quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:26 schreef freecell het volgende:[..]

Kan ik het nog op ontzwangeren gooien?

Jen is van Tico, dat weet ik ook heus wel
Haha als dat je ergste blunder is valt het erg mee hoor

. Ik had laatst een collega op kraambezoek die zelf 18 weken zwanger was en dat was ik dus totaal vergeten, heb helemaal niet gevraagd naar haar zwangerschap

. 's Avonds bedacht ik het ineens, heb de volgende ochtend met het schaamrood op mijn kaken gebeld, ik had er helemaal slecht van geslapen, vond het zo erg. Toevallig was zij degene die mij juist had voorbereid op dit soort dingen. Toen ze bevallen was van haar eerste en er kwam kraamvisite en haar man vroeg 's avonds: en, hoe bevalt Pietjes nieuwe baan? moest ze dus bekennen dat ze dat helemaal vergeten was te vragen aan Pietje. Ze nam al lachend de telefoon op toen ze zag dat ik belde want ze begreep wel waar ik voor belde.
Vanmiddag naar het CB geweest, 60 cm en 5090 gram, netjes op schema maar minder hard aangekomen dan de vorige keer, niet zo gek als ik zie hoe slecht ze heeft gegeten de laatste 2 weken. Ik ga over 2 weken zelf even wegen voor de zekerheid. We gaan nu ipv 5 flessen van 150 4 van 180 proberen, kijken of dat beter gaat..