abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:18:49 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62213824
Dat bijslapen had ze dan idd zeker nodig!

Hier had ik me helemaal zitten verheugen op naar huis gaan vandaag, lekker even spelen en knuffelen. Was het arme kind zo moe van de creche en hij had ook nog eens vroeg geslapen daar dat hij na het eten gelijk naar bed gegaan is.
En meestal wordt hij dan nog wel wakker om een uur of 8 voor een uurtje, maar deze keer ook niet hoor...
Ik hoor hem af en toe kuchen door de babyfoon en verder tukt hij lekker verder.
Hij is zo verkouden dat hij ook nog eens 2 ontstoken/snotterige oogjes erbij heeft.

Gelukkis is het al 'bijna' 11 uur. Tijd voor de late fles. Kan ik nog even kroelen.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:22:34 #78
35189 Troel
scherp en bot
pi_62213968
Achja, die verschillen heb je altijd. Waar ik dus iedereen gewaarschuwd heb toen Ruben krentenbaard had, vond mijn schoonzusje het heel normaal om niet te waarschuwen dat ze daar allemaal verkouden waren toen ze graag wilden dat we op neefjes eerste verjaardag kwamen toen Ruben net 2 weken was. Als ik dat geweten had, was Ruben echt niet daarheen gegaan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:58:07 #79
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_62215308
Ruben

Morgen wordt Isis echt overgeplaatst naar een gewoon ziekenhuis (als er geen spoedgevallen tussenkomen waardoor de ambulance bezet zou zijn) Helemaal super, maar ook best vreemd.
Voor haar lijkt het me nu ook echt beter, want ze is elke dag wakkerder en levendiger nu en zo geļnteresseerd in alles om d'r heen dat ze op de HC met alle drukte en piepjes volgensmij te weinig rust krijgt. Ze is nu rustig 2 uur achter elkaar wakker en dat vind ik voor een baby van 3 weken best veel, zeker als je ziet wat ze allemaal meegemaakt heeft en dat ze eigenlijk nog niet sterk genoeg is om d'r hele fles netjes leeg te drinken.
Oja, vanochtend koste het me iets van 4 luiers om er eindelijk 1 schoon om d'r billen te krijgen Luier 1 moest verschoond, dus alles gepoetst, gedroogt, luier 1 weg, luier 2 eronder. Oops, net in die ene seconde bed volgeplast. Naja, luier nog droog, dan zo bedje maar verschonen, maar eerst nog even temperaturen. Thermometer erin.... spuitpoep eruit. Ach ja, bed was toch al vies Alles weer even schoonpoetsen, vieze luier weg, schone eronder, even nog wat creme voor d'r rooie billen. Oops, weer poep en weer luier vies Enzovoort dus En Isis daarna maar kijken met zo'n blik van "Ik deed niets hoor"
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:03:03 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62215514
Haha, hou jij je moeder maar bezig meisje!

Wat goed dat ze morgen al overgaat naar een gewoon ziekenhuis zeg!
pi_62215765
Fijn Jojo! Is dat ziekenhuis ook dichter in de buurt voor jullie?
Jasja flikte het in het ziekenhuis om zowel voor als na het badje alle handdoeken onder te poepen . Heb haar toen wel even gewaarschuwd dat ik het niet zo op prijs stelde als ze dat thuis ook ging doen

Ze heeft trouwens behoorlijke last van de prikken of misschien van de paracetamol. Ze ligt naast me op een kussen en zakt in slaap om vervolgens heel verwilderd en paniekerig weer wakker te worden. Is nu al 3x gebeurd, een keer terwijl ze nog geeneens haar ogen dicht had. Dan moet ik haar echt oppakken en stevig beethouden om haar weer rustig te krijgen. Arm ding.
pi_62216444
Isis, wat heb je je mama bezig gehouden, gniffel gniffel .
Wauwie, je mag verhuizen naar een gewoon ziekenhuis, weer een stapje dichter bij huis! Zet em op en laat ze allemaal maar versteld staan .

Madelieve voor jasja.
Fake it till you make it...
pi_62217079
Wat fijn dat Isis dichterbij huis komt Jojo!
Weer een stap dichter bij haar eigen bedje thuis!

Lotte is ook elke keer zo moe als ze van de creche komt BE, doet toch wel heel veel met ze dus!

Vandaag zag het er ongeveer zo uit:
8:45 wakker, 9:30 naar bed
12:30 wakker, 13:30 naar bed
15:30 wakker, 16:15 naar bed
17:30 wakker, 18:45 naar bed
en nu slaapt ze nog, zometeen wakker maken voor de laatste voeding
pi_62222833
mhhh we hebben inderdaad appel/banaan/appel/banaan/appel/banaan de laatste tijd aangehouden...
Maar sinds gisteren is er iets nieuws PEER.. en vandaag ook were worteltjes...
vanochtend nog een harde klei-ige keutel...ben benieuwd of het nu wat minder wordt
pi_62223396
Super Jojo! Het gaat de goede kant op met die sterke meid van jullie.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62223507
Jojo wat super!!!

Tinny: Jeutje wat veel banaan
Ik zou het een weekje even niet geven.
Maarten geef ik soms banaan. Misschien 1x in week/anderhalf.

Edit: Gisteren het zitje op m'n fiets gedaan maar ik kon echt niet opstappen
Heb het zadel omlaag gedaan en nu lukt het wel alleen het is wel erg wennen.
Normaal doe ik 1 voet op een trapper en stapstapstap met de andere voet en dan pas zitten.
Nu moet ik al wat op de zadel zitten. (hmmmzz erg duidelijk is het niet zeker?)

Moesten jullie ook wennen eraan?
En hoe stappen jullie op de fiets met een voorzitje?

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2008 08:50:36 ]
pi_62223733
Ik wring mezelf eerst tussen zadel en fietszitje door, doe dan een beetje peddelen met m`n voet om vaart te maken en fiets dan weg
Met een rokzadel heb je wat meer ruimte trouwens, en er bestaan dacht ik ook zadelpennen met een bocht er in, zodat je meer ruimte hebt omdat je zadel wat naar achteren geplaatst is
Saartje
  woensdag 8 oktober 2008 @ 09:10:37 #88
156412 hestria
erg gastvrij
pi_62223918
wij hebben gewoon een moederfiets gekocht, op mijn oude fiets had kon ik niet eens op het zadel komen, nu pas ik gewoon tussen zadel en fietsstoeltje en kan ik idd gewoon afzetten met 1 voet. Maar echt makkelijk gaat het niet.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_62223991
Kijk mijn kleine spekkie gaan
Ik heb die naaimachine meteen weggehaald hoor, luisteren werkt nog niet zo goed bij madam
Saartje
  woensdag 8 oktober 2008 @ 09:18:44 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62224109
Ik hang ook half op het zadel scheef zodat ik gelijk op de trappers kan. Er tussendoor zoals vroeger gaat niet. En ik heb geen geld voor een mama-fiets.

Die haartjes! Zo lief! Wat een bos al zeg!
Knap hoor, dat rollen! Zo kom je ook waar je zijn wil!
pi_62224459
AHA!! ben dus niet de enige die er zo'n moeite mee heeft
Dacht echt dat ik zo'n krom lijf had of een rare fiets maar het is dus normaal
Rokzadel is niks voor mij want ik glij eraf na een tijdje. En het zit ook niet echt lekker.

Rot regen!! Ik wil fietsen!
Straks broodje eten met Maarten en als het nog aan het spetteren is dan maar in de regen fietsen.

Dat filmpje!!
Lief!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2008 09:34:09 ]
  woensdag 8 oktober 2008 @ 09:37:19 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_62224565
Ik heb Ruben achterop de fiets zitten en heb dus niets hoeven veranderen aan mijn fietsstijl
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62224572
1 woord, bakfiets

Nooit problemen met opstappen, of omvallen bij het opstappen.
pi_62224676
Tinny, ik zou wat minder banaan ook proberen. Ik geef het hier 1 a 2 keer in de week. Ligt er een beetje aan hoe makkelijk ze poept...

Ardenlyn, ik wurm mn been naar de andere kant, probeer op het zadel te gaan zitten, beetje afzetten en fietsen maar... Wel ff wennen, zadel omlaag is wel handig, kan je blijven zitten als je voor het stoplicht staat... Heeft Maarten al meegefietst? Ik lees van niet... balen van het weer van vandaag... Bij Hema hebben ze van die leuke jip en janneke regencapes, gaan wel pas vanaf maat 86/92 maar ach, het valt er toch overheen. Erg handig hoor .

Maneki, dat rollen is handig he... zo kom je overal . Heeft Mirte ook heel lang gedaan.
Dat staartje erbij, fantastisch!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 09:42:18 #95
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62224677
Saartje Wat doe je dat goed!

Ik wil een pauze-knop op mijn kind En wel nu
Ik vind 't niet normaal en leuk dat op 6 maanden er eentje al probeert te gaan zitten! Gelukkig lukt het nog niet en valt ze om op d'r rug maar ik vind echt dat ze veel te snel gaat.
Kruipen lijkt ook te gaan lukken, op handen en knieeen heen-en-weeren en dan af en toe je handjes en knietjes verzetten en dan verwonderd opkijken dat je een stukje verder bent.. Duurt niet lang voor ze beseft dat ze dar dus mee vooruit komt en dat dat makkelijker is dan tijgeren.

What's next? Fietsen op d'r eerste verjaardag?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62225616
ET dat gaat wel hard idd

Hier een drama dag. Leander is moe, huilerig, gaat niet slapen, zelfs niet in de draagdoek, heeft ook geen honger en heeft me de halve nacht wakker gehouden
Op zich niet zo'n drama, ware het niet dat we vanmiddag nog verlate kraamvisite krijgen en vanavond zelf weg moeten. Pfff.
pi_62225637
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 09:42 schreef Nijna het volgende:
Tinny, ik zou wat minder banaan ook proberen. Ik geef het hier 1 a 2 keer in de week. Ligt er een beetje aan hoe makkelijk ze poept...

Ardenlyn, ik wurm mn been naar de andere kant, probeer op het zadel te gaan zitten, beetje afzetten en fietsen maar... Wel ff wennen, zadel omlaag is wel handig, kan je blijven zitten als je voor het stoplicht staat... Heeft Maarten al meegefietst? Ik lees van niet... balen van het weer van vandaag... Bij Hema hebben ze van die leuke jip en janneke regencapes, gaan wel pas vanaf maat 86/92 maar ach, het valt er toch overheen. Erg handig hoor .

Maneki, dat rollen is handig he... zo kom je overal . Heeft Mirte ook heel lang gedaan.
Dat staartje erbij, fantastisch!
Jawel!! gisteren (papa heeft meteen een aanhangding voor zijn fiets meegekocht zodat Maarten ook bij hem erop kan) hebben we het stoeltje bij papa op de fiets gedaan en daar wilde het wel in 1x
Dus Maarten heeft een blokje om gefiets met papa
Maar ik baalde wel omdat het niet bij mij wilde maar hopelijk vandaag.

Die regencape lijkt mij erg fijn want ik wil heel graag fietsen ook in de regen (ok niet een stortbui)
Van het weekend maar even kijken in de Hema oid.

Straks denk ik proberen op de fiets Dan maar wat nat.
pi_62225745
Veel plezier Ardenlyn!!!
pi_62226259
wat fijn jojogirl dat ze overgaat naar een gewoon ziekenhuis
mama van 3 kids!
pi_62229462
Het was nog wat aan het sputteren maar hop op de fiets en het ging prima!!
Ik vond het doodeng (heb ik mijn redenen voor) maar ben heel blij dat ik toch eerst een voorzitje gedaan heb.
Kon hem in de gaten houden en makkelijk wat tegen hem iets zeggen oid.
Later komt het achterzitje en dan zal papa een probleem hebben omdat hij eerst z'n been over de fiets zwiept.

Erg leuk!!! Ben zo blij dat ik hem heb
Morgen denk ik weer!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:46:16 #101
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62229526
Wat goed dat er een update topic is, kan ik mooi Jojo even feliciteren met de verhuizing. Fijn hoor!

En ik zag tijdens het scrollen een erg lief S(t)aartje voorbij rollen.
Wat luistert ze goed zeg!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ōk wir.
pi_62229862
Saar heeft goed door dat rollend ook overal komt!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 13:25:39 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_62230441
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 09:37 schreef p_iglet het volgende:
1 woord, bakfiets

Nooit problemen met opstappen, of omvallen bij het opstappen.
Ik kan een bakfiets niet kwijt in de schuur
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62230684
Isis
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_62230750
Ahw, kreeg vandaag "het dagboek van Frummel" over de post. Heeft mn moeder gemaakt met foto's en stukjes die ik geschreven heb op Mirte haar site vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was. Bijzonder
  woensdag 8 oktober 2008 @ 14:01:58 #106
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_62231404
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:10 schreef Madelieve het volgende:
Fijn Jojo! Is dat ziekenhuis ook dichter in de buurt voor jullie?
Ja, maar het is lood om oud ijzer. We hebben het geluk dat we in Leiden wonen en dat daar in het academisch plek was voor Isis toen ik beviel, dus dat is hier 10 minuten vandaan. Ziekenhuis waar ze heen gaat is 5 minuten van ons huis. Allebei dichtbij dus.

En het is nu weer even onduidelijk wanneer ze overgeplaatst wordt Er is nl. ineens geen plek in het andere ziekenhuis (daar hadden ze er vannacht kennelijk veel kindjes bijgekregen), dus het is nu weer even afwachten geblazen.

Leuk dat het goed ging Ardenlyn.
Fietsen met een voorstoeltje gaat op mijn fiets trouwens ook niet (krijg mezelf er ook niet tussen gewurmd), dus Finn heeft eigenlijk totdat ie in een achterstoeltje kon, altijd alleen bij papa op de fiets gezeten. Hoe we dat straks met 2 ukkies gaan oplossen weet ik niet. Denk dat Isis door d'r veminderde spierspanning ook pas later mee mag in een stoeltje, dus misschien gaan we dan wel voor een bakfiets. Als we verhuizen (november/december) hebben we ook de ruimte om zo'n ding ergens te laten gelukkig.

Wat een snelle dame is Nienke, E.T. Kan me voorstellen dat het je wat te hard gaat

Freecell Morgen gaat het vast weer makkelijker.
pi_62232708
Bakfiets lijkt mij ook erg leuk maar geen ruimte ervoor en ik geniet hier zo van
Ben net weer weggeweest

E.T.: inderdaad die pauzeknop zoek ik ook nog steeds
pi_62236438
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:37 schreef Nijna het volgende:
Ahw, kreeg vandaag "het dagboek van Frummel" over de post. Heeft mn moeder gemaakt met foto's en stukjes die ik geschreven heb op Mirte haar site vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was. Bijzonder
Dat heeft TARA zijn moeder ook voor mij gedaan, met onder andere stukjes van FOK! van Freecell. Weet ik dus ook dat ze mee leest. (nu ff niet, ze zit 3 weken in het buitenland)
Ik heb het op een CD-rom en het heet 'dagboek van een oma' me hoela, ik heb alle tekst zo ongeveer geschreven.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:33:06 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62240113
Ik zit te twijfelen of ik Sasha niet een dagje thuis zal houden morgen.
Gisterenavond koorts, vanmorgen niks, nu net flinke verhoging, veel snot, veel hoesten en 2 ontstoken oogjes.
Hij is verder wel goed te pas en niet huilerig ofzo, maar hij snottert nu al zo lang dat ik het eigenlijk wel welletjes vind.

Aan de andere kant. Wat is het verschil tussen hier thuis op de grond dweilen en bij het kdv...
Maar eens even kijken wat de nacht brengt.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 08-10-2008 20:35:41 (Ieks dikke d-fout!) ]
pi_62241582
Het verschil is dat hij bij jou niet tussen de rest van de snotterende kindjes zit en dus even lekker kan opknappen.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:36:52 #111
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62242142
Jojogirl, ik hoop dat je meisje toch mag verhuizen morgen, is toch een stapje vooruit dat dat mag!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62242296
Jojogirl, hopelijk is er snel plaats voor Isis lekker dicht bij jullie! Grappig verhaal van de luiers, dat durft Ben ook wel eens. En dan vooral die blik hé!

Maneki, wat kan jij lief "nee" zeggen, en idd wat luistert Saar goed !
  Jubileum moderator woensdag 8 oktober 2008 @ 20:41:55 #113
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62242312
Jojo ontzettend goed nieuws dat Isis het zo goed doet! Ik hoop dat er snel een plekje voor haar is in het andere ziekenhuis.

Rollende Saartje wat een lief pakje heeft ze aan Maneek.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62244398
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:41 schreef OooLizaooO het volgende:
Jojogirl, hopelijk is er snel plaats voor Isis lekker dicht bij jullie! Grappig verhaal van de luiers, dat durft Ben ook wel eens. En dan vooral die blik hé!

Maneki, wat kan jij lief "nee" zeggen, en idd wat luistert Saar goed !
Ik heb dan ook vééél geoefend
En dat luisteren wat ze doet is niet echt luisteren naar het neewoord hoor, tis meer dat ze enorm nieuwsgierig is en bij elk geluid kijkt naar waar het vandaan komt.
Ik maak me geen illusies iig
Saartje
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:10:47 #115
593 sjak
Juffie Bloem
pi_62245622
Wat fijn Jojo dat het zo goed gaat met Isis. Kan ze in het LUMC niet naar een andere afdeling of wordt er dan teveel met haar heen en weer getild?

Wat gaat Nienke snel ET Hier wordt nog niet eens gerold...nou ja, 1 keer per ongeluk. Maar hij maakt dat wel goed met veel en prachtig lachen.
Lekker douchen!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 06:42:22 #116
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62251524
Saartje rollend door de kamer , wat ziet dat er lief uit (in een waar goodmoodkidspakje )
En Sasha al voor op de fiets . Wat heerlijk brighteyes, wat moet dat gezellig zijn .
En Isis dichterbij . Hopen dat ze nu hééél snel gewoon lekker naar huis mag. Poeh, wat lijkt me dat toch zwaar als je je moppeke niet bij je thuis kunt hebben.

Even een update over Stella.
Ze tijgert de hele kamer door , dat is leu-euk!!! Ook maakt ze aanstalten om te kruipen. Op handjes en knietjes heftig van voor naar achter bewegen, maar geen milimeter verplaatsen .
Ze kan weer normaal kletsen ipv gillen, dadadadadada, zoals het een echte baby betaamt .
Ze eet sinds twee dagen ineens van een lepeltje alsof ze nooit anders gedaan heeft, dus mama hier kan zich uitsloven met overheerlijke fruit- en groentehapjes .
Ze heeft vannacht geslapen van 19.15uur tot 5.45uur, ZONDER AVONDFLES VAN 23.00UUR ...

Oh en ik laas laatst weer eens in de oei ik groei, volgens mij heeft Stella echt haast nooit hangerige periodes of iets dergelijks. En ze is ook nog steeds niet eenkennig, terwijl ik alsmaar hoor dat dat een goed teken van hechting zou zijn . Maar ze is wel een knuffelkontje en houdt mij gelukkig ook wel in de gaten als ze bij anderen zit, dus dan zal het wel goed komen toch?

[ Bericht 1% gewijzigd door Guuzewuus op 09-10-2008 06:52:08 ]
pi_62252079
wat me gisteren ovekwam... gaat ineens de bel in de middag staat er een dame in een raar mantelpakje op de stoep en die zegt dat ze van "Felicitas" oid is.. of ze even binnen mag komen en ons een doos vol kadotje voor de kleine mag aanbieden...
Pleurt op gek mens? wat doe je ongevraagd aan mijn deur? We kunnen ons niet herinneren dat we ergens iets hebben ingevuld dat we dit wilden of zo...
pi_62252173
Iemand anders kan je ook opgeven voor felicitas
pi_62252206
Ik zie nu trouwens het filmpje pas

Die fisher-price zonnen zoek ik nog trouwens, iemand enig idee waar die nog te koop zijn?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 09:15:16 #120
3011 E.T.
pi_62252774
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 08:33 schreef freecell het volgende:
Iemand anders kan je ook opgeven voor felicitas
en tijdens de zwangerschap heb je dan ws ook een doos met leuke dingen op kunnen halen bij de Etos
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 09:15:54 #121
3011 E.T.
pi_62252790
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 08:36 schreef freecell het volgende:
Ik zie nu trouwens het filmpje pas

Die fisher-price zonnen zoek ik nog trouwens, iemand enig idee waar die nog te koop zijn?
volgens mij heb ik ze laatst nog gewoon bij BartSmit zien liggen (weet niet zeker trouwens)
  donderdag 9 oktober 2008 @ 09:30:42 #122
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_62253116
Hahaha Tinny woon jij soms bij mij in de buurt ofzo?

Gistermiddag stond hier ook een dame van Felicitas ongevraagd aan de deur dat ze nu toch in de buurt was en of ik even tijd heb. Ik stond met kind in de cosi en 1 aan de hand aangekleed en wel op het punt om de deur uit te gaan dus nee het kwam zeker niet uit. Ja maar het duurt maar een uurtje (ondertussen kindjes alvast buiten geparkeerd) en mag ik u dan bellen voor een afspraak? Ja hoor dan kan ik meteen zeggen dat ik geen interesse heb.

Ik wilde het net gaan tikken en toen las ik even terug en ik zie dat gisteren niet de enige was.

Overigens geen Etos doos gekregen of gehaald of iets dergelijks...
pi_62253333
Ik was best blij met de felicitasmevrouw en de doos! Zat een hele hippe korting in voor Center Parks. Ik ben nog nooit in centerparks geweest, maar daar gaan we nu dus sinterklaas vieren, mét mijn papa en mama.

De felicitasmevrouw probeerde me ook niks aan te smeren en was eigenlijk gewoon een gezellig mens. En ze was na een half uurtje echt wel weg hoor!

En de bijbehorende etosdoos tijdens de zwangerschap was ook leuk!
pi_62253452
Rollende Saar !

En ook een voor Isis die ietsje dichterbij komt (of toch net zo ver als ze nu is zo te lezen). Hoe gaat het met de kleine dame en moeders?

Ik ben echt een ontzettende non-fietser (ik heb dat ding al jaren niet aangeraakt) maar durf ook absoluut niet met een kind voor of achter op de fiets. Vind het doodeng. Ooit eens geprobeerd met Morgaine maar ik zat zelf te shaken op de fiets van angst. Bakfiets lijkt me juist weer heel erg zwaar sturen, misschien ben ik wel gewoon niet gemaakt voor een fiets.

Oh en ik was het vergeten maar Nathan is vrijdag door de keuring van het CB gekomen Hij woog op 10 gram na net geen 10 kilo en is 75 cm lang. En hij staat in bed om vervolgens over het randje heen te gaan hangen We hadden het bed al een stuk naar beneden gedaan maar hij moet nu echt helemaal naar de bodem. Morgaine ging pas klimmen en gek doen toen ze kon lopen, Nathan begint al met klimgeit spelen alvorens hij kan lopen. Volgens mij zijn jongetjes nog een tikkie erger dan meisjes ??
  donderdag 9 oktober 2008 @ 09:56:58 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62253647
Ik heb bewust die etosdoos niet aangevraagd omdat ik heel slecht ben met dat soort aansmeer-mensen!

Sasha werd vanmorgen om half 6 wakker, heeft toen een uur bij ons liggen miepen. Toen een fles en daarna viel hij weer in slaap. We zijn dus lekker met z'n drietjes tot 8 uur blijven liggen. Dan maar laat voor werk.
Ik heb nog getwijfeld over thuis houden, maar ja... afgezien van hoesten leek er niet veel meer aan de hand vanmorgen. Geen gele zooi meer in/uit zijn oogjes enzo.
Dus toch maar weggebracht.
pi_62253840
Tinny, hier belden ze netjes vantevoren of ze langs mochten komen. Zij hoort bij een van die dozen... (de zwangerkadoos geloof ik)... . Heb haar haar hele verhaal laten doen, Mirte ondertussen flesje gegeven en daarna heb ik het mens weer onverrichter zaken de deur uit gezet . Niks gekocht, lijkt me een frustrerende baan .

Ik heb hier een klein snotje... nou gaan we vaak zwemmen op vrijdag. Maar wat zouden jullie doen, wel of niet zwemmen? Ze lijkt verder goed te pas, wel wat snotterig en hoesten, maar niet ziekig...
  donderdag 9 oktober 2008 @ 10:55:01 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62254938
Ik ben de afgelopen 2 weken vanwege aanhouden snot niet gaan zwemmen Nijna, maar op zich moet het best kunnen volgens mij. Goed afdrogen en zorgen dat ze niet al te veel afkoelt.
pi_62255024
Zo'n felicitas muts heeft mij ook gebeld voor een afspraak. Heb netjes gezegd dat ik nog niet echt mobiel was, en dus niet echt de tijd had om haar binnen te laten (was ook wel een beetje zo). Toch wilde ze de doos even langsbrengen. Netjes de doos gekregen op het afgesproken tijdstip, handtekening gezet voor haar administratie, en ze is weer vertrokken
pi_62255468
Hihi, Saar aan de rol! En een pret dat ze heeft.
Datumtweelingbroer Thomas wordt ook al groot!
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 9 oktober 2008 @ 11:22:13 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62255561
Webkim, die trui, een normale trui! Waar heb je die vandaan?
pi_62255653
H&M. Het is het kraamcadeautje dat ik 6 jaar geleden aan mijn in feb. geboren neefje gaf. En nu weer terug kreeg.
Ik gaf hem een TRUI, maat 68! What did I know?!
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 9 oktober 2008 @ 11:37:50 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62255845
Heerlijk he!

Hmmm, H&M, daar ben ik al een tijdje niet geweest. Mss daar ook maar eens kijken. Ik vind truien echt lastig.
pi_62256581
Wij zijn gisteren weer bij het CB geweest, Lotte is goed aangekomen en weegt nu 6355 gram en is 62 cm
Verder was alles goed, ook de verwijzing meegekregen voor de heupecho/foto i.v.m. de stuitligging tot 36 weken.

Bij ons kwam de Felicitas dame ook opeens aan de deur zonder een afspraak te maken, werd er nu een beetje door overvallen..

Verder vandaag de voetenzak in de maxi-cosi gestopt, Lotte heeft hem gelijk uitgeprobeerd door er heerlijk in te slapen op de terugweg van de chiropractor.
Eigenlijk hoefde we pas over 3 weken terug te komen (2 weken geleden geweest). Maar sinds de vakantie overstrekt ze zich weer heel erg, dus vandaag maar weer even geweest.
Waren inderdaad weer wat wervels die niet helemaal goed zaten en daardoor kwam dat overstrekken.
Volgende week maar weer heen, want het was in korte tijd wel weer erg foute boel.
Maar het helpt wel erg goed moet ik zeggen!
pi_62258065
BE, ik kijk het morgen maar even aan. Twijfel een beetje nu, als dat morgen nog zo is blijven we misschien maar lekker thuis.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:42:59 #135
35189 Troel
scherp en bot
pi_62258770
Truien zijnw erkelijk niet te krijgen. Ik heb er nu voor Ruben eentje bij de Hema vandaan, met een klein ritsje bovenin, maar voor de rest kun je alleen echte truien vinden van mexx met het bijbehorende prijskaartje van 35 euro
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62258882
Vraagje heerst de griep/verkoudheid bij die kleintjes? die kleine van mij is ook zo aan het kuchen en niezen en zo hangerig..

ik zou trouwens niet zo gauw gaan zwemmen met een snotneus vaak door het chloor wordt het ook alleen maar erger.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:51:49 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_62258993
Ruben is al tijden aan het verkouderen. Voordeel van de opvang denk ik dan maar, maar als hij niet heel erg aan het hoesten is en enkel snotterig is, dan ga ik rustig zwemmen hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:57:47 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62259138
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:47 schreef tigermickey het volgende:
Vraagje heerst de griep/verkoudheid bij die kleintjes? die kleine van mij is ook zo aan het kuchen en niezen en zo hangerig..

ik zou trouwens niet zo gauw gaan zwemmen met een snotneus vaak door het chloor wordt het ook alleen maar erger.
Wij hebben zo'n zoutwaterbad, dat zou juist eig. alleen maar goed zijn.
pi_62259234
www.simplycolors.nl heeft truien.
Ze vallen wel vrij klein, vooral kort... Maar cappuchontruien zijn wel erg leuk!!
Bij de h&m heb ik overigens ook simpele effen truien gezien, dacht ook met cappuchon.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:09:20 #140
3011 E.T.
pi_62259384
Mijn kinderen hebben nooit truien aan? Hooguit een katoenen trui, maar ook die zelden. Overal waar we komen is het een graad of 20; ik heb nog nooit meegemaakt dat een longsleeve niet volstaat

scheelt misschien dat ik zelf ook geen truien-mens ben, vind het niet lekker zitten. Maar heb ze ook nooit nodig eigenlijk
pi_62259530
Ik heb meestal 1 of 2 (max) dikke truien voor de kinderen in de kast als het winterseizoen is aangebroken. Verders alleen longsleeves met een vest voldoen prima als het echt te koud is binnen.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:17:10 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_62259578
Ik heb nu 1 trui en dat vind ik voldoende

Zonder capuchon, dat lijkt me helemaal niet prettig. Vestjes vind ik helemaal verschrikkelijk

P-iglet, ik heb gekeken voor je voor broekjes en heb nu een knippie baby liggen met wat modelletjes die Pepijn wel zullen passen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:25:16 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62259796
Ik vind dat ook wel lastig trouwens hoor ET, dat truien gebeuren.
Ik heb het zelf altijd alleen maar warm-warm-warm maar voor mijn gevoel moet zo'n kleintje toch lekker warm aangekleed zijn.

Hoewel hij dus laatst op het kdv in zijn romper met lange mouwen liep en het truitje in zijn mandje zat want het was daar veel te warm.

Ik heb nu 2 sweaters met capuchon (een ervan is die groene van jou ET ) en dat lijkt me idd ook wel voldoende.

Het is meer het idee dat hij de hele tijd op de grond ligt en koude handjes heeft.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:26:29 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_62259828
Nog een tijdje en hij loopt gewoon en dan ligt ie echt niet meer op de grond hoor BE
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62259837
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wij hebben zo'n zoutwaterbad, dat zou juist eig. alleen maar goed zijn.
Hey! waar is dat? hier bij ons in de buurt kan ik niet zo een zoutwaterbad vinden en met chloor zwemmen ben ik toch een beetje bang met die kleintjes.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:29:13 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62259903
In Gouda. De Trefkuil.
pi_62260744
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
In Gouda. De Trefkuil.
Oh Das nog best dichtbij thnxs! ga ik daar ff kijken!
pi_62261003
Jen heeft 1 fleecetrui, verder heeft ze gewoon van die dunnetjes. Dat doet het prima.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:25:27 #149
156412 hestria
erg gastvrij
pi_62261360
voor dennis heb ik spencertjes(als je het zo schrijft) gewoon gebreide truien zonder mouw. blousje eronder en staat nog eens heerlijk ook.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_62261590
spencers vind ik echt heel leuk!

Ook gewoon bij (volwassen) mannen.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:27:02 #151
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_62267269
Wat knap Guus, dat ze tijgert! Wįt een vroege vogel heb je toch!!! En heel herkenbaar, dat van de ene op de andere dag plotsklaps iets doen alsof ze nooit anders gedaan hebben. Kleine ratjes zijn het. Ze kśnnen het wel, ze doen het alleen pas als ze er zelf zin in hebben.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:49:51 #152
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62267868
Of nou ja, tijgeren, het is meer een combinatie van achteruit buikschuiven en dan snel 180 graden draaien waardoor het lijkt alsof ze vooruit is getijgerd .

En hier het bewijs van het eten van een duimpje lepeltje

Ik kon jullie deze unieke vorm van eten toch niet onthouden, of wel ?

[ Bericht 7% gewijzigd door Guuzewuus op 09-10-2008 20:00:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')