Jawel!! gisteren (papa heeft meteen een aanhangding voor zijn fiets meegekocht zodat Maarten ook bij hem erop kan) hebben we het stoeltje bij papa op de fiets gedaan en daar wilde het wel in 1xquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:42 schreef Nijna het volgende:
Tinny, ik zou wat minder banaan ook proberen. Ik geef het hier 1 a 2 keer in de week. Ligt er een beetje aan hoe makkelijk ze poept...
Ardenlyn, ik wurm mn been naar de andere kant, probeer op het zadel te gaan zitten, beetje afzetten en fietsen maar... Wel ff wennen, zadel omlaag is wel handig, kan je blijven zitten als je voor het stoplicht staat... Heeft Maarten al meegefietst? Ik lees van niet... balen van het weer van vandaag... Bij Hema hebben ze van die leuke jip en janneke regencapes, gaan wel pas vanaf maat 86/92 maar ach, het valt er toch overheen. Erg handig hoor.
Maneki, dat rollen is handig he... zo kom je overal. Heeft Mirte ook heel lang gedaan.
Dat staartje erbij, fantastisch!
Ik kan een bakfiets niet kwijt in de schuurquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:37 schreef p_iglet het volgende:
1 woord, bakfiets![]()
Nooit problemen met opstappen, of omvallen bij het opstappen.
Ja, maar het is lood om oud ijzer. We hebben het geluk dat we in Leiden wonen en dat daar in het academisch plek was voor Isis toen ik beviel, dus dat is hier 10 minuten vandaan. Ziekenhuis waar ze heen gaat is 5 minuten van ons huis. Allebei dichtbij dus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:10 schreef Madelieve het volgende:
Fijn Jojo! Is dat ziekenhuis ook dichter in de buurt voor jullie?
Dat heeft TARA zijn moeder ook voor mij gedaan, met onder andere stukjes van FOK! van Freecell. Weet ik dus ook dat ze mee leest. (nu ff niet, ze zit 3 weken in het buitenland)quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:37 schreef Nijna het volgende:
Ahw, kreeg vandaag "het dagboek van Frummel" over de post. Heeft mn moeder gemaakt met foto's en stukjes die ik geschreven heb op Mirte haar site vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was. Bijzonder
Ik heb dan ook vééél geoefendquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:41 schreef OooLizaooO het volgende:
Jojogirl, hopelijk is er snel plaats voor Isis lekker dicht bij jullie! Grappig verhaal van de luiers, dat durft Ben ook wel eens. En dan vooral die blik hé!
Maneki, wat kan jij lief "nee" zeggen, en idd wat luistert Saar goed!
en tijdens de zwangerschap heb je dan ws ook een doos met leuke dingen op kunnen halen bij de Etosquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:33 schreef freecell het volgende:
Iemand anders kan je ook opgeven voor felicitas
volgens mij heb ik ze laatst nog gewoon bij BartSmit zien liggenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:36 schreef freecell het volgende:
Ik zie nu trouwens het filmpje pas
Die fisher-price zonnen zoek ik nog trouwens, iemand enig idee waar die nog te koop zijn?
Wij hebben zo'n zoutwaterbad, dat zou juist eig. alleen maar goed zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:47 schreef tigermickey het volgende:
Vraagje heerst de griep/verkoudheid bij die kleintjes? die kleine van mij is ook zo aan het kuchen en niezen en zo hangerig..
ik zou trouwens niet zo gauw gaan zwemmen met een snotneus vaak door het chloor wordt het ook alleen maar erger.
Hey! waar is dat? hier bij ons in de buurt kan ik niet zo een zoutwaterbad vindenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n zoutwaterbad, dat zou juist eig. alleen maar goed zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |