Bedoel je een FM-transmitter?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:11 schreef D.Rose het volgende:
Gisteren mijn FM ontvanger ontvangen, incl. oplader en afstandsbediening voor nog geen 8 euro
Meer mensen zo'n ontvanger, en zijn jullie te spreken over de geluidskwaliteit?
Ik kreeg dezelfde boodschap over de vliegtuigmodus, maar selecteerde toen gewoon 'nee'.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:27 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Bedoel je een FM-transmitter?
Die heb ik nl. ook. Van het merk Kensington. Heb 'm met enige regelmaat gebruikt toen ik nog een iPod had (video, 30GB) Die iPod heb ik, nu ik een iPhone heb, verkocht. Heel toevallig ging ik gisteren proberen om die transmitter in m'n iPhone te doen.
Dit resulteerde in de volgende melding: "Dit accesoire is niet bedoeld voor de iPhone. Wilt u de vliegtuigmodus inschakelen om audiostoring te verminderen? U kunt dan niet bellen of gebeld worden."
Vervolgens kwam op m'n iphone wel het symbool van een iPod te staan met daaronder de tekst 'accesoire aangesloten'. Het selecteren van een FM-frequentie lukt echter niet.
En om even terug te komen op je vraag: toen ik hem weleens voor m'n iPod gebruikte was de geluidskwaliteit best goed.
Maarem, voor de liefhebbers is hij dus te koop: een goedwerkende fm-transmitter van Kensington geschikt voor de iPod! Bieden maar
Ooh okey, maar hoe selecteer jij dan een FM-frequentie? Op m'n ipod kreeg ik dat altijd in m'n scherm te zien, maar nu dus niet!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik kreeg dezelfde boodschap over de vliegtuigmodus, maar selecteerde toen gewoon 'nee'.
Hij deed het wel, maar heb op dit moment geen muziek erop staan om het uit te proberen, dus kon het enkel met een beltoongeluidje proberen.
op het schermpje van de transmitterquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:56 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ooh okey, maar hoe selecteer jij dan een FM-frequentie? Op m'n ipod kreeg ik dat altijd in m'n scherm te zien, maar nu dus niet!
Hmmm, ja, mijn transmitter heeft dus geen schermpje (omdat dat dus via de display van m'n iPod werkte)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
op het schermpje van de transmitter
Welke FM transmitter heb je besteld en waar als ik vragen mag?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:11 schreef D.Rose het volgende:
Gisteren mijn FM ontvanger ontvangen, incl. oplader en afstandsbediening voor nog geen 8 euro
Meer mensen zo'n ontvanger, en zijn jullie te spreken over de geluidskwaliteit?
de zendmasten worden gebruikt om een grove plaatsbepaling te doen. Meestal heeft deze plaatsbepaling een straal van een kilometer. Vervolgens bepaald hij met gps waar je precies zit.quote:k heb gemerkt dat als je WIFI of G3 gebruikt, hij er bijna een kilometer naast zit op Google maps.
Zet je WIFI en G3 uit, via het normale netwerk dus, dan kan hij wel je exacte locatie bepalen.
Dit terwijl ik dacht dat WIFI en G3 nauwkeuriger zijn. Iemand tips?
http://cgi.ebay.com/Multi(...)QQrdZ1QQcmdZViewItemquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:10 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Welke FM transmitter heb je besteld en waar als ik vragen mag?
Hou ons op de hoogte, ik ben zelf ook wel geïnteresseerd in zo'n apparaatje.
Nouja, dan thuis maar opladen hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:37 schreef ikheetmartijn het volgende:
@D.Rose:
"Please note that this charger function is not compatible with iPhone 3G"
Hm, dat is jammer
misschien komt het doordat je in binnenstad loopt, maar in raalte/heino heb ik dus gewoon gewoon problemen. Zelfs keer "genavigeerd" naar zwolle zonder problemen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:37 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Ericjuh:
Inderdaad apart. Misschien ligt het aan m'n locatie? (Zwolle)
Vreemd, toen ik in New York liep was de locatie echt super nauwkeurig, hij zag precies op welke straat ik was. Vaak zelfs nog als ik niet eens meer wifi verbinding had en mijn sim kaart deed 't nog niet. Dus waarom die daar dan wel ineens de GPS chip pakt weet ik niet. 't zou fijn zijn als er een instelling was "GPS Chip Only"quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:22 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
de zendmasten worden gebruikt om een grove plaatsbepaling te doen. Meestal heeft deze plaatsbepaling een straal van een kilometer. Vervolgens bepaald hij met gps waar je precies zit.
De reden waarom eerste naar zendmast wordt gekeken en daarna naar gps is om het feit dat locatiebepaling van gps wat langer duurt. Het is een beetje raar dat je met 3g/wifi niet nauwkeurig de locatie kan bepalen, want hier gaat het gewoon goed. soms kan ik precies zien aan welke kan van een kanaal/straat ik loop.
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:55 schreef Biogarde het volgende:
Is jullie weleens opgevallen dat de iPhone trager lijkt te worden?
Toen ik net 2.1 had ging het echt als de brandweer, maar hij lijkt wederom trager en trager te worden.
Memory leaks
idd herkenbaar. helemaal frapant, aangezien ik nog geen applicatie heb geinstalleerd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:55 schreef Biogarde het volgende:
Is jullie weleens opgevallen dat de iPhone trager lijkt te worden?
Toen ik net 2.1 had ging het echt als de brandweer, maar hij lijkt wederom trager en trager te worden.
Memory leaks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |