ik denk dat ik hem dan ook gewoon houd als pronkstuk
Ja, zoiets lijkt mij ook een goede prijs voor de mijne. Als ik dan ook nog mijn oude MBP verkoop, dan hoef ik maar zo'n 250 euro bij te leggen voor een nieuwe MBP. Lastige beslissing....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die van mij is gisteren verkocht. 300 euro, nette prijs voor een 8GB.
Inderdaad, heb de mijne maandag gekocht voor 285, ook een nette prijs, lijkt mequote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die van mij is gisteren verkocht. 300 euro, nette prijs voor een 8GB.
Sim City, niet The Sims.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:26 schreef vdvorst het volgende:
Haha, je denkt dat?
En zit er een merkbaar verschil in 2.2???
de sims is wel tof
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:04 schreef ikheetmartijn het volgende:
Vet! SimCity komt naar de iPhone
Bron
[ afbeelding ]
Tijd dat er ook rap wat goeie RTS games gaan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |