breek me de bek niet open... 600 euro af mogen tikken naar T-Mobile en dat nog maar op mijn 1G iPhone toen nog...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:57 schreef Biogarde het volgende:
Nee, gaat over 3G of Wifi. Alleen je positie gaat over GPS (nauwkeurig) of telefoonsignaal/mast (onnauwkeurig)
Dus let daar op in het buitenland. Kost much0s Eur0s jij niet blij0s w0rd0s![]()
Op de Mac werkt iTunes weer wel lekkerder dan op een windows pc..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:08 schreef shroomer het volgende:
Ja je moet er echt aan wennen en doorhebben maar als je het eenmaal 'kunt' gaat alles vanzelf.
Maargoed for the easy way: http://www.iphoneclub.nl/(...)nder-itunes-windows/
TomTom is er wel mee bezig hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:26 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij komt er gewoon geen fatsoenlijke navigatie meer voor de iPhone. Echt kut, want dan is één van DE redenen waarom ik een 3G wilde. Maar ik zie het gewoon niet meer gebeuren: het is op alle fronten stil. Niks van TomTom (die verkopen liever devices ipv software), niks van Route 66, etc, etc, etc.
True, heb het weleens op een mac gebruikt en dat werkt het echt helemaal smooth en snel. (zoals je zou verwachten zegmaar) Het is echt een brakke port voor windows, met rare dingen soms. Maargoed het is al een stuk beter dan vroeger.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:09 schreef nils7 het volgende:
[..]
Op de Mac werkt iTunes weer wel lekkerder dan op een windows pc..
Dat kun je vergeten; T-mobile heeft een jarenlang exclusief contract gesloten. Hi/KPN, Vodafone, etc. Ze krijgen 'm niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:15 schreef TC03 het volgende:
Ik ben nog steeds super tevreden over mijn 2G.Alhoewel ik maar langzaam internet heb kan ik nu al niet meer zonder. Ik e-mail meer op mijn telefoon dan op de PC.
Nu hoop ik alleen nog dat Hi ook de iPhone gaat aanbieden zodat ik een 3G kan nemen en deze verkoop, heb ik nog winst ook.
Bron?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat kun je vergeten; T-mobile heeft een jarenlang exclusief contract gesloten. Hi/KPN, Vodafone, etc. Ze krijgen 'm niet.
nu.nlquote:
T-Mobile wil het niet bevestigen en KPN zegt dat ze nog steeds in gesprek zijn. Verder is de bron "diverse bronnen". Waarom zou KPN nog steeds in gesprek zijn als T-Mobile een exclusieve overeenkomst voor vijf jaar heeft?quote:
lol, zo werkt het toch al jaren. Nokia heeft bepaalde exclusieve toestellen, net als Sony Ericsson die ook alleen maar op bepaalde carriers komen. En terecht, T-Mobile heeft veel geinvesteerd in dit contract en 't feit dat het exclusief is drijft bij hun huist nieuwe klanten naar binnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
T-Mobile wil het niet bevestigen en KPN zegt dat ze nog steeds in gesprek zijn. Verder is de bron "diverse bronnen". Waarom zou KPN nog steeds in gesprek zijn als T-Mobile een exclusieve overeenkomst voor vijf jaar heeft?
Ik kan me geen toestel van Nokia of SE herinneren dat langer dan een halfjaar maar bij één provider te krijgen was. Of van een andere fabrikant. Tevens is de Nederlandse mobiele telefoonmarkt totaal niet vergelijkbaar met de Amerikaanse, voornamelijk omdat de telefoons van de carriers in de VS 9 van de 10 keer alleen maar bij die carrier verkrijgbaar zijn. Daarnaast zijn er daar maar 2 carriers.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:46 schreef Wytze het volgende:
[..]
lol, zo werkt het toch al jaren. Nokia heeft bepaalde exclusieve toestellen, net als Sony Ericsson die ook alleen maar op bepaalde carriers komen. En terecht, T-Mobile heeft veel geinvesteerd in dit contract en 't feit dat het exclusief is drijft bij hun huist nieuwe klanten naar binnen.
Als je (net als ik) niet op T-Mobile wilt, moet je een sim lock vrije op de kop tikken of er eentje uit het buitenland kopen met een turbo simmetje. Simpel zat.
De 2G en ook de 3G zijn in Amerika ook alleen maar bij AT&T uitgebracht. Hoe 't bij andere landen zit weet ik niet, maar 't lijkt me sterk dat het in een ander land anders zou zijn..
Vodafone heeft bij mijn weten nog steeds toestellen die alleen exclusief bij hun te verkrijgen zijn. KPN heeft nu die N96 geboekt, natuurlijk omdat hun ook digitale tv leveren. Maar dit toestel zal ook zeker geruimte tijd alleen bij hun te verkrijgen zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik kan me geen toestel van Nokia of SE herinneren dat langer dan een halfjaar maar bij één provider te krijgen was. Of van een andere fabrikant. Tevens is de Nederlandse mobiele telefoonmarkt totaal niet vergelijkbaar met de Amerikaanse, voornamelijk omdat de telefoons van de carriers in de VS 9 van de 10 keer alleen maar bij die carrier verkrijgbaar zijn. Daarnaast zijn er daar maar 2 carriers.
Daarnaast zijn er genoeg landen waarbij hij met meerdere providers verkrijgbaar is, bijv. Zwitserland, Tsjechië en Italië. En zo zullen er vast nog wel meer zijn.
T-Mobile zit ook in Amerika.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik kan me geen toestel van Nokia of SE herinneren dat langer dan een halfjaar maar bij één provider te krijgen was. Of van een andere fabrikant. Tevens is de Nederlandse mobiele telefoonmarkt totaal niet vergelijkbaar met de Amerikaanse, voornamelijk omdat de telefoons van de carriers in de VS 9 van de 10 keer alleen maar bij die carrier verkrijgbaar zijn. Daarnaast zijn er daar maar 2 carriers.
Daarnaast zijn er genoeg landen waarbij hij met meerdere providers verkrijgbaar is, bijv. Zwitserland, Tsjechië en Italië. En zo zullen er vast nog wel meer zijn.
Alleen AT&T en T-Mobile hebben GSM-masten, dus daarom noemde ik er maar twee omdat er maar twee carriers zijn waarop de iPhone kan werken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:54 schreef Wytze het volgende:
Amerika heeft er idd meer, AT&T, Verizon, T-Mobile, MetroPCS, Nextel, Sprint, Qualcom, Amerilink
Zo kun je nog wel effe doorgaan, maar 't is een beetje een offtopic discussie, en niemand van ons kan 't zeker weten. Ik ben iig van mening dat de iphone heel lang voorlopig niet op een ander netwerk dan t-mobile beschikbaar zal zijn, en dat daarop wachten zinloos is. Verder moet iedereen 't lekker voor zichzelf besluiten.
Even ontopic: Hoe lang doen de meeste mensen gemiddeld met hun iphone batterij ? Iedere dag opladen ? Of gaan sommige langer mee ?
Volgens mij is het per MB wel duurder dan twee euro...quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:23 schreef SKa_BoSS het volgende:
morgen maar eens bellen met T-Mobile. Ik snap er geen pest meer van. Volgens de belstatusgadget heb ik 43 euro aan overige kosten!!! Dat kan nooit! Ik ben vorige week een weekendje in Brugge geweest, maar een mb data zou daar 2 euro moeten kosten en ik heb enkel Twinkle een keer geopend, Google Maps een keer gebruikt en m'n email opgehaald. Bij lange na geen 80mb!
Het is al een heel oud programma en zat ook al op mijn oude Sony Ericsson. Maar eigenlijk nog nooit gebruikt alhoewel het me op zich best handig lijkt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:04 schreef Wytze het volgende:
Zijn er hier mensen die Shazam al gebruikt hebben ?
Wat een vette ap is dat ! Voor de mensen die hem nog niet kennen, downloaden die handel!
Als je naar de radio luistert of in een bar/club bent, kun je hem paar seconde naar muziek laten luisteren en hij geeft je dan direct door welk nummer en artiest het is + link naar youtube en itunes. Te vaag
Iemand enig idee hoe het werkt ? Daar ben ik nou weer nieuwschierig naar
Ja wat een super applicatie echt ! Ik vraag me echt af hoe ze 't doen, vind't erg knap iig.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:22 schreef nicomart het volgende:
ja ik gebruik het echt al lang. Op de oude iPhone was er ook zo'n app genaamd Listen van Erica Sadun, maar die moest stoppen omdat het de database van Sony Ericsson gebruikte.
Geen idee hoe het werkt, maar het is echt een heel goed programma. Goeie ook op verjaardagen en partijen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |