Ja! Zijn ze nog ergens te koop?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:19 schreef YPPY het volgende:
Wat goed Jojo. En fijn dat juist jij zag dat ze spruw heeft, moet echt een goed gevoel zijn.
freecell, was jij op zoek naar die zonnetjes aan elkaar of was dat iemand anders?
Ze kan wel grommen op commando. Ik zei vanmiddag nog tegen haar "grom eens naar oma" en tadaaaaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Haha Lilah ook aan de tanden
Dat omrollen komt wel joh, ze vindt het waarschijnlijk nog gewoon prima op haar rug
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ze kan wel grommen op commando. Ik zei vanmiddag nog tegen haar "grom eens naar oma" en tadaaaa.
Ze is hele dagen bezig met grommen. Dat wordt nog leuk op het CB straks. Dan is ze een jaar en gromt ze nog steeds naar iedereen, en dan moet ze in een pleeggezin omdat ze denken dat ze verwilderd is.
Kun je niet snel genoeg mee beginnen. Sara heeft 3 nijnen, 1 is te nieuw, die is volgens haar 'nie vies' en dus niet geschiktquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:36 schreef Webkim het volgende:
Vandaag gooi ik wel mooi zijn knuffelmuis in de was, want die stinkt naar zure melk.Gelukkig heb ik er drie, dus ik hoop dat hij het pikt om met een andere te slapen.
Morgen stuur ik 'm op.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:40 schreef YPPY het volgende:
[..]
Morgen stuur ik 'm op.
Verder geen idee, in winkels zie ik ze nooit.
[..]
Morgen stuur ik 'm op.
[..]
Morgen stuur ik 'm op.
Echt?quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:40 schreef YPPY het volgende:
[..]
Morgen stuur ik 'm op.
Klinkt bekendquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:49 schreef Fuente het volgende:
[..]
Kun je niet snel genoeg mee beginnen. Sara heeft 3 nijnen, 1 is te nieuw, die is volgens haar 'nie vies' en dus niet geschikt
maar wanneer is een tand nu echt door.. ik zit nu al een weekje naar Gabi haar onderste tandjes (er komen er 2 door) te kijken en ik zie nu al een week een zooitje kleine witte stipjes.. (en al een week is het dus prut met slapen, vannacht voor de 4de nacht achter elkaar maar 3-4 uurtjes geslapen)quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:36 schreef Webkim het volgende:
Thomas' eerste boventand is b i j n a door. En we komen langzaam aan weer terug in een wat prettiger ritme. Het is wekenlang lastig geweest met slapen, maar de afgelopen week doet hij iig weer een lange dut (van 11 tot 14 uur ofzo) en speelt hij tussen 1500 uur en 1630 lekker in zijn bedje, waarbij hij soms ook nog eventjes wegsukkelt. Hij is gelijk weer veel beter gehumeurd.
hier sliep ik al, geloof ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |