Ja! Zijn ze nog ergens te koop?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:19 schreef YPPY het volgende:
Wat goed Jojo. En fijn dat juist jij zag dat ze spruw heeft, moet echt een goed gevoel zijn.
freecell, was jij op zoek naar die zonnetjes aan elkaar of was dat iemand anders?
Ze kan wel grommen op commando. Ik zei vanmiddag nog tegen haar "grom eens naar oma" en tadaaaaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Haha Lilah ook aan de tanden
Dat omrollen komt wel joh, ze vindt het waarschijnlijk nog gewoon prima op haar rug
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ze kan wel grommen op commando. Ik zei vanmiddag nog tegen haar "grom eens naar oma" en tadaaaa.
Ze is hele dagen bezig met grommen. Dat wordt nog leuk op het CB straks. Dan is ze een jaar en gromt ze nog steeds naar iedereen, en dan moet ze in een pleeggezin omdat ze denken dat ze verwilderd is.
Kun je niet snel genoeg mee beginnen. Sara heeft 3 nijnen, 1 is te nieuw, die is volgens haar 'nie vies' en dus niet geschiktquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:36 schreef Webkim het volgende:
Vandaag gooi ik wel mooi zijn knuffelmuis in de was, want die stinkt naar zure melk.Gelukkig heb ik er drie, dus ik hoop dat hij het pikt om met een andere te slapen.
Morgen stuur ik 'm op.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:40 schreef YPPY het volgende:
[..]
Morgen stuur ik 'm op.
Verder geen idee, in winkels zie ik ze nooit.
[..]
Morgen stuur ik 'm op.
[..]
Morgen stuur ik 'm op.
Echt?quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:40 schreef YPPY het volgende:
[..]
Morgen stuur ik 'm op.
Klinkt bekendquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:49 schreef Fuente het volgende:
[..]
Kun je niet snel genoeg mee beginnen. Sara heeft 3 nijnen, 1 is te nieuw, die is volgens haar 'nie vies' en dus niet geschikt
maar wanneer is een tand nu echt door.. ik zit nu al een weekje naar Gabi haar onderste tandjes (er komen er 2 door) te kijken en ik zie nu al een week een zooitje kleine witte stipjes.. (en al een week is het dus prut met slapen, vannacht voor de 4de nacht achter elkaar maar 3-4 uurtjes geslapen)quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:36 schreef Webkim het volgende:
Thomas' eerste boventand is b i j n a door. En we komen langzaam aan weer terug in een wat prettiger ritme. Het is wekenlang lastig geweest met slapen, maar de afgelopen week doet hij iig weer een lange dut (van 11 tot 14 uur ofzo) en speelt hij tussen 1500 uur en 1630 lekker in zijn bedje, waarbij hij soms ook nog eventjes wegsukkelt. Hij is gelijk weer veel beter gehumeurd.
hier sliep ik al, geloof ikquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
Bep heeft voor het eerst sinds lange tijd weer eens een nacht gemaakt met slechts 1 onderbreking om 23.30
Ze meldde zich pas om 6.30 vanmorgen weer
Hee, zou dat zijn waarom ik steeds overal ziek van word? Ik ben echt al 100 keer ziek geweest, terwijl ik normaal nog niet eens verkouden benquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:30 schreef Troel het volgende:
Ik kan nog steeds niet tegen weinig slaapIk word echt ziek als ik te lang te weinig slaap heb gehad
Ja, slaapgebrek heeft gevolgen voor je weerstand.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee, zou dat zijn waarom ik steeds overal ziek van word? Ik ben echt al 100 keer ziek geweest, terwijl ik normaal nog niet eens verkouden ben.
Van dat soort ogen uitstekerij krijg je dus verdiende lekkages he.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
En dan vind ik het al pittig als Sasha 1 keer wakker wordt 's nachts. En dan ook nog maar eens zo heel af en toe!![]()
![]()
hier nog eentje. gelukkig lijkt selene daarin op mijquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:30 schreef Troel het volgende:
Ik kan nog steeds niet tegen weinig slaapIk word echt ziek als ik te lang te weinig slaap heb gehad
Ik ben het ook niet gewend. Toevallig is Lilah de afgelopen weken elke nacht twee keer wakker geweest. Nu achteraf denk ik door de tanden. Verder ook niks aan de hand, speen erin en doorknorren, maar ik moest wel elke keer mijn nest uit en naar boven lopen. En ik ben de hele afgelopen week ziek geweest, met migraine en alquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
En dan vind ik het al pittig als Sasha 1 keer wakker wordt 's nachts. En dan ook nog maar eens zo heel af en toe!![]()
![]()
Idd, qua timing mogen wij hier niet klagen:quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:21 schreef tinny het volgende:
op zich wakker worden midden in de nacht is niet erg als je dan weet dat je even 15 min moet voeden en dat ze dan weer doortukt of nog simpeler een speen erin en dan weer doortukken
het wordt anders als er midden in de nacht 2 uu rgehobbeld/gewiegd/gespeeld moet worden
Ik zou ff langs de HA gaan voor een zalfje oid, werkt vast beter dan alleen bepanthenquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:24 schreef tinny het volgende:
nog een ander vraagje...
Gabi krabt zichzelf achter in de nek... het is daar ook helemaal rood.. uitslag van iets denken we...misschien allergisch voor wat bijvoedsel (we hebben tot nu toe, appel, banaan, peer, meloen en worteltjes en spezieboontjes(vandaag)) geprobeerd maar ze heeft er nu al een een dag of 5-6 last van.
we smeren het in met bepanthen (heul veul meerdere keren per dag) maar echt weg gaat het niet... het verplaatst zich ook een beetje van links naar rechts via het midden van de achterkant van haar nek...
wasmiddel--> check niet gewisseld al maanden het zelfdequote:Op maandag 13 oktober 2008 16:27 schreef Ticootje het volgende:
Of zijn jullie gewisseld van wasmiddel?
of sop in het badje?
Of zit er een vervelend labeltje?
18:00 uur groente hapjequote:Op maandag 13 oktober 2008 20:08 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Hoe ziet het "schema" er bij jullie uit?
na wat wikken en wegen (eigen HA is deze week op vakantie, inloop spreekuur van het CB is pas volgende week maandag weer) toch maar de vervangende HA gebeld 9:50 mogen we langs komen... ben benieuwd (zou het erg lullig vinden als HA zegt gaat vanzelf weer over...)quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik zou ff langs de HA gaan voor een zalfje oid, werkt vast beter dan alleen bepanthen
De HA zegt dat zo'n 50x per dag en kijkt je er echt niet op aan hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:23 schreef tinny het volgende:
[..]
na wat wikken en wegen (eigen HA is deze week op vakantie, inloop spreekuur van het CB is pas volgende week maandag weer) toch maar de vervangende HA gebeld 9:50 mogen we langs komen... ben benieuwd (zou het erg lullig vinden als HA zegt gaat vanzelf weer over...)
idd. nog daargelaten: je betaalt je blauw aan premie dus je hebt er ook gewoon recht opquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:21 schreef Troel het volgende:
Mijn vervangende huisarts die hopelijk de praktijk overneemt zei heel simpel: ik heb liever dat je 10 keer te vaak voor niets komt, dan 1 keer niet komt en het was wel nodig
Dat blauw betalen aan premie valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:32 schreef simmu het volgende:
[..]
idd. nog daargelaten: je betaalt je blauw aan premie dus je hebt er ook gewoon recht op
kijk wel uit dat je niet direct met te sterke zalf begint als het exceem is! geen hormoonzalf gaan gebruiken al hoor! meestal is dat helemaal niet nodig. het helpt wel, maar dan komt de exceem steeds terug, en het is erg slecht voor de huid (en groei, alhoewel dat nog steeds niet eenduidig onderzocht/bepaald is)
omdat ik zelf al mijn leven lang exceem heb, ben ik op dat gebied nogal alert t.a.v. selene, het *is* erfelijk tenslotte. je kan vragen om een vocht/vet emulsie, dat helpt ook heel goed en is volkomen ongevaarlijk. (en het is de meest geweldige handcreme ooit)
Ja, maar enkel als de andere dingen niet werkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:43 schreef Ticootje het volgende:
Troel, dat is niet waar hoor. Hormoonzalf wordt wel degelijk voorgeschreven bij hardnekkig eczeem.
ligt eraan hoe nieuwerwets de huisarts isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar enkel als de andere dingen niet werkenNiet als eerste zalf
Bijna net exact hetzelfde schema hier! (buiten de boorhamers danquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Leander krijgt ergens tegen 23:00 de laatste borst in bed, slaapt dan tot een uur of 3 en dan tot een uur of 7En vanmorgen sliep hij na de 7 uur borst nog weer tot 8:15
(hij had nog wel langer geslapen als de woningbouw niet met boorhamers in de weer was gegaan bij de bovenburen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |