abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:46:16 #101
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62229526
Wat goed dat er een update topic is, kan ik mooi Jojo even feliciteren met de verhuizing. Fijn hoor!

En ik zag tijdens het scrollen een erg lief S(t)aartje voorbij rollen.
Wat luistert ze goed zeg!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_62229862
Saar heeft goed door dat rollend ook overal komt!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 13:25:39 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_62230441
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 09:37 schreef p_iglet het volgende:
1 woord, bakfiets

Nooit problemen met opstappen, of omvallen bij het opstappen.
Ik kan een bakfiets niet kwijt in de schuur
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62230684
Isis
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_62230750
Ahw, kreeg vandaag "het dagboek van Frummel" over de post. Heeft mn moeder gemaakt met foto's en stukjes die ik geschreven heb op Mirte haar site vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was. Bijzonder
Fake it till you make it...
  woensdag 8 oktober 2008 @ 14:01:58 #106
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_62231404
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:10 schreef Madelieve het volgende:
Fijn Jojo! Is dat ziekenhuis ook dichter in de buurt voor jullie?
Ja, maar het is lood om oud ijzer. We hebben het geluk dat we in Leiden wonen en dat daar in het academisch plek was voor Isis toen ik beviel, dus dat is hier 10 minuten vandaan. Ziekenhuis waar ze heen gaat is 5 minuten van ons huis. Allebei dichtbij dus.

En het is nu weer even onduidelijk wanneer ze overgeplaatst wordt Er is nl. ineens geen plek in het andere ziekenhuis (daar hadden ze er vannacht kennelijk veel kindjes bijgekregen), dus het is nu weer even afwachten geblazen.

Leuk dat het goed ging Ardenlyn.
Fietsen met een voorstoeltje gaat op mijn fiets trouwens ook niet (krijg mezelf er ook niet tussen gewurmd), dus Finn heeft eigenlijk totdat ie in een achterstoeltje kon, altijd alleen bij papa op de fiets gezeten. Hoe we dat straks met 2 ukkies gaan oplossen weet ik niet. Denk dat Isis door d'r veminderde spierspanning ook pas later mee mag in een stoeltje, dus misschien gaan we dan wel voor een bakfiets. Als we verhuizen (november/december) hebben we ook de ruimte om zo'n ding ergens te laten gelukkig.

Wat een snelle dame is Nienke, E.T. Kan me voorstellen dat het je wat te hard gaat

Freecell Morgen gaat het vast weer makkelijker.
pi_62232708
Bakfiets lijkt mij ook erg leuk maar geen ruimte ervoor en ik geniet hier zo van
Ben net weer weggeweest

E.T.: inderdaad die pauzeknop zoek ik ook nog steeds
pi_62236438
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:37 schreef Nijna het volgende:
Ahw, kreeg vandaag "het dagboek van Frummel" over de post. Heeft mn moeder gemaakt met foto's en stukjes die ik geschreven heb op Mirte haar site vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was. Bijzonder
Dat heeft TARA zijn moeder ook voor mij gedaan, met onder andere stukjes van FOK! van Freecell. Weet ik dus ook dat ze mee leest. (nu ff niet, ze zit 3 weken in het buitenland)
Ik heb het op een CD-rom en het heet 'dagboek van een oma' me hoela, ik heb alle tekst zo ongeveer geschreven.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:33:06 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62240113
Ik zit te twijfelen of ik Sasha niet een dagje thuis zal houden morgen.
Gisterenavond koorts, vanmorgen niks, nu net flinke verhoging, veel snot, veel hoesten en 2 ontstoken oogjes.
Hij is verder wel goed te pas en niet huilerig ofzo, maar hij snottert nu al zo lang dat ik het eigenlijk wel welletjes vind.

Aan de andere kant. Wat is het verschil tussen hier thuis op de grond dweilen en bij het kdv...
Maar eens even kijken wat de nacht brengt.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 08-10-2008 20:35:41 (Ieks dikke d-fout!) ]
pi_62241582
Het verschil is dat hij bij jou niet tussen de rest van de snotterende kindjes zit en dus even lekker kan opknappen.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:36:52 #111
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62242142
Jojogirl, ik hoop dat je meisje toch mag verhuizen morgen, is toch een stapje vooruit dat dat mag!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62242296
Jojogirl, hopelijk is er snel plaats voor Isis lekker dicht bij jullie! Grappig verhaal van de luiers, dat durft Ben ook wel eens. En dan vooral die blik hé!

Maneki, wat kan jij lief "nee" zeggen, en idd wat luistert Saar goed !
  Jubileum moderator woensdag 8 oktober 2008 @ 20:41:55 #113
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62242312
Jojo ontzettend goed nieuws dat Isis het zo goed doet! Ik hoop dat er snel een plekje voor haar is in het andere ziekenhuis.

Rollende Saartje wat een lief pakje heeft ze aan Maneek.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62244398
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:41 schreef OooLizaooO het volgende:
Jojogirl, hopelijk is er snel plaats voor Isis lekker dicht bij jullie! Grappig verhaal van de luiers, dat durft Ben ook wel eens. En dan vooral die blik hé!

Maneki, wat kan jij lief "nee" zeggen, en idd wat luistert Saar goed !
Ik heb dan ook vééél geoefend
En dat luisteren wat ze doet is niet echt luisteren naar het neewoord hoor, tis meer dat ze enorm nieuwsgierig is en bij elk geluid kijkt naar waar het vandaan komt.
Ik maak me geen illusies iig
Saartje
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:10:47 #115
593 sjak
Juffie Bloem
pi_62245622
Wat fijn Jojo dat het zo goed gaat met Isis. Kan ze in het LUMC niet naar een andere afdeling of wordt er dan teveel met haar heen en weer getild?

Wat gaat Nienke snel ET Hier wordt nog niet eens gerold...nou ja, 1 keer per ongeluk. Maar hij maakt dat wel goed met veel en prachtig lachen.
Lekker douchen!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 06:42:22 #116
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62251524
Saartje rollend door de kamer , wat ziet dat er lief uit (in een waar goodmoodkidspakje )
En Sasha al voor op de fiets . Wat heerlijk brighteyes, wat moet dat gezellig zijn .
En Isis dichterbij . Hopen dat ze nu hééél snel gewoon lekker naar huis mag. Poeh, wat lijkt me dat toch zwaar als je je moppeke niet bij je thuis kunt hebben.

Even een update over Stella.
Ze tijgert de hele kamer door , dat is leu-euk!!! Ook maakt ze aanstalten om te kruipen. Op handjes en knietjes heftig van voor naar achter bewegen, maar geen milimeter verplaatsen .
Ze kan weer normaal kletsen ipv gillen, dadadadadada, zoals het een echte baby betaamt .
Ze eet sinds twee dagen ineens van een lepeltje alsof ze nooit anders gedaan heeft, dus mama hier kan zich uitsloven met overheerlijke fruit- en groentehapjes .
Ze heeft vannacht geslapen van 19.15uur tot 5.45uur, ZONDER AVONDFLES VAN 23.00UUR ...

Oh en ik laas laatst weer eens in de oei ik groei, volgens mij heeft Stella echt haast nooit hangerige periodes of iets dergelijks. En ze is ook nog steeds niet eenkennig, terwijl ik alsmaar hoor dat dat een goed teken van hechting zou zijn . Maar ze is wel een knuffelkontje en houdt mij gelukkig ook wel in de gaten als ze bij anderen zit, dus dan zal het wel goed komen toch?

[ Bericht 1% gewijzigd door Guuzewuus op 09-10-2008 06:52:08 ]
pi_62252079
wat me gisteren ovekwam... gaat ineens de bel in de middag staat er een dame in een raar mantelpakje op de stoep en die zegt dat ze van "Felicitas" oid is.. of ze even binnen mag komen en ons een doos vol kadotje voor de kleine mag aanbieden...
Pleurt op gek mens? wat doe je ongevraagd aan mijn deur? We kunnen ons niet herinneren dat we ergens iets hebben ingevuld dat we dit wilden of zo...
pi_62252173
Iemand anders kan je ook opgeven voor felicitas
pi_62252206
Ik zie nu trouwens het filmpje pas

Die fisher-price zonnen zoek ik nog trouwens, iemand enig idee waar die nog te koop zijn?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 09:15:16 #120
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62252774
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 08:33 schreef freecell het volgende:
Iemand anders kan je ook opgeven voor felicitas
en tijdens de zwangerschap heb je dan ws ook een doos met leuke dingen op kunnen halen bij de Etos
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 09:15:54 #121
3011 E.T.
pi_62252790
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 08:36 schreef freecell het volgende:
Ik zie nu trouwens het filmpje pas

Die fisher-price zonnen zoek ik nog trouwens, iemand enig idee waar die nog te koop zijn?
volgens mij heb ik ze laatst nog gewoon bij BartSmit zien liggen (weet niet zeker trouwens)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 09:30:42 #122
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_62253116
Hahaha Tinny woon jij soms bij mij in de buurt ofzo?

Gistermiddag stond hier ook een dame van Felicitas ongevraagd aan de deur dat ze nu toch in de buurt was en of ik even tijd heb. Ik stond met kind in de cosi en 1 aan de hand aangekleed en wel op het punt om de deur uit te gaan dus nee het kwam zeker niet uit. Ja maar het duurt maar een uurtje (ondertussen kindjes alvast buiten geparkeerd) en mag ik u dan bellen voor een afspraak? Ja hoor dan kan ik meteen zeggen dat ik geen interesse heb.

Ik wilde het net gaan tikken en toen las ik even terug en ik zie dat gisteren niet de enige was.

Overigens geen Etos doos gekregen of gehaald of iets dergelijks...
pi_62253333
Ik was best blij met de felicitasmevrouw en de doos! Zat een hele hippe korting in voor Center Parks. Ik ben nog nooit in centerparks geweest, maar daar gaan we nu dus sinterklaas vieren, mét mijn papa en mama.

De felicitasmevrouw probeerde me ook niks aan te smeren en was eigenlijk gewoon een gezellig mens. En ze was na een half uurtje echt wel weg hoor!

En de bijbehorende etosdoos tijdens de zwangerschap was ook leuk!
pi_62253452
Rollende Saar !

En ook een voor Isis die ietsje dichterbij komt (of toch net zo ver als ze nu is zo te lezen). Hoe gaat het met de kleine dame en moeders?

Ik ben echt een ontzettende non-fietser (ik heb dat ding al jaren niet aangeraakt) maar durf ook absoluut niet met een kind voor of achter op de fiets. Vind het doodeng. Ooit eens geprobeerd met Morgaine maar ik zat zelf te shaken op de fiets van angst. Bakfiets lijkt me juist weer heel erg zwaar sturen, misschien ben ik wel gewoon niet gemaakt voor een fiets.

Oh en ik was het vergeten maar Nathan is vrijdag door de keuring van het CB gekomen Hij woog op 10 gram na net geen 10 kilo en is 75 cm lang. En hij staat in bed om vervolgens over het randje heen te gaan hangen We hadden het bed al een stuk naar beneden gedaan maar hij moet nu echt helemaal naar de bodem. Morgaine ging pas klimmen en gek doen toen ze kon lopen, Nathan begint al met klimgeit spelen alvorens hij kan lopen. Volgens mij zijn jongetjes nog een tikkie erger dan meisjes ??
  donderdag 9 oktober 2008 @ 09:56:58 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62253647
Ik heb bewust die etosdoos niet aangevraagd omdat ik heel slecht ben met dat soort aansmeer-mensen!

Sasha werd vanmorgen om half 6 wakker, heeft toen een uur bij ons liggen miepen. Toen een fles en daarna viel hij weer in slaap. We zijn dus lekker met z'n drietjes tot 8 uur blijven liggen. Dan maar laat voor werk.
Ik heb nog getwijfeld over thuis houden, maar ja... afgezien van hoesten leek er niet veel meer aan de hand vanmorgen. Geen gele zooi meer in/uit zijn oogjes enzo.
Dus toch maar weggebracht.
pi_62253840
Tinny, hier belden ze netjes vantevoren of ze langs mochten komen. Zij hoort bij een van die dozen... (de zwangerkadoos geloof ik)... . Heb haar haar hele verhaal laten doen, Mirte ondertussen flesje gegeven en daarna heb ik het mens weer onverrichter zaken de deur uit gezet . Niks gekocht, lijkt me een frustrerende baan .

Ik heb hier een klein snotje... nou gaan we vaak zwemmen op vrijdag. Maar wat zouden jullie doen, wel of niet zwemmen? Ze lijkt verder goed te pas, wel wat snotterig en hoesten, maar niet ziekig...
  donderdag 9 oktober 2008 @ 10:55:01 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62254938
Ik ben de afgelopen 2 weken vanwege aanhouden snot niet gaan zwemmen Nijna, maar op zich moet het best kunnen volgens mij. Goed afdrogen en zorgen dat ze niet al te veel afkoelt.
pi_62255024
Zo'n felicitas muts heeft mij ook gebeld voor een afspraak. Heb netjes gezegd dat ik nog niet echt mobiel was, en dus niet echt de tijd had om haar binnen te laten (was ook wel een beetje zo). Toch wilde ze de doos even langsbrengen. Netjes de doos gekregen op het afgesproken tijdstip, handtekening gezet voor haar administratie, en ze is weer vertrokken
pi_62255468
Hihi, Saar aan de rol! En een pret dat ze heeft.
Datumtweelingbroer Thomas wordt ook al groot!
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 9 oktober 2008 @ 11:22:13 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62255561
Webkim, die trui, een normale trui! Waar heb je die vandaan?
pi_62255653
H&M. Het is het kraamcadeautje dat ik 6 jaar geleden aan mijn in feb. geboren neefje gaf. En nu weer terug kreeg.
Ik gaf hem een TRUI, maat 68! What did I know?!
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 9 oktober 2008 @ 11:37:50 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62255845
Heerlijk he!

Hmmm, H&M, daar ben ik al een tijdje niet geweest. Mss daar ook maar eens kijken. Ik vind truien echt lastig.
pi_62256581
Wij zijn gisteren weer bij het CB geweest, Lotte is goed aangekomen en weegt nu 6355 gram en is 62 cm
Verder was alles goed, ook de verwijzing meegekregen voor de heupecho/foto i.v.m. de stuitligging tot 36 weken.

Bij ons kwam de Felicitas dame ook opeens aan de deur zonder een afspraak te maken, werd er nu een beetje door overvallen..

Verder vandaag de voetenzak in de maxi-cosi gestopt, Lotte heeft hem gelijk uitgeprobeerd door er heerlijk in te slapen op de terugweg van de chiropractor.
Eigenlijk hoefde we pas over 3 weken terug te komen (2 weken geleden geweest). Maar sinds de vakantie overstrekt ze zich weer heel erg, dus vandaag maar weer even geweest.
Waren inderdaad weer wat wervels die niet helemaal goed zaten en daardoor kwam dat overstrekken.
Volgende week maar weer heen, want het was in korte tijd wel weer erg foute boel.
Maar het helpt wel erg goed moet ik zeggen!
pi_62258065
BE, ik kijk het morgen maar even aan. Twijfel een beetje nu, als dat morgen nog zo is blijven we misschien maar lekker thuis.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:42:59 #135
35189 Troel
scherp en bot
pi_62258770
Truien zijnw erkelijk niet te krijgen. Ik heb er nu voor Ruben eentje bij de Hema vandaan, met een klein ritsje bovenin, maar voor de rest kun je alleen echte truien vinden van mexx met het bijbehorende prijskaartje van 35 euro
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62258882
Vraagje heerst de griep/verkoudheid bij die kleintjes? die kleine van mij is ook zo aan het kuchen en niezen en zo hangerig..

ik zou trouwens niet zo gauw gaan zwemmen met een snotneus vaak door het chloor wordt het ook alleen maar erger.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:51:49 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_62258993
Ruben is al tijden aan het verkouderen. Voordeel van de opvang denk ik dan maar, maar als hij niet heel erg aan het hoesten is en enkel snotterig is, dan ga ik rustig zwemmen hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:57:47 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62259138
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:47 schreef tigermickey het volgende:
Vraagje heerst de griep/verkoudheid bij die kleintjes? die kleine van mij is ook zo aan het kuchen en niezen en zo hangerig..

ik zou trouwens niet zo gauw gaan zwemmen met een snotneus vaak door het chloor wordt het ook alleen maar erger.
Wij hebben zo'n zoutwaterbad, dat zou juist eig. alleen maar goed zijn.
pi_62259234
www.simplycolors.nl heeft truien.
Ze vallen wel vrij klein, vooral kort... Maar cappuchontruien zijn wel erg leuk!!
Bij de h&m heb ik overigens ook simpele effen truien gezien, dacht ook met cappuchon.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:09:20 #140
3011 E.T.
pi_62259384
Mijn kinderen hebben nooit truien aan? Hooguit een katoenen trui, maar ook die zelden. Overal waar we komen is het een graad of 20; ik heb nog nooit meegemaakt dat een longsleeve niet volstaat

scheelt misschien dat ik zelf ook geen truien-mens ben, vind het niet lekker zitten. Maar heb ze ook nooit nodig eigenlijk
pi_62259530
Ik heb meestal 1 of 2 (max) dikke truien voor de kinderen in de kast als het winterseizoen is aangebroken. Verders alleen longsleeves met een vest voldoen prima als het echt te koud is binnen.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:17:10 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_62259578
Ik heb nu 1 trui en dat vind ik voldoende

Zonder capuchon, dat lijkt me helemaal niet prettig. Vestjes vind ik helemaal verschrikkelijk

P-iglet, ik heb gekeken voor je voor broekjes en heb nu een knippie baby liggen met wat modelletjes die Pepijn wel zullen passen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:25:16 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62259796
Ik vind dat ook wel lastig trouwens hoor ET, dat truien gebeuren.
Ik heb het zelf altijd alleen maar warm-warm-warm maar voor mijn gevoel moet zo'n kleintje toch lekker warm aangekleed zijn.

Hoewel hij dus laatst op het kdv in zijn romper met lange mouwen liep en het truitje in zijn mandje zat want het was daar veel te warm.

Ik heb nu 2 sweaters met capuchon (een ervan is die groene van jou ET ) en dat lijkt me idd ook wel voldoende.

Het is meer het idee dat hij de hele tijd op de grond ligt en koude handjes heeft.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:26:29 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_62259828
Nog een tijdje en hij loopt gewoon en dan ligt ie echt niet meer op de grond hoor BE
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62259837
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wij hebben zo'n zoutwaterbad, dat zou juist eig. alleen maar goed zijn.
Hey! waar is dat? hier bij ons in de buurt kan ik niet zo een zoutwaterbad vinden en met chloor zwemmen ben ik toch een beetje bang met die kleintjes.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:29:13 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62259903
In Gouda. De Trefkuil.
pi_62260744
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
In Gouda. De Trefkuil.
Oh Das nog best dichtbij thnxs! ga ik daar ff kijken!
pi_62261003
Jen heeft 1 fleecetrui, verder heeft ze gewoon van die dunnetjes. Dat doet het prima.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:25:27 #149
156412 hestria
erg gastvrij
pi_62261360
voor dennis heb ik spencertjes(als je het zo schrijft) gewoon gebreide truien zonder mouw. blousje eronder en staat nog eens heerlijk ook.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_62261590
spencers vind ik echt heel leuk!

Ook gewoon bij (volwassen) mannen.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:27:02 #151
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_62267269
Wat knap Guus, dat ze tijgert! Wát een vroege vogel heb je toch!!! En heel herkenbaar, dat van de ene op de andere dag plotsklaps iets doen alsof ze nooit anders gedaan hebben. Kleine ratjes zijn het. Ze kúnnen het wel, ze doen het alleen pas als ze er zelf zin in hebben.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:49:51 #152
223453 Guuzewuus
pi_62267868
Of nou ja, tijgeren, het is meer een combinatie van achteruit buikschuiven en dan snel 180 graden draaien waardoor het lijkt alsof ze vooruit is getijgerd .

En hier het bewijs van het eten van een duimpje lepeltje

Ik kon jullie deze unieke vorm van eten toch niet onthouden, of wel ?

[ Bericht 7% gewijzigd door Guuzewuus op 09-10-2008 20:00:14 ]
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:52:09 #153
223453 Guuzewuus
pi_62267930
Nou, het lukt niet
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:52:39 #154
105888 renzell
pi_62267942
Huh, waar? Ik zie niks! Misschien is mijn pc traag....?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:53:09 #155
105888 renzell
pi_62267952
Ha ha, gekruist. Mail mij maar!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:15:20 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62268608
Over vroeg gesproken, Sasha's vriendinnetje op de creche loopt al gewoon los! Althans, een paar stapjes, ik heb het vanmiddag zelf gezien. Meisje is nog net geen 10 maanden.

Stella met d'r duim in d'r mond!
Hoe oud is ze nu precies? Ze staat volgens mij niet in het lijstje in de OP.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:18:34 #157
223453 Guuzewuus
pi_62268726
Ze is van 6 april, dus ruim 6 maanden nu. Mijn moppie.

Wij hadden vandaag ook bezoek met een baby van 10 maanden die hier de hele kamer rondstapte. Zag er niet uit, een lopende baby . Ik vrees dat Stella ook zo'n snelle is, niks is meer veilig hier in huis.
pi_62268986
Briljant, dat duimpje van Stella!
pi_62269475
Wat een gaaf filmpje van Stella!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_62270391
ik heb selene eindelijk eens een keertje lachend op de foto mag die hier? of mag dat alleen in het fototopic?
ze heeft het wiiiiieeeh (handjes omhoog) nog niet helemaal door, maar wiiieeeehh en jaaaaahhhh levert al wel soortemet van op commando een brede lach op ze doet (nog) niet mee met haar handjes. die rammeldingen met klitteband bleken ze gewoon bij de prenatal te hebben ik kon toch wel een middag winkelen (sangdrax heeft het *heel* druk en heeft dan dus vaak de auto mee, we wonen 4 hoog zonder lift en ik heb overdag zelden een oppas beschikbaar dus ik ga er niet zo snel opuit) de klittebanddingetjes zijn wel een succes. da's heel mooi, want ze heeft een erg hardnekkige voorkeurshouding!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 9 oktober 2008 @ 21:17:50 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62270577
Kan gewoon hier hoor!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 21:19:19 #162
105888 renzell
pi_62270622
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:18 schreef Guuzewuus het volgende:
Ze is van 6 april, dus ruim 6 maanden nu. Mijn moppie.

Wij hadden vandaag ook bezoek met een baby van 10 maanden die hier de hele kamer rondstapte. Zag er niet uit, een lopende baby . Ik vrees dat Stella ook zo'n snelle is, niks is meer veilig hier in huis.
Hi hi, ik moet daar altijd zo om lachen, dat 'ruim' zes maanden terwijl het kind 3 dagen geleden 6 maanden was . Juul is over 2 dagen 3,5, maar is dat in de volksmond al een maand of 3. Grappig, hoe dat steeds verschuift.
pi_62270916
lachende selene dan

ik ben trouwens een snifje wantrouwend: mevrouw kwijlt en kauwt nogal..........
  donderdag 9 oktober 2008 @ 21:38:25 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62271176
Lief Simmu!
pi_62272160
Ooow simmu wat een lieve lach
En over dat kwijlen en kauwen... sja.. Koen "kauwt" ook op zijn speen. Blijkbaar zijn de vieze zurige spuitluiers opgehouden en is het weer redelijk " normaal"

En guuzewuus wat een tof filmpje hahahaha, echt super!
pi_62272359
pffffff..... er kwam echt een *ijselijke* gil ineens uit de babyfoon. wij er direct naartoe rennen. niks aan de hand. ging een beetje (half slaperig) naar ons liggen kijken: "fijn dat jullie er zijn hoor pa en ma, leuk. mr wrom?"

en nu is ze dus wakker. want het licht ging aan. *zucht* nja, het was toch flesje tijd.
pi_62274036
Haha Stella met dat duimpje Mijn middelste was ook, na elke hap verdween die hand richting zijn mond
En Thomas kan al zitten Ik heb vanmiddag even geprobeerd met Saar maar ze viel als een lappenpop opzij

Saar heeft vannacht trouwens echt afschuwelijk de beest uitgehangen! Ze heeft geslapen, slechts van 2 tot 5 uur daarna heeft ze nog even een beetje gemurmeld tot 7 uur. Om 9 uur lag ze er dus alweer in, en ze sliep tot 11.30. En ik ook!
Vanavond moest ik vroeg ergens zijn dus ze is zonder melk in bed verdwenen, maar wel met een lepper prakkie en toetje op
Toch eens zien of ik haar op minder voedingen kan krijgen want met de hoeveelheid die ze nu in een dag te verwerken krijgt kan ze in principe een week voort

Wat een mooi echt meisjesgezich heeft Selene trouwens
Saartje
pi_62274328
mag ik zelf 100 x een goth/alto/grunge stijl hanteren: selene krijgt roze jurkjes aan hoor
en ze vind kleertjes passen leuk; 3 pakjes op een dag = extra feest op het aankleedkussen! kijken naar de beestjes! (plakbeestjes op het plankje boven het aankleedkussen)

hoe ik het toch heb kunnen knutselen is me een raadsel, aangezien ik dus meer voor de grunge-look ga. ik koop zelfs zelden nieuwe kleren voor mezelf, en loop het liefst gewoon elke dag in een oude broek (die dus steeds meer gaten vertoont)
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:27:12 #169
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62274997
Guus, briljant filmpje!

Simmu, is een draagdoek of een drager niet iets voor jullie? Kan je gewoon lopend de trap af
Mooi kind, trouwens Selene
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62279338
we oefenen met de draagdoek, maar selene wil niet in de kommahouding, en ook niet in de foetushouding. dan kan ze niet genoeg rond haar heen kijken maar over een maand mag de bb houding, dat zal een stuk beter gaan vermoed ik zo

en nog beter: er is sprake van het idee dat we van 1 tot 10 november (10 november krijgen we de sleutels van het nieuwe huis in diever) ff in een huisje op sangdrax zijn nieuwe werk mogen *midden* in het bos. hertjes kijken!!! (ja, die lopen daar echt rond)
pi_62279605
Lieve foto!!!

Gisteren heeft Maarten z'n eerste buil op z'n koppie gekregen DOOR MIJ!!
Ik liet hem in de loopauto prutsen en ik keek ergens anders naar en het was *BOEM* en hij lag ineens op zijn zij
Hij huilt eigenlijk nooit als hij valt maar nu wel echt dikke tranen!!
Voelde mij een domme koe maar vooral na z'n tukkie toen ik een bult op zijn koppie zag voelde ik mij helemaal schuldig
Het valt gelukkig nu wel mee behalve een bultje en een beetje blauw.
pi_62280608

Hieperdepiep "AAAAAA", ik ben 1 , heb van papa en mama een mooi prentenboek gekregen wat ik al uitgebreid heb zitten lezen vanmorgen .
Ik mag nu naar het dreumestopic, maar mama komt hier vast ook nog wel regelmatig even kijken
pi_62281107
Wat een lieve foto Nijna!!!

Van harte gefeliciteerd en sukses en veel plezier in het dreumes topic!

Simmu; leuk dat ze het aankleden zo leuk vind!

Hier is dat wat minder; armpjes in mouwtjes krijgen is niet haar meest favoriete ding.
Zoals papa zegt; net mama; wilt de controle houden, dus afblijven van die armpjes!
Overdag vind ze het wel goed; alleen als ze moe is is het meestal drama.

En Amber heeft net weer zitten schateren; mama die Pieter Post probeert mee te zingen; ja dat zal best lachwekkend zijn
Zo lief (Dus we zijn onderhand de hele dag bezig weer schatertjes eruit te krijgen Zo lief Jammer dat je steeds weer iets nieuws moet verzinnen daarvoor ).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_62281347
Wat een leuk koppie heeft Selene

En Nijna jou mooie meisje al 1 jaar, gefeliciteerd

Hier ook een schaterlachend meisje, klinkt idd superlief
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:25:41 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62282515
Dag Mirte!

Ardenlyn, hoe stom het ook klinkt, maar ook daar wen je aan. Ik vond de eerste echt verschrikkelijk maar nu krijg hij een kus en even troosten en dan gaan we allebei weer verder met waar we mee bezig waren.
Maar leuk is het niet natuurlijk.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:52:40 #176
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_62283247
Had weer heel wat bij te lezen hier *bloos*
Lieve foto's voorbij zien komen
Wat Felicitas betreft...
zit nog steeds met de heftige nasleep daarvan dame haar verhaal laten doen, netjes ge-legimiteerd niets besteld
2 weken geleden ontvang ik in enen een brief van interim justitia of ik zo vriendelijk wil zijn ¤ 240 te betalen voor afgenomen goederen van felicitas/wij jonge ouders
Ik zou besteld hebben een boekenserie, en een flessenserie en een abbo op Wij jonge Ouders
Nu heb ik helemaal niets besteld en heeft wij jonge ouders dit ook telefonisch bevestigd dat ik dit niet zelf gedaan heb (ander leveringsadres) Maar willen ze dit dus niet schriftelijk bevestigen. Komt allemaal vast wel weer goed hoor, maar heb er behoorlijk t balen van, en is ook zeer zeker de laatste keer geweest dat ik zo'n iemand binnen heb gelaten. Ook degene die mij opgegeven heeft heb ik vriendelijk bedankt. Afgezien van bovenstaande, heb ik ook meer dan genoeg van al die zogenaamde leuke aanbiedingen die men je telefonisch doet, Disney boekenclub, tijdschriften, energiebedrijven, uitvaartverzekeraars en spaarplannen (voor al deze pakketten had ik hier nooit last van en het is alleen op mn mobiel welke opgegeven zijn door schoonouders voor het felicitas pakket ) Let dus goed op en denk 2x na voor je een dergelijk "leuk" pakket aanvraagd.

Het eten van Rachel is afgezien van het drinken verbeterd, zolang ze het maar zelf mag doen. dat houd in dat ik elke dag n hapje voor haar kook, haar in de kinderstoel zet en lekker zelf laat "rommelen" met hilarische foto's tot resultaat vanaf de kinderstoel linea recta het bedje in en pyama aan, flesje aanbieden en hupsakee t bed in.
Lopen gaat hier ook al geweldig, vannochtend zelfs de 1e stapjes los van bank naar tafel, gaat allemaal veeeeeeeeeeeel te snel
Over 1,5 maand wordt ze al weer 1 jaar, waar blijft de tijd toch

Jojo wat fijn dat het zo lekker gaat met isis, ik hoop dat het in deze lijn doorgaat en dat ze de kerst lekker bij jullie thuis mag vieren (hopenlijk wel eerder thuis natuurlijk maar k hou liever n slag om de arm omdat ik niet precies weet hoe alles gaat )

Maar toch ook weer n vraag aan jullie, ben nu aan het bedenken hoe ik de 1e verjaardag van Rachel moet gaan vieren, maar verder dan slingers en balonnen en een taartje speciaal voor haar kom ik niet veel verder tips ideen ?
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_62284502
nijna gefeliciteerd met je meisje
mama van 3 kids!
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:44:42 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_62287797
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 10:02 schreef Nijna het volgende:
[ afbeelding ]

Hieperdepiep "AAAAAA", ik ben 1 , heb van papa en mama een mooi prentenboek gekregen wat ik al uitgebreid heb zitten lezen vanmorgen .
Ik mag nu naar het dreumestopic, maar mama komt hier vast ook nog wel regelmatig even kijken
Tot ziens Mirte! Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:04:19 #179
4177 Jojogirl
pi_62290076
Mirte, gefeliciteerd en veel plezier in het dreumesen topic

Het kostte me even om te vinden wat ik hier voor het laatst gepost had, maar ik weet weer wat jullie al weten en wat niet
Isis is dus uiteindelijk niet overgeplaatst naar het andere ziekenhuis, maar naar de babyzaal van het LUMC. In het andere ziekenhuis was nog steeds geen plek en ze was echt al te goed voor de High Care (en dat plekje wilden ze ook graag vrij hebben), dus gisterenochtend kregen we ineens te horen dat ze naar de babyzaal zou gaan. Erg spannend en heel raar. Na de IC en de HC is het daar zo'n oase van rust. Ze ligt op een kamer met 1 ander ukkie en er zijn amper bliepjes en piepjes meer. Geen 9 bedjes op een zaal en overal ouders, verpleegsters en gordijnen om tussendoor te manouvreren, maar rust. Gisterenavond sliep ze ook pardoes door het verschonen heen, terwijl ze op de HC al wakker werd als je maar naar d'r keek. Ik denk dat ze hier een stuk meer rust gaat krijgen dus.
Het drinken gaat nog steeds erg slecht en gisteren hadden ze het al over d'r mee naar huis nemen met sondevoeding. Niet leuk om te horen en ik had al schrikbeelden van een meisje dat nooit zelf meer zou drinken. Vandaag zie ik het weer wat zonniger in, want deze bijdehante mama heeft ontdekt dat Isis gewoon spruw heeft. De kinderarts zei al "Dan heb je zo'n ziekenhuis vol met artsen, fysio's en verpleging en dan moet moeders de diagnose nog stellen" Ook zei ze dat dat wel eens de grootste oorzaak van het slechte drinken kan zijn. En ik hoop zo dat ze gelijk heeft. Ik denk ook van wel, vorige week dronk ze immers wel gewoon aardig. Nu dus allebei aan de smeersels en dan hoop ik dat het snel beter gaat met drinken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:08:35 #180
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62290210
Jojo, dat klinkt echt goed, lekker in de rust liggen, en genieten.
Komt wel goed met drinken die grote meid van je
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_62290254
wat fijn dat Isis nu op de baby afdeling ligt Rust is natuurlijk ook erg belangrijk voor zo'n kleintje
Wel "fijn" dat ze spruw blijkt te hebben en dat waarschijnlijk de oorzaak van het slechte drinken is, hope dat ze er snel vanaf!
pi_62290767
Jojo, wat fijn dat isis op de babyafdeling ligt. EN goed dat je die spruw hebt ontdekt. Als de rust en de anti-spruw-medicijnen nou lekker aanslaan, kan je meisje hopelijk snel zonder sonde!
pi_62290826
wat fijn Jojo!

lekker tot rust komen is goed voor jullie allemaal *knufs*
pi_62291388
Isis naar de babyafdeling . Hopelijk zijn jullie snel spruw-vrij en kan ze dan eer lekker drinken!
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:13:49 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_62292036
Ruben was bij de opvangfotograaf geweest

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:13:49 #186
35189 Troel
scherp en bot
pi_62292037
Ja hoi, ik ben nog net niet zo trots dat hij twee keer moet meneer Fok!

[ Bericht 88% gewijzigd door Troel op 10-10-2008 17:23:15 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62292255
Wat is het toch een leuk ventje Troel!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:26:00 #188
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62292354
K vind m zo groot op die foto
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:36:50 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_62292621
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 17:26 schreef Ynske het volgende:
K vind m zo groot op die foto
Had je hem gisteren op het potje moeten zien zitten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62296788
Wat een jochie al Troel
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:54:49 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_62298197
En zat hij gisteren met zijn rompertje op het potje (al een aantal dagen rond dezelfde tijd poepen, maar ik moest zelf ook naar het toilet en toen was hij al duidelijk bezig, dus maar even op het potje gezet), heeft hij vandaag echt op het potje gezeten!

En meneer heeft gepoept en geplast op het potje en gaf aan wanneer hij klaar was
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62298474
Ruben, goed zo vent!
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:29:52 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62298976
Ruben! Grote knul!

Jojo, jemig zeg, spruw... dat zou idd wel eens heel goed een deel van de problemen met het drinken kunnen zijn. Hopelijk gaat het nu dan snel weer beter!
Wat klinkt die babyafdeling ook een stuk fijner zeg! Alle rust nu om lekker aan te sterken en te gaan groeien.
pi_62299147
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 16:04 schreef Jojogirl het volgende:

Het drinken gaat nog steeds erg slecht en gisteren hadden ze het al over d'r mee naar huis nemen met sondevoeding. Niet leuk om te horen en ik had al schrikbeelden van een meisje dat nooit zelf meer zou drinken. Vandaag zie ik het weer wat zonniger in, want deze bijdehante mama heeft ontdekt dat Isis gewoon spruw heeft. De kinderarts zei al "Dan heb je zo'n ziekenhuis vol met artsen, fysio's en verpleging en dan moet moeders de diagnose nog stellen" Ook zei ze dat dat wel eens de grootste oorzaak van het slechte drinken kan zijn. En ik hoop zo dat ze gelijk heeft. Ik denk ook van wel, vorige week dronk ze immers wel gewoon aardig. Nu dus allebei aan de smeersels en dan hoop ik dat het snel beter gaat met drinken.
Wat vervelend van de spruw.
Maar ik vond het wel mooi te lezen dat jij het opmerkte. Dat jij gelijk had over je eigen meisje. Kort geleden was ze door alle toeters en bellen nog vaak zo onbereikbaar voor je, op het buidelen na, en nu is ze op zaal en begin je haar zo goed te kennen dat je ziet wat er aan scheelt. Ik denk dat je een lieve mama bent.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:35:21 #195
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_62300314
Nijna, van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Mirte! Wat een schattige foto .

Jojogirl, fijn dat het al zo goed gaat met Isis, hopelijk zijn jullie snel van de spruw af.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_62301372
Jojo, wat Webkim zegt ! En wat heerlijk, wat rust voor haar. Tis ook echt waar, in een ziekenhuis rust je zelden uit, veel te veel gedoe en mensen de hele tijd .

Ik heb vandaag serieus 2 keer zitten janken omdat ik er zo wanhopig van wordt dat Jasja zo slecht drinkt . Het advies van het CB om 4 flessen van 180 (inclusief poeder 200) te proberen, zodat ze dan echt honger zou hebben heeft geen reet geholpen. Dat heb ik een dag gedaan en ze heeft nog nooit zo weinig gedronken. Vandaag met elk flesje serieus een uur bezig geweest en ze heeft 490 ml gedronken (dat is zelfs inclusief de melkpoeder dus nog minder puur in vocht).
Ik schrijf altijd de voedingen met tijden en aantallen in een schriftje. Vandaag dat even in Excel gezet (beetje thuis kantoortje spelen zeg maar ) en ze heeft in week 5 gemiddeld het meeste gedronken, daarna gaat het gemiddelde elke week omlaag, en dat is dus nu al 4 weken aan de gang.
Ik ga morgenochtend Friso halen in de hoop dat ze dat misschien lekkerder vindt (ze krijgt nu Nutrilon) en als dat niet helpt een andere speen proberen. Ik wil haar ook volgende week gaan wegen en als ze niet is aangekomen of afgevallen echt hulp inroepen want ik weet het ook even niet meer
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 07:01:16 #197
35189 Troel
scherp en bot
pi_62303349
Madelieve, heb je bij Jasja ook gekeken of ze misschien spruw heeft? En anders inderdaad een andere smaak proberen. Drinkt ze wel water zonder melkpoeder of dat ook niet?

Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar wanhopig van wordt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 07:38:10 #198
4177 Jojogirl
pi_62303395
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 22:37 schreef Webkim het volgende:

[..]

Wat vervelend van de spruw.
Maar ik vond het wel mooi te lezen dat jij het opmerkte. Dat jij gelijk had over je eigen meisje. Kort geleden was ze door alle toeters en bellen nog vaak zo onbereikbaar voor je, op het buidelen na, en nu is ze op zaal en begin je haar zo goed te kennen dat je ziet wat er aan scheelt. Ik denk dat je een lieve mama bent.
Daar ben ik ook wel blij mee. Ondanks dat ik praktisch soms niets van d'r lijk te weten, voel ik Isis gewoon wel haarfijn aan

Troel, wat is je kleine mannetje al groot Hij ziet er zo stoer uit op die foto

Madelieve, wat vervelend dat Jasja zo slecht drinkt. Hopelijk bevalt de Nutrilon haar beter.
pi_62303558
Spruw is balen Jojo

Madelieve, andere smaak idd goed idee! Ik heb ook wel eens zitten janken bij Leander hoor, maar dan midden in de nacht, omdat hij voor de 4e keer die nacht om voeding kwam en ik zo moe was. En wel vaker. Elke mama zit volgens mij wel eens te janken!

HIer alles goed, Leander drinkt al 2 dagen om de 4 uur en 's avonds om de 3,5 uur Das 6 voedingen! Echt zo goed! Wordt het allemaal veel relaxter van. Ook omdat hij als een gek doordrinkt en dus in 25-35 minuten klaar is
Nu moeten we hem alleen nog leren dat je niet persée uit bed hoeft als het licht is buiten
Zodra er ook maar iets van licht binnenkomt in de slaapkamer, wil meneer uit bed. IN de box is prima, in de draagdoek ook, evenals op schoot, zolang het maar niet in de slaapkamer is En dat terwijl we 's nachts een lampje aan hebben! (vind ik wel zo veilig, omdat hij bij ons in bed slaapt)
Blij dat het winter wordt!
pi_62303584
Jojo, fijn dat het goedgaat! En ik ben heel benieuwd hoe Isis gaat drinken als ze behandeld is voor spruw
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')