Dat is gelquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:12 schreef PM-girl het volgende:
Maud en Fleur, wat een leuke foto's!!
En Lis heeft een geweldige verjaardagstaart gehad zie ik, wauw!
Troel, wat heeft Ruben geweldig leuk pluishaar!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is gelVoor op de foto van de "schoolfotograaf"
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:25 schreef beefcake het volgende:
Had Maud zelf haar luier uit gedaan?![]()
![]()
RubenIs zijn haar geknipt?
Edit: Ah het is gel, ik moet het venster ook niet zo lang open laten voordat ik een reactie plaats!
Dus jij heet Snoopy Estella?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:23 schreef snoopy het volgende:
Guuzewuus, wat grappig bijna nog een Lis. En een van mijn voornamen is Estella. Dat is bijna Stella. Toevallig
ja het is echt een aanrader!! Amber heeft het zo naar haar zin gehad... M. en ik hadden donderdagochtend echt een rotgevoel dat het weer voorbij was.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:45 schreef Lois het volgende:
Ah Webkim![]()
Amber wat ziet dat er geweldig uit!!! Het is dus echt een aanrader Vicky? Ik wil ook
Die laarsjes!quote:
Oeps, sorry, iemand was je net voor met PMquote:Op zondag 5 oktober 2008 08:19 schreef Troel het volgende:
Viev, als die laarsjes te klein zijn weet ik nog wel iemand
En wat een poepie is het toch en een heerlijk jochOm op te vreten!
Mooi, die ogen en die badring! (Klinkt een beetje stom maar you catch the drift tochquote:Op zondag 5 oktober 2008 09:46 schreef Webkim het volgende:
Dean is een heus model.![]()
![]()
En Thomas gaat in bad.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:50 schreef Vivi het volgende:
Lily, wat heb je toch twee stukken in huis, en je oudste kijkt er ook nog eens zo zwoel bij, hij heeft iets heel mannelijks, nu al! En je jongste is zo'n heerlijke pluis, ik zie hem als zo'n jongetje wat de hoofdrol speelt in een Fantasyfilm ofzo, zo'n heerlijk dromerig snuitje.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:50 schreef Vivi het volgende:
Lily, wat heb je toch twee stukken in huis, en je oudste kijkt er ook nog eens zo zwoel bij, hij heeft iets heel mannelijks, nu al! En je jongste is zo'n heerlijke pluis, ik zie hem als zo'n jongetje wat de hoofdrol speelt in een Fantasyfilm ofzo, zo'n heerlijk dromerig snuitje.
dat is wel grappig dat je dit zegt want ik vind hun vader eigenlijk best op Patrick Dempsey lijkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:44 schreef Greys het volgende:
Lily, jij hebt twee McDreamy's in de dop!![]()
Ik meende het ook echt, vooral bij het zien van je oudste, met die blik... ik dacht meteen aan McDreamy!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:49 schreef lily het volgende:
[..]
dat is wel grappig dat je dit zegt want ik vind hun vader eigenlijk best op Patrick Dempsey lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |