Klein spookje, wat een naar bericht, hopelijk werpt de fysio zijn vruchten af.
Jojo, fijn positief nieuws over Isis
Mijn ouders waren terug van vakantie en ik ben dinsdag en woensdag met Jasja bij ze geweest. Ze heeft echt punten gescoord want was in een ongelofelijk goed humeur, echt alleen maar lachen en stralen naar opa en oma en de rest die op visite kwam

. Mijn vader heeft wat filmpjes gemaakt en daar zit zo'n schattige bij, dat ze bij mijn moeder ligt en niest en hele lieve geluidjes maakt waarbij ze ook een heel lief koppie trekt

. Ik kan het niet laten om dat filmpje nu iedere dag meerdere maken te bekijken.
Wat minder is, is dat ze al een week lang slecht drinkt

. Daarvoor zat ze braaf op ruim 700 ml per dag maar ze haalt nu met moeite (en eindeloos geduld) 500 ml. Het eerste beetje gaat er rap in maar dan vindt ze het wel genoeg en is ze alleen maar aan het klieren met die speen. Alles is verder prima, levendig, plassen, poepen, dus ik maak me niet zo'n zorgen, moet dinsdag naar het CB dus vraag dan wel even wanneer het echt een probleem is. Het lijkt gewoon wel of haar smaak inmiddels aan het ontwikkelen is en ze tot de conclusie is gekomen dat die melk gewoon gore zooi is. Ze kan ook echt een heel vies gezicht trekken als ze niet meer wil, daar moet ik dan stiekem wel weer om lachen

.
Gisteren maar eens de kleertjes in een doos gedaan die ze al niet meer past, ze zit nu tussen 56 en 62 in. Uiteraard is ze door oma (en de andere viste) weer flink verwend dus in maat 62/68 heb ik voldoende.