Whehehe, lastig zo'n box op hoge pootjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:30 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, dat kruipt onhandig en lekker zitten daar kun je ook wel vergeten
Haha als dat je ergste blunder is valt het erg mee hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:26 schreef freecell het volgende:
[..]![]()
Kan ik het nog op ontzwangeren gooien?Jen is van Tico, dat weet ik ook heus wel
Preciesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
da`s beter dan van dat snotgrut wat hun eigen afgekloven meesleur_snottebellen_knuffel meteen in het gezicht van je kind duwt. ieuw!
Daar zat ik ook over te denken maar we zijn pas net van speen 1 naar nummer 2. Om nu al met 3 te beginnen is misschien wat vroeg.... ik vroeg het vanmiddag maar ze raadde het niet aan. Ik heb van de week alvast wel speen 3 gekocht dus als het niet verbeterd ga ik het zeker proberen want ik wordt er ook niet helemaal bien vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:45 schreef k_i_m het volgende:
Wat hier geholpen heeft met slecht eten was een speen met een gaatje extra. Wij hebben hier twee keer echt een drama gehad (met ongeveer drie maanden en met bijna 6 maanden) met halve flessen laten staan en dat was elke keer opgelost door een grotere speen.
Ik werd er in ieder geval goed gestoord van, dat slechte eten.
Jawel!! gisteren (papa heeft meteen een aanhangding voor zijn fiets meegekocht zodat Maarten ook bij hem erop kan) hebben we het stoeltje bij papa op de fiets gedaan en daar wilde het wel in 1xquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:42 schreef Nijna het volgende:
Tinny, ik zou wat minder banaan ook proberen. Ik geef het hier 1 a 2 keer in de week. Ligt er een beetje aan hoe makkelijk ze poept...
Ardenlyn, ik wurm mn been naar de andere kant, probeer op het zadel te gaan zitten, beetje afzetten en fietsen maar... Wel ff wennen, zadel omlaag is wel handig, kan je blijven zitten als je voor het stoplicht staat... Heeft Maarten al meegefietst? Ik lees van niet... balen van het weer van vandaag... Bij Hema hebben ze van die leuke jip en janneke regencapes, gaan wel pas vanaf maat 86/92 maar ach, het valt er toch overheen. Erg handig hoor.
Maneki, dat rollen is handig he... zo kom je overal. Heeft Mirte ook heel lang gedaan.
Dat staartje erbij, fantastisch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |