Goed man, Thomas (sinds wanneer heet jouw kind Thoma

) en Sasha!
Toen ze zo slecht ging drinken heb ik gekeken of ik witte uitslag zag maar dat is niet zo, check nu nog regelmatig maar zie niks. Maar als het spruw is zou ze toch ook pijn moeten hebben? Dat is niet zo want de meeste tijd ligt ze me gewoon stralend toe (uit

) te lachen met die speen werkloos in haar mond, ongeveer zo:
![]()
Maarrr... zojuist de eerste fles met Friso geprobeerd en hoewel ik eigenlijk eerst geen verschil merkte is die fles toch gewoon opgegaan

. Met nog een beetje extra daarna is dat een fles van 185 ml en de laatste dagen was ik al heel blij met 100 ml. Ik durf niet te vroeg te juichen hoor, misschien had ze inmiddels zo'n honger dat ze dit echt even nodig had. Gisteravond had ze 80 gedronken, hele nacht doorgeslapen (doet ze normaal nooit) en vanmorgen maar weer 80

.
Op zich klopt het, zolang ze alert is hoef ik me niet zo druk te maken maar gisteren merkte ik echt dat ze minder had geplast dus dat baarde me wel zorgen. En ik ga in ieder geval deze week even wegen op het CB om goed in de gaten te houden of ze wel aankomt.
Afijn, dank voor de steun en tips en we modderen gewoon door

, hopelijk smaakt die Friso haar inderdaad beter (ik vind het allebei behoorlijk meuren dus kan me echt voorstellen dat het ook niet te drinken is

)