België is zone 1:quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:46 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens mij is het per MB wel duurder dan twee euro...
Roughly. Programma herkent tonen e.d. en zet deze om in een bestand, deze wordt naar de database gestuurd en vergeleken met de opgeslagen geluiden waarna het resultaat weer wordt teruggestuurd. Verbaas me er wel over hoe snel het werkt. Prima programma inderdaad, laatst nog een muziekje laten herkennen dat heel ver weg klonk terwijl er iemand halverwege doorheen ging praten.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:20 schreef Wytze het volgende:
[..]
Ja wat een super applicatie echt ! Ik vraag me echt af hoe ze 't doen, vind't erg knap iig.
Ik zal 't eens effe in de gaten houden. je batterij laten vervangen door apple is reette duur volgens mij.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:24 schreef sunmoonstar het volgende:
Een batterij gaat bij mij 1 tot anderhalve dag mee: ligt er erg aan wat ik met m'n iPhone doe
- Spelletjes slurpen batterij (volgens mij)
- Bluetooth heb ik nog nooit aangehad
- Camera slurpt batterij (volgens mij)
Als ik op een normale dag
- wat muziek luister
- paar keer mail checK
- paar websites bezoek
... dan gaat ie ruim 24 uur mee (wifi dan uit, GPS uit, bluetooth uit, 3G aan)
80 euri geloof ik... Of iets in die richting...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:08 schreef Wytze het volgende:
[..]
Ik zal 't eens effe in de gaten houden. je batterij laten vervangen door apple is reette duur volgens mij.
Koopje inderdaad..quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:52 schreef Remzz het volgende:
Je kunt het ding vanaf vandaag ook pre-paid kopen, mag je 699 euro voor neer gaan leggen
Sja.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:52 schreef Remzz het volgende:
Je kunt het ding vanaf vandaag ook pre-paid kopen, mag je 699 euro voor neer gaan leggen
wat een aantrekkelijk aanbod!quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:52 schreef Remzz het volgende:
Kun je een aantal quote's noemen ? Lijkt me opzich ook wel leukquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:15 schreef shroomer het volgende:
In Cydia is nu ook een geinige 'app' die je kunt activeren in Winterboard: Famous quote widget.
Het zet elke keer als je je telefoon unlocked een andere quote in het lockscreen. Goede quotes vind ik persoonlijk altijd wel inspirerend.
Ik heb AirSharing gedownload toen het nog gratis was, dus voor mij is het helemaal een geweldige app, maar het werkt als volgt;quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:40 schreef Jarno het volgende:
Is iets als AirSharing wel handig? Heb altijd visioenen van dat je dan eerst een heel wifi-adhoc netwerk op moet gaan zetten als je ff een bestandje van 2MB wilt overhalen naar een laptop waar je nog nooit op bent geweest, is dat zo? Of werkt het iets simpeler?
Ik heb het wel gedaan, maar ben gestopt na die voorwaarden change. Bovendien kan je updates alleen binnenhalen met desbetreffende account, dus je moet wel regelmatig switchen om updates niet te missen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:45 schreef Jarno het volgende:
Jammer (naast volkomen logisch) dat applicaties als 'Trein' en 'Teletekst' alleen in de NL store staan. Ik gebruik een US iTunes account, kun je er 2 door elkaar heen gebruiken op één iPhone?
Ok, dat klinkt handig. Werkt dat ook zo op Windows PC's?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:09 schreef portier het volgende:
[..]
Ik heb AirSharing gedownload toen het nog gratis was, dus voor mij is het helemaal een geweldige app, maar het werkt als volgt;
- Ga op WiFi netwerk op je iPhone
- Start AirSharing
- Je krijgt een adres te zien waarmee je je iPhone kunt benaderen (iets in de trant van http://xxx.xxx.xxx.xxx:8080)
- Je kan deze op de Mac heel makkelijk toevoegen als extra schijf, of in je internetbrowser plempen om bestanden te downloaden
- Eventueel gebruikersnaam en wachtwoord invoeren als je dat ingesteld hebt
- AirSharen maar.
Net even uitgeprobeerd, kost 2-3 meer klikjes in XP, maar net zo makkelijk ja. Er zit in het appje ook een help waar voor alle OSen (OS X, XP, Vista en Linux distributions) een handleiding staat hoe te connecten.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt handig. Werkt dat ook zo op Windows PC's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |