quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:46 schreef Nijna het volgende:
Er zit hier een klein meisje MIJN tosti te verorberen. Haar eigen boterhammetje met kaas was niet lekker genoeg... Oh en wat ze nog in haar hand had zit nu in haar haar... ZIjn dit "bijna-1-streken" ?.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:53 schreef Troel het volgende:
Ik denk het wel, als tenminste 9 maanden zijn ook onder de bijna 1 valt
Dikwijls probeert Ruben een greep te doen van mijn bord of Berts bord
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:08 schreef Ticootje het volgende:
Daar zit Jen tever voor weg. Ze kan niet bij de tafel. Maar ik merk nu wel steeds meer dat Jen "het-zelf-wil-doen". Dus prak eten met een lepel is niet leuk, zelf happen wel.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:14 schreef Troel het volgende:
Ruben heeft soms het zelfdoeneffect, maar ook gevoerd worden lukt gelukkig nog wel. Maar daar ben ik ook heel simpel in, sommige dingen zijn niet zelf te doen en dan krijg je het niet als je niet gevoerd wil worden.
Dat zeg ik: voerenquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:08 schreef p_iglet het volgende:
wat gruwel ik toch van het gebruik van de term voeren, beesten voer je. baby's, gehandicapten en andere die het niet zelf kunnen help je met eten.
Mijn lief vraagt ook doodleuk: hoe laat moet Jasja gevoederd worden?quote:
Nouja, je kan er beter de fles geven dan niets toch? Kom op zegquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:14 schreef k_i_m het volgende:
Ik kreeg afgelopen weekend op een feestje ineens de vraag waarom ik mijn kind de fles gaf. Want dat was vreselijk slecht, of ik dat wel wist.
Tuurlijk ga je die dingen wel meemaken, eerste lachje, eerste woordje, eerste hapjes (hoogstwaarschijnlijk in andere volgorde)quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:55 schreef Jojogirl het volgende:
Oef, leuk zo'n vraag en dan meteen een oordeel erbijIk zou ook niet zo de behoefte gehad hebben om mijn keuze uit te leggen aan zo iemand denk ik.
Weinig Isis-nieuws verder. Ze drinkt nog steeds ongeveer hetzelfde deel van d'r flessen zelf en de stand van het neusbrilletje met zuurstof is nogal wisselend. Ik ben benieuwd wat de kinderarts morgen zegt. Deze week heb ik zelf een beetje het gevoel dat ze stilstaat, maar dat ligt misschien vooral aan m'n eigen ongeduld.
Heb trouwens nog steeds moeite om me in dit topic thuis te voelen. Op de één of andere manier realiseer ik me nog steeds niet helemaal dat we straks ook weer zo'n ukkie thuis hebben en eerste hapjes gaan geven en al die andere eerste keren mee gaan maken. Misschien ook een stukje zelfbescherming uit angst dat al die dingen niet gaan komen ofzo.
Ja, ze doet het goed en is na d'r eerste uur nooit echt meer in levensgevaar geweest. M'n verstand weet het ook wel, dat al die dingen heus gaan komen, m'n gevoel alleen nog niet helemaal. Ik voel me wel helemaal haar moeder, maar dan wel een ziekenhuismoeder en niet een moeder die gezellig een kindje thuis heeft en hele gewone dingen meemaakt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Tuurlijk ga je die dingen wel meemaken, eerste lachje, eerste woordje, eerste hapjes (hoogstwaarschijnlijk in andere volgorde)Ik snap heel goed dat je toch een beetje voorzichtiger bent, maar volgens mij doet Isis het toch hartstikke goed?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:34 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja, ze doet het goed en is na d'r eerste uur nooit echt meer in levensgevaar geweest. M'n verstand weet het ook wel, dat al die dingen heus gaan komen, m'n gevoel alleen nog niet helemaal. Ik voel me wel helemaal haar moeder, maar dan wel een ziekenhuismoeder en niet een moeder die gezellig een kindje thuis heeft en hele gewone dingen meemaakt.
Krijg het niet beter verwoord dan dit momenteel
Tuurlijk is dat wel normaal. Als je in zo'n geval wel bv geeft krijg je ook gezeur omdat je beter de fles kunt geven. En omdat je dan wel medicijnen mag. En omdat je dan wel ineens spontaan vrolijk bent en blij en gelukkig. En omdat het beter is een blije moeder te hebben (die je dan spontaan bent) dan bv te geven. Oftewel: als je depressief bent en bv geeft ben je een chagerijnige (?) slechte moeder.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:21 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, ik heb gewoon gezegd dat na een pre-natale depressie ik niet zo op een post-natale depressie zat te wachten. En dat je beter een moeder kan hebben die vrolijk en gezellig is en de fles geeft, dan geen moeder die de fles geeft. En toen was ze al afgeleid door iemand anders die wel borstvoeding had gegeven, dus toen was ik ervanaf.
Maar serieus. Dat is toch niet normaal?
Nou, dit was voor mij de eerste keer. Ik moet zeggen dat ik er niet erg van gecharmeerd was.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:49 schreef YPPY het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel normaal. Als je in zo'n geval wel bv geeft krijg je ook gezeur omdat je beter de fles kunt geven. En omdat je dan wel medicijnen mag. En omdat je dan wel ineens spontaan vrolijk bent en blij en gelukkig. En omdat het beter is een blije moeder te hebben (die je dan spontaan bent) dan bv te geven. Oftewel: als je depressief bent en bv geeft ben je een chagerijnige (?) slechte moeder.![]()
Je krijgt altijd gezeik. Wat je ook doet.
Heel erg herkenbaar. Ze begint soms zelfs al te huilen als we het nog niet eens hebben aangepaktquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:43 schreef Ardenlyn het volgende:
Edit: Het grappige is dat hij dus ook iets geeft wat hij zelf heel erg leuk vind en dat word dus huilen zodra ik het in mijn handen heb![]()
Maar hij geeft het zelf![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:54 schreef freecell het volgende:
Madelieve: dekentje over Jen Jasja heen in de box en zelf even weer gaan pitten een idee?
Van mij mag het meisquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:26 schreef freecell het volgende:
[..]![]()
Kan ik het nog op ontzwangeren gooien?Jen is van Tico, dat weet ik ook heus wel
Whehehe, lastig zo'n box op hoge pootjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:30 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, dat kruipt onhandig en lekker zitten daar kun je ook wel vergeten
Haha als dat je ergste blunder is valt het erg mee hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:26 schreef freecell het volgende:
[..]![]()
Kan ik het nog op ontzwangeren gooien?Jen is van Tico, dat weet ik ook heus wel
Preciesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
da`s beter dan van dat snotgrut wat hun eigen afgekloven meesleur_snottebellen_knuffel meteen in het gezicht van je kind duwt. ieuw!
Daar zat ik ook over te denken maar we zijn pas net van speen 1 naar nummer 2. Om nu al met 3 te beginnen is misschien wat vroeg.... ik vroeg het vanmiddag maar ze raadde het niet aan. Ik heb van de week alvast wel speen 3 gekocht dus als het niet verbeterd ga ik het zeker proberen want ik wordt er ook niet helemaal bien vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:45 schreef k_i_m het volgende:
Wat hier geholpen heeft met slecht eten was een speen met een gaatje extra. Wij hebben hier twee keer echt een drama gehad (met ongeveer drie maanden en met bijna 6 maanden) met halve flessen laten staan en dat was elke keer opgelost door een grotere speen.
Ik werd er in ieder geval goed gestoord van, dat slechte eten.
Jawel!! gisteren (papa heeft meteen een aanhangding voor zijn fiets meegekocht zodat Maarten ook bij hem erop kan) hebben we het stoeltje bij papa op de fiets gedaan en daar wilde het wel in 1xquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:42 schreef Nijna het volgende:
Tinny, ik zou wat minder banaan ook proberen. Ik geef het hier 1 a 2 keer in de week. Ligt er een beetje aan hoe makkelijk ze poept...
Ardenlyn, ik wurm mn been naar de andere kant, probeer op het zadel te gaan zitten, beetje afzetten en fietsen maar... Wel ff wennen, zadel omlaag is wel handig, kan je blijven zitten als je voor het stoplicht staat... Heeft Maarten al meegefietst? Ik lees van niet... balen van het weer van vandaag... Bij Hema hebben ze van die leuke jip en janneke regencapes, gaan wel pas vanaf maat 86/92 maar ach, het valt er toch overheen. Erg handig hoor.
Maneki, dat rollen is handig he... zo kom je overal. Heeft Mirte ook heel lang gedaan.
Dat staartje erbij, fantastisch!
Ik kan een bakfiets niet kwijt in de schuurquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:37 schreef p_iglet het volgende:
1 woord, bakfiets![]()
Nooit problemen met opstappen, of omvallen bij het opstappen.
Ja, maar het is lood om oud ijzer. We hebben het geluk dat we in Leiden wonen en dat daar in het academisch plek was voor Isis toen ik beviel, dus dat is hier 10 minuten vandaan. Ziekenhuis waar ze heen gaat is 5 minuten van ons huis. Allebei dichtbij dus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:10 schreef Madelieve het volgende:
Fijn Jojo! Is dat ziekenhuis ook dichter in de buurt voor jullie?
Dat heeft TARA zijn moeder ook voor mij gedaan, met onder andere stukjes van FOK! van Freecell. Weet ik dus ook dat ze mee leest. (nu ff niet, ze zit 3 weken in het buitenland)quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:37 schreef Nijna het volgende:
Ahw, kreeg vandaag "het dagboek van Frummel" over de post. Heeft mn moeder gemaakt met foto's en stukjes die ik geschreven heb op Mirte haar site vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was. Bijzonder
Ik heb dan ook vééél geoefendquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:41 schreef OooLizaooO het volgende:
Jojogirl, hopelijk is er snel plaats voor Isis lekker dicht bij jullie! Grappig verhaal van de luiers, dat durft Ben ook wel eens. En dan vooral die blik hé!
Maneki, wat kan jij lief "nee" zeggen, en idd wat luistert Saar goed!
en tijdens de zwangerschap heb je dan ws ook een doos met leuke dingen op kunnen halen bij de Etosquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:33 schreef freecell het volgende:
Iemand anders kan je ook opgeven voor felicitas
volgens mij heb ik ze laatst nog gewoon bij BartSmit zien liggenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:36 schreef freecell het volgende:
Ik zie nu trouwens het filmpje pas
Die fisher-price zonnen zoek ik nog trouwens, iemand enig idee waar die nog te koop zijn?
Wij hebben zo'n zoutwaterbad, dat zou juist eig. alleen maar goed zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:47 schreef tigermickey het volgende:
Vraagje heerst de griep/verkoudheid bij die kleintjes? die kleine van mij is ook zo aan het kuchen en niezen en zo hangerig..
ik zou trouwens niet zo gauw gaan zwemmen met een snotneus vaak door het chloor wordt het ook alleen maar erger.
Hey! waar is dat? hier bij ons in de buurt kan ik niet zo een zoutwaterbad vindenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n zoutwaterbad, dat zou juist eig. alleen maar goed zijn.![]()
Hi hi, ik moet daar altijd zo om lachen, dat 'ruim' zes maanden terwijl het kind 3 dagen geleden 6 maanden wasquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:18 schreef Guuzewuus het volgende:
Ze is van 6 april, dus ruim 6 maanden nu. Mijn moppie.
Wij hadden vandaag ook bezoek met een baby van 10 maanden die hier de hele kamer rondstapte. Zag er niet uit, een lopende baby. Ik vrees dat Stella ook zo'n snelle is, niks is meer veilig hier in huis.
Tot ziens Mirte! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:02 schreef Nijna het volgende:
[ afbeelding ]
Hieperdepiep "AAAAAA", ik ben 1, heb van papa en mama een mooi prentenboek gekregen wat ik al uitgebreid heb zitten lezen vanmorgen
.
Ik mag nu naar het dreumestopic, maar mama komt hier vast ook nog wel regelmatig even kijken
Had je hem gisteren op het potje moeten zien zittenquote:
Wat vervelend van de spruw.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:04 schreef Jojogirl het volgende:
Het drinken gaat nog steeds erg slecht en gisteren hadden ze het al over d'r mee naar huis nemen met sondevoeding. Niet leuk om te horen en ik had al schrikbeelden van een meisje dat nooit zelf meer zou drinken. Vandaag zie ik het weer wat zonniger in, want deze bijdehante mama heeft ontdekt dat Isis gewoon spruw heeft. De kinderarts zei al "Dan heb je zo'n ziekenhuis vol met artsen, fysio's en verpleging en dan moet moeders de diagnose nog stellen"Ook zei ze dat dat wel eens de grootste oorzaak van het slechte drinken kan zijn. En ik hoop zo dat ze gelijk heeft. Ik denk ook van wel, vorige week dronk ze immers wel gewoon aardig. Nu dus allebei aan de smeersels en dan hoop ik dat het snel beter gaat met drinken.
Daar ben ik ook wel blij mee. Ondanks dat ik praktisch soms niets van d'r lijk te weten, voel ik Isis gewoon wel haarfijn aanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:37 schreef Webkim het volgende:
[..]
Wat vervelend van de spruw.
Maar ik vond het wel mooi te lezen dat jij het opmerkte. Dat jij gelijk had over je eigen meisje. Kort geleden was ze door alle toeters en bellen nog vaak zo onbereikbaar voor je, op het buidelen na, en nu is ze op zaal en begin je haar zo goed te kennen dat je ziet wat er aan scheelt. Ik denk dat je een lieve mama bent.
Ja! Zijn ze nog ergens te koop?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:19 schreef YPPY het volgende:
Wat goed Jojo. En fijn dat juist jij zag dat ze spruw heeft, moet echt een goed gevoel zijn.
freecell, was jij op zoek naar die zonnetjes aan elkaar of was dat iemand anders?
Ze kan wel grommen op commando. Ik zei vanmiddag nog tegen haar "grom eens naar oma" en tadaaaaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Haha Lilah ook aan de tanden
Dat omrollen komt wel joh, ze vindt het waarschijnlijk nog gewoon prima op haar rug
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ze kan wel grommen op commando. Ik zei vanmiddag nog tegen haar "grom eens naar oma" en tadaaaa.
Ze is hele dagen bezig met grommen. Dat wordt nog leuk op het CB straks. Dan is ze een jaar en gromt ze nog steeds naar iedereen, en dan moet ze in een pleeggezin omdat ze denken dat ze verwilderd is.
Kun je niet snel genoeg mee beginnen. Sara heeft 3 nijnen, 1 is te nieuw, die is volgens haar 'nie vies' en dus niet geschiktquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:36 schreef Webkim het volgende:
Vandaag gooi ik wel mooi zijn knuffelmuis in de was, want die stinkt naar zure melk.Gelukkig heb ik er drie, dus ik hoop dat hij het pikt om met een andere te slapen.
Morgen stuur ik 'm op.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:40 schreef YPPY het volgende:
[..]
Morgen stuur ik 'm op.
Verder geen idee, in winkels zie ik ze nooit.
[..]
Morgen stuur ik 'm op.
[..]
Morgen stuur ik 'm op.
Echt?quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:40 schreef YPPY het volgende:
[..]
Morgen stuur ik 'm op.
Klinkt bekendquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:49 schreef Fuente het volgende:
[..]
Kun je niet snel genoeg mee beginnen. Sara heeft 3 nijnen, 1 is te nieuw, die is volgens haar 'nie vies' en dus niet geschikt
maar wanneer is een tand nu echt door.. ik zit nu al een weekje naar Gabi haar onderste tandjes (er komen er 2 door) te kijken en ik zie nu al een week een zooitje kleine witte stipjes.. (en al een week is het dus prut met slapen, vannacht voor de 4de nacht achter elkaar maar 3-4 uurtjes geslapen)quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:36 schreef Webkim het volgende:
Thomas' eerste boventand is b i j n a door. En we komen langzaam aan weer terug in een wat prettiger ritme. Het is wekenlang lastig geweest met slapen, maar de afgelopen week doet hij iig weer een lange dut (van 11 tot 14 uur ofzo) en speelt hij tussen 1500 uur en 1630 lekker in zijn bedje, waarbij hij soms ook nog eventjes wegsukkelt. Hij is gelijk weer veel beter gehumeurd.
hier sliep ik al, geloof ikquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
Bep heeft voor het eerst sinds lange tijd weer eens een nacht gemaakt met slechts 1 onderbreking om 23.30
Ze meldde zich pas om 6.30 vanmorgen weer
Hee, zou dat zijn waarom ik steeds overal ziek van word? Ik ben echt al 100 keer ziek geweest, terwijl ik normaal nog niet eens verkouden benquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:30 schreef Troel het volgende:
Ik kan nog steeds niet tegen weinig slaapIk word echt ziek als ik te lang te weinig slaap heb gehad
Ja, slaapgebrek heeft gevolgen voor je weerstand.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee, zou dat zijn waarom ik steeds overal ziek van word? Ik ben echt al 100 keer ziek geweest, terwijl ik normaal nog niet eens verkouden ben.
Van dat soort ogen uitstekerij krijg je dus verdiende lekkages he.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
En dan vind ik het al pittig als Sasha 1 keer wakker wordt 's nachts. En dan ook nog maar eens zo heel af en toe!![]()
![]()
hier nog eentje. gelukkig lijkt selene daarin op mijquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:30 schreef Troel het volgende:
Ik kan nog steeds niet tegen weinig slaapIk word echt ziek als ik te lang te weinig slaap heb gehad
Ik ben het ook niet gewend. Toevallig is Lilah de afgelopen weken elke nacht twee keer wakker geweest. Nu achteraf denk ik door de tanden. Verder ook niks aan de hand, speen erin en doorknorren, maar ik moest wel elke keer mijn nest uit en naar boven lopen. En ik ben de hele afgelopen week ziek geweest, met migraine en alquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
En dan vind ik het al pittig als Sasha 1 keer wakker wordt 's nachts. En dan ook nog maar eens zo heel af en toe!![]()
![]()
Idd, qua timing mogen wij hier niet klagen:quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:21 schreef tinny het volgende:
op zich wakker worden midden in de nacht is niet erg als je dan weet dat je even 15 min moet voeden en dat ze dan weer doortukt of nog simpeler een speen erin en dan weer doortukken
het wordt anders als er midden in de nacht 2 uu rgehobbeld/gewiegd/gespeeld moet worden
Ik zou ff langs de HA gaan voor een zalfje oid, werkt vast beter dan alleen bepanthenquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:24 schreef tinny het volgende:
nog een ander vraagje...
Gabi krabt zichzelf achter in de nek... het is daar ook helemaal rood.. uitslag van iets denken we...misschien allergisch voor wat bijvoedsel (we hebben tot nu toe, appel, banaan, peer, meloen en worteltjes en spezieboontjes(vandaag)) geprobeerd maar ze heeft er nu al een een dag of 5-6 last van.
we smeren het in met bepanthen (heul veul meerdere keren per dag) maar echt weg gaat het niet... het verplaatst zich ook een beetje van links naar rechts via het midden van de achterkant van haar nek...
wasmiddel--> check niet gewisseld al maanden het zelfdequote:Op maandag 13 oktober 2008 16:27 schreef Ticootje het volgende:
Of zijn jullie gewisseld van wasmiddel?
of sop in het badje?
Of zit er een vervelend labeltje?
18:00 uur groente hapjequote:Op maandag 13 oktober 2008 20:08 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Hoe ziet het "schema" er bij jullie uit?
na wat wikken en wegen (eigen HA is deze week op vakantie, inloop spreekuur van het CB is pas volgende week maandag weer) toch maar de vervangende HA gebeld 9:50 mogen we langs komen... ben benieuwd (zou het erg lullig vinden als HA zegt gaat vanzelf weer over...)quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik zou ff langs de HA gaan voor een zalfje oid, werkt vast beter dan alleen bepanthen
De HA zegt dat zo'n 50x per dag en kijkt je er echt niet op aan hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:23 schreef tinny het volgende:
[..]
na wat wikken en wegen (eigen HA is deze week op vakantie, inloop spreekuur van het CB is pas volgende week maandag weer) toch maar de vervangende HA gebeld 9:50 mogen we langs komen... ben benieuwd (zou het erg lullig vinden als HA zegt gaat vanzelf weer over...)
idd. nog daargelaten: je betaalt je blauw aan premie dus je hebt er ook gewoon recht opquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:21 schreef Troel het volgende:
Mijn vervangende huisarts die hopelijk de praktijk overneemt zei heel simpel: ik heb liever dat je 10 keer te vaak voor niets komt, dan 1 keer niet komt en het was wel nodig
Dat blauw betalen aan premie valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:32 schreef simmu het volgende:
[..]
idd. nog daargelaten: je betaalt je blauw aan premie dus je hebt er ook gewoon recht op
kijk wel uit dat je niet direct met te sterke zalf begint als het exceem is! geen hormoonzalf gaan gebruiken al hoor! meestal is dat helemaal niet nodig. het helpt wel, maar dan komt de exceem steeds terug, en het is erg slecht voor de huid (en groei, alhoewel dat nog steeds niet eenduidig onderzocht/bepaald is)
omdat ik zelf al mijn leven lang exceem heb, ben ik op dat gebied nogal alert t.a.v. selene, het *is* erfelijk tenslotte. je kan vragen om een vocht/vet emulsie, dat helpt ook heel goed en is volkomen ongevaarlijk. (en het is de meest geweldige handcreme ooit)
Ja, maar enkel als de andere dingen niet werkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:43 schreef Ticootje het volgende:
Troel, dat is niet waar hoor. Hormoonzalf wordt wel degelijk voorgeschreven bij hardnekkig eczeem.
ligt eraan hoe nieuwerwets de huisarts isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar enkel als de andere dingen niet werkenNiet als eerste zalf
Bijna net exact hetzelfde schema hier! (buiten de boorhamers danquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Leander krijgt ergens tegen 23:00 de laatste borst in bed, slaapt dan tot een uur of 3 en dan tot een uur of 7En vanmorgen sliep hij na de 7 uur borst nog weer tot 8:15
(hij had nog wel langer geslapen als de woningbouw niet met boorhamers in de weer was gegaan bij de bovenburen
)
Mja, mijn melk was wel tot slagroom geklopt inderdaadquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:53 schreef Ticootje het volgende:
Zijn de boren toch ergens goed voor. Door de trillingen is Leander flink gegroeid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |