Had weer heel wat bij te lezen hier *bloos*
Lieve foto's voorbij zien komen

Wat Felicitas betreft...
zit nog steeds met de heftige nasleep daarvan

dame haar verhaal laten doen, netjes ge-legimiteerd niets besteld
2 weken geleden ontvang ik in enen een brief van interim justitia of ik zo vriendelijk wil zijn ¤ 240 te betalen voor afgenomen goederen van felicitas/wij jonge ouders

Ik zou besteld hebben een boekenserie, en een flessenserie en een abbo op Wij jonge Ouders
Nu heb ik helemaal niets besteld en heeft wij jonge ouders dit ook telefonisch bevestigd dat ik dit niet zelf gedaan heb (ander leveringsadres) Maar willen ze dit dus niet schriftelijk bevestigen. Komt allemaal vast wel weer goed hoor, maar heb er behoorlijk t balen van, en is ook zeer zeker de laatste keer geweest dat ik zo'n iemand binnen heb gelaten. Ook degene die mij opgegeven heeft heb ik vriendelijk bedankt. Afgezien van bovenstaande, heb ik ook meer dan genoeg van al die zogenaamde leuke aanbiedingen die men je telefonisch doet, Disney boekenclub, tijdschriften, energiebedrijven, uitvaartverzekeraars en spaarplannen (voor al deze pakketten had ik hier nooit last van en het is alleen op mn mobiel welke opgegeven zijn door schoonouders voor het felicitas pakket ) Let dus goed op en denk 2x na voor je een dergelijk "leuk" pakket aanvraagd.
Het eten van Rachel is afgezien van het drinken verbeterd, zolang ze het maar zelf mag doen. dat houd in dat ik elke dag n hapje voor haar kook, haar in de kinderstoel zet en lekker zelf laat "rommelen" met hilarische foto's tot resultaat

vanaf de kinderstoel linea recta het bedje in en pyama aan, flesje aanbieden en hupsakee t bed in.
Lopen gaat hier ook al geweldig, vannochtend zelfs de 1e stapjes los van bank naar tafel, gaat allemaal veeeeeeeeeeeel te snel
Over 1,5 maand wordt ze al weer 1 jaar, waar blijft de tijd toch

Jojo wat fijn dat het zo lekker gaat met isis, ik hoop dat het in deze lijn doorgaat en dat ze de kerst lekker bij jullie thuis mag vieren (hopenlijk wel eerder thuis natuurlijk

maar k hou liever n slag om de arm omdat ik niet precies weet hoe alles gaat )
Maar toch ook weer n vraag aan jullie, ben nu aan het bedenken hoe ik de 1e verjaardag van Rachel moet gaan vieren, maar verder dan slingers en balonnen en een taartje speciaal voor haar kom ik niet veel verder

tips ideen ?