quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:50 schreef Vivi het volgende:
Lily, wat heb je toch twee stukken in huis, en je oudste kijkt er ook nog eens zo zwoel bij, hij heeft iets heel mannelijks, nu al! En je jongste is zo'n heerlijke pluis, ik zie hem als zo'n jongetje wat de hoofdrol speelt in een Fantasyfilm ofzo, zo'n heerlijk dromerig snuitje.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:50 schreef Vivi het volgende:
Lily, wat heb je toch twee stukken in huis, en je oudste kijkt er ook nog eens zo zwoel bij, hij heeft iets heel mannelijks, nu al! En je jongste is zo'n heerlijke pluis, ik zie hem als zo'n jongetje wat de hoofdrol speelt in een Fantasyfilm ofzo, zo'n heerlijk dromerig snuitje.
dat is wel grappig dat je dit zegt want ik vind hun vader eigenlijk best op Patrick Dempsey lijkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:44 schreef Greys het volgende:
Lily, jij hebt twee McDreamy's in de dop!![]()
Ik meende het ook echt, vooral bij het zien van je oudste, met die blik... ik dacht meteen aan McDreamy!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:49 schreef lily het volgende:
[..]
dat is wel grappig dat je dit zegt want ik vind hun vader eigenlijk best op Patrick Dempsey lijken
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:08 schreef Madelieve het volgende:
Doet me denken aan There's something about Mary
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:08 schreef Madelieve het volgende:
O. Ik zag dat de laatste reactie van Renzell was dus ik dacht dat er verse foto's van Julius te bewonderen waren. Maar niet dus
. Jammer. Echt heel jammer.
LOl ik hoorde te laat van hyves:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:21 schreef bixister het volgende:
desiredbard, wat een lekker boefje is brian.(maar wat heeft 't met hyves te maken?)
Die krijgt een stilletje, en gaat zijn geweer schoonmakenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:35 schreef chacama het volgende:
[ afbeelding ]
Sssssssssssssstttt, nog niet aan papa vertellen
Knap kind!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is alweer even geleden dat ik mijn kleintjes hier postte. Deze foto van mijn zoontje van 5 lijkt geposeerd, maar is geknipt uit een foto waar hij in een overdekt 'speelparadijs' op een driewieler aan het racen is. Hij komt hier net uit de bocht en ziet dan opeens mij staan met het fototoestel. Racen kan ie als de beste, hij scheurt mij er vierkant uit in computerspel Trackmania.
[ afbeelding ]
"Opa?"quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:30 schreef lily het volgende:
Ik kwam net deze nog tegen
David vindt een relaxt plekje om zijn liga op te eten:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |