quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
Bep heeft voor het eerst sinds lange tijd weer eens een nacht gemaakt met slechts 1 onderbreking om 23.30
Ze meldde zich pas om 6.30 vanmorgen weer
Hee, zou dat zijn waarom ik steeds overal ziek van word? Ik ben echt al 100 keer ziek geweest, terwijl ik normaal nog niet eens verkouden benquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:30 schreef Troel het volgende:
Ik kan nog steeds niet tegen weinig slaapIk word echt ziek als ik te lang te weinig slaap heb gehad
Ja, slaapgebrek heeft gevolgen voor je weerstand.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee, zou dat zijn waarom ik steeds overal ziek van word? Ik ben echt al 100 keer ziek geweest, terwijl ik normaal nog niet eens verkouden ben.
Van dat soort ogen uitstekerij krijg je dus verdiende lekkages he.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
En dan vind ik het al pittig als Sasha 1 keer wakker wordt 's nachts. En dan ook nog maar eens zo heel af en toe!![]()
![]()
hier nog eentje. gelukkig lijkt selene daarin op mijquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:30 schreef Troel het volgende:
Ik kan nog steeds niet tegen weinig slaapIk word echt ziek als ik te lang te weinig slaap heb gehad
Ik ben het ook niet gewend. Toevallig is Lilah de afgelopen weken elke nacht twee keer wakker geweest. Nu achteraf denk ik door de tanden. Verder ook niks aan de hand, speen erin en doorknorren, maar ik moest wel elke keer mijn nest uit en naar boven lopen. En ik ben de hele afgelopen week ziek geweest, met migraine en alquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
En dan vind ik het al pittig als Sasha 1 keer wakker wordt 's nachts. En dan ook nog maar eens zo heel af en toe!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |