Hi hi, ik moet daar altijd zo om lachen, dat 'ruim' zes maanden terwijl het kind 3 dagen geleden 6 maanden wasquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:18 schreef Guuzewuus het volgende:
Ze is van 6 april, dus ruim 6 maanden nu. Mijn moppie.
Wij hadden vandaag ook bezoek met een baby van 10 maanden die hier de hele kamer rondstapte. Zag er niet uit, een lopende baby. Ik vrees dat Stella ook zo'n snelle is, niks is meer veilig hier in huis.
Tot ziens Mirte! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:02 schreef Nijna het volgende:
[ afbeelding ]
Hieperdepiep "AAAAAA", ik ben 1, heb van papa en mama een mooi prentenboek gekregen wat ik al uitgebreid heb zitten lezen vanmorgen
.
Ik mag nu naar het dreumestopic, maar mama komt hier vast ook nog wel regelmatig even kijken
Had je hem gisteren op het potje moeten zien zittenquote:
Wat vervelend van de spruw.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:04 schreef Jojogirl het volgende:
Het drinken gaat nog steeds erg slecht en gisteren hadden ze het al over d'r mee naar huis nemen met sondevoeding. Niet leuk om te horen en ik had al schrikbeelden van een meisje dat nooit zelf meer zou drinken. Vandaag zie ik het weer wat zonniger in, want deze bijdehante mama heeft ontdekt dat Isis gewoon spruw heeft. De kinderarts zei al "Dan heb je zo'n ziekenhuis vol met artsen, fysio's en verpleging en dan moet moeders de diagnose nog stellen"Ook zei ze dat dat wel eens de grootste oorzaak van het slechte drinken kan zijn. En ik hoop zo dat ze gelijk heeft. Ik denk ook van wel, vorige week dronk ze immers wel gewoon aardig. Nu dus allebei aan de smeersels en dan hoop ik dat het snel beter gaat met drinken.
Daar ben ik ook wel blij mee. Ondanks dat ik praktisch soms niets van d'r lijk te weten, voel ik Isis gewoon wel haarfijn aanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:37 schreef Webkim het volgende:
[..]
Wat vervelend van de spruw.
Maar ik vond het wel mooi te lezen dat jij het opmerkte. Dat jij gelijk had over je eigen meisje. Kort geleden was ze door alle toeters en bellen nog vaak zo onbereikbaar voor je, op het buidelen na, en nu is ze op zaal en begin je haar zo goed te kennen dat je ziet wat er aan scheelt. Ik denk dat je een lieve mama bent.
Ja! Zijn ze nog ergens te koop?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:19 schreef YPPY het volgende:
Wat goed Jojo. En fijn dat juist jij zag dat ze spruw heeft, moet echt een goed gevoel zijn.
freecell, was jij op zoek naar die zonnetjes aan elkaar of was dat iemand anders?
Ze kan wel grommen op commando. Ik zei vanmiddag nog tegen haar "grom eens naar oma" en tadaaaaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Haha Lilah ook aan de tanden
Dat omrollen komt wel joh, ze vindt het waarschijnlijk nog gewoon prima op haar rug
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ze kan wel grommen op commando. Ik zei vanmiddag nog tegen haar "grom eens naar oma" en tadaaaa.
Ze is hele dagen bezig met grommen. Dat wordt nog leuk op het CB straks. Dan is ze een jaar en gromt ze nog steeds naar iedereen, en dan moet ze in een pleeggezin omdat ze denken dat ze verwilderd is.
Kun je niet snel genoeg mee beginnen. Sara heeft 3 nijnen, 1 is te nieuw, die is volgens haar 'nie vies' en dus niet geschiktquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:36 schreef Webkim het volgende:
Vandaag gooi ik wel mooi zijn knuffelmuis in de was, want die stinkt naar zure melk.Gelukkig heb ik er drie, dus ik hoop dat hij het pikt om met een andere te slapen.
Morgen stuur ik 'm op.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:40 schreef YPPY het volgende:
[..]
Morgen stuur ik 'm op.
Verder geen idee, in winkels zie ik ze nooit.
[..]
Morgen stuur ik 'm op.
[..]
Morgen stuur ik 'm op.
Echt?quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:40 schreef YPPY het volgende:
[..]
Morgen stuur ik 'm op.
Klinkt bekendquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:49 schreef Fuente het volgende:
[..]
Kun je niet snel genoeg mee beginnen. Sara heeft 3 nijnen, 1 is te nieuw, die is volgens haar 'nie vies' en dus niet geschikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |