abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62485186
Kan ik trouwens ook op een andere manier mijn muziek op mijn iphone zetten? ik word namelijk helemaal gek van itunes(wat een bagger programma)
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:08:54 #202
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62485307
Ja je moet er echt aan wennen en doorhebben maar als je het eenmaal 'kunt' gaat alles vanzelf.

Maargoed for the easy way: http://www.iphoneclub.nl/(...)nder-itunes-windows/
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:09:07 #203
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_62485311
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:57 schreef Biogarde het volgende:
Nee, gaat over 3G of Wifi. Alleen je positie gaat over GPS (nauwkeurig) of telefoonsignaal/mast (onnauwkeurig)

Dus let daar op in het buitenland. Kost much0s Eur0s jij niet blij0s w0rd0s
breek me de bek niet open... 600 euro af mogen tikken naar T-Mobile en dat nog maar op mijn 1G iPhone toen nog...
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:08 schreef shroomer het volgende:
Ja je moet er echt aan wennen en doorhebben maar als je het eenmaal 'kunt' gaat alles vanzelf.

Maargoed for the easy way: http://www.iphoneclub.nl/(...)nder-itunes-windows/
Op de Mac werkt iTunes weer wel lekkerder dan op een windows pc..

Overigens synct mijn MobileMe nog steeds niet met iCal en contactpersonen
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:26 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij komt er gewoon geen fatsoenlijke navigatie meer voor de iPhone. Echt kut, want dan is één van DE redenen waarom ik een 3G wilde. Maar ik zie het gewoon niet meer gebeuren: het is op alle fronten stil. Niks van TomTom (die verkopen liever devices ipv software), niks van Route 66, etc, etc, etc.
TomTom is er wel mee bezig hoor maar zijn er volgens mij problemen met het feit dat je niet mag multitasken als 3rd party app. (Wat handig is als je gebeld wordt )
Overigens komt Google Maps binnenkort gewoon met turnBYturn navi voor zijn apps. dus zal ook wel voor de iphone wezen dan
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_62485339
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:15:48 #205
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62485418
Ik ben nog steeds super tevreden over mijn 2G. Alhoewel ik maar langzaam internet heb kan ik nu al niet meer zonder. Ik e-mail meer op mijn telefoon dan op de PC.

Nu hoop ik alleen nog dat Hi ook de iPhone gaat aanbieden zodat ik een 3G kan nemen en deze verkoop, heb ik nog winst ook.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:19:14 #206
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62485484
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:09 schreef nils7 het volgende:

[..]
Op de Mac werkt iTunes weer wel lekkerder dan op een windows pc..
True, heb het weleens op een mac gebruikt en dat werkt het echt helemaal smooth en snel. (zoals je zou verwachten zegmaar) Het is echt een brakke port voor windows, met rare dingen soms. Maargoed het is al een stuk beter dan vroeger.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:24:56 #207
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62485586
Het idee achter iTunes is wel okay, maar het is gewoon onbruikbaar op Windows. Als je vanaf muziek naar iPhone gaat kan je gerust 5 seconden wachten, andersom geldt hetzelfde. Gewoon die hele navigatiebalk aan de linkerkant is tergend langzaam. Geldt ook voor de tabjes in het iPhone-scherm, pff. Traagheid alom.
2000 light years from home
pi_62485624
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:15 schreef TC03 het volgende:
Ik ben nog steeds super tevreden over mijn 2G. Alhoewel ik maar langzaam internet heb kan ik nu al niet meer zonder. Ik e-mail meer op mijn telefoon dan op de PC.

Nu hoop ik alleen nog dat Hi ook de iPhone gaat aanbieden zodat ik een 3G kan nemen en deze verkoop, heb ik nog winst ook.
Dat kun je vergeten; T-mobile heeft een jarenlang exclusief contract gesloten. Hi/KPN, Vodafone, etc. Ze krijgen 'm niet.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:30:25 #209
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62485698
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Dat kun je vergeten; T-mobile heeft een jarenlang exclusief contract gesloten. Hi/KPN, Vodafone, etc. Ze krijgen 'm niet.
Bron?
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:54:08 #210
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_62486190
Ik denk er ook aan om een hypephone aanteschaffen, hierbij mijn tvp.
pi_62486495
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:30 schreef Merkie het volgende:

[..]

Bron?
nu.nl
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:40:37 #212
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62487241
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 17:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

nu.nl
T-Mobile wil het niet bevestigen en KPN zegt dat ze nog steeds in gesprek zijn. Verder is de bron "diverse bronnen". Waarom zou KPN nog steeds in gesprek zijn als T-Mobile een exclusieve overeenkomst voor vijf jaar heeft?
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:46:26 #213
16082 Wytze
...Confidential
pi_62491481
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 17:40 schreef Merkie het volgende:

[..]

T-Mobile wil het niet bevestigen en KPN zegt dat ze nog steeds in gesprek zijn. Verder is de bron "diverse bronnen". Waarom zou KPN nog steeds in gesprek zijn als T-Mobile een exclusieve overeenkomst voor vijf jaar heeft?
lol, zo werkt het toch al jaren. Nokia heeft bepaalde exclusieve toestellen, net als Sony Ericsson die ook alleen maar op bepaalde carriers komen. En terecht, T-Mobile heeft veel geinvesteerd in dit contract en 't feit dat het exclusief is drijft bij hun huist nieuwe klanten naar binnen.

Als je (net als ik) niet op T-Mobile wilt, moet je een sim lock vrije op de kop tikken of er eentje uit het buitenland kopen met een turbo simmetje. Simpel zat.

De 2G en ook de 3G zijn in Amerika ook alleen maar bij AT&T uitgebracht. Hoe 't bij andere landen zit weet ik niet, maar 't lijkt me sterk dat het in een ander land anders zou zijn..
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:09:28 #214
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62493290
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:46 schreef Wytze het volgende:

[..]

lol, zo werkt het toch al jaren. Nokia heeft bepaalde exclusieve toestellen, net als Sony Ericsson die ook alleen maar op bepaalde carriers komen. En terecht, T-Mobile heeft veel geinvesteerd in dit contract en 't feit dat het exclusief is drijft bij hun huist nieuwe klanten naar binnen.

Als je (net als ik) niet op T-Mobile wilt, moet je een sim lock vrije op de kop tikken of er eentje uit het buitenland kopen met een turbo simmetje. Simpel zat.

De 2G en ook de 3G zijn in Amerika ook alleen maar bij AT&T uitgebracht. Hoe 't bij andere landen zit weet ik niet, maar 't lijkt me sterk dat het in een ander land anders zou zijn..
Ik kan me geen toestel van Nokia of SE herinneren dat langer dan een halfjaar maar bij één provider te krijgen was. Of van een andere fabrikant. Tevens is de Nederlandse mobiele telefoonmarkt totaal niet vergelijkbaar met de Amerikaanse, voornamelijk omdat de telefoons van de carriers in de VS 9 van de 10 keer alleen maar bij die carrier verkrijgbaar zijn. Daarnaast zijn er daar maar 2 carriers.

Daarnaast zijn er genoeg landen waarbij hij met meerdere providers verkrijgbaar is, bijv. Zwitserland, Tsjechië en Italië. En zo zullen er vast nog wel meer zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door Merkie op 18-10-2008 22:19:35 ]
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:25:49 #215
16082 Wytze
...Confidential
pi_62499063
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 22:09 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik kan me geen toestel van Nokia of SE herinneren dat langer dan een halfjaar maar bij één provider te krijgen was. Of van een andere fabrikant. Tevens is de Nederlandse mobiele telefoonmarkt totaal niet vergelijkbaar met de Amerikaanse, voornamelijk omdat de telefoons van de carriers in de VS 9 van de 10 keer alleen maar bij die carrier verkrijgbaar zijn. Daarnaast zijn er daar maar 2 carriers.

Daarnaast zijn er genoeg landen waarbij hij met meerdere providers verkrijgbaar is, bijv. Zwitserland, Tsjechië en Italië. En zo zullen er vast nog wel meer zijn.
Vodafone heeft bij mijn weten nog steeds toestellen die alleen exclusief bij hun te verkrijgen zijn. KPN heeft nu die N96 geboekt, natuurlijk omdat hun ook digitale tv leveren. Maar dit toestel zal ook zeker geruimte tijd alleen bij hun te verkrijgen zijn.

En een blackberry bijvoorbeeld, was die ook jaren lang niet alleen maar bij vodafone te krijgen ?
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:11:51 #216
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62501296
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 22:09 schreef Merkie het volgende:

[..]

T-Mobile zit ook in Amerika.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:54:53 #217
16082 Wytze
...Confidential
pi_62506524
Amerika heeft er idd meer, AT&T, Verizon, T-Mobile, MetroPCS, Nextel, Sprint, Qualcom, Amerilink

Zo kun je nog wel effe doorgaan, maar 't is een beetje een offtopic discussie, en niemand van ons kan 't zeker weten. Ik ben iig van mening dat de iphone heel lang voorlopig niet op een ander netwerk dan t-mobile beschikbaar zal zijn, en dat daarop wachten zinloos is. Verder moet iedereen 't lekker voor zichzelf besluiten.

Even ontopic: Hoe lang doen de meeste mensen gemiddeld met hun iphone batterij ? Iedere dag opladen ? Of gaan sommige langer mee ?
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:39:02 #218
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62508897
Als ik achter m'n laptop ga (elke dag) leg ik m'n iphone er ook aan, moet er snel nog eens een dock bijhalen dan kan ik hem er gewoon makkelijk inzetten. Verder ligt er bij m'n bed ook een oplader waar ik hem soms voor het slapen in doe, maar meestal heb ik aan overdag laptop genoeg.
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:40:30 #219
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62508929
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:54 schreef Wytze het volgende:
Amerika heeft er idd meer, AT&T, Verizon, T-Mobile, MetroPCS, Nextel, Sprint, Qualcom, Amerilink

Zo kun je nog wel effe doorgaan, maar 't is een beetje een offtopic discussie, en niemand van ons kan 't zeker weten. Ik ben iig van mening dat de iphone heel lang voorlopig niet op een ander netwerk dan t-mobile beschikbaar zal zijn, en dat daarop wachten zinloos is. Verder moet iedereen 't lekker voor zichzelf besluiten.

Even ontopic: Hoe lang doen de meeste mensen gemiddeld met hun iphone batterij ? Iedere dag opladen ? Of gaan sommige langer mee ?
Alleen AT&T en T-Mobile hebben GSM-masten, dus daarom noemde ik er maar twee omdat er maar twee carriers zijn waarop de iPhone kan werken.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:23:37 #220
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_62510021
morgen maar eens bellen met T-Mobile. Ik snap er geen pest meer van. Volgens de belstatusgadget heb ik 43 euro aan overige kosten!!! Dat kan nooit! Ik ben vorige week een weekendje in Brugge geweest, maar een mb data zou daar 2 euro moeten kosten en ik heb enkel Twinkle een keer geopend, Google Maps een keer gebruikt en m'n email opgehaald. Bij lange na geen 80mb!
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:46:38 #221
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_62510631
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:23 schreef SKa_BoSS het volgende:
morgen maar eens bellen met T-Mobile. Ik snap er geen pest meer van. Volgens de belstatusgadget heb ik 43 euro aan overige kosten!!! Dat kan nooit! Ik ben vorige week een weekendje in Brugge geweest, maar een mb data zou daar 2 euro moeten kosten en ik heb enkel Twinkle een keer geopend, Google Maps een keer gebruikt en m'n email opgehaald. Bij lange na geen 80mb!
Volgens mij is het per MB wel duurder dan twee euro...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:04:34 #222
16082 Wytze
...Confidential
pi_62511124
Zijn er hier mensen die Shazam al gebruikt hebben ?

Wat een vette ap is dat ! Voor de mensen die hem nog niet kennen, downloaden die handel!
Als je naar de radio luistert of in een bar/club bent, kun je hem paar seconde naar muziek laten luisteren en hij geeft je dan direct door welk nummer en artiest het is + link naar youtube en itunes. Te vaag

Iemand enig idee hoe het werkt ? Daar ben ik nou weer nieuwschierig naar
pi_62511655
ja ik gebruik het echt al lang. Op de oude iPhone was er ook zo'n app genaamd Listen van Erica Sadun, maar die moest stoppen omdat het de database van Sony Ericsson gebruikte.

Geen idee hoe het werkt, maar het is echt een heel goed programma. Goeie ook op verjaardagen en partijen
pi_62511989
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:04 schreef Wytze het volgende:
Zijn er hier mensen die Shazam al gebruikt hebben ?

Wat een vette ap is dat ! Voor de mensen die hem nog niet kennen, downloaden die handel!
Als je naar de radio luistert of in een bar/club bent, kun je hem paar seconde naar muziek laten luisteren en hij geeft je dan direct door welk nummer en artiest het is + link naar youtube en itunes. Te vaag

Iemand enig idee hoe het werkt ? Daar ben ik nou weer nieuwschierig naar
Het is al een heel oud programma en zat ook al op mijn oude Sony Ericsson. Maar eigenlijk nog nooit gebruikt alhoewel het me op zich best handig lijkt.
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:20:29 #225
16082 Wytze
...Confidential
pi_62513314
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:22 schreef nicomart het volgende:
ja ik gebruik het echt al lang. Op de oude iPhone was er ook zo'n app genaamd Listen van Erica Sadun, maar die moest stoppen omdat het de database van Sony Ericsson gebruikte.

Geen idee hoe het werkt, maar het is echt een heel goed programma. Goeie ook op verjaardagen en partijen
Ja wat een super applicatie echt ! Ik vraag me echt af hoe ze 't doen, vind't erg knap iig.

Hoe lang doen jullie gemiddeld met een accu. Ik heb hem vandaag actief gebruikt, maar hij heeft 't einde van de dag niet gehaald. Dat vind ik wel beetje teleurstellend eerlijk gezegd.

Wel met Wifi, Bluetooth, G3 etc aan. Dat zal ook wel slurpen allemaal
pi_62513415
Een batterij gaat bij mij 1 tot anderhalve dag mee: ligt er erg aan wat ik met m'n iPhone doe
- Spelletjes slurpen batterij (volgens mij)
- Bluetooth heb ik nog nooit aangehad
- Camera slurpt batterij (volgens mij)

Als ik op een normale dag
- wat muziek luister
- paar keer mail checK
- paar websites bezoek
... dan gaat ie ruim 24 uur mee (wifi dan uit, GPS uit, bluetooth uit, 3G aan)
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:47:25 #227
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_62514037
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:46 schreef nils7 het volgende:

[..]

Volgens mij is het per MB wel duurder dan twee euro...
België is zone 1:

Toepassing Gebruik
Internet ¤ 0.02
t-zones ¤ 0.02
Blackberry ¤ 0.09

Het gebruik van t-zones, instant email en internet wordt verrekend per blok van 10 of 200 kB, kijk op de prijslijst voor meer details. Informatie over beschikbaarheid van deze dienst is te vinden onder 'Netwerken en Diensten'.
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:55:27 #228
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_62514269
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:20 schreef Wytze het volgende:

[..]

Ja wat een super applicatie echt ! Ik vraag me echt af hoe ze 't doen, vind't erg knap iig.
Roughly. Programma herkent tonen e.d. en zet deze om in een bestand, deze wordt naar de database gestuurd en vergeleken met de opgeslagen geluiden waarna het resultaat weer wordt teruggestuurd. Verbaas me er wel over hoe snel het werkt. Prima programma inderdaad, laatst nog een muziekje laten herkennen dat heel ver weg klonk terwijl er iemand halverwege doorheen ging praten.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:08:21 #229
16082 Wytze
...Confidential
pi_62514668
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:24 schreef sunmoonstar het volgende:
Een batterij gaat bij mij 1 tot anderhalve dag mee: ligt er erg aan wat ik met m'n iPhone doe
- Spelletjes slurpen batterij (volgens mij)
- Bluetooth heb ik nog nooit aangehad
- Camera slurpt batterij (volgens mij)

Als ik op een normale dag
- wat muziek luister
- paar keer mail checK
- paar websites bezoek
... dan gaat ie ruim 24 uur mee (wifi dan uit, GPS uit, bluetooth uit, 3G aan)
Ik zal 't eens effe in de gaten houden. je batterij laten vervangen door apple is reette duur volgens mij.
pi_62520932
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:08 schreef Wytze het volgende:

[..]

Ik zal 't eens effe in de gaten houden. je batterij laten vervangen door apple is reette duur volgens mij.
80 euri geloof ik... Of iets in die richting...
Kleur buiten de lijntjes.
  maandag 20 oktober 2008 @ 09:52:24 #231
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62522050
Ach moet je net pech hebben denk ik, heb bij m'n nokia's nog nooit batterij hoeven te vervangen. Over twee jaar neem je toch wel een nieuwe telefoon.
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:32:15 #232
16082 Wytze
...Confidential
pi_62528461
Kan iemand me even vertellen hoe ik iemand uit mijn favorieten gooi

nevermind, opgelost.

[ Bericht 22% gewijzigd door Wytze op 20-10-2008 15:14:17 ]
pi_62534569
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_62537008
Shazam is top idd.
pi_62538356
Je kunt het ding vanaf vandaag ook pre-paid kopen, mag je 699 euro voor neer gaan leggen
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:15:12 #236
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62563063
In Cydia is nu ook een geinige 'app' die je kunt activeren in Winterboard: Famous quote widget.

Het zet elke keer als je je telefoon unlocked een andere quote in het lockscreen. Goede quotes vind ik persoonlijk altijd wel inspirerend.
pi_62563925
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:52 schreef Remzz het volgende:
Je kunt het ding vanaf vandaag ook pre-paid kopen, mag je 699 euro voor neer gaan leggen
Koopje inderdaad..
pi_62564187
quote:
Sja.
pi_62566582
quote:
wat een aantrekkelijk aanbod!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 01:11:12 #240
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_62571766
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:15 schreef shroomer het volgende:
In Cydia is nu ook een geinige 'app' die je kunt activeren in Winterboard: Famous quote widget.

Het zet elke keer als je je telefoon unlocked een andere quote in het lockscreen. Goede quotes vind ik persoonlijk altijd wel inspirerend.
Kun je een aantal quote's noemen ? Lijkt me opzich ook wel leuk .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_62573088
Had gisteren weer even m'n 2G iPhone in handen en men, wat voelt dat ding degelijk en solide ivm een 3G zeg... Onwijs groot verschil.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 22 oktober 2008 @ 08:21:32 #242
20641 portier
pi_62573166
Wat voor apps hebben jullie eigenlijk? Betaald of onbetaald. En dan bedoel ik apps die gewoon fucking handig/briljant zijn, niet iPint of MonkeyBall. Zulke lijsten zijn op internet vrijwel altijd gebaseerd op Amerikaanse gebruikers en die willen alleen maar weten waar het dichtstbijzijnde restaurant is. En de totale aanbod van apps is echt té groot.

Ik heb;
AirSharing - Voor bestandsoverdracht en om mn iPhone als USB stick te gebruiken
Remote - Gebruik het eigenlijk nooit, maar kan altijd van pas komen
Shazam - Voor muziekherkenning, puik
Evernote - Heb ik op mijn Mac ook, gebruik ik om notes te maken, fijne sync hierdoor
Spreadsheet - Enige miskoop tot nu toe, soort Excel, maar bestandsdeling werkt voor geen meter
Teletekst - Spreekt voor zich
Trein - Handig voor treintijden en storingen, lekkere GUI ook
Fitnio - Voor hardlopen
Firemail - Voor typen in landscape modus om mailtjes te versturen. Al moet ik er toch nog aan wennen

En verder;
Photoswap - Iedereen wel bekend

En wat spelletjes;
Moonlight lite - Mahjong
Sol free - Patience, Spider en nogwat
21 Pro - Blackjack
Aurora Feint - Stom spel
Lux Touch - Risk
de Blob - Gekocht toen ik dronken was . Wel grappig, maar niet zoveel geld waard.

Ben eigenlijk vooral nog aan het wachten op een soort Word en Excel en een GPS Navigator zoals TomTom.
Maar share your knowledge!
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_62573346
Op dit moment staan geinstalleerd op m'n iPhone:

- T Mobile Belstatus Gadget
- CameraBag
- NetNewsWire
- Remote
- Ign.com Reviews
- Shazam

- Air Hockey
- Aurora Feint
- Billy Frontier
- BlackJack (RD)
- CritterCrunch
- Kroll
- Monkey Ball
- Pinball (RC)
- Slots
- Spore Origins
- Tap Tap
- Vector Ball

Heb wel meer apps in m'n iTunes staan, maar apps die in langere tijd niet gebruik haal ik van m'n iPhone af. Heb het idee dat veel apps de snelheid en stabiliteit niet ten goede komen.

Is iets als AirSharing wel handig? Heb altijd visioenen van dat je dan eerst een heel wifi-adhoc netwerk op moet gaan zetten als je ff een bestandje van 2MB wilt overhalen naar een laptop waar je nog nooit op bent geweest, is dat zo? Of werkt het iets simpeler?

Ik vind verder de spellen echt enorm kort houdbaar. Geen idee wat dat is, maar er zijn maar 1 of 2 spellen die ik blijf spelen (Aurora Feint en Slots) eigenlijk. Sommige spellen lijken meer uit de hand gelopen tech demo's dan echte spellen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_62573408
Jammer (naast volkomen logisch) dat applicaties als 'Trein' en 'Teletekst' alleen in de NL store staan. Ik gebruik een US iTunes account, kun je er 2 door elkaar heen gebruiken op één iPhone?
  Moderator woensdag 22 oktober 2008 @ 08:46:52 #245
18653 crew  D.
pi_62573423
Meer mensen hier die Tris spelen?

Enig idee hoe Global Score werkt?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 09:09:26 #246
20641 portier
pi_62573783
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 08:40 schreef Jarno het volgende:
Is iets als AirSharing wel handig? Heb altijd visioenen van dat je dan eerst een heel wifi-adhoc netwerk op moet gaan zetten als je ff een bestandje van 2MB wilt overhalen naar een laptop waar je nog nooit op bent geweest, is dat zo? Of werkt het iets simpeler?
Ik heb AirSharing gedownload toen het nog gratis was, dus voor mij is het helemaal een geweldige app, maar het werkt als volgt;
- Ga op WiFi netwerk op je iPhone
- Start AirSharing
- Je krijgt een adres te zien waarmee je je iPhone kunt benaderen (iets in de trant van http://xxx.xxx.xxx.xxx:8080)
- Je kan deze op de Mac heel makkelijk toevoegen als extra schijf, of in je internetbrowser plempen om bestanden te downloaden
- Eventueel gebruikersnaam en wachtwoord invoeren als je dat ingesteld hebt
- AirSharen maar .
Easy as pie!
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 08:45 schreef Jarno het volgende:
Jammer (naast volkomen logisch) dat applicaties als 'Trein' en 'Teletekst' alleen in de NL store staan. Ik gebruik een US iTunes account, kun je er 2 door elkaar heen gebruiken op één iPhone?
Ik heb het wel gedaan, maar ben gestopt na die voorwaarden change. Bovendien kan je updates alleen binnenhalen met desbetreffende account, dus je moet wel regelmatig switchen om updates niet te missen.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_62573796
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 09:09 schreef portier het volgende:

[..]

Ik heb AirSharing gedownload toen het nog gratis was, dus voor mij is het helemaal een geweldige app, maar het werkt als volgt;
- Ga op WiFi netwerk op je iPhone
- Start AirSharing
- Je krijgt een adres te zien waarmee je je iPhone kunt benaderen (iets in de trant van http://xxx.xxx.xxx.xxx:8080)
- Je kan deze op de Mac heel makkelijk toevoegen als extra schijf, of in je internetbrowser plempen om bestanden te downloaden
- Eventueel gebruikersnaam en wachtwoord invoeren als je dat ingesteld hebt
- AirSharen maar .
Ok, dat klinkt handig. Werkt dat ook zo op Windows PC's?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 09:31:49 #248
20641 portier
pi_62574274
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 09:10 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ok, dat klinkt handig. Werkt dat ook zo op Windows PC's?
Net even uitgeprobeerd, kost 2-3 meer klikjes in XP, maar net zo makkelijk ja. Er zit in het appje ook een help waar voor alle OSen (OS X, XP, Vista en Linux distributions) een handleiding staat hoe te connecten.
GEILE VROUWPERSONEN!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 10:59:55 #249
20641 portier
pi_62576429
Overigens;
Tijd sinds volledig opgeladen
Gebruik: 5 uur, 25 minuten
Standby: 3 dagen, 1 uur
.
GEILE VROUWPERSONEN!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 11:13:17 #250
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62576768
Yes it is verrrie iessie.
pi_62577435
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:59 schreef portier het volgende:
Overigens;
Tijd sinds volledig opgeladen
Gebruik: 5 uur, 25 minuten
Standby: 3 dagen, 1 uur
.
Wat versta jij onder gebruik dan? Als ik 2 uurtjes fieldrunners speel dan is m'n accu echt wel leeg hoor...
Als ik hem intensief gebruik doe ik er een halve dag mee....
Dan bedoel ik dus vaak email checken, redelijk wat surfen en een uurtje of 1 a 2 gamen....

Gebruik gaat aan als je hem van de lock af haalt, maar dat wil dus niet zeggen dat je hem ook echt gebruikt...

Maar goed, dan nog heb je abnormale gebruiksduur/standby tijden...
Eens een Baaron, altijd een Baaron!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:25:34 #252
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_62578923
Op het moment haalt mijn gsm ook geen dag, zei het niet dat ik deze nog nooit helemaal vol geladen heb...
Kan namelijk enkel via pc, en de laptop geeft weinig spanning via usb.

Ben nog even een us-eu stekker aan het bestellen Dan kan ik eens tot 100% laden en kijken hoe lang het duurt
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:48:10 #253
20641 portier
pi_62579528
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:38 schreef Foppema het volgende:

[..]

Wat versta jij onder gebruik dan? Als ik 2 uurtjes fieldrunners speel dan is m'n accu echt wel leeg hoor...
Als ik hem intensief gebruik doe ik er een halve dag mee....
Dan bedoel ik dus vaak email checken, redelijk wat surfen en een uurtje of 1 a 2 gamen....

Gebruik gaat aan als je hem van de lock af haalt, maar dat wil dus niet zeggen dat je hem ook echt gebruikt...

Maar goed, dan nog heb je abnormale gebruiksduur/standby tijden...
Gebruik is bellen, smsen, muziek luisteren (voornamelijk), mail checken paar keer, paar keer internetten en deze keer ook nog wat apps geinstalleerd en weer verwijderd. Verder WiFi uit, Bluetooth uit, Push uit, 3G aan. Ik speel niet zoveel games, dat scheelt wel behoorlijk. Wat Jarno ook al zei, het kan me allemaal niet echt boeien. Ik speel ze voornamelijk als ik op de WC zit . En dan ook nog weinig intensieve spelletjes zoals patience.
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:25 schreef vdvorst het volgende:
Op het moment haalt mijn gsm ook geen dag, zei het niet dat ik deze nog nooit helemaal vol geladen heb...
Kan namelijk enkel via pc, en de laptop geeft weinig spanning via usb.
Ik laad altijd op via USB .

En ik wil lijstjes! Laat maar zien die toffe apps.
GEILE VROUWPERSONEN!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:48:37 #254
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62579542
Waar blijft 2.2
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:55:56 #255
3185 Adelante
To let it go now
pi_62579741
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:48 schreef Biogarde het volgende:
Waar blijft 2.2
ze moeten nog even de navigatie implementeren en dan komt ie
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:57:15 #256
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62579777
Men, ding is zo traag weer

Gisteren na een rebootski ging ie in recovery mode
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:03:39 #257
3185 Adelante
To let it go now
pi_62579972

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:04:24 #258
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62579994
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:03 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Ja, die zou volgens de geruchten pas in 2.3 verschijnen.

Eigen brouwsel van Apple.
  Moderator woensdag 22 oktober 2008 @ 13:26:25 #259
18653 crew  D.
pi_62580626
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 08:46 schreef D.Rose het volgende:
Meer mensen hier die Tris spelen?

Enig idee hoe Global Score werkt?
Niemand kennelijk

Vandaar dat de Global Score niet werkt, ik ben de enige met High Scores
pi_62581701
Vet! SimCity komt naar de iPhone
Bron

Tijd dat er ook rap wat goeie RTS games gaan komen.
pi_62582877
Ah, Simcity is dan wel weer cool.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:03:33 #262
16082 Wytze
...Confidential
pi_62583420
Simcity Rules !
pi_62583579
Waar las je dat trouwens?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:36:17 #264
20641 portier
pi_62584310
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:04 schreef ikheetmartijn het volgende:
Bron
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_62584335
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:09 schreef Jarno het volgende:
Waar las je dat trouwens?
Zo J., inmiddels heb ik ook de overstap gemaakt naar een 3G.

Wat heb jij gedaan met je 'oude'? Verkopen lijkt me een prima idee, maar dat wil ik eigenlijk niet: ik denk dat ik hem dan ook gewoon houd als pronkstuk
Calmer than you are
pi_62584415
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:36 schreef portier het volgende:

[..]

Sorry. . Ben hier teveel dingen tegelijk aan het doen geloof ik.
pi_62584557
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Zo J., inmiddels heb ik ook de overstap gemaakt naar een 3G.

Wat heb jij gedaan met je 'oude'? Verkopen lijkt me een prima idee, maar dat wil ik eigenlijk niet: ik denk dat ik hem dan ook gewoon houd als pronkstuk
Die van mij is gisteren verkocht. 300 euro, nette prijs voor een 8GB.
pi_62584812
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:43 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, zoiets lijkt mij ook een goede prijs voor de mijne. Als ik dan ook nog mijn oude MBP verkoop, dan hoef ik maar zo'n 250 euro bij te leggen voor een nieuwe MBP. Lastige beslissing....
Calmer than you are
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:53:03 #269
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_62588407
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:43 schreef Jarno het volgende:

[..]

Inderdaad, heb de mijne maandag gekocht voor 285, ook een nette prijs, lijkt me
Is zeer veel vraag naar, de 1e gen iphone
pi_62589077
Gisteren, toen Apple z'n kwartaalcijfers bekend maakte, en ook zei dat er 6,9 miljoen iPhones verkocht waren, hadden ze best ook van de gelegenheid gebruik kunnen maken om te zeggen dat 2.2 geinstalld kon gaan worden.....

Maar helaas...

En daarom gok ik nu op komende vrijdag! Whiiiihoe!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 18:26:01 #271
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_62589163
Haha, je denkt dat?
En zit er een merkbaar verschil in 2.2???

de sims is wel tof
  woensdag 22 oktober 2008 @ 18:58:30 #272
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62589929
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:26 schreef vdvorst het volgende:
Haha, je denkt dat?
En zit er een merkbaar verschil in 2.2???

de sims is wel tof
Sim City, niet The Sims.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:18:16 #273
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_62590518
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:58 schreef Merkie het volgende:

[..]

Sim City, niet The Sims.
Bedoel ik sorry
Maar, verschil in 2.2?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:23:38 #274
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_62590689
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:04 schreef ikheetmartijn het volgende:
Vet! SimCity komt naar de iPhone
Bron
[ afbeelding ]

Tijd dat er ook rap wat goeie RTS games gaan komen.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:24:40 #275
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_62590725
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:58 schreef Merkie het volgende:

[..]

Sim City, niet The Sims.
In de bron staat ook The Sims 3
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:30:50 #276
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_62590932
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 19:24 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

In de bron staat ook The Sims 3
Vandaar dat ik ff in de war was
  woensdag 22 oktober 2008 @ 20:25:28 #277
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62592895
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 19:18 schreef vdvorst het volgende:

[..]

Bedoel ik sorry
Maar, verschil in 2.2?
van de kaart ofzo?

Sim city, verder wordt er nergens beweerd dat 2.2 uit is.
pi_62593748
Over 2.2 zijn de volgende geruchten op dit moment bekend!

- Autocorrectie aan- en uitzetten
- Ondersteuning van Google Streetview
- Toevoeging van Emoji emoticon set (gemeengoed in Japan)
pi_62598734
mBoxMail (iStore link), een handige app om je Hotmail binnen te halen. Werkt super!
Niks geen gekloot met forwarden etc. Gewoon een losse app.

Met 'landscape' ondersteuning. Helaas nog geen 'push' functionaliteit, maar dat zit er in een volgende versie aan te komen.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:10:23 #280
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_62599048
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:50 schreef sunmoonstar het volgende:
Over 2.2 zijn de volgende geruchten op dit moment bekend!

- Autocorrectie aan- en uitzetten
- Ondersteuning van Google Streetview
- Toevoeging van Emoji emoticon set (gemeengoed in Japan)
Ah oke. Omdat er veel mensen op zitten te wachten

Maar enkel roddels dus :p
pi_62599783
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:10 schreef vdvorst het volgende:

[..]

Ah oke. Omdat er veel mensen op zitten te wachten

Maar enkel roddels dus :p
Zover ik kan inschatten zijn het wel hardnekkige geruchten. Er wordt op meerdere sites over bovengenoemde drie 'toevoegingen' geschreven. Dus misschien net iets meer dan 'enkel roddels'

Maarja, nog niets is bevestigd door Apple...
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:44:47 #282
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62600064
Nou, correct me if i'm wrong, maar sommige developers hebben de code van 2.2 al binnen en hebben daarin gevonden dat er bijv autocorrectie aan uit functie inzit. Daarom is het wat meer dan puur een gerucht.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 01:20:24 #283
20641 portier
pi_62601784
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:02 schreef ikheetmartijn het volgende:
mBoxMail (iStore link), een handige app om je Hotmail binnen te halen. Werkt super!
Niks geen gekloot met forwarden etc. Gewoon een losse app.

Met 'landscape' ondersteuning. Helaas nog geen 'push' functionaliteit, maar dat zit er in een volgende versie aan te komen.
Interessant, maar wel duur. Naar aanleiding van jouw bericht ben ik nog eens gaan zoeken en kwam ik dit tegen;
http://www.iphoneclub.nl/(...)e-15.html#post199729
Hiermee kan je je hotmail laten doorsturen naar elk ander adres (bijvoorbeeld GMail ). En het is nog gratis ook. Heb ik toch mooi 2 Hotmail, 1 Gmail en 1 Studentmail kunnen integreren tot 1 Gmail account .
GEILE VROUWPERSONEN!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 01:26:00 #284
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62601836
En in 2.2 is Safari aangepast.
pi_62603085
Zo, nieuwe iPhone met nieuwe dode pixel ontdekt. Deze iPhone gaat dus terug.
Calmer than you are
pi_62605730
Even 7 maal hoera: de iPod bestaat vandaag namelijk precies 7 jaar!

Hier is een overzicht te vinden. Pure nostalgie
pi_62606014
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 07:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, nieuwe iPhone met nieuwe dode pixel ontdekt. Deze iPhone gaat dus terug.
Mooi kut.

Ben nog steeds aan het dubben of ik 'm terug ga brengen om die lamme homeknop te laten fixen... Op zich issie niet echt onbruikbaar, maar heb wel het idee dat het steeds erger wordt. Maar goed, 10 dagen zonder iPhone is ook weer zowat.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:52:11 #288
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62607225
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:03 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mooi kut.

Ben nog steeds aan het dubben of ik 'm terug ga brengen om die lamme homeknop te laten fixen... Op zich issie niet echt onbruikbaar, maar heb wel het idee dat het steeds erger wordt. Maar goed, 10 dagen zonder iPhone is ook weer zowat.
Ik zou gewoon nog even wachten. Wellicht vervangen ze dan ook je behuizing en is je aaifeun weer als nieuw zoals veel andere fabrikanten dat ook doen.

Maatje van me in Amerika (woont daar nu sinds 2 jaar) kreeg 'm als nieuw terug na opsturen voor een kapotte volumeknop van de 1e gen.

Het is geen garantie, maar als het allemaal wat rustiger is, zijn ze misschien wat makkelijker met het vervangen van dingen.
pi_62607263
Volgens mij doen 'ze' hier in NL geeneens hardware reparaties... En krijg je bij echte HW problemen gewoon een nieuwe/refurb... Dacht ik? Zou voor mij ook wel een reden zijn om nog even te wachten idd. Met een beetje gelukg heb je nog een nieuwe accu te pakken ook.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:17:48 #290
20641 portier
pi_62607904
Ze doen inderdaad geen reparaties. Als het defect geconstateerd wordt krijg je een nieuwe.
GEILE VROUWPERSONEN!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:24:05 #291
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62608083
Dat wordt slopen
pi_62608146
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:03 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mooi kut.

In wat voor tijdsbestek is dat gebeurd?
pi_62609249
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:26 schreef ikheetmartijn het volgende:

[..]

In wat voor tijdsbestek is dat gebeurd?
Ik heb m'n 3G nu een ehhhhh..... maand of 3 geloof ik...? Zoiets?
pi_62609673
Oeh dat is nog vrij rap!
Heb je hem ook verzekerd, of valt zoiets binnen de garantie?
pi_62609735
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:22 schreef ikheetmartijn het volgende:
Oeh dat is nog vrij rap!
Het zal eerder iets van 2 maanden zijn denk ik. En ik ga er vanuit dat hardware defects als deze binnen het eerste jaar gewoon onder de garantie vallen. Maar misschien ben ik naief. .
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:25:33 #296
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62609737
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:22 schreef ikheetmartijn het volgende:
Oeh dat is nog vrij rap!
Garantie me dunkt.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:28:39 #297
3185 Adelante
To let it go now
pi_62609810
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:17 schreef portier het volgende:
Ze doen inderdaad geen reparaties. Als het defect geconstateerd wordt krijg je een nieuwe.
nieuwe, nieuwe... of een gereviseerde
pi_62609850
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:28 schreef Adelante het volgende:

[..]

nieuwe, nieuwe... of een gereviseerde
Een refurb is ook een optie ja. Maarja, je kunt je afvragen wat er 'oud' is aan een iPhone die een nieuwe behuizing + accu heeft gekregen...
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:34:54 #299
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62609983
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:30 schreef Jarno het volgende:

[..]

Een refurb is ook een optie ja. Maarja, je kunt je afvragen wat er 'oud' is aan een iPhone die een nieuwe behuizing + accu heeft gekregen...
Dingen zien er als nieuw uit. Zat onlangs (weet niet meer waar) een stukje te lezen over refurbs. Enige wat ze overzetten is het mainbordje en het scherm (intern).
pi_62610261
gvd bio... ik liep net tegen je slotje in klb aan... zag niet dat jij 'm op slot had gemept en dacht dat ik weer een ban te pakken had ofzo - verwarrende shit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')