van de kaart ofzo?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:18 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Bedoel iksorry
Maar, verschil in 2.2?
Ah oke. Omdat er veel mensen op zitten te wachtenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:50 schreef sunmoonstar het volgende:
Over 2.2 zijn de volgende geruchten op dit moment bekend!
- Autocorrectie aan- en uitzetten
- Ondersteuning van Google Streetview
- Toevoeging van Emoji emoticon set (gemeengoed in Japan)
Zover ik kan inschatten zijn het wel hardnekkige geruchten. Er wordt op meerdere sites over bovengenoemde drie 'toevoegingen' geschreven. Dus misschien net iets meer dan 'enkel roddels'quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:10 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ah oke. Omdat er veel mensen op zitten te wachten
Maar enkel roddels dus :p
Interessant, maar wel duur. Naar aanleiding van jouw bericht ben ik nog eens gaan zoeken en kwam ik dit tegen;quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:02 schreef ikheetmartijn het volgende:
mBoxMail (iStore link), een handige app om je Hotmail binnen te halen. Werkt super!
Niks geen gekloot met forwarden etc. Gewoon een losse app.
Met 'landscape' ondersteuning. Helaas nog geen 'push' functionaliteit, maar dat zit er in een volgende versie aan te komen.
Mooi kut.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, nieuwe iPhone met nieuwe dode pixel ontdekt. Deze iPhone gaat dus terug.
Ik zou gewoon nog even wachten. Wellicht vervangen ze dan ook je behuizing en is je aaifeun weer als nieuw zoals veel andere fabrikanten dat ook doen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mooi kut.
Ben nog steeds aan het dubben of ik 'm terug ga brengen om die lamme homeknop te laten fixen... Op zich issie niet echt onbruikbaar, maar heb wel het idee dat het steeds erger wordt. Maar goed, 10 dagen zonder iPhone is ook weer zowat.
In wat voor tijdsbestek is dat gebeurd?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mooi kut.
Ben nog steeds aan het dubben of ik 'm terug ga brengen om die lamme homeknop te laten fixen... Op zich issie niet echt onbruikbaar, maar heb wel het idee dat het steeds erger wordt. Maar goed, 10 dagen zonder iPhone is ook weer zowat.
Ik heb m'n 3G nu een ehhhhh..... maand of 3 geloof ik...? Zoiets?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:26 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
In wat voor tijdsbestek is dat gebeurd?
Het zal eerder iets van 2 maanden zijn denk ik. En ik ga er vanuit dat hardware defects als deze binnen het eerste jaar gewoon onder de garantie vallen. Maar misschien ben ik naief.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:22 schreef ikheetmartijn het volgende:
Oeh dat is nog vrij rap!
Heb je hem ook verzekerd, of valt zoiets binnen de garantie?
Garantie me dunkt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:22 schreef ikheetmartijn het volgende:
Oeh dat is nog vrij rap!
Heb je hem ook verzekerd, of valt zoiets binnen de garantie?
nieuwe, nieuwe... of een gereviseerdequote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:17 schreef portier het volgende:
Ze doen inderdaad geen reparaties. Als het defect geconstateerd wordt krijg je een nieuwe.
Een refurb is ook een optie ja. Maarja, je kunt je afvragen wat er 'oud' is aan een iPhone die een nieuwe behuizing + accu heeft gekregen...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
nieuwe, nieuwe... of een gereviseerde
Dingen zien er als nieuw uit. Zat onlangs (weet niet meer waar) een stukje te lezen over refurbs. Enige wat ze overzetten is het mainbordje en het scherm (intern).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een refurb is ook een optie ja. Maarja, je kunt je afvragen wat er 'oud' is aan een iPhone die een nieuwe behuizing + accu heeft gekregen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |