abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62513415
Een batterij gaat bij mij 1 tot anderhalve dag mee: ligt er erg aan wat ik met m'n iPhone doe
- Spelletjes slurpen batterij (volgens mij)
- Bluetooth heb ik nog nooit aangehad
- Camera slurpt batterij (volgens mij)

Als ik op een normale dag
- wat muziek luister
- paar keer mail checK
- paar websites bezoek
... dan gaat ie ruim 24 uur mee (wifi dan uit, GPS uit, bluetooth uit, 3G aan)
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:47:25 #227
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_62514037
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:46 schreef nils7 het volgende:

[..]

Volgens mij is het per MB wel duurder dan twee euro...
België is zone 1:

Toepassing Gebruik
Internet ¤ 0.02
t-zones ¤ 0.02
Blackberry ¤ 0.09

Het gebruik van t-zones, instant email en internet wordt verrekend per blok van 10 of 200 kB, kijk op de prijslijst voor meer details. Informatie over beschikbaarheid van deze dienst is te vinden onder 'Netwerken en Diensten'.
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:55:27 #228
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_62514269
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:20 schreef Wytze het volgende:

[..]

Ja wat een super applicatie echt ! Ik vraag me echt af hoe ze 't doen, vind't erg knap iig.
Roughly. Programma herkent tonen e.d. en zet deze om in een bestand, deze wordt naar de database gestuurd en vergeleken met de opgeslagen geluiden waarna het resultaat weer wordt teruggestuurd. Verbaas me er wel over hoe snel het werkt. Prima programma inderdaad, laatst nog een muziekje laten herkennen dat heel ver weg klonk terwijl er iemand halverwege doorheen ging praten.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:08:21 #229
16082 Wytze
...Confidential
pi_62514668
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:24 schreef sunmoonstar het volgende:
Een batterij gaat bij mij 1 tot anderhalve dag mee: ligt er erg aan wat ik met m'n iPhone doe
- Spelletjes slurpen batterij (volgens mij)
- Bluetooth heb ik nog nooit aangehad
- Camera slurpt batterij (volgens mij)

Als ik op een normale dag
- wat muziek luister
- paar keer mail checK
- paar websites bezoek
... dan gaat ie ruim 24 uur mee (wifi dan uit, GPS uit, bluetooth uit, 3G aan)
Ik zal 't eens effe in de gaten houden. je batterij laten vervangen door apple is reette duur volgens mij.
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_62520932
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:08 schreef Wytze het volgende:

[..]

Ik zal 't eens effe in de gaten houden. je batterij laten vervangen door apple is reette duur volgens mij.
80 euri geloof ik... Of iets in die richting...
Kleur buiten de lijntjes.
  maandag 20 oktober 2008 @ 09:52:24 #231
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62522050
Ach moet je net pech hebben denk ik, heb bij m'n nokia's nog nooit batterij hoeven te vervangen. Over twee jaar neem je toch wel een nieuwe telefoon.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:32:15 #232
16082 Wytze
...Confidential
pi_62528461
Kan iemand me even vertellen hoe ik iemand uit mijn favorieten gooi

nevermind, opgelost.

[ Bericht 22% gewijzigd door Wytze op 20-10-2008 15:14:17 ]
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_62534569
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_62537008
Shazam is top idd.
pi_62538356
Je kunt het ding vanaf vandaag ook pre-paid kopen, mag je 699 euro voor neer gaan leggen
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:15:12 #236
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62563063
In Cydia is nu ook een geinige 'app' die je kunt activeren in Winterboard: Famous quote widget.

Het zet elke keer als je je telefoon unlocked een andere quote in het lockscreen. Goede quotes vind ik persoonlijk altijd wel inspirerend.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
pi_62563925
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:52 schreef Remzz het volgende:
Je kunt het ding vanaf vandaag ook pre-paid kopen, mag je 699 euro voor neer gaan leggen
Koopje inderdaad..
pi_62564187
quote:
Sja.
pi_62566582
quote:
wat een aantrekkelijk aanbod!
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  woensdag 22 oktober 2008 @ 01:11:12 #240
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_62571766
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:15 schreef shroomer het volgende:
In Cydia is nu ook een geinige 'app' die je kunt activeren in Winterboard: Famous quote widget.

Het zet elke keer als je je telefoon unlocked een andere quote in het lockscreen. Goede quotes vind ik persoonlijk altijd wel inspirerend.
Kun je een aantal quote's noemen ? Lijkt me opzich ook wel leuk .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_62573088
Had gisteren weer even m'n 2G iPhone in handen en men, wat voelt dat ding degelijk en solide ivm een 3G zeg... Onwijs groot verschil.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 22 oktober 2008 @ 08:21:32 #242
20641 portier
pi_62573166
Wat voor apps hebben jullie eigenlijk? Betaald of onbetaald. En dan bedoel ik apps die gewoon fucking handig/briljant zijn, niet iPint of MonkeyBall. Zulke lijsten zijn op internet vrijwel altijd gebaseerd op Amerikaanse gebruikers en die willen alleen maar weten waar het dichtstbijzijnde restaurant is. En de totale aanbod van apps is echt té groot.

Ik heb;
AirSharing - Voor bestandsoverdracht en om mn iPhone als USB stick te gebruiken
Remote - Gebruik het eigenlijk nooit, maar kan altijd van pas komen
Shazam - Voor muziekherkenning, puik
Evernote - Heb ik op mijn Mac ook, gebruik ik om notes te maken, fijne sync hierdoor
Spreadsheet - Enige miskoop tot nu toe, soort Excel, maar bestandsdeling werkt voor geen meter
Teletekst - Spreekt voor zich
Trein - Handig voor treintijden en storingen, lekkere GUI ook
Fitnio - Voor hardlopen
Firemail - Voor typen in landscape modus om mailtjes te versturen. Al moet ik er toch nog aan wennen

En verder;
Photoswap - Iedereen wel bekend

En wat spelletjes;
Moonlight lite - Mahjong
Sol free - Patience, Spider en nogwat
21 Pro - Blackjack
Aurora Feint - Stom spel
Lux Touch - Risk
de Blob - Gekocht toen ik dronken was . Wel grappig, maar niet zoveel geld waard.

Ben eigenlijk vooral nog aan het wachten op een soort Word en Excel en een GPS Navigator zoals TomTom.
Maar share your knowledge!
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_62573346
Op dit moment staan geinstalleerd op m'n iPhone:

- T Mobile Belstatus Gadget
- CameraBag
- NetNewsWire
- Remote
- Ign.com Reviews
- Shazam

- Air Hockey
- Aurora Feint
- Billy Frontier
- BlackJack (RD)
- CritterCrunch
- Kroll
- Monkey Ball
- Pinball (RC)
- Slots
- Spore Origins
- Tap Tap
- Vector Ball

Heb wel meer apps in m'n iTunes staan, maar apps die in langere tijd niet gebruik haal ik van m'n iPhone af. Heb het idee dat veel apps de snelheid en stabiliteit niet ten goede komen.

Is iets als AirSharing wel handig? Heb altijd visioenen van dat je dan eerst een heel wifi-adhoc netwerk op moet gaan zetten als je ff een bestandje van 2MB wilt overhalen naar een laptop waar je nog nooit op bent geweest, is dat zo? Of werkt het iets simpeler?

Ik vind verder de spellen echt enorm kort houdbaar. Geen idee wat dat is, maar er zijn maar 1 of 2 spellen die ik blijf spelen (Aurora Feint en Slots) eigenlijk. Sommige spellen lijken meer uit de hand gelopen tech demo's dan echte spellen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_62573408
Jammer (naast volkomen logisch) dat applicaties als 'Trein' en 'Teletekst' alleen in de NL store staan. Ik gebruik een US iTunes account, kun je er 2 door elkaar heen gebruiken op één iPhone?
  Moderator woensdag 22 oktober 2008 @ 08:46:52 #245
18653 crew  D.
pi_62573423
Meer mensen hier die Tris spelen?

Enig idee hoe Global Score werkt?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 09:09:26 #246
20641 portier
pi_62573783
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 08:40 schreef Jarno het volgende:
Is iets als AirSharing wel handig? Heb altijd visioenen van dat je dan eerst een heel wifi-adhoc netwerk op moet gaan zetten als je ff een bestandje van 2MB wilt overhalen naar een laptop waar je nog nooit op bent geweest, is dat zo? Of werkt het iets simpeler?
Ik heb AirSharing gedownload toen het nog gratis was, dus voor mij is het helemaal een geweldige app, maar het werkt als volgt;
- Ga op WiFi netwerk op je iPhone
- Start AirSharing
- Je krijgt een adres te zien waarmee je je iPhone kunt benaderen (iets in de trant van http://xxx.xxx.xxx.xxx:8080)
- Je kan deze op de Mac heel makkelijk toevoegen als extra schijf, of in je internetbrowser plempen om bestanden te downloaden
- Eventueel gebruikersnaam en wachtwoord invoeren als je dat ingesteld hebt
- AirSharen maar .
Easy as pie!
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 08:45 schreef Jarno het volgende:
Jammer (naast volkomen logisch) dat applicaties als 'Trein' en 'Teletekst' alleen in de NL store staan. Ik gebruik een US iTunes account, kun je er 2 door elkaar heen gebruiken op één iPhone?
Ik heb het wel gedaan, maar ben gestopt na die voorwaarden change. Bovendien kan je updates alleen binnenhalen met desbetreffende account, dus je moet wel regelmatig switchen om updates niet te missen.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_62573796
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 09:09 schreef portier het volgende:

[..]

Ik heb AirSharing gedownload toen het nog gratis was, dus voor mij is het helemaal een geweldige app, maar het werkt als volgt;
- Ga op WiFi netwerk op je iPhone
- Start AirSharing
- Je krijgt een adres te zien waarmee je je iPhone kunt benaderen (iets in de trant van http://xxx.xxx.xxx.xxx:8080)
- Je kan deze op de Mac heel makkelijk toevoegen als extra schijf, of in je internetbrowser plempen om bestanden te downloaden
- Eventueel gebruikersnaam en wachtwoord invoeren als je dat ingesteld hebt
- AirSharen maar .
Ok, dat klinkt handig. Werkt dat ook zo op Windows PC's?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 09:31:49 #248
20641 portier
pi_62574274
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 09:10 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ok, dat klinkt handig. Werkt dat ook zo op Windows PC's?
Net even uitgeprobeerd, kost 2-3 meer klikjes in XP, maar net zo makkelijk ja. Er zit in het appje ook een help waar voor alle OSen (OS X, XP, Vista en Linux distributions) een handleiding staat hoe te connecten.
GEILE VROUWPERSONEN!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 10:59:55 #249
20641 portier
pi_62576429
Overigens;
Tijd sinds volledig opgeladen
Gebruik: 5 uur, 25 minuten
Standby: 3 dagen, 1 uur
.
GEILE VROUWPERSONEN!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 11:13:17 #250
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62576768
Yes it is verrrie iessie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')