Ik kan een bakfiets niet kwijt in de schuurquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:37 schreef p_iglet het volgende:
1 woord, bakfiets![]()
Nooit problemen met opstappen, of omvallen bij het opstappen.
Ja, maar het is lood om oud ijzer. We hebben het geluk dat we in Leiden wonen en dat daar in het academisch plek was voor Isis toen ik beviel, dus dat is hier 10 minuten vandaan. Ziekenhuis waar ze heen gaat is 5 minuten van ons huis. Allebei dichtbij dus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:10 schreef Madelieve het volgende:
Fijn Jojo! Is dat ziekenhuis ook dichter in de buurt voor jullie?
Dat heeft TARA zijn moeder ook voor mij gedaan, met onder andere stukjes van FOK! van Freecell. Weet ik dus ook dat ze mee leest. (nu ff niet, ze zit 3 weken in het buitenland)quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:37 schreef Nijna het volgende:
Ahw, kreeg vandaag "het dagboek van Frummel" over de post. Heeft mn moeder gemaakt met foto's en stukjes die ik geschreven heb op Mirte haar site vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was. Bijzonder
Ik heb dan ook vééél geoefendquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:41 schreef OooLizaooO het volgende:
Jojogirl, hopelijk is er snel plaats voor Isis lekker dicht bij jullie! Grappig verhaal van de luiers, dat durft Ben ook wel eens. En dan vooral die blik hé!
Maneki, wat kan jij lief "nee" zeggen, en idd wat luistert Saar goed!
en tijdens de zwangerschap heb je dan ws ook een doos met leuke dingen op kunnen halen bij de Etosquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:33 schreef freecell het volgende:
Iemand anders kan je ook opgeven voor felicitas
volgens mij heb ik ze laatst nog gewoon bij BartSmit zien liggenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:36 schreef freecell het volgende:
Ik zie nu trouwens het filmpje pas
Die fisher-price zonnen zoek ik nog trouwens, iemand enig idee waar die nog te koop zijn?
Wij hebben zo'n zoutwaterbad, dat zou juist eig. alleen maar goed zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:47 schreef tigermickey het volgende:
Vraagje heerst de griep/verkoudheid bij die kleintjes? die kleine van mij is ook zo aan het kuchen en niezen en zo hangerig..
ik zou trouwens niet zo gauw gaan zwemmen met een snotneus vaak door het chloor wordt het ook alleen maar erger.
Hey! waar is dat? hier bij ons in de buurt kan ik niet zo een zoutwaterbad vindenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n zoutwaterbad, dat zou juist eig. alleen maar goed zijn.![]()
Hi hi, ik moet daar altijd zo om lachen, dat 'ruim' zes maanden terwijl het kind 3 dagen geleden 6 maanden wasquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:18 schreef Guuzewuus het volgende:
Ze is van 6 april, dus ruim 6 maanden nu. Mijn moppie.
Wij hadden vandaag ook bezoek met een baby van 10 maanden die hier de hele kamer rondstapte. Zag er niet uit, een lopende baby. Ik vrees dat Stella ook zo'n snelle is, niks is meer veilig hier in huis.
Tot ziens Mirte! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:02 schreef Nijna het volgende:
[ afbeelding ]
Hieperdepiep "AAAAAA", ik ben 1, heb van papa en mama een mooi prentenboek gekregen wat ik al uitgebreid heb zitten lezen vanmorgen
.
Ik mag nu naar het dreumestopic, maar mama komt hier vast ook nog wel regelmatig even kijken
Had je hem gisteren op het potje moeten zien zittenquote:
Wat vervelend van de spruw.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:04 schreef Jojogirl het volgende:
Het drinken gaat nog steeds erg slecht en gisteren hadden ze het al over d'r mee naar huis nemen met sondevoeding. Niet leuk om te horen en ik had al schrikbeelden van een meisje dat nooit zelf meer zou drinken. Vandaag zie ik het weer wat zonniger in, want deze bijdehante mama heeft ontdekt dat Isis gewoon spruw heeft. De kinderarts zei al "Dan heb je zo'n ziekenhuis vol met artsen, fysio's en verpleging en dan moet moeders de diagnose nog stellen"Ook zei ze dat dat wel eens de grootste oorzaak van het slechte drinken kan zijn. En ik hoop zo dat ze gelijk heeft. Ik denk ook van wel, vorige week dronk ze immers wel gewoon aardig. Nu dus allebei aan de smeersels en dan hoop ik dat het snel beter gaat met drinken.
Daar ben ik ook wel blij mee. Ondanks dat ik praktisch soms niets van d'r lijk te weten, voel ik Isis gewoon wel haarfijn aanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:37 schreef Webkim het volgende:
[..]
Wat vervelend van de spruw.
Maar ik vond het wel mooi te lezen dat jij het opmerkte. Dat jij gelijk had over je eigen meisje. Kort geleden was ze door alle toeters en bellen nog vaak zo onbereikbaar voor je, op het buidelen na, en nu is ze op zaal en begin je haar zo goed te kennen dat je ziet wat er aan scheelt. Ik denk dat je een lieve mama bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |