abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:22:28 #126
16082 Wytze
...Confidential
pi_62418414
Hehe, bij mij toch echt niet. Als volgt:

Airplane Mode
Wi-fi
Fetch New Data
Sounds

Of als je bedoeld het general menu:
About
Usage
Network
Bluetooth
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_62418517
Hier met het nederlandse menu is het dus:
- Vliegtuigmodus
- Wifi
- Aanbieder (die optie hadden we het over)
- Nieuwe gegevens

Trouwens, als je onder het tabje 'algemeen' (dus waarsch 'general mode') 'landinstellingen' kiest, kun je dan Nederlands kiezen, dat zou misschien al prettiger werken voor je! (en wie weet komt de optie 'aanbieder' dan wel ineens in het menu te staan')
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:28:11 #128
16082 Wytze
...Confidential
pi_62418593
Advies gevolgd:

Maar hij blijft als volgt: vliegtuigmodus, wifi, nieuwe gegevens

Aanbieder kan ik dus helaas niet selecteren. Ik beschik toch over de 2.1 firmware.
pi_62418776
Even verder denken hoor.... hmmf

- Heb je al gekeken of de optie 'aanbieder' toevallig op jouw iPhone ergens anders onder valt (bijv onder het kopje info, of netwerk)?

- Heb je onder het tabje algemeen bij 'beperkingen' alles 'uitgevinkt' staan
- Onder het tabje 'algemeen' staat de optie 'stel opnieuw in' misschien dat je daar iets mee kunt...
  donderdag 16 oktober 2008 @ 00:27:22 #130
16082 Wytze
...Confidential
pi_62422374
Gekeken of deze optie ergens anders staat inderdaad, maar tot op heden nergens gevonden.

Stel netwerk opnieuw in heeft helaas ook niet geholpen.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 00:40:14 #131
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62422631
Probeer morgen eerst een of het op een andere plek of buiten of het dan wel werkt. Je weet nu dus niet zeker of je eerst ook wel internet ontvangst in je huis had?

Wel heel raar dat jij dat menu niet kunt vinden kan zoiets komen door die turbo sim?
Verder zou je de vraag ook op het forum van iphoneclub.nl kunnen posten volgensmij izitten daar aardig wat mensen met amerikaanse iphone.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_62422944
Dit keer zonder signature
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 09:11:24 #133
18653 crew  D.
pi_62426238
Gisteren mijn FM ontvanger ontvangen, incl. oplader en afstandsbediening voor nog geen 8 euro

Meer mensen zo'n ontvanger, en zijn jullie te spreken over de geluidskwaliteit?
pi_62426593
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:11 schreef D.Rose het volgende:
Gisteren mijn FM ontvanger ontvangen, incl. oplader en afstandsbediening voor nog geen 8 euro

Bedoel je een FM-transmitter?

Die heb ik nl. ook. Van het merk Kensington. Heb 'm met enige regelmaat gebruikt toen ik nog een iPod had (video, 30GB) Die iPod heb ik, nu ik een iPhone heb, verkocht. Heel toevallig ging ik gisteren proberen om die transmitter in m'n iPhone te doen.

Dit resulteerde in de volgende melding: "Dit accesoire is niet bedoeld voor de iPhone. Wilt u de vliegtuigmodus inschakelen om audiostoring te verminderen? U kunt dan niet bellen of gebeld worden."
Vervolgens kwam op m'n iphone wel het symbool van een iPod te staan met daaronder de tekst 'accesoire aangesloten'. Het selecteren van een FM-frequentie lukt echter niet.

En om even terug te komen op je vraag: toen ik hem weleens voor m'n iPod gebruikte was de geluidskwaliteit best goed.

Maarem, voor de liefhebbers is hij dus te koop: een goedwerkende fm-transmitter van Kensington geschikt voor de iPod! Bieden maar
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 09:40:31 #135
18653 crew  D.
pi_62426907
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:27 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Bedoel je een FM-transmitter?

Die heb ik nl. ook. Van het merk Kensington. Heb 'm met enige regelmaat gebruikt toen ik nog een iPod had (video, 30GB) Die iPod heb ik, nu ik een iPhone heb, verkocht. Heel toevallig ging ik gisteren proberen om die transmitter in m'n iPhone te doen.

Dit resulteerde in de volgende melding: "Dit accesoire is niet bedoeld voor de iPhone. Wilt u de vliegtuigmodus inschakelen om audiostoring te verminderen? U kunt dan niet bellen of gebeld worden."
Vervolgens kwam op m'n iphone wel het symbool van een iPod te staan met daaronder de tekst 'accesoire aangesloten'. Het selecteren van een FM-frequentie lukt echter niet.

En om even terug te komen op je vraag: toen ik hem weleens voor m'n iPod gebruikte was de geluidskwaliteit best goed.

Maarem, voor de liefhebbers is hij dus te koop: een goedwerkende fm-transmitter van Kensington geschikt voor de iPod! Bieden maar
Ik kreeg dezelfde boodschap over de vliegtuigmodus, maar selecteerde toen gewoon 'nee'.
Hij deed het wel, maar heb op dit moment geen muziek erop staan om het uit te proberen, dus kon het enkel met een beltoongeluidje proberen.
pi_62427290
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:40 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Ik kreeg dezelfde boodschap over de vliegtuigmodus, maar selecteerde toen gewoon 'nee'.
Hij deed het wel, maar heb op dit moment geen muziek erop staan om het uit te proberen, dus kon het enkel met een beltoongeluidje proberen.
Ooh okey, maar hoe selecteer jij dan een FM-frequentie? Op m'n ipod kreeg ik dat altijd in m'n scherm te zien, maar nu dus niet!
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 09:59:54 #137
18653 crew  D.
pi_62427363
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:56 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Ooh okey, maar hoe selecteer jij dan een FM-frequentie? Op m'n ipod kreeg ik dat altijd in m'n scherm te zien, maar nu dus niet!
op het schermpje van de transmitter
pi_62427451
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:59 schreef D.Rose het volgende:

[..]

op het schermpje van de transmitter
Hmmm, ja, mijn transmitter heeft dus geen schermpje (omdat dat dus via de display van m'n iPod werkte)
pi_62427642
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:11 schreef D.Rose het volgende:

Welke FM transmitter heb je besteld en waar als ik vragen mag?
Hou ons op de hoogte, ik ben zelf ook wel geïnteresseerd in zo'n apparaatje.

Over GPS.
Ik heb gemerkt dat als je WIFI of G3 gebruikt, hij er bijna een kilometer naast zit op Google maps.
Zet je WIFI en G3 uit, via het normale netwerk dus, dan kan hij wel je exacte locatie bepalen.
Dit terwijl ik dacht dat WIFI en G3 nauwkeuriger zijn. Iemand tips?
pi_62427926
quote:
k heb gemerkt dat als je WIFI of G3 gebruikt, hij er bijna een kilometer naast zit op Google maps.
Zet je WIFI en G3 uit, via het normale netwerk dus, dan kan hij wel je exacte locatie bepalen.
Dit terwijl ik dacht dat WIFI en G3 nauwkeuriger zijn. Iemand tips?
de zendmasten worden gebruikt om een grove plaatsbepaling te doen. Meestal heeft deze plaatsbepaling een straal van een kilometer. Vervolgens bepaald hij met gps waar je precies zit.

De reden waarom eerste naar zendmast wordt gekeken en daarna naar gps is om het feit dat locatiebepaling van gps wat langer duurt. Het is een beetje raar dat je met 3g/wifi niet nauwkeurig de locatie kan bepalen, want hier gaat het gewoon goed. soms kan ik precies zien aan welke kan van een kanaal/straat ik loop.
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 10:53:00 #141
18653 crew  D.
pi_62428675
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:10 schreef ikheetmartijn het volgende:

[..]

Welke FM transmitter heb je besteld en waar als ik vragen mag?
Hou ons op de hoogte, ik ben zelf ook wel geïnteresseerd in zo'n apparaatje.
http://cgi.ebay.com/Multi(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
pi_62429793
@Ericjuh:
Inderdaad apart. Misschien ligt het aan m'n locatie? (Zwolle)

@D.Rose:
"Please note that this charger function is not compatible with iPhone 3G"
Hm, dat is jammer
  Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 11:48:04 #143
18653 crew  D.
pi_62430074
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:37 schreef ikheetmartijn het volgende:

@D.Rose:
"Please note that this charger function is not compatible with iPhone 3G"
Hm, dat is jammer
Nouja, dan thuis maar opladen he
pi_62430797
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:37 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Ericjuh:
Inderdaad apart. Misschien ligt het aan m'n locatie? (Zwolle)

misschien komt het doordat je in binnenstad loopt, maar in raalte/heino heb ik dus gewoon gewoon problemen. Zelfs keer "genavigeerd" naar zwolle zonder problemen.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 12:26:24 #145
16082 Wytze
...Confidential
pi_62431046
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:22 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

de zendmasten worden gebruikt om een grove plaatsbepaling te doen. Meestal heeft deze plaatsbepaling een straal van een kilometer. Vervolgens bepaald hij met gps waar je precies zit.

De reden waarom eerste naar zendmast wordt gekeken en daarna naar gps is om het feit dat locatiebepaling van gps wat langer duurt. Het is een beetje raar dat je met 3g/wifi niet nauwkeurig de locatie kan bepalen, want hier gaat het gewoon goed. soms kan ik precies zien aan welke kan van een kanaal/straat ik loop.
Vreemd, toen ik in New York liep was de locatie echt super nauwkeurig, hij zag precies op welke straat ik was. Vaak zelfs nog als ik niet eens meer wifi verbinding had en mijn sim kaart deed 't nog niet. Dus waarom die daar dan wel ineens de GPS chip pakt weet ik niet. 't zou fijn zijn als er een instelling was "GPS Chip Only"

aan de andere kant. Soms heb ik ook wel eens de melding gekregen "Unable to determine location"
pi_62431517
wanneer komt er nou eindelijk een iPhoneversie van TomTom?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 12:55:17 #147
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62431849
Is jullie weleens opgevallen dat de iPhone trager lijkt te worden?

Toen ik net 2.1 had ging het echt als de brandweer, maar hij lijkt wederom trager en trager te worden.

Memory leaks
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_62432002
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:55 schreef Biogarde het volgende:

Toen ik net 2.1 had ging het echt als de brandweer, maar hij lijkt wederom trager en trager te worden.

Memory leaks
Herkenbaar

In het begin van 2.1 was alles ineens supersnel. Contacten, instellingen, apps installeren... en het lijkt nu allemaal weer langzamer te zijn geworden... Zo... ongelofelijk... jammer!!!
pi_62432467
Monkeyball is te moeilijk Zit in die Egyptewereld en krijg level 6 niet voor elkaar.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 13:27:27 #150
16082 Wytze
...Confidential
pi_62432598
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:55 schreef Biogarde het volgende:

Memory leaks
idd herkenbaar. helemaal frapant, aangezien ik nog geen applicatie heb geinstalleerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')