abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 oktober 2008 @ 21:17:50 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62270577
Kan gewoon hier hoor!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 21:19:19 #162
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_62270622
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:18 schreef Guuzewuus het volgende:
Ze is van 6 april, dus ruim 6 maanden nu. Mijn moppie.

Wij hadden vandaag ook bezoek met een baby van 10 maanden die hier de hele kamer rondstapte. Zag er niet uit, een lopende baby . Ik vrees dat Stella ook zo'n snelle is, niks is meer veilig hier in huis.
Hi hi, ik moet daar altijd zo om lachen, dat 'ruim' zes maanden terwijl het kind 3 dagen geleden 6 maanden was . Juul is over 2 dagen 3,5, maar is dat in de volksmond al een maand of 3. Grappig, hoe dat steeds verschuift.
pi_62270916
lachende selene dan

ik ben trouwens een snifje wantrouwend: mevrouw kwijlt en kauwt nogal..........
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 9 oktober 2008 @ 21:38:25 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62271176
Lief Simmu!
pi_62272160
Ooow simmu wat een lieve lach
En over dat kwijlen en kauwen... sja.. Koen "kauwt" ook op zijn speen. Blijkbaar zijn de vieze zurige spuitluiers opgehouden en is het weer redelijk " normaal"

En guuzewuus wat een tof filmpje hahahaha, echt super!
pi_62272359
pffffff..... er kwam echt een *ijselijke* gil ineens uit de babyfoon. wij er direct naartoe rennen. niks aan de hand. ging een beetje (half slaperig) naar ons liggen kijken: "fijn dat jullie er zijn hoor pa en ma, leuk. mr wrom?"

en nu is ze dus wakker. want het licht ging aan. *zucht* nja, het was toch flesje tijd.
pi_62274036
Haha Stella met dat duimpje Mijn middelste was ook, na elke hap verdween die hand richting zijn mond
En Thomas kan al zitten Ik heb vanmiddag even geprobeerd met Saar maar ze viel als een lappenpop opzij

Saar heeft vannacht trouwens echt afschuwelijk de beest uitgehangen! Ze heeft geslapen, slechts van 2 tot 5 uur daarna heeft ze nog even een beetje gemurmeld tot 7 uur. Om 9 uur lag ze er dus alweer in, en ze sliep tot 11.30. En ik ook!
Vanavond moest ik vroeg ergens zijn dus ze is zonder melk in bed verdwenen, maar wel met een lepper prakkie en toetje op
Toch eens zien of ik haar op minder voedingen kan krijgen want met de hoeveelheid die ze nu in een dag te verwerken krijgt kan ze in principe een week voort

Wat een mooi echt meisjesgezich heeft Selene trouwens
Saartje
pi_62274328
mag ik zelf 100 x een goth/alto/grunge stijl hanteren: selene krijgt roze jurkjes aan hoor
en ze vind kleertjes passen leuk; 3 pakjes op een dag = extra feest op het aankleedkussen! kijken naar de beestjes! (plakbeestjes op het plankje boven het aankleedkussen)

hoe ik het toch heb kunnen knutselen is me een raadsel, aangezien ik dus meer voor de grunge-look ga. ik koop zelfs zelden nieuwe kleren voor mezelf, en loop het liefst gewoon elke dag in een oude broek (die dus steeds meer gaten vertoont)
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:27:12 #169
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62274997
Guus, briljant filmpje!

Simmu, is een draagdoek of een drager niet iets voor jullie? Kan je gewoon lopend de trap af
Mooi kind, trouwens Selene
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62279338
we oefenen met de draagdoek, maar selene wil niet in de kommahouding, en ook niet in de foetushouding. dan kan ze niet genoeg rond haar heen kijken maar over een maand mag de bb houding, dat zal een stuk beter gaan vermoed ik zo

en nog beter: er is sprake van het idee dat we van 1 tot 10 november (10 november krijgen we de sleutels van het nieuwe huis in diever) ff in een huisje op sangdrax zijn nieuwe werk mogen *midden* in het bos. hertjes kijken!!! (ja, die lopen daar echt rond)
pi_62279605
Lieve foto!!!

Gisteren heeft Maarten z'n eerste buil op z'n koppie gekregen DOOR MIJ!!
Ik liet hem in de loopauto prutsen en ik keek ergens anders naar en het was *BOEM* en hij lag ineens op zijn zij
Hij huilt eigenlijk nooit als hij valt maar nu wel echt dikke tranen!!
Voelde mij een domme koe maar vooral na z'n tukkie toen ik een bult op zijn koppie zag voelde ik mij helemaal schuldig
Het valt gelukkig nu wel mee behalve een bultje en een beetje blauw.
pi_62280608

Hieperdepiep "AAAAAA", ik ben 1 , heb van papa en mama een mooi prentenboek gekregen wat ik al uitgebreid heb zitten lezen vanmorgen .
Ik mag nu naar het dreumestopic, maar mama komt hier vast ook nog wel regelmatig even kijken
Fake it till you make it...
pi_62281107
Wat een lieve foto Nijna!!!

Van harte gefeliciteerd en sukses en veel plezier in het dreumes topic!

Simmu; leuk dat ze het aankleden zo leuk vind!

Hier is dat wat minder; armpjes in mouwtjes krijgen is niet haar meest favoriete ding.
Zoals papa zegt; net mama; wilt de controle houden, dus afblijven van die armpjes!
Overdag vind ze het wel goed; alleen als ze moe is is het meestal drama.

En Amber heeft net weer zitten schateren; mama die Pieter Post probeert mee te zingen; ja dat zal best lachwekkend zijn
Zo lief (Dus we zijn onderhand de hele dag bezig weer schatertjes eruit te krijgen Zo lief Jammer dat je steeds weer iets nieuws moet verzinnen daarvoor ).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_62281347
Wat een leuk koppie heeft Selene

En Nijna jou mooie meisje al 1 jaar, gefeliciteerd

Hier ook een schaterlachend meisje, klinkt idd superlief
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:25:41 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62282515
Dag Mirte!

Ardenlyn, hoe stom het ook klinkt, maar ook daar wen je aan. Ik vond de eerste echt verschrikkelijk maar nu krijg hij een kus en even troosten en dan gaan we allebei weer verder met waar we mee bezig waren.
Maar leuk is het niet natuurlijk.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:52:40 #176
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_62283247
Had weer heel wat bij te lezen hier *bloos*
Lieve foto's voorbij zien komen
Wat Felicitas betreft...
zit nog steeds met de heftige nasleep daarvan dame haar verhaal laten doen, netjes ge-legimiteerd niets besteld
2 weken geleden ontvang ik in enen een brief van interim justitia of ik zo vriendelijk wil zijn ¤ 240 te betalen voor afgenomen goederen van felicitas/wij jonge ouders
Ik zou besteld hebben een boekenserie, en een flessenserie en een abbo op Wij jonge Ouders
Nu heb ik helemaal niets besteld en heeft wij jonge ouders dit ook telefonisch bevestigd dat ik dit niet zelf gedaan heb (ander leveringsadres) Maar willen ze dit dus niet schriftelijk bevestigen. Komt allemaal vast wel weer goed hoor, maar heb er behoorlijk t balen van, en is ook zeer zeker de laatste keer geweest dat ik zo'n iemand binnen heb gelaten. Ook degene die mij opgegeven heeft heb ik vriendelijk bedankt. Afgezien van bovenstaande, heb ik ook meer dan genoeg van al die zogenaamde leuke aanbiedingen die men je telefonisch doet, Disney boekenclub, tijdschriften, energiebedrijven, uitvaartverzekeraars en spaarplannen (voor al deze pakketten had ik hier nooit last van en het is alleen op mn mobiel welke opgegeven zijn door schoonouders voor het felicitas pakket ) Let dus goed op en denk 2x na voor je een dergelijk "leuk" pakket aanvraagd.

Het eten van Rachel is afgezien van het drinken verbeterd, zolang ze het maar zelf mag doen. dat houd in dat ik elke dag n hapje voor haar kook, haar in de kinderstoel zet en lekker zelf laat "rommelen" met hilarische foto's tot resultaat vanaf de kinderstoel linea recta het bedje in en pyama aan, flesje aanbieden en hupsakee t bed in.
Lopen gaat hier ook al geweldig, vannochtend zelfs de 1e stapjes los van bank naar tafel, gaat allemaal veeeeeeeeeeeel te snel
Over 1,5 maand wordt ze al weer 1 jaar, waar blijft de tijd toch

Jojo wat fijn dat het zo lekker gaat met isis, ik hoop dat het in deze lijn doorgaat en dat ze de kerst lekker bij jullie thuis mag vieren (hopenlijk wel eerder thuis natuurlijk maar k hou liever n slag om de arm omdat ik niet precies weet hoe alles gaat )

Maar toch ook weer n vraag aan jullie, ben nu aan het bedenken hoe ik de 1e verjaardag van Rachel moet gaan vieren, maar verder dan slingers en balonnen en een taartje speciaal voor haar kom ik niet veel verder tips ideen ?
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_62284502
nijna gefeliciteerd met je meisje
mama van 3 kids!
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:44:42 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_62287797
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 10:02 schreef Nijna het volgende:
[ afbeelding ]

Hieperdepiep "AAAAAA", ik ben 1 , heb van papa en mama een mooi prentenboek gekregen wat ik al uitgebreid heb zitten lezen vanmorgen .
Ik mag nu naar het dreumestopic, maar mama komt hier vast ook nog wel regelmatig even kijken
Tot ziens Mirte! Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:04:19 #179
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_62290076
Mirte, gefeliciteerd en veel plezier in het dreumesen topic

Het kostte me even om te vinden wat ik hier voor het laatst gepost had, maar ik weet weer wat jullie al weten en wat niet
Isis is dus uiteindelijk niet overgeplaatst naar het andere ziekenhuis, maar naar de babyzaal van het LUMC. In het andere ziekenhuis was nog steeds geen plek en ze was echt al te goed voor de High Care (en dat plekje wilden ze ook graag vrij hebben), dus gisterenochtend kregen we ineens te horen dat ze naar de babyzaal zou gaan. Erg spannend en heel raar. Na de IC en de HC is het daar zo'n oase van rust. Ze ligt op een kamer met 1 ander ukkie en er zijn amper bliepjes en piepjes meer. Geen 9 bedjes op een zaal en overal ouders, verpleegsters en gordijnen om tussendoor te manouvreren, maar rust. Gisterenavond sliep ze ook pardoes door het verschonen heen, terwijl ze op de HC al wakker werd als je maar naar d'r keek. Ik denk dat ze hier een stuk meer rust gaat krijgen dus.
Het drinken gaat nog steeds erg slecht en gisteren hadden ze het al over d'r mee naar huis nemen met sondevoeding. Niet leuk om te horen en ik had al schrikbeelden van een meisje dat nooit zelf meer zou drinken. Vandaag zie ik het weer wat zonniger in, want deze bijdehante mama heeft ontdekt dat Isis gewoon spruw heeft. De kinderarts zei al "Dan heb je zo'n ziekenhuis vol met artsen, fysio's en verpleging en dan moet moeders de diagnose nog stellen" Ook zei ze dat dat wel eens de grootste oorzaak van het slechte drinken kan zijn. En ik hoop zo dat ze gelijk heeft. Ik denk ook van wel, vorige week dronk ze immers wel gewoon aardig. Nu dus allebei aan de smeersels en dan hoop ik dat het snel beter gaat met drinken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:08:35 #180
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62290210
Jojo, dat klinkt echt goed, lekker in de rust liggen, en genieten.
Komt wel goed met drinken die grote meid van je
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_62290254
wat fijn dat Isis nu op de baby afdeling ligt Rust is natuurlijk ook erg belangrijk voor zo'n kleintje
Wel "fijn" dat ze spruw blijkt te hebben en dat waarschijnlijk de oorzaak van het slechte drinken is, hope dat ze er snel vanaf!
pi_62290767
Jojo, wat fijn dat isis op de babyafdeling ligt. EN goed dat je die spruw hebt ontdekt. Als de rust en de anti-spruw-medicijnen nou lekker aanslaan, kan je meisje hopelijk snel zonder sonde!
pi_62290826
wat fijn Jojo!

lekker tot rust komen is goed voor jullie allemaal *knufs*
pi_62291388
Isis naar de babyafdeling . Hopelijk zijn jullie snel spruw-vrij en kan ze dan eer lekker drinken!
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:13:49 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_62292036
Ruben was bij de opvangfotograaf geweest

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:13:49 #186
35189 Troel
scherp en bot
pi_62292037
Ja hoi, ik ben nog net niet zo trots dat hij twee keer moet meneer Fok!

[ Bericht 88% gewijzigd door Troel op 10-10-2008 17:23:15 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62292255
Wat is het toch een leuk ventje Troel!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:26:00 #188
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62292354
K vind m zo groot op die foto
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:36:50 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_62292621
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 17:26 schreef Ynske het volgende:
K vind m zo groot op die foto
Had je hem gisteren op het potje moeten zien zitten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62296788
Wat een jochie al Troel
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:54:49 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_62298197
En zat hij gisteren met zijn rompertje op het potje (al een aantal dagen rond dezelfde tijd poepen, maar ik moest zelf ook naar het toilet en toen was hij al duidelijk bezig, dus maar even op het potje gezet), heeft hij vandaag echt op het potje gezeten!

En meneer heeft gepoept en geplast op het potje en gaf aan wanneer hij klaar was
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62298474
Ruben, goed zo vent!
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:29:52 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62298976
Ruben! Grote knul!

Jojo, jemig zeg, spruw... dat zou idd wel eens heel goed een deel van de problemen met het drinken kunnen zijn. Hopelijk gaat het nu dan snel weer beter!
Wat klinkt die babyafdeling ook een stuk fijner zeg! Alle rust nu om lekker aan te sterken en te gaan groeien.
pi_62299147
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 16:04 schreef Jojogirl het volgende:

Het drinken gaat nog steeds erg slecht en gisteren hadden ze het al over d'r mee naar huis nemen met sondevoeding. Niet leuk om te horen en ik had al schrikbeelden van een meisje dat nooit zelf meer zou drinken. Vandaag zie ik het weer wat zonniger in, want deze bijdehante mama heeft ontdekt dat Isis gewoon spruw heeft. De kinderarts zei al "Dan heb je zo'n ziekenhuis vol met artsen, fysio's en verpleging en dan moet moeders de diagnose nog stellen" Ook zei ze dat dat wel eens de grootste oorzaak van het slechte drinken kan zijn. En ik hoop zo dat ze gelijk heeft. Ik denk ook van wel, vorige week dronk ze immers wel gewoon aardig. Nu dus allebei aan de smeersels en dan hoop ik dat het snel beter gaat met drinken.
Wat vervelend van de spruw.
Maar ik vond het wel mooi te lezen dat jij het opmerkte. Dat jij gelijk had over je eigen meisje. Kort geleden was ze door alle toeters en bellen nog vaak zo onbereikbaar voor je, op het buidelen na, en nu is ze op zaal en begin je haar zo goed te kennen dat je ziet wat er aan scheelt. Ik denk dat je een lieve mama bent.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:35:21 #195
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_62300314
Nijna, van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Mirte! Wat een schattige foto .

Jojogirl, fijn dat het al zo goed gaat met Isis, hopelijk zijn jullie snel van de spruw af.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_62301372
Jojo, wat Webkim zegt ! En wat heerlijk, wat rust voor haar. Tis ook echt waar, in een ziekenhuis rust je zelden uit, veel te veel gedoe en mensen de hele tijd .

Ik heb vandaag serieus 2 keer zitten janken omdat ik er zo wanhopig van wordt dat Jasja zo slecht drinkt . Het advies van het CB om 4 flessen van 180 (inclusief poeder 200) te proberen, zodat ze dan echt honger zou hebben heeft geen reet geholpen. Dat heb ik een dag gedaan en ze heeft nog nooit zo weinig gedronken. Vandaag met elk flesje serieus een uur bezig geweest en ze heeft 490 ml gedronken (dat is zelfs inclusief de melkpoeder dus nog minder puur in vocht).
Ik schrijf altijd de voedingen met tijden en aantallen in een schriftje. Vandaag dat even in Excel gezet (beetje thuis kantoortje spelen zeg maar ) en ze heeft in week 5 gemiddeld het meeste gedronken, daarna gaat het gemiddelde elke week omlaag, en dat is dus nu al 4 weken aan de gang.
Ik ga morgenochtend Friso halen in de hoop dat ze dat misschien lekkerder vindt (ze krijgt nu Nutrilon) en als dat niet helpt een andere speen proberen. Ik wil haar ook volgende week gaan wegen en als ze niet is aangekomen of afgevallen echt hulp inroepen want ik weet het ook even niet meer
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 07:01:16 #197
35189 Troel
scherp en bot
pi_62303349
Madelieve, heb je bij Jasja ook gekeken of ze misschien spruw heeft? En anders inderdaad een andere smaak proberen. Drinkt ze wel water zonder melkpoeder of dat ook niet?

Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar wanhopig van wordt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 07:38:10 #198
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_62303395
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 22:37 schreef Webkim het volgende:

[..]

Wat vervelend van de spruw.
Maar ik vond het wel mooi te lezen dat jij het opmerkte. Dat jij gelijk had over je eigen meisje. Kort geleden was ze door alle toeters en bellen nog vaak zo onbereikbaar voor je, op het buidelen na, en nu is ze op zaal en begin je haar zo goed te kennen dat je ziet wat er aan scheelt. Ik denk dat je een lieve mama bent.
Daar ben ik ook wel blij mee. Ondanks dat ik praktisch soms niets van d'r lijk te weten, voel ik Isis gewoon wel haarfijn aan

Troel, wat is je kleine mannetje al groot Hij ziet er zo stoer uit op die foto

Madelieve, wat vervelend dat Jasja zo slecht drinkt. Hopelijk bevalt de Nutrilon haar beter.
pi_62303558
Spruw is balen Jojo

Madelieve, andere smaak idd goed idee! Ik heb ook wel eens zitten janken bij Leander hoor, maar dan midden in de nacht, omdat hij voor de 4e keer die nacht om voeding kwam en ik zo moe was. En wel vaker. Elke mama zit volgens mij wel eens te janken!

HIer alles goed, Leander drinkt al 2 dagen om de 4 uur en 's avonds om de 3,5 uur Das 6 voedingen! Echt zo goed! Wordt het allemaal veel relaxter van. Ook omdat hij als een gek doordrinkt en dus in 25-35 minuten klaar is
Nu moeten we hem alleen nog leren dat je niet persée uit bed hoeft als het licht is buiten
Zodra er ook maar iets van licht binnenkomt in de slaapkamer, wil meneer uit bed. IN de box is prima, in de draagdoek ook, evenals op schoot, zolang het maar niet in de slaapkamer is En dat terwijl we 's nachts een lampje aan hebben! (vind ik wel zo veilig, omdat hij bij ons in bed slaapt)
Blij dat het winter wordt!
pi_62303584
Jojo, fijn dat het goedgaat! En ik ben heel benieuwd hoe Isis gaat drinken als ze behandeld is voor spruw
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62303640
Jojo beterschap met Isis en hopelijk is die spruw gauw weer weg

Troel wat is Ruben al een kereltje daar!! Wat een wijs koppie

Freecell: bij Maarten was dat ook als er licht binnen kwam dat hij dan wakker werd.
Ik snapte er toen niets van maar ineens bedacht ik mij dat hij steeds wakker werd als de zon op kwam
Ik heb sindsdien alles lekker donker en er komt haast geen zonlicht meer in z'n kamertje. Enige wat ik wel heb is een nachtlampje.
Alleen overdag is het wat lchter zodat hij duidelijk weet dat hij oevrdag een tukkie aan het doen is.

Maarten krijgt boventandjes
Ze zijn er nu een beetje door en kan ze duidelijk voelen.
Hij heeft er gelukkig niet heel veel last van.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 09:01:59 #202
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62303660
Oh Madelieve,

'tis toch ook nog maar een klein friemeltje? Stella heeft ook zeker een maand weinig gedronken en dat terwijl ze kwa lengte helemaal op het bovenlijntje ligt (zorgelijk volgens het kdv), maar ze zag er goed uit en leek er helemaal niet onder te lijden. De afspraak met het cb werd inderdaad gewicht in de gaten houden en proberen de 600 ml te halen en gewoon twee drie keer dezelfde fles aanbieden (maar Stella was toen al 4,5 maanden (het was na de borstvoeding hier)), en Jasja is volgens mij niet eens zo oud nog, toch? Tip hier was dus, als ze geen zin meer heeft stoppen met aanbieden, dan gewoon half uur later weer, 600 ml proberen te halen (met 4,5 maand), en gewicht in de gaten houden.

En nog meer geruststellend nieuws, ineens na een maand ofzo is ze heel rap meer gaan drinken en nu ligt ze helemaal op schema met wat ze binnenkrijgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Guuzewuus op 11-10-2008 09:09:14 ]
pi_62303771
selene drinkt wel goed (hier hebben we het probleem andersom: ze probeert 165 cc binnen 10 minuten op te drinken, en dus trekken we het flesje er halverwege uit, wat een krijspartij oplevert), maar mijn broertje was ook zo'n ramp. daar werden we ook wanhopig van hoor. *als* hij al een keertje goed dronk spuugde hij er alles weer uit en idd, wat Guusewuus al zegt: opeens was het over en dronk hij wat meer en bleef het erin. de eerste twee maanden heeft hij eigenlijk alleen maar gehuild en gespuugd.

maar het is om wanhopig van te worden, dat herinner ik me nog. we probeerden ook hypoallergene melk, enkel water en van dat korrelspul tegen darmkrampjes. we experimenteerden met kouder, warmer, kleine beetjes, juist grotere beetjes. kleine beetjes leken trouwens wel het beste te gaan. hij bliefde namelijk ook geen koude melk, dus dan gingen kleine beetjes die precies goed warm waren het beste.

en wat een leuke foto van ruben
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 09:46:21 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62303970
Madelieve, kijk idd eens of iemand even kan kijken of het geen spruw is. Jouw verhaal komt mij heel bekend voor en ik werd er ook wanhopig van.
Het eerste (en beste) advies was om toch vooral NIET bij te houden hoeveel hij dronk en wanneer, want daar maakte ik me iig helemaal gek van, en als ik jouw verhaal zo lees, jij ook.
Zolang Jasja alert is en goed blijft groeien (ga desnoods 1 keer in de week wegen bij het inloopuurtje van het CB) is er niet veel aan de hand nog.

Bij Sasha bleek het (een beetje) spruw en toen dat (vanzelf) over was ging het ook gewoon weer goed.

Sterkte ermee iig, ik werd er ook superonzeker van.

Webkim, wat heb je dat mooi gezegd over Jojo!
pi_62304329
hihi,

seleentje lacht
seleentje huilt
seleentje lacht
seleentje huilt

en dat een uur lang seleentje moest een dutje doen......
pi_62304461
Jen heeft ook een periode slecht gedronken. Maar van de een op andere dag drinkt ze wel haar flesje diksap.
pi_62305174
Thomas heeft ruzie gemaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Webkim op 11-10-2008 11:47:13 ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_62305385
Goed man, Thomas (sinds wanneer heet jouw kind Thoma ) en Sasha!

Toen ze zo slecht ging drinken heb ik gekeken of ik witte uitslag zag maar dat is niet zo, check nu nog regelmatig maar zie niks. Maar als het spruw is zou ze toch ook pijn moeten hebben? Dat is niet zo want de meeste tijd ligt ze me gewoon stralend toe (uit ) te lachen met die speen werkloos in haar mond, ongeveer zo:

Maarrr... zojuist de eerste fles met Friso geprobeerd en hoewel ik eigenlijk eerst geen verschil merkte is die fles toch gewoon opgegaan . Met nog een beetje extra daarna is dat een fles van 185 ml en de laatste dagen was ik al heel blij met 100 ml. Ik durf niet te vroeg te juichen hoor, misschien had ze inmiddels zo'n honger dat ze dit echt even nodig had. Gisteravond had ze 80 gedronken, hele nacht doorgeslapen (doet ze normaal nooit) en vanmorgen maar weer 80 .
Op zich klopt het, zolang ze alert is hoef ik me niet zo druk te maken maar gisteren merkte ik echt dat ze minder had geplast dus dat baarde me wel zorgen. En ik ga in ieder geval deze week even wegen op het CB om goed in de gaten te houden of ze wel aankomt.

Afijn, dank voor de steun en tips en we modderen gewoon door , hopelijk smaakt die Friso haar inderdaad beter (ik vind het allebei behoorlijk meuren dus kan me echt voorstellen dat het ook niet te drinken is )
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 11:37:21 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62305437
Het zou wel wat zijn zeg, als het alleen aan het smaakje ligt!
Iig heeft ze nu een lekker vol buikje!
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 11:39:48 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62305499
Kim! Dat stripje!
pi_62305671
Kim, leuke strip !

Ruben op de pot en ook nog wat doen, knap zeg !

Madelieve, ik hoop dat het het smaakje is en dat je kleine meid nu lekker gaat drinken weer !
  † In Memoriam † zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:15:18 #212
43556 miss_dynastie
pi_62307202
Wat fijn om te lezen, weer een stap voorwaarts, Jojo. Ik hoop dat het drinken snel beter zal gaan!
pi_62307294
Wat goed Jojo. En fijn dat juist jij zag dat ze spruw heeft, moet echt een goed gevoel zijn.

freecell, was jij op zoek naar die zonnetjes aan elkaar of was dat iemand anders?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:19:34 #214
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_62310375
Marlien is afgelopen donderdag weer naar het cb geweest en heeft haar derde setje prikjes gekregen. Ze sliep er weer goed op, maar dat kwam dit keer niet zo goed uit, vanwege een dreigende borstontsteking bij mij. Gelukkig gaat alles nu weer goed.
De wvp legde haar even op de buik om te kijken wat ze zou doen. Marlien gaat (zoals altijd) haar hoofd en schouders ver oprichten en probeert ondertussen met de beentjes wat grip te krijgen... ze probeert gewoon al te kruipen . De wvp zei al dat Marlien haar zeker van haar beste kant wilde laten zien .

Zag trouwens op het bureau ook nog een moeder met peuter die bij de arts was geweest. Terwijl de moeder naar de wc gaat, gaat het meisje (dat in de buggy gezet was) even met mama's tasje spelen, waardoor de inhoud op de grond terecht kwam. Komt die moeder terug, geeft ze dat meisje een flinke tik tegen het hoofd .
Ik zat er met open mond naar te kijken. Als je je kind voor zoiets onbenulligs in het openbaar slaat, wat gebeurt er dan nog meer?!
De assistente zag mij kijken en vertelde me dat dit bekend was en dat er al wat mee gedaan werd (gelukkig maar!)
pi_62314258
, ik zou ook met open mond zitten kijken Grijs. Fijn dat ze er al wat mee aan het doen waren...

Die Marlien, knap zeg!
pi_62314260
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:19 schreef YPPY het volgende:
Wat goed Jojo. En fijn dat juist jij zag dat ze spruw heeft, moet echt een goed gevoel zijn.

freecell, was jij op zoek naar die zonnetjes aan elkaar of was dat iemand anders?
Ja! Zijn ze nog ergens te koop?
pi_62317816
Jasja heeft vandaag 755 ml gedronken !
Hopelijk was dit geen eenmalige treffer en gaat het vanaf nu gewoon goed . Ik ben blij !

Marlien, snelle tante!
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 23:27:45 #218
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62319080
Ik heb al een tijdje niet meer "echt" meegelezen omdat ik niet zoveel te vertellen had maar vandaag is er weer wat te melden.

Er tikten vanochtend twee (!!!) ondertanden tegen het lepeltje van de fruithap . . .

En dat terwijl ik dacht dat mijn kind altijd tandloos zou blijven omdat alle kinderen al vanalles hebben en kunnen en zij nog niet één keer heeft willen omrollen . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62319319
Haha Lilah ook aan de tanden
Dat omrollen komt wel joh, ze vindt het waarschijnlijk nog gewoon prima op haar rug
Saartje
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 23:47:18 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62319381
Lilah! You go girl! 2 tanden!
Enneh... doe maar snel nog wat nieuwe dingen leren dan, is voor je mama wel zo leuk. Anders kan ze het straks niet eens meer bijhouden als je alles tegelijk gaat doen.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 23:54:58 #221
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62319494
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 23:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Haha Lilah ook aan de tanden
Dat omrollen komt wel joh, ze vindt het waarschijnlijk nog gewoon prima op haar rug
Ze kan wel grommen op commando. Ik zei vanmiddag nog tegen haar "grom eens naar oma" en tadaaaa .
Ze is hele dagen bezig met grommen. Dat wordt nog leuk op het CB straks. Dan is ze een jaar en gromt ze nog steeds naar iedereen, en dan moet ze in een pleeggezin omdat ze denken dat ze verwilderd is .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62319563
dan had je haar Nell moeten noemen
Grommen op commando
Saartje
pi_62322647
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 23:54 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ze kan wel grommen op commando. Ik zei vanmiddag nog tegen haar "grom eens naar oma" en tadaaaa .
Ze is hele dagen bezig met grommen. Dat wordt nog leuk op het CB straks. Dan is ze een jaar en gromt ze nog steeds naar iedereen, en dan moet ze in een pleeggezin omdat ze denken dat ze verwilderd is .
ik verslikte me gewoon in mijn appel net!
pi_62322914
Jen kan kusjes geven. (Het geluid dan) Heel lief.

Jen is opeens een voorbeeld kindje thuis qua slapen. Gister sliep ze 's morgens EN 's middags 2 uur achter elkaar. (Dat krijg je ervan als je op het kdv helemaal niet slaapt.)
  zondag 12 oktober 2008 @ 10:07:44 #225
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62322946

Regeldagen, tandjes, verkouden en 'vreemde' omgeving..

Ik kan me niet herinneren dat ik Nienke zo heb horen krijsen
Zeker niet elk uur tussen 23.00 en 7.00

Paracetamol hielp niet.. het enige om iets slaap te pakken was NIenke in slaap laten vallen aan de borst en dan heel voorzichtig terugleggen. En ze heeft van 7.00 tot 9.00 nog op m'n borst geslapen en kon ik (in een onmogelijke houding) nog even soezen..

Doe nog maar een bakkie koffie
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62323415
heheh, ik heb het nieuwe speeltje aan de wieg gehangen, zo dat ze er net bij kan maar het niet eraf kan pakken. dus nu kijtk ze *eindelijk* de goede kant op
ze vindt hem zo leuk dat ze nu niet meer in de box wil spelen. dank u, maar spelen in haar bedje is veel leuker!

haar hoofdje kreeg toch een wat platte kant.......
pi_62323458
E.T. ik voel met je mee! 00.30, 1.15, 2.50, 4.20 en om 7 uur weer
Saartje
pi_62323974
Alsjeblieft ET.
Een grommende Lilah, dat vraagt natuurlijk om een filmpje.
En een kussende Jen, wat lief.

Mooi dat de truc met het speeltje lijkt te werken Simmu. En die voorkeurshouding kan je ook tegengaan als je haar op de arm hebt he: het hoofdje de andere kant op dan je normaal doet, zodat ze met haar niet-favoriete kant naar je toe moet draaien om je te kunnen zien.

Thomas' eerste boventand is b i j n a door. En we komen langzaam aan weer terug in een wat prettiger ritme. Het is wekenlang lastig geweest met slapen, maar de afgelopen week doet hij iig weer een lange dut (van 11 tot 14 uur ofzo) en speelt hij tussen 1500 uur en 1630 lekker in zijn bedje, waarbij hij soms ook nog eventjes wegsukkelt. Hij is gelijk weer veel beter gehumeurd.

Vandaag gooi ik wel mooi zijn knuffelmuis in de was, want die stinkt naar zure melk. Gelukkig heb ik er drie, dus ik hoop dat hij het pikt om met een andere te slapen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62324151
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 11:36 schreef Webkim het volgende:

Vandaag gooi ik wel mooi zijn knuffelmuis in de was, want die stinkt naar zure melk. Gelukkig heb ik er drie, dus ik hoop dat hij het pikt om met een andere te slapen.
Kun je niet snel genoeg mee beginnen. Sara heeft 3 nijnen, 1 is te nieuw, die is volgens haar 'nie vies' en dus niet geschikt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 12 oktober 2008 @ 13:05:14 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62325413
Ik gooi hier idd de schaapjes regelmatig in de was om ze maar even verwassen te houden.

Heb een klein pikkediefje hier.
De laatste hapjes van je eigen boterham weigeren, maar wel zsm op mama af komen stuiven als die met een boterhammetje op de bank gaat zitten!
  zondag 12 oktober 2008 @ 13:40:56 #231
1762 YPPY
Yppiaans
pi_62326131
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:31 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja! Zijn ze nog ergens te koop?
Morgen stuur ik 'm op.
Verder geen idee, in winkels zie ik ze nooit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62326160
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 13:40 schreef YPPY het volgende:

[..]

Morgen stuur ik 'm op.
quote:

[..]

Morgen stuur ik 'm op.
quote:

[..]

Morgen stuur ik 'm op.
quote:

[..]

Morgen stuur ik 'm op.
Echt?
Wat ontzettend tof! Dank je wel!
pi_62326215
Quickquote bleef hangen
pi_62327498
zo ik weet weer waarom ik ook al weer niet graag naar mn schoonouders ga. gister werd mijn schoonmoeder pissig omdat ze jen geen slagroom mocht geven.pfff.
pi_62330447
Slagroom?
  zondag 12 oktober 2008 @ 19:38:03 #236
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62332963
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 11:49 schreef Fuente het volgende:

[..]

Kun je niet snel genoeg mee beginnen. Sara heeft 3 nijnen, 1 is te nieuw, die is volgens haar 'nie vies' en dus niet geschikt
Klinkt bekend
3 giraffen, maar eentje doet de truc maar

Volgetankt, dentinox, gewassen en gelaafd.. Nieuwe poging. Vooralsnog had ze er niet zo veel zin in, maar ze heeft het opgegeven. Ben benieuwd hoe de rest van de avond en nacht gaat. Als het maar niet te lang duurt, de nachtvoedingen (en andere nachtelijke onderbrekingen door ander grut) was ik al ernstig zat. Al besloten dat we binnenkort een weekendje plannen voor de 5-minuten regel

Wel fijn om te lezen trouwens dat ik vannacht niet de enige was

en ook prettig dat het rumoer dat ik bij de buren hoorde rond tweeen, niet kwam doordat ze Nienke hoorden bleren.. hun oudste had z'n kamer ondergekotst (in tapijt ). Ik was bang dat zij ook niet konden slapen door het gehuil van Nienke
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62333017
jen is bekaf. Ze wilde niet drinken, ze wilde perse in haar bed liggen en slapen.
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:02:44 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62336975
E.T., hoe is het tot nu toe gegaan?
  maandag 13 oktober 2008 @ 01:37:44 #239
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_62341618
Zo, tijd om een kleine kletstante te gaan voeden...
pi_62343298
en een nieuw record voor selene *zucht*

8.00: goedemorgen meissie, *speelt*
8.05: schone luier
8.10: flesje (165 cc) nuken, spulletjes klaarzetten
8.15: flesje naar mondje
8.17: flesje uit mondje want al halverwege: selene doet *burp* WHEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8.20: dove simmu stopt het flesje maar terug aangezien krijsende selene paars aanloopt
8.22: flesje op *burp*

extra lang maar even op schoot gehad zodat alles kan zakken, lijkt goed te gaan. vanmiddag met de kinderarts bespreken hoe we dit aan gaan pakken, want ze doet het bijna elke keer en zo snel haar flesje op kan niet goed zijn......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')