abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62195914
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:30 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]

Tja, dat kruipt onhandig en lekker zitten daar kun je ook wel vergeten
Whehehe, lastig zo'n box op hoge pootjes
pi_62198310
Kim wat een reactie :|. Fles of borst, je doet toch gewoon waar je je goed bij voelt? Vind dat het niet aan andere mensen is om daarover te oordelen!

Jojo wat ongelofelijk goed nieuws weeral ! Jouw meisje gaat echt met grote sprongen vooruit, voor je het weet is ze weer thuis!

Troel! Hilarisch !

Ook dat kijk-ik-kan-staan-maar-hoe-ging-zitten-ook-alweer .
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 12:31:23 #53
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_62199101
Jojo, wat een goed nieuws over je flinke dochtertje! Fijn!

Troel, wat een leuke foto. Arm venteke

Hier gaat alles super met Junah. Ze eet flink, ze slaapt flink. Kortom ze is gewoon een heel flinke meid! Vorige week wel ziek geweest. Wat wil je met twee broers die constant microben binnenbrengen. Daardoor zijn haar tweede reeks prikjes naar volgende week uitgesteld. Ben benieuwd of ze daar ook weer koorts op zal maken. De vorige keer had ze er wel last van, arme schat.
pi_62199594
Ahhh Ruben toch

Vandaag heeft mijn man in z'n pauze een fietszitje gekocht!!
Heb er zo'n zin in!! Met windscherm enz
Morgen testen!!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 13:12:17 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62200063
Oh leuk Ardenlyn!
Sasha zat gisteren heel lief te brabbelen op de fiets! Het is zo leuk, saampjes fietsen. En zo stoer, ik voel me heel erg 'kijk mij eens met mijn kind fietsen' dan!
pi_62200149
Kan niet wachten
ben heel erg benieuwd wat Maarten ervan zal vinden

We hebben een Bobike voorzitje in de kleur Starlight Aqua/Blue en de scherm in dezelfde kleur.
Zei al tegen mijn man van kies zelf maar de kleur. Opzich leken mij die andere kleuren ook leuk maar ik vind het ook fijn als papa iets uitkiest.

Nu nog geduld hebben tot morgen
pi_62200628
Ardenlyn, leuk! Ik denk dat je dezelfde kleur hebt van fietsstoeltje als wij hebben. Helemaal blits!
Fietsen is zo leuk . Ik duim voor lekker fietsweer!

Ruben, dat wil niet zo goed he...
Mirte doet wel eens haar hoofd onder de bank, maar dat lukt alleen als ze haar hoofd heeft alsof ze op haar zij ligt. Als ze dan rechtop gaat met haar hoofd, komt ze niet meer terug. Blijft ze steken, drama .
Fake it till you make it...
pi_62200763
Ruben
Zoontje van een kennis van ons leert nu ook net kruipen, achteruit wel te verstaan Zijn papa moet hem dus ook steeds redden als hij weer onder de bank zit oid.
pi_62202052
Nijna: Fietsen is inderdaad erg leuk Het erge is dat ik een jaar of zelfs meer voor het laatst heb gefietst

Maarten is nog steeds aan het tijgeren en ik vind het wel prima!
Gaat allemaal al zo snel.

Gisteren ook 2 van die stapelbekers van Maarten op elkaar gedaan en iets er bovenop gedaan...gaat hij ineens eronder kijken om die bekers te zien
Zo leuk om die ontwikkeling te zien
pi_62202926
mhhh Gabi had nete en harde keutel in hara luier zitten...dat lijkt me niet goed...
ze heeft wel afgelopen 2 dgn 2 x een fruithapje met banaan gehad en we doen sinds kort rijstebloem in haar laatste fles...

zou het aan die banaan liggen of de rijstebloem? of allebei
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:22:34 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62203151
Kwestie van uitproberen... wij kunnen niet bij haar binnen kijken.

Probeer eens een paar dagen het een en niet het ander, en andersom.
pi_62203182
Ik zou zeggen banaan. Hoelang geef je haar nu bijvoeding? Ben je er net mee begonnen kan het ook een reactie zijn op bijvoeding an sich.
Heeft ze er last van?

Als ze echt verstopt zit kan je ook de bijvoeding even staken en proberen voorzichtiger weer te introduceren.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_62203463
we zijn nu 2 wkn bezig met bijvoeden dus is dat niet een beetje late reaktie daarop?....
oooh ik hoor dat ze weer aan het poepen is... momentje ga even kijken
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:59:05 #64
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62206349
Wij doen hier geen twee dagen pure banaan achter elkaar, want je merkt het gelijk. En het liefst ook nog om de dag iets "laxerends", zodat het in evenwicht blijft. Nu moeten we ook groente geven, dus kunnen we de banaan ook met de groente wat opheffen.

De combinatie banaan/appel/banaan/appel werkt hier ook stoppend!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62206361
Hier is banaan heel berucht. We geven eigenlijk nooit meer dan een halve banaan per dag. Bij een hele hebben we een poepvrije dag..
Wat wel weer handig is bij dunne-tandjes-luiers, dan lijkt het weer wat op normale substantie
pi_62207203
Zat ik op zwemles met middelste, kwamen opa en oma daar aangewandeld. Opa werkt daar en oma heeft geen rijbewijs. Ik zeg 'goh, ik wist niet dat je zou komen?' 'Nee' zegt ze, 'ik zou eerst niet komen want het is ver fietsen en ik hoest me helemaal suf de laatste week, dus ik ben met opa meegekomen' UCHEUCHEUCHE*roodaanloopt* UCHEUCHE Hey Saartje *handjes beetpakt*
AAAAARGHG dood en verderf! Blijf met je bacillentengels van de handen van mijn kind af Ze steekt ze de hele dag in haar mond!
Saartje
pi_62207466
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:26 schreef freecell het volgende:

[..]

Kan ik het nog op ontzwangeren gooien? Jen is van Tico, dat weet ik ook heus wel
Haha als dat je ergste blunder is valt het erg mee hoor . Ik had laatst een collega op kraambezoek die zelf 18 weken zwanger was en dat was ik dus totaal vergeten, heb helemaal niet gevraagd naar haar zwangerschap . 's Avonds bedacht ik het ineens, heb de volgende ochtend met het schaamrood op mijn kaken gebeld, ik had er helemaal slecht van geslapen, vond het zo erg. Toevallig was zij degene die mij juist had voorbereid op dit soort dingen. Toen ze bevallen was van haar eerste en er kwam kraamvisite en haar man vroeg 's avonds: en, hoe bevalt Pietjes nieuwe baan? moest ze dus bekennen dat ze dat helemaal vergeten was te vragen aan Pietje. Ze nam al lachend de telefoon op toen ze zag dat ik belde want ze begreep wel waar ik voor belde.

Vanmiddag naar het CB geweest, 60 cm en 5090 gram, netjes op schema maar minder hard aangekomen dan de vorige keer, niet zo gek als ik zie hoe slecht ze heeft gegeten de laatste 2 weken. Ik ga over 2 weken zelf even wegen voor de zekerheid. We gaan nu ipv 5 flessen van 150 4 van 180 proberen, kijken of dat beter gaat..
pi_62207579
O ja, en ze heeft dus haar prikjes gehad. Mijn lief was mee en die werd er helemaal naar van zijn dochter zo verdrietig te zien , ik ben in dit soort gevallen altijd de flinkste van de 2

Maneki, herkenbaar! Vorige week was ik bij mijn ouders en daar was veel visite die om een of andere duistere reden (ik doe dat zelf echt niet bij kindjes) allemaal Jasja's handjes moesten beetpakken. Na afloop gelijk even gewassen want het zat me helemaal niet lekker, ga het gelijk helemaal visualiseren hoe die bacillen overspringen
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:45:56 #69
14746 k_i_m
pi_62207675
Wat hier geholpen heeft met slecht eten was een speen met een gaatje extra. Wij hebben hier twee keer echt een drama gehad (met ongeveer drie maanden en met bijna 6 maanden) met halve flessen laten staan en dat was elke keer opgelost door een grotere speen .

Ik werd er in ieder geval goed gestoord van, dat slechte eten .
In my life
Why do I smile
pi_62207925
Lastig dat handjes beetpakken.
Hier verdwijnt er nog wel eens een pink van willekeurige mensen in Leander als hij huilt, dan vraag ik ook echt om dat niet te doen (of iets subtieler: 'geef hem zijn speentje maar' werkt ook meestal)

Vandaag vroeg onze schuinbovenbuurvrouw of haar kindjes Leander even mochten bekijken (we kwamen elkaar tegen in het trappenhuis en ik was met de wagen) Dat was prima natuurlijk. Die kindjes deden écht lekker voorzichtig met hem en dan nog zei de mama: "voorzichtig, niet aankomen, kijken" En pas toen ik zei dat ze hem wel even over zijn hoofdje mochten aaien deden ze dat. Super netjes van de buuf!
pi_62208051
da`s beter dan van dat snotgrut wat hun eigen afgekloven meesleur_snottebellen_knuffel meteen in het gezicht van je kind duwt. ieuw!
Saartje
pi_62208062
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 18:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
da`s beter dan van dat snotgrut wat hun eigen afgekloven meesleur_snottebellen_knuffel meteen in het gezicht van je kind duwt. ieuw!
Precies Gewoon echt goed opgevoed wat dit betreft
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 18:45:08 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62209021
Toch wel fijn dat dat idd ook nog kan.
Bij ons kwam toen de buuf met haar zoontje kijken, Daan was zo nieuwsgierig, maar ook superverkouden dus die moest op afstand blijven van zijn moeder en ze zijn ook niet lang gebleven. Vond ik wel heel fijn ook toen.

Dat van die Oma snap ik echt niet. Natuurlijk kunnen ze best een kou-tje krijgen, maar om er zo duidelijk niet bij na te denken.
pi_62209570
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 17:45 schreef k_i_m het volgende:
Wat hier geholpen heeft met slecht eten was een speen met een gaatje extra. Wij hebben hier twee keer echt een drama gehad (met ongeveer drie maanden en met bijna 6 maanden) met halve flessen laten staan en dat was elke keer opgelost door een grotere speen .

Ik werd er in ieder geval goed gestoord van, dat slechte eten .
Daar zat ik ook over te denken maar we zijn pas net van speen 1 naar nummer 2. Om nu al met 3 te beginnen is misschien wat vroeg.... ik vroeg het vanmiddag maar ze raadde het niet aan. Ik heb van de week alvast wel speen 3 gekocht dus als het niet verbeterd ga ik het zeker proberen want ik wordt er ook niet helemaal bien van . Gewoon halverwege die fles of in slaap kachelen, of breed gaan grijnzen zodat die speen werkeloos in haar mond ligt of zo gaan klieren met haar tong dat die speen eruit gaat.

Ze ligt nu bij me op de bank en is niet in haar hum, lijkt toch last te hebben van de prikjes dus ik ga er denk ik maar een paracetamol aan wagen..
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:17:31 #75
14746 k_i_m
pi_62209897
Het kan ook best zijn dat ze nog even aan de grotere speen moet wennen, bij Lilah duurde dat ook altijd eventjes. Meestal totdat het CB weer de opdracht gaf om er een schep bij te gooien in het flesje. Kreeg ze net alles op, zat ik weer met een overschot .

Zielig van de prikjes! Ik hoop dat ze er snel geen last meer van heeft .
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')