Ruben
Morgen wordt Isis echt overgeplaatst naar een gewoon ziekenhuis (als er geen spoedgevallen tussenkomen waardoor de ambulance bezet zou zijn)

Helemaal super, maar ook best vreemd.
Voor haar lijkt het me nu ook echt beter, want ze is elke dag wakkerder en levendiger nu en zo geïnteresseerd in alles om d'r heen dat ze op de HC met alle drukte en piepjes volgensmij te weinig rust krijgt. Ze is nu rustig 2 uur achter elkaar wakker en dat vind ik voor een baby van 3 weken best veel, zeker als je ziet wat ze allemaal meegemaakt heeft en dat ze eigenlijk nog niet sterk genoeg is om d'r hele fles netjes leeg te drinken.
Oja, vanochtend koste het me iets van 4 luiers om er eindelijk 1 schoon om d'r billen te krijgen

Luier 1 moest verschoond, dus alles gepoetst, gedroogt, luier 1 weg, luier 2 eronder. Oops, net in die ene seconde bed volgeplast. Naja, luier nog droog, dan zo bedje maar verschonen, maar eerst nog even temperaturen. Thermometer erin.... spuitpoep eruit. Ach ja, bed was toch al vies

Alles weer even schoonpoetsen, vieze luier weg, schone eronder, even nog wat creme voor d'r rooie billen. Oops, weer poep en weer luier vies

Enzovoort dus

En Isis daarna maar kijken met zo'n blik van "Ik deed niets hoor"