abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62151023
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:56 schreef Nemain het volgende:

[..]

Ik werk al een tijdje niet meer in een supermarkt.. maar ik heb het wel eens geweigerd. Zoals die vrouw die ik noemde die ging klagen dat haar kind niks had gekregen.
Het is voor kleine kinderen, niet voor twaalfjarigen, het was op dat moment stervensdruk, en mensen horen niet te vragen om worst. Dat meisje ging huilen. Zo sad.
Geen gezeur mee gekregen?
pi_62151491
Een paar jaar terug als cassiere gewerkt...

Er kwamen elke keer kinderen van die goedkope blikjes fris kopen, ik geloof dat ze 25 cent per stuk waren. Vaak kreeg ik dan 70 cent voor 3 blikjes... dus ik zeggen dat het te weinig is, alle andere klanten meteen boos op mij want "het is maar 5 cent!". Geef het dan zelf aan die kinderen, ik ga het niet elke keer zelf bijbetalen of anders kasverschil krijgen
Klussen deel 1 en 2
  zondag 5 oktober 2008 @ 17:45:17 #203
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_62151893
Het is mijn ervaring dat de klanten die het meest veeleisend zijn en waar je het meeste moeite voor doet, het minste opleveren. Dat zijn de zeikerds die toch nooit tevreden zijn en die het meeste kosten. Ik doe nooit meer extra moeite voor een klant als die wat te zeiken heeft, ik heb eerder zoiets van "rot maar op, val een ander lastig met je gezeik".

Het zijn bij ons ook de grootste zeikerds die allemaal noten op hun zang hebben, maar die wel voor het geringste aan de bel hangen en als kleine kinderen liggen te jengelen als het niet helemaal naar hun zin gaat. En die ook meteen bij Radar en kassa beginnen uit te huilen. Nou doe maar lekker, maar val ons er niet mee lastig en kom alsjeblieft nooit meer bij ons terug.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:07:40 #204
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_62152571
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 12:43 schreef Fosfolipide het volgende:
Mervouw vroeg of dit bedrag naar boven of naar beneden wordt afgerond. Ik zei dat het naar boven werd afgerond en het dus ¤15,- werd. Toen zei ze dood leuk: Oh, dan wil ik graag pinnen.
Terecht. Waarom zouden we ons moeten laten uitzuigen door de commercie?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_62153035
Als een klant bij mij opent met: 'Luister eens' wil ik dat persoon het liefst door de winkel slaan.
pi_62153066
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:21 schreef On het volgende:
Als een klant bij mij opent met: 'Luister eens' wil ik dat persoon het liefst door de winkel slaan.
Dat klinkt idd echt kut, zo van, ja jij bent werknemer dus je doet alles wat ik zeg, en volgens mij heb je al iets fout gedaan.
pi_62153983
Of als je aan een klant vraagt of je kunt helpen, ze antwoorden met:"Dat weet ik niet, of je me kan helpen". Flikker op man alsof ik iemand alleen maar heb geholpen als ik aan hun wensen voldaan heb.
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:18:12 #208
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_62154267
nee, dat heet proberen
pi_62154692
Nee als ik met een klant mee zoek naar producten of probeer goede informatie te verschaffen dan ben ik bezig een klant te helpen.
pi_62154764
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 10:23 schreef Silentalarm het volgende:
Ik werk zelf dus bij de AH.
Laatst kwam er een oudere mevrouw langs en die vroeg, kan je me even helpen ik kan de wasmiddel niet vinden. Ik zeg natuurlijk gewoon, geen probleem loopt u maar even mee. Dus ik wijs haar het wasmiddel aan. Zegt die mevrouw, zozo, dat weetje goed te vinden, zou je gelijk even mijn hele boodschappen lijstje willen halen en hier in het karretje stoppen:| Dus ik naar me baas, ja moet ik dat nou doen. Me baas, nou ja doe het maar even. Dus ik heb alle boodschappen gehaald. Bleek dat de zoethout thee op was. Toe werd die zeer geliefde vrouw ook nog eens ongelovelijk boos op MIJ dat de zoethout thee op was. Oftewel, dankzij haar zat ik DIK over mijn vulnorm omdat ik een kwartier spullen voor haar aan het zoeken was, en dan is er een ding uitverkocht, waar ik niks aan kan doen, en krijgen ik ook nog de wind van voren.

KUT KLANT!
Vul norm

Daar doen ze bij ons niet aan
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:41:59 #211
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_62154823
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 10:23 schreef Silentalarm het volgende:
zoethout thee
Nou dat hoef je dus echt niet te accepteren. Klant of niet, ook die horen zich te gedragen. Je mag zoeen best wijzen op onredelijkheid.
Lack of common cents
pi_62154900
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Nou dat hoef je dus echt niet te accepteren. Klant of niet, ook die horen zich te gedragen. Je mag zoeen best wijzen op onredelijkheid.
Jep, maar op dat moment werkte ik er net 2 weken, 3e werkdag ofzo. En dan denk je ook, ik heb niet gelijk zin in gezeur met een klant. Laat ook zo'n slechte indruk achter.
pi_62155001
Ook schijtirritant, ik ben dan caissiere, als klanten hun mandje met boodschappen en al op de band laten staan. En dat zijn dan vooral gezonde vrouwen/mannen van een jaar of 30 die niets aan hun handen mankeren. Zo van pak mijn boodschappen ook meteen ff uit en in, slaaf
pi_62155360
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Vul norm

Daar doen ze bij ons niet aan
Bij ons dus wel. En dat is idd kut. Aangezien die norm al moeilijk te halen is. En dan komen er af en toe van die irritante klanten en dan haal je het al niet. Van AH is het opzich wel slim. Ik weet dat ze het bij de DEEN bij ons niet doen, en daar wordt ook een stuk langzamer gewerkt dan bij ons oftewel meer mensen voor het zelfde werk oftewel meer loonkosten.
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:50 schreef Nouwk het volgende:
Ook schijtirritant, ik ben dan caissiere, als klanten hun mandje met boodschappen en al op de band laten staan. En dat zijn dan vooral gezonde vrouwen/mannen van een jaar of 30 die niets aan hun handen mankeren. Zo van pak mijn boodschappen ook meteen ff uit en in, slaaf
Haha, ja zie ik ook vaak proberen. En ik snap het niet want het is alleen maar in die mensen hun nadeel. Door dat soort dingen duurt het alleen maar langer.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:10:58 #215
189777 zagevent
what's in a name
pi_62155574
Ik had een vakantiejob bij een grote telecomoperator. Ik zat aan de helpdesk voor telefoonstoringen. (Gelukkig tofe collega's )
In de categorie 'moppen die zelfs al in het stenen tijdperk een baard van hier tot in Tokio hadden:

Ik: Goedemiddag, met zagevent, wat kan ik voor u doen?
Klant: Wel, u kan zéér veel voor mij doen. (en dan echt denken dat ze origineel zijn )

Andere situatie:
Ik: Goedemiddag, met zagevent, wat kan ik voor u doen?
Klant: Stuur nu een monteur.
Ik: Ok... Wat is uw telefoonnummer
(klant geeft nummer)
Ik: En wat scheelt er juist aan uw telefoon?
Klant: Ja hij belt niet meer. Ik heb er wat aan liggen knutselen -léés het toestel nog erger verkloten- en nu kan ik ook niet meer ontvangen. Ik wil dat u NU een technieker stuurt.
Ik: Ok, even de lijn meten.
(lijn wordt gemeten)
Ik: Meneer, de lijn is perfect in orde, het ligt aan uw toestel. Wij kunnen daar een technieker voor langssturen, maar dat is dan wel betalend. (Het beleid was dus, dat een technieker gratis langskomt als het defect op de lijn naar de klant toe zit. Anders moet hij minstens 56¤ betalen)
Klant: En hoeveel is dat?
Ik: Minstens 56¤
Klant: Wat is dat hier voor een schande, ik wil dat u NU gratis een technieker langsstuurt (n.b: het was toen 16.30 's middags, en de techniekers werken maar tot 17.00. Ik kon hem ten vroegste iemand geven voor overmorgen) Ik betaal 20¤ per maand, dan mag u ten minste gratis iemand langssturen.
Ik: Sorry meneer, dat zijn de regels, als het defect op uw telefoon zit, kunnen wij iemand langssturen, maar dan wel tegen betaling.
Klant: Godverdomme, ik ga naar de concurrentie, (alsof mij dat iets kan schelen, bedrijf heeft meer dan vier miljoen klanten, dus ik ga echt niet huilen als hij naar de concurrentie stapt. Alsof het bij Teleslet beter is. ) Dat is een schande, enzovoort, enzoverder

Die lul had dus echt gedacht dat wij nog die dag iemand gratis gingen langssturen om ZIJN prutswerk te herstellen.

Ik heb daar maar 15 dagen gezeten, met vier dagen opleiding erbij, maar dat was meer dan genoeg. Gelukkig was het een studentenjob, maar de mensen die daar constant zitten, mogen het hebben van mij. Echt, mij zal je geen kwaad woord meer horen zeggen over helpdeskmedewerkers.
pi_62155661
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 20:14 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik werk in een telefoonwinkel en wanneer je een contract voor een klant in orde maakt moeten ze altijd eerst 0,01 eurocent pinnen om te kijken of de bankrekening (nog) actief is. Bovendien geldt het als een soort van legitimatiecontrole.
En dan heb je d'r van die josti's bijzitten die meteen beginnen te flippen en moeilijk gaan doen: "hoezo, waarom, wie, wat,waar" of "Daar verdienen jullie zeker lekker aan" (jazeker pauper, al die eurocenten bij elkaar opgeteld zijn toch minstens een rondje bier op het terras waard).
En dan zitten er altijd van die herriemakers bij wanneer puntje bij paaltje komt dat de rekening gewoon leeg is en dat ze geeneens een eurocent KUNNEN pinnen. Dan druipen ze stilletjes af met het excuus dat ze net eventjes rood staan of dat het loon de volgende dag komt.
Heb er zelf ooit een gehad die zei "oh die betaal ik wel contant" Pakte die zijn kleingeld
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:22:37 #217
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_62155899
quote:
Doen mensen dat? Onvoorstelbaar. Wat zijn er toch rare mensen.
Lack of common cents
pi_62156353
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 01:50 schreef Renesite het volgende:

[..]

!
De klant die daarna komt die 5 cent te kort heeft zeg ik dan heel aardig: "Laat zo maar zitten hoor !"

Anders gaat de baas er mee vandoor !
ik steek het mooi in eigen zak, sinds het rechtstreeks naar die ierse investeringsmaatschappij gaat.

Eerst werd het idd in een personeel pot gedaan
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:51:34 #219
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_62156722
Ik was halverwege en wil toch maar eens een plus punt noemen aangezien ik ook enkele jaren in de supermarkt heb gewerkt op de koelafdeling.

Wanneer het zomer is en de dames in heerlijke korte shirtjes en rokjes lopen. Dan zie je toch even wat priemen verschijnen en aangezien ik uit een vakantie dorp kom was dit nogal vaak het geval.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_62156857
Na een aantal jaren in een supermarkt gewerkt de hebben en daarna nog 1,5 jaar koerier geweest te zijn, heb ik het hele klant gebeuren opgezegd. Ik zit nu in een rol 3-4 stappen van de betalende klant vandaan. Heerlijk.
pi_62156915
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:03 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Bij ons dus wel. En dat is idd kut. Aangezien die norm al moeilijk te halen is. En dan komen er af en toe van die irritante klanten en dan haal je het al niet. Van AH is het opzich wel slim. Ik weet dat ze het bij de DEEN bij ons niet doen, en daar wordt ook een stuk langzamer gewerkt dan bij ons oftewel meer mensen voor het zelfde werk oftewel meer loonkosten.
[..]

Haha, ja zie ik ook vaak proberen. En ik snap het niet want het is alleen maar in die mensen hun nadeel. Door dat soort dingen duurt het alleen maar langer.
ik werk dan niet in een supermarkt maar het zal mij een worst wezen morgen weer een dag ik ga me niet kapot werken voor dat hongerloontje dan huur je maar polen in
pi_62157013
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

ik laat ze dan mooi alles op de band leggen ze zoeken het maar uit
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:07:20 #223
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_62157214
jemig.. dit topic gaat wel erg snel
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_62157253
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:51 schreef Gewoonik het volgende:
Ik was halverwege en wil toch maar eens een plus punt noemen aangezien ik ook enkele jaren in de supermarkt heb gewerkt op de koelafdeling.

Wanneer het zomer is en de dames in heerlijke korte shirtjes en rokjes lopen. Dan zie je toch even wat priemen verschijnen en aangezien ik uit een vakantie dorp kom was dit nogal vaak het geval.
daarvoor kan ik wel een betere plek bedenken dan het koelvak bij de AH
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:16:36 #225
75049 BasOne
Spaceship!
pi_62157503
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 09:48 schreef smesjz het volgende:
Lang geleden op de AGF afdeling van een supermarkt gewerkt en kon me nog goed klanten herinneren die bijvoorbeeld een halve bloemkool o.i.d. wilde hebben, "want ik ben toch maar alleen".
Prutsers snappen dan niet dat je die andere helft nooit meer kan verkopen.

Jij bent een prutser als je een halve bloemkool niet kan verkopen

Ik heb bij de Gamma gewerkt, en eerlijk gezegt nooit 'last' met of van klanten gehad.
Klagers of ruzie zoekers verwees ik gewoon door naar de assistent manager
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:17:42 #226
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_62157537
klanten zijn LUI!
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:28:16 #227
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_62157901
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja, ik sta normaal op de groente maar soms moet ik ff achter de kassa om in te vallen en zelfs dan overkomt mij dat nog regelmatig. Aardig als ik ben heb ik er nooit wat van gezegd. Maar de 1e keer dacht ik van "... wat doet hij nou?"
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:49:00 #228
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_62158567
quote:
Ik zag onlangs ook een jonge die ik (helaas) ken dit doen. De dame achter de kassa weigerde deze leeg te halen (haar goed recht) en aangezien ik net achter die jongen ging staan heb ik het goede voorbeeld maar even geven en alles op de band leeg gekiepert. Vond hij minder leuk. Zijn dispuutsmatties die avond ook aangezien het bier nogal geschud was op onverklaarbare wijze en dit gelijk buiten genuttigd werd.

Nu ik eraan terug denk heb ik toch wel een grote scheithekel aan die gast maar dat terzijde.

Maar ot:

werkte vroeger bij de poeisz(AGF)

* De babyvoeding stond bij ons in de supermarkt tegenover het bier en de fris. Zodra iemand vroeg waar de babyvoeding stond melde je dat dit tegenover het bier stond(kunnen ze altijd vinden). Wordt je vol ongeloof met die dop-ogen aangekeken.

* mensen die fruit afwegen en het plakkertje op een grotere tros drukken. Moet je dan achteraan met de mededeling dat de wegschaal niet goed werkt en dat het even opnieuw gewogen moet worden. Maar dan wel kwaad aankijken uiteraard.

* mensen die een flinke stap maken zodat je precies met de hoek van de dweilwagen tegen hun voeten aan rijd. Jij krijgt natuurlijk alle schuld en dient ja en amen te zeggen.

* Aangezien ik ook alle overgebleven voorraad afvulde wist ik precies of er achter nog iets stond. Is het schap leeg komt er een klant naar je toe om te vragen of het nog achter staat. Ik altijd de mededeling ja of nee wanneer ik dit zeker wist. In sommige gevallen werd je gewoon niet geloofd en werd de stempel lui op de geplakt.
Na een half jaar maar gewoon elke keer naar achteren gelopen en een paar keer met een krat staan klapperen zodat ze denken dat je iets doet en dan mededelen dat het toch echt op is.

* Oww in de zomer was er een keer een vent die nog lekker sigaar stond te roken op mijn AGF. Vriendelijk verzocht om deze uit te maken aangezien dit in een supermarkt gewoon niet hoort. Stond me uit te lachen en blies wat rook in mijn gezicht.
Aangezien ik astma(mindere vorm) heb, kon ik hier wat minder om lachen en pakte gelijk die sigaar uit zijn mond gooide die keurig op de grond waarna ik hem uittrapte.
Hierop een kort gesprek met de locatie manager en die persoon gehad blijkbaar waasie boos omdat ik zijn sigar van de aldi had gedoofd. Gelukkig kreeg ik bijval van mijn baas en kon deze persoon de winkel verlaten.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_62158878
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:49 schreef Gewoonik het volgende:

[..]

Ik zag onlangs ook een jonge die ik (helaas) ken dit doen. De dame achter de kassa weigerde deze leeg te halen (haar goed recht) en aangezien ik net achter die jongen ging staan heb ik het goede voorbeeld maar even geven en alles op de band leeg gekiepert. Vond hij minder leuk. Zijn dispuutsmatties die avond ook aangezien het bier nogal geschud was op onverklaarbare wijze en dit gelijk buiten genuttigd werd.

Nu ik eraan terug denk heb ik toch wel een grote scheithekel aan die gast maar dat terzijde.

Maar ot:

werkte vroeger bij de poeisz(AGF)

* De babyvoeding stond bij ons in de supermarkt tegenover het bier en de fris. Zodra iemand vroeg waar de babyvoeding stond melde je dat dit tegenover het bier stond(kunnen ze altijd vinden). Wordt je vol ongeloof met die dop-ogen aangekeken.

* mensen die fruit afwegen en het plakkertje op een grotere tros drukken. Moet je dan achteraan met de mededeling dat de wegschaal niet goed werkt en dat het even opnieuw gewogen moet worden. Maar dan wel kwaad aankijken uiteraard.

* mensen die een flinke stap maken zodat je precies met de hoek van de dweilwagen tegen hun voeten aan rijd. Jij krijgt natuurlijk alle schuld en dient ja en amen te zeggen.

* Aangezien ik ook alle overgebleven voorraad afvulde wist ik precies of er achter nog iets stond. Is het schap leeg komt er een klant naar je toe om te vragen of het nog achter staat. Ik altijd de mededeling ja of nee wanneer ik dit zeker wist. In sommige gevallen werd je gewoon niet geloofd en werd de stempel lui op de geplakt.
Na een half jaar maar gewoon elke keer naar achteren gelopen en een paar keer met een krat staan klapperen zodat ze denken dat je iets doet en dan mededelen dat het toch echt op is.

* Oww in de zomer was er een keer een vent die nog lekker sigaar stond te roken op mijn AGF. Vriendelijk verzocht om deze uit te maken aangezien dit in een supermarkt gewoon niet hoort. Stond me uit te lachen en blies wat rook in mijn gezicht.
Aangezien ik astma(mindere vorm) heb, kon ik hier wat minder om lachen en pakte gelijk die sigaar uit zijn mond gooide die keurig op de grond waarna ik hem uittrapte.
Hierop een kort gesprek met de locatie manager en die persoon gehad blijkbaar waasie boos omdat ik zijn sigar van de aldi had gedoofd. Gelukkig kreeg ik bijval van mijn baas en kon deze persoon de winkel verlaten.
Dat laatste is wel logisch, maar wel mooi dat je baas dan achter je staat. Raak je toch een klant mee kwijt.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:03:12 #230
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_62159094
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:57 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Dat laatste is wel logisch, maar wel mooi dat je baas dan achter je staat. Raak je toch een klant mee kwijt.
Was een toerist dus maakte niet zo heel veel uit.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:14:50 #231
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_62159582
Ik heb bij de Hema gewerkt, en daar krijg je ook heerlijke mensen aan de kassa. Er waren bijvoorbeeld twee mensen die boos werden dat ik geen cadeautjes inpakte. Tja, dat doen we gewoon niet, punt. Heb geen cadeaupapier aan de kassa of iets. Zegt de ene: "Jullie pakken niet in, en jullie leveringen zijn ook altijd te laat" (echt zo wtf, wat moet ik met die opmerking) en toen liepen ze verontwaardigd weg, lol.
En ook een of ander mens dat boos op mij werd omdat er een kledingstuk was uitverkocht Ik zei van "tja sorry mevrouw, als het er niet meer hangt, is het er niet meer"en toen begon ze helemaal te kankeren van: "Jaaa, maar dat vind ik altijd zo'n makkelijk antwoord, daar erger ik me nou aan, das gewoon te makkelijk! Loopt er hier ook ergens een chef rond, of is die er ook niet?" Dus ik de chef geroepen, en die zei ook gewoon dat het artikel er niet meer was, mevrouw boos de winkel uitgelopen. Trieeeest. Maar er waren wel 2 andere klanten die medelijden met me hadden (whehehe), zo van "ach, sommige mensen zeuren zo, trek je er niks van aan" dus dat was wel weer lief.

O ja en HOE VAAK heb ik wel niet gehoord hoe vroeg de pepernoten dit jaar weer in de winkel lagen. Kreeg ook zo'n klant die zei dat ze een brief had geschreven, ze had dus geklaagd over dat de pepernoten er al lagen, maar ze had nog geen antwoord. Wtf moet ik daar aan doen haha tijd teveel, jezus.
  † In Memoriam † zondag 5 oktober 2008 @ 22:19:52 #232
25682 2cv
Niet subtiel
pi_62159783
Ik werk weinig met klanten maar heb nu in de gaten dat alle grappen al eens gemaakt zijn. Ik houd grapjes voortaan maar voor me.
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 11:38 schreef Joachim het volgende:
De horeca klachten klinken zeer bekent

Of wat ook altijd erg irritant is als je een tafel aan het uitserveren bent en ze halverwege al gaan vragen of ze ook friet/mayonaise/salade erbij krijgen. Hallo, ik ben nog bezig met alles op tafel te zetten. Misschien komt dat er nog aan?
Gast kan toch niet ruiken of je het laatste schaaltje neergezet hebt ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:22:50 #233
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_62159902
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
werk op de luchthaven, wij krijgen vaak chauffeurs aan de balie die niet het fatsoen hebben eerst gedag te zeggen....
pleuren dus hun papieren op de balie en roepen dan iets in de trand van "Frankfurt!" (vrij vertaald: Ik kom vracht lossen vanuit frankfurt)...
ik zeg dan altijd doodleuk "Amsterdam!!", na een tijdje snappen ze dat ze in de zeik worden genomen en dan ben ik degene die het gedaan heeft!!
hahaha... sommige kutchauffeurs moeten eens manieren leren!!!!
Whehehe, zo herkenbaar dit! Ook in de Hema heb je van dat soort mensen. Kwam er zo'n mens op me af: "Ballonnen." Dus ik hou me van de domme Ik zeg zo: "Goedemiddag mevrouw, wat kan ik voor u doen?" Whehehe! Ik ga toch niet reageren als je ballonnen zegt, wtf moet ik daar mee! Ik snap heus wel dat ze wou weten waar ze die kon vinden, maar kom op, waar zijn je manieren? Vraag dan gewoon, pardon mevrouw, waar liggen de ballonnen (oid)?

Trouwens. puik topic dit, heerlijk om al die (herkenbare) verhalen te lezen
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:24:00 #234
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_62159951
Als verkoper in de BCC voel ik me ook erg thuis in dit topic
pi_62160362
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:24 schreef Ziewoarut het volgende:
Als verkoper in de BCC voel ik me ook erg thuis in dit topic
Gaan er bij jou niet erg veel mensen uit hun plaat om technische problemen waar jij geen reet aan kan doen?
zomaar een vermoeden
pi_62160427
Gnagna, vermakelijk topic.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_62160613
Ik werk voor mn bijbaantje als cassiere bij de Gamma. Buiten dat ik achter de kassa zit werk ik ongeveer de helft van de tijd in de winkel zelf, beetje vullen, retouren doen, klanten helpen, etc. Dat wist ik echter niet toen ik daar kwam werken. Ik dacht dat ik puur kassawerk moest doen. Was toendertijd 16, nu 18, en wist toen werkelijk niets van klussen. Toen moest ik ineens klanten moest helpen met het uitzoeken van geschikt gereedschap, verf (hell, ik wist niet eens het verschil tussen latex en lakverven) etc. Krijg ook vaak vragen hoe je dingen bouwt. Ik ben geen aannemer/bouwvakker enzo en dan boos worden als ik hetn iet weet .

Ongelooflijk hoeveel kutklanten ik zie elke week weer.

- "Dat zeg ik" grappen zijn echt niet grappig.
- Op 1 van de personeelskledingshirts heeft op tiethoogte erop gedrukt staan. "Het is hier fantastisch!" en dan klanten die naar je voorgevel gaan staren en zeggen "Het is hier zeker fantastisch!" Onze personeelskleding is sowieso verschrikkelijk. Met Pasen een belachelijk groen shirt, tijdens et EK een oranje shirt, de befaamde hawaishirtjes.
- Als je rijd op de elektrische pompwagen of heftruck opmerkingen krijgt als "wil je ook op mij rijden?" (seriously, echt gebeurt)
- Op producten staan heel vaak waarvoor het geschikt is, welk materiaal nodig is etc. Zelf ff kijken op de verpakking scheelt je vragen.
- Klanten die 3 10 liter potten latex laten vallen, heel hard gaan lachen, terwijl wij het moeten opruimen en njah, eik word het nooit meer goed schoon daarna. Echt heel kut gewoon. Ze hoeven het dan ook niet te betalen, zelfs niet als het gaat om potten van histor van 60 euro.
- Klanten die geen beurtbalkje gebruiken en dan verontwaardigt zijn als de producten van verschillende klanten door elkaar komen. Ik kan niet ruiken van wie wat is enzo.
- Leg ook geen fucking 25 kilo mortel of gips op de band, die gaan kapot enzo zelfde geldt voor tuinaarde, mest!!! en ik moet ze over de band slepen en das niet echt licht enzo.
- Als je gipsblokken haalt, herinner ff de maat enzo, er zijn 10 soorten ofzo, en t verschil is moeilijk te zien.
- Sowieso, je bent gewoon achterlijk als je ficussen of andere grote planten op de band gaat zetten.
- Ik ben dan wel cassiere, maar ik ben niet dom enzo.
- Klanten die hun mandje op de kassa zetten. Ik bedoel, kom aan.
- Een keer een klant gehad die een bundel hout onstabiel neerzette bij de kassa, en het toen op mijn hoofd heeft laten vallen. Dat deed echt facking zeer, en niet eens ff oprecht sorry zeggen ofzo.
- De gamma voordeelpas geeft geen directe korting maar kortingsbonnetjes voor de volgende aankoop bij iedere besteding vanaf de 25 euro. Dat ding kost niks, ga dan ook niet lopen zeiken dat je er geen 10% korting mee krijgt. Je hebt em zelf aangevraagd enzo. Ik weet dat dat ding ridicuul is maar ik kan er weinig aan veranderen. Serieuze klachten kun je indienen bij intergamma
- Als je die bonnetjes krijgt, plus de kassabon enzo, eventuele actiebonnetjes, ga dan niet zeggen "Zo! Een hele papierwinkel!!" dat is ook echt niet grappig. Sowieso, een papierwinkel?
- Als iets niet scant niet zeggen "Oh is het gratis!?!1" Als ergens uberhaupt geen prijsje op zit en je zegt "Was 5.29." kan ik daar werkelijk niets mee. Voorraadcorrecties enzo.
- Als er een rij staat, chill! soms moet je gewoon ff wachten. Langer dan 5 minuten zal het sowieso niet duren.
- Sowieos, liegen over je aantallen pakken laminaat, pvcbuizen enzo. ik kan tellen, ja.
- Als je iets niet in de auto getilt krijgt, pakken laminaat, zakken zand, kan je altijd iemand vragen voor hulp daarmee.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:41:04 #238
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_62160655
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:22 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Whehehe, zo herkenbaar dit! Ook in de Hema heb je van dat soort mensen. Kwam er zo'n mens op me af: "Ballonnen." Dus ik hou me van de domme Ik zeg zo: "Goedemiddag mevrouw, wat kan ik voor u doen?" Whehehe! Ik ga toch niet reageren als je ballonnen zegt, wtf moet ik daar mee! Ik snap heus wel dat ze wou weten waar ze die kon vinden, maar kom op, waar zijn je manieren? Vraag dan gewoon, pardon mevrouw, waar liggen de ballonnen (oid)?

dat bedoel ik dus met LUI.
Ik bedoel, ik voel me soms net de wegwijsPiet. Maar het meest irritante is nog wel, als er een bord achter je staat met KOEIELETTERS, op welke etage welke spullen liggen en dan nog vragen waar dit of dat ligt ... (of je staat voor de geheugenkaarten en dan vragen waar de geheugenkaarten liggen) ... klanten lezen niet en als ze het al doen, dan is het selectief (ze lezen wat ze willen lezen en niet wat er staat).
pi_62161352
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
klanten lezen niet en als ze het al doen, dan is het selectief (ze lezen wat ze willen lezen en niet wat er staat).
je hebt dus zelf NOOIT dat je dingen over het hoofd ziet?
  zondag 5 oktober 2008 @ 23:13:41 #240
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_62161777
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:40 schreef Lucivia het volgende:
- Ik ben dan wel cassiere, maar ik ben niet dom enzo.
Ah ja, mensen denken inderdaad dat cassieres altijd dom zijn, echt te erg. Ik had een keer een klant, bedrag was 6,20. Dus hij gaf 21,20, handig voor mij. Dus ik terug tellen, gaf 15 euro, zo van "dan wordt het 11,20 en 21,20". Zegt die gast tegen een andere klant: "Oh, das er eentje die wel kan tellen" hij zei dat cassieres dan meestal zeggen "dan wordt het 10 euro en 20 euro", ipv 11,20 en 21,20. Zat zo van wtf, naja

En ook 2 vrouwen die gewoon OVER MIJ gingen praten terwijl ze voor m'n neus aan de kassa stonden! Ging zo van: "Hé, dat leuke shirt daar hè, die hing er alleen nog maar in maat S!" "Oh jammer, zouden ze hem nog in maat M hebben?" "Zullen we het vragen aan de cassiere?" "Nee, die weet dat toch niet, die doet alleen kassa"
  Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 23:23:42 #241
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_62162030
Lollige studentjes die moeten lachen 'hahaha dinsdag 2 uur in de middag, een jong kereltje achter de kassa hahaha die heeft geen opleiding hahahha'.

Enfin, ze betalen op den duur netjes met een twintigje iets was zegmaar een tientje kost. Dus hij zegt: doe maar wat terug.
Dus ik "Het juiste bedrag?"
Hij: "Natuurlijk, dat begrijp je wel toch?"
Ik: "Wil je het terug in 500 muntjes van 5 cent?"
Hij: "Euh.. hmmm...Huh?"
Ik: "Ik zou het wel weten hoor."
En ik gaf hem een tientje terug. 'fijne dag nog, denk er nog maar even over na'.

Mag ik ook 1 dag in de week vrij zijn van colleges? Come on...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_62162085
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 13:57 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Bij ons alleen nog de aldi, zelfs de Lidl geeft geen centen meer. En bij AH/Deen/Deka is het idd al jaren niet meer met centen. Vind ik ook veel beter, al dat gejank met die centjes.
Alleen ik snap nog steeds niet warom ze dan bijv. een blikje bullit 47 of 48 cent maken en niet gewoon 50 of 45 cent. Dan doe je als winkel niet meer aan centjes, alleen je stelt de prijzen wel op centen af.
Beetje vaag, lok je ook reacties uit met die centen.
Als je er vijf of tien koopt (of pint) scheelt het wel geld. Overigens heb ik daar nog nooit iemand over horen klagen voor de euro er was. Sinds de euro er is hebben mensen echt altijd wat te zeiken, lijkt het wel.
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:56 schreef Nemain het volgende:

[..]

Ik werk al een tijdje niet meer in een supermarkt.. maar ik heb het wel eens geweigerd. Zoals die vrouw die ik noemde die ging klagen dat haar kind niks had gekregen.
Het is voor kleine kinderen, niet voor twaalfjarigen, het was op dat moment stervensdruk, en mensen horen niet te vragen om worst. Dat meisje ging huilen. Zo sad.
Mijn god. Het zit in de brugklas en het gaat huilen om een plakje worst, rara wat is het?

Over 'mensenrechten', bij Dirck III vinden mensen altijd dat ze het tasje gratis moeten krijgen, omdat ze al boodschappen hebben gekocht. Ten eerste, het is een artikel, je hoeft het niet te kopen, je kan ook een tasje van huis meenemen. Ten tweede, wij krijgen die tasjes ook niet gratis. Ten derde, dat Gall & Gall gratis tasjes meegeeft, kan ook makkelijk omdat ze dat dubbel en dwars terugverdienen op de drank, die daar van dubbeltjes tot zelfs euro's per fles duurder is. Maar goed, dat zien mensen weer niet.

Wat ik ook niet begrijp zijn mensen die in een supermarkt of iets dergelijks verwachten dat je de boodschappen voor ze zoekt en ze inpakt en dergelijke. Bestel online of ga naar een speciaalzaak of zo, een supermarkt is zelfbediening. Dat is het hele concept, daarom zijn de prijzen lager. Mensen willen echt voor een dubbeltje op de eerste rang en dat irriteert me soms mateloos.

Nog irritanter: mensen die een artikel willen ruilen wat je niet in het assortiment hebt en blijven volhouden dat het echt daar gekocht is. Uiteindelijk blijkt het dan toch (nadat de partner - vrouw meestal - erbij geroepen is) van een ander filiaal te zijn (C1000 is franchise he?) of een andere winkel, al dan niet in hetzelfde pand, maar excuses kunnen er dan niet af nadat ze je een kwartier lang hebben staan uitfoeteren.

Nog een leuke, mensen die niks van een product weten maar er graag over opscheppen. Bijv. een oudere man die indruk wil maken met z'n dure whisky of iemand die komt vertellen dat Vecchia Romagna echt de lekkerste whisky is (het is alleen geen whisky, maar Italiaanse brandy). Dat je er niks vanaf weet is niet erg, maar ga mij dan niet proberen te imponeren met je onmetelijke hoeveelheid kennis. ( )

Mensen die geen geld willen uitgeven, maar wel het allerbeste willen (nou ja, tot ze het prijskaartje zien). Meestgehoorde: "Ik zoek een goede champagne". En dan uiteindelijk toch maar weggaan met een fles sekt van E2,99. Als cadeautje. Dan denk ik, geef een doos Merci, da's nog goedkoper en daar heeft de ontvanger waarschijnlijk meer plezier van, maar goed, dat mag je niet zeggen natuurlijk.
Sanity is (not) statistical
  zondag 5 oktober 2008 @ 23:47:31 #243
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_62162466
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:58 schreef mschol het volgende:

[..]

je hebt dus zelf NOOIT dat je dingen over het hoofd ziet?
nee. ik lees eerst tien keer en denk er eerst 5 keer over na, voor ik iets vraag.
  maandag 6 oktober 2008 @ 00:29:47 #244
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_62163145
Altijd leuk als klanten 4packs frisdrank gaan openmaken, terwijl we de flessen 1 plank hoger los hebben staan.

En dan zeg je er wat van, kijken ze je glazig aan. "Oh, zijn dat dezelfde dan?

Ik zeg nekschot
Ok stelletje hokboeren
pi_62163280
Ooit bij de HEMA gewerkt op een personeelskoopavond (nou ja, het personeel werkt en mensen die ze uitgenodigd hebben mogen kopen). Nou, ik zou me schamen als ik zulke asociale familie en vrienden had, wat een teringbende maakten die ervan. Probeer maar eens handdoeken bij te vullen als iemand letterlijke IEDERE handdoek uit het vak trekt en openvouwt om te kijken en ze dan op een prop weer terugdoet in het vak, terwijl het allemaal dezelfde zijn, slechts in een andere kleur. Vreselijk....

Mensen die standaard denken dat de caissiere achterlijk is en niet kan tellen zijn ook irritant ja. Een paar mensen waren toch erg verbaasd toen ze erachter kwamen dat ik gestudeerd heb. Dat soort mensen is dan opeens toch wel erg stil. Sommige mensen geven je er dan bijv. twintig cent bij als het 15,20 is en zeggen dan ook "dan krijg ik nog vijf euro van je terug". GOH!

Maar ondertussen zat ik wel met klanten die mijn tempo van geld terugtellen niet bij konden houden en mensen die de kassabon niet snapten en die ik het na zes keer uitleggen nog niet aan hun verstand gepeuterd kreeg en dat waren niet bepaald 'de jongeren van tegenwoordig die altijd maar rekenmachines gebruiken'.

Overigens is het ook best kut als mensen gelijk nare opmerkingen gaan maken als je een foutje maakt. Als je van 7 tot 17 werkt ben je aan het eind van de dag zo afgedraaid dat je nog na moet denken om je veters te strikken. Dan moeten ze echt niet gaan zaniken als ik het bedrag een beetje achterstevoren oplees hoor (maar wel automatisch afrond trouwens - mensen snappen nooit hoe ik bij 15,40 kom als er 15,83 staat ). Of als ik bijvoorbeeld niet hard genoeg op subtotaal had gedrukt en de prijs van het laatste artikel stond nog in beeld. Als ik dan moe was, zei ik gewoon dat bedrag. Als mensen dan hard gingen lachen en vroegen of het echt zo goedkoop was, schoot ik zelf ook wel in de lach. Je raakt zo volkomen hersendood van dat werk, echt niet normaal
pi_62163292
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 13:00 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Haha. Ik heb me nog kunnen inhouden, maar soms wordt het me ook wel erg moeilijk gemaakt. Ik vul vaak frisdrank en de flesjes/blikjes drinken hoort daar ook bij. Elke dag komen er wel weer groepjes kleuters binnenlopen die vaak tien minuten voor het schap gaan staan, overleggen wat ze moeten drinken. Natuurlijk hardop praten, hardop hoofdrekenen ('hebben we wel genoeg voor drie blikjes ES-cola? ' ) en altijd weer terugkomen om tóch nog even een flesje AA terug te leggen.
Deze is ook echt heel erkenbaar.

Of die kutmarokaantje's die gaan kankeren op je als er geen Euroshopper Energydrank is.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_62163384
Over kinderen die niet kunnen rekenen... Ik had soms van die ventjes die dan een berg muntjes neergooiden en dan gingen staan wachten tot jij het uittelde. Als dat een keer een klein kind is wat een doosje eieren moet kopen voor z'n moeder die aan het koken is, ok, kan een keer gebeuren. Maar als dat van die ventjes zijn die iedere dag komen en ondertussen al bijna aan brugklas wiskunde toezijn, dan ga ik dat echt niet meer uittellen. Droevig hoor, die kids van tegenwoordig kunnen echt niet goed rekenen. Zelfs vragen als "is twintig cent meer of minder dan tien cent" waren al moeilijk. maar goed, ik liet ze dan gewoon staan tot ze het zelf uitgeteld hadden. Als het fout was, vertelde ik wat er fout was en dan rekende ik ze af, verder niet.

Had er gewoon een keer een vrouw boos opgebeld met een klacht (toevallig dat ik zelf opnam) omdat ik haar zoontje niet had geholpen maar gezegd had dat hij het geld zelf maar moest tellen. Nou, het is ook een schande om een kind van een jaar of zeven zelf een euro uit te laten tellen! Stel je voor dat ie ooit leert rekenen, dat zouden we niet willen!

Dat was overigens een vrouw die altijd belde dat ze de zegeltjes niet gekregen had, terwijl dat wel zo was, en dan haar dochter stuurde om ze alsnog te komen halen. Alleen om die vrouw zijn we gewoon de bonnen gaan aftekenen als mensen zegels namen. Als ik haar bij de kassa zag en er zat een nieuwe caissiere die haar nog niet kende, vroeg ik altijd voor de zekerheid - waar die vrouw bij stond - of ze niet zou vergeten het bonnetje af te tekenen. Wat een dom wijf was dat zeg.
pi_62163614
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 11:56 schreef Lausteen het volgende:
Ik had een keer een groep gasten in mn zaak die om de 5 minuten 2 porties bittergarnituur bestelden. Dus niet in 1x een grote schaal, maar elke keer 12 hapjes

Voor het vuurpeloton mogen ze
Misschien willen die mensen WARME hapjes en niet halverwege die grote schaal koude bittergarnituur?

Als je bij AH loopt en iemand staat vragend te kijken zo van " product XXX, product XXX... Ze even naar het goede gangpad verwijzen (omdat je al 15 jaar iedere week in die winkel komt en toevallig weet waar XXX ligt), van die mensen die dan zomaar uit het niets vragen "waar staat dan de YYY?"
Als je dan zegt dat je werkelijk geen idee hebt een opmerking naar je hoofd krijgen van " goh supermarkten betalen slecht maar daardoor krijgen ze ook wel erg dom personeel zeg"

Even lekker scherp reageren; "niet zo dom als sommige klanten die een personeelslid niet van een ANDERE KLANT kunnen onderscheiden.. En ik zal u vandaag een NIEUW woord leren! Uw woord van de dag is... 'manieren' ..."
quote:
mensen die het begrip niet kunnen opbrengen dat je niet binnen 5 milliseconden bij ze bent omdat de hele zaak vol zit.
Grrr!!! Ik werk op zaterdag in een (toplevel, = zeer dure) bloemisterij; vorige week zaterdag was ik tegelijk bezig met

- een pinbetaling afhandelen
- een telefoongesprek voeren (mocht van de klant!)
- een boeket inpakken

Staat er zo'n ongeduldig wijf (haar dochtertje was door mijn vrouwelijke collega meegenomen naar boven voor toiletbezoek) te gillen " meneer, gaat u mij dan nog helpen nu??"
"Ja mevrouw, zodra ik mijn telefoongesprek heb beeindigd en deze klant netjes geholpen heb"
" Oh ja want ik denk al het duurt zo lang" (ongeveer 50 seconden nadat ze binnen kwam en direct begon te gillen dat haar dochter naar het toilet moest...) Kutwijf Vraagt ze ook nog of ik een "bosje bloemen" heb voor 4 tot 5 euro "sorry mevrouw een boeket begint bij ons bij 15 euro, u bent niet op de markt!"

Of de vent die een boeket met 20 rode rozen wil. Kosten 2 euro per stuk, groen erbij (appelgroen, asparagus etc) 5 euro dus boeket kost (vertel ik de klant netjes) 45 euro. " Nou, voor zo'n bedrag mag je dat er wel voor niets bij doen" (alsof hij zojuist een 8-zits hoekbank van DODO twv 12.900 euro aangewezen heeft ofzo)
Als je hem dan verteld dat dat groen OOK geld kost en dus doorberekend wordt aan de klant kwaad worden. En nog kwaaier wanneer je hem dan vriendelijk meedeelt " misschien moet u even op de markt gaan kijken meneer, dat is meer het niveau om op te onderhandelen.."

En tien minuten later, een enorm vet wijf (echt, ze kon maar net door onze dubbele voordeur )
Ze wilde een asparagusplant. Prima, kost 15 euro. Maar die van buiten wilde ze niet (want die waren natgeregend ), die uit de grootverpakking wilde ze niet want die zagen er niet uit (waren nog niet losgeschud door ons), die uit de winkel wilde ze niet want die hadden een geel blaadje / waren TE GROEN / waren te klein / te groot / raar van vorm / "anders"... Op mijn vraag (na in 5 minuten haar minstens 15 exact dezelfde planten te hebben getoond) wat ze dan wel wilde of verwachtte van de plant... "Nou gewoon, een mooie niet te grote plant met een mooie vorm die perfect past in de pot die ik daarvoor gekocht heb (ik als goed bloemist dien dan helderziend te zijn en uit haar hersens vorm, kleur en maat van betreffende pot te vissen..). Heb haar vriendelijk verzocht een plant naar wens uit te zoeken waarna ze letterlijk briesend van woede (en stampvoetend!) het pand verliet.. Hoorde later van mijn collega dat ze nooit wat koopt maar wel vaak langs komt om wat aandacht te krijgen.. Afgelopen zaterdag heb ik haar - na haar vraag wat diezelfde plant kostte! - vriendelijk verteld "hetzelfde als vorige week mevrouw" waarna ik haar verder genegeerd heb...

In het weekeind werk ik vaak in de attractieverhuur (springkussens, saltotrampolines, suikerspin, clownerie, verzin het maar); wat dacht je van mensen die je - als overal staat aangegeven dat wij draaien tot 1700 uur en het ondertussen 17.15 is en ik nog de laatste paar kinderen aan het wegdraaien ben (altijd wel wat op te ruimen en zo zielig als ze anderhalf uur voor niets in de rij hebben gestaan) vragen waarom je "al" stopt, want hun kind is nog niet aan de beurt geweest (dat ze de hele dag WEL hebben rondgelopen met dat kind aan de hand maar te beroerd waren om een half uur te wachten omdat er een rij stond vergeten ze dan even) en of je dan niet een half uurtje langer door kunt gaan. Als je dan meldt dat dat best kan maar dat de attractie 395 euro per uur kost en een half uur dus op bijna 200 euro komt ze chagrijnig beginnen te mekkeren. Want DIE kinderen mogen toch ook nog? Ja mevrouw, die kinderen hebben netjes in de rij gestaan. Waarop ze dan doodleuk tegen die kinderen zeggen " ga dan maar snel in de rij staan jantje, die paar minuten wil mama nog wel even wachten".. En dan kwaad worden als ik ze heel duidelijk maak dat dat geen nut heeft.
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 23:17 schreef Rapaille het volgende:
Een hoer heeft klanten In de horeca heb je gasten
NOT! Gasten heb je op bezoek, laat je niet betalen. Doe jij dat ook? Horeca heeft gewoon KLANTEN... Dom gelul vind ik dat altijd, proberen het gastvrijer te laten klinken..

Personeel kan er overigens ook iets van:
"smaakt het eten?"
JA DOOS, als het niet smaakte had je er allang weer mee in de keuken gestaan..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  maandag 6 oktober 2008 @ 01:33:45 #249
189777 zagevent
what's in a name
pi_62163637
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 00:55 schreef Maeghan het volgende:
Zelfs vragen als "is twintig cent meer of minder dan tien cent" waren al moeilijk. maar goed
Dat kan je toch niet menen?
  maandag 6 oktober 2008 @ 02:17:00 #250
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62163790
Ondanks het feit dat ik het ermee eens ben dat er kutklanten op aarde rondlopen, vind toch het niveau van service in nederland beneden peil. Volgens mij mag veel personeel eens een keer naar zichzelf kijken
Horrible Cunt!
pi_62163903
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 02:17 schreef tong_poh het volgende:
Ondanks het feit dat ik het ermee eens ben dat er kutklanten op aarde rondlopen, vind toch het niveau van service in nederland beneden peil. Volgens mij mag veel personeel eens een keer naar zichzelf kijken
/Het komt voor een groot gedeelte door het management. Die vinden dat er sneller en effectiever gevuld moet worden en dwingen zulke dingen af met bijvoorbeeld vulnormen en liefst alleen maar 15/16-jarigen.
Dat de service dan omlaag duikt vind ik geen vreemd gevolg.
Ik werk nu al een vrij lange tijd in een supermarkt en zie gewoon dat het niet echt goed gaat. Producten met een datum van jaren geleden is niets bijzonders meer voor mij.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 6 oktober 2008 @ 02:57:30 #252
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_62163912
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:22 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Ik heb geen idee meer wat de klant bij mij moest hebben.
Maar inderdaad ook met de tekst (voor het gemak ff jouw tekst) 'Ballonnen'
Heb netjes mn hand uitgestoken en gezegd; 'goh, wat een originele naam. Ik ben Wexy. Goedemiddag.'

Mn baas die op hoor afstand stond schoot vreemdgenoeg in de lach.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 6 oktober 2008 @ 09:45:15 #253
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62165935
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 02:54 schreef Boschkabouter het volgende:

[..]

/Het komt voor een groot gedeelte door het management. Die vinden dat er sneller en effectiever gevuld moet worden en dwingen zulke dingen af met bijvoorbeeld vulnormen en liefst alleen maar 15/16-jarigen.
Ik werk nu al een vrij lange tijd in een supermarkt en zie gewoon dat het niet echt goed gaat. Producten met een datum van jaren geleden is niets bijzonders meer voor mij.
Ik ben het wel eens, dat ook management de schuld mag dragen, maar het blijft een feit dat personeel ook naar zichzelf mag kijken. Ik heb juist vaker een probleem namelijk met de oudere personeelsleden in winkels. Die behandelen je alsof je blij moet zijn, dat je iets van hun mag kopen.
Horrible Cunt!
  maandag 6 oktober 2008 @ 10:28:30 #254
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_62166867
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 01:29 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik werk op zaterdag in een (toplevel, = zeer dure) bloemisterij
Ben jij een nicht?
quote:
In het weekeind werk ik vaak in de attractieverhuur (springkussens, saltotrampolines, suikerspin, clownerie, verzin het maar)
Inderdaad, een nicht
  maandag 6 oktober 2008 @ 10:43:23 #255
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_62167212
Klanten die iets laten vallen en dan niet het fatsoen hebben om even naar een medewerker te gaan om te melden dat het stuk is, maar gewoon snel door lopen. En het liefst als het een pot pasta saus in natuurlijk.
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
pi_62167470
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:43 schreef Cypress_Hill het volgende:
Klanten die iets laten vallen en dan niet het fatsoen hebben om even naar een medewerker te gaan om te melden dat het stuk is, maar gewoon snel door lopen. En het liefst als het een pot pasta saus in natuurlijk.
Doet me een klein beetje denken aan iets wat ik zelf meemaakte... Vakken vullen bij de C1000. Twee potjes pindakaas in de handen. Één laten vallen, de andere loslaten om de eerste proberen op te vangen... *pats* *pats* .... kut...
pi_62169180
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 01:29 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]

Grrr!!! Ik werk op zaterdag in een (toplevel, = zeer dure) bloemisterij;
overrated... als jij bosjes bloemen a 15 euro verkoopt ben je niet zeer duur
  maandag 6 oktober 2008 @ 12:50:13 #258
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_62170545
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 11:59 schreef mschol het volgende:

[..]

overrated... als jij bosjes bloemen a 15 euro verkoopt ben je niet zeer duur
Hangt ervan af. Als het gaat om bosjes paardebloemen is het natuurlijk wel weer duur.

Jij hebt overigens niet zo'n hoge dunk van supermarkt/kassamedewerkers he?
pi_62173044
Pff wat herkenbaar allemaal.
Ik werk zelf al bijna 7 jaar in een boekhandel en heb dan ook genoeg vervelende klanten meegemaakt. Daarentegen gelukkig ook een heleboel aardige klanten die echt dankbaar zijn voor datgene wat je voor ze doet.

Sinds januari ben ik bedrijfsleidster binnen onze vestiging. Ik ben nog jong (23), oog nog jong, dus ik moet dubbel zo hard werken om te bewijzen dat ik het kan. Maar goed verder vind ik het fantastisch werk dus ik zit helemaal op mijn plekje, en daar gaat het toch om

Maar inderdaad, ik ben onlangs nog uitgescholden voor 'dom kind'. Ik keek die vrouw aan, ik zeg: 'Pardon?' Ik was op dat moment bezig met het inpakken van haar cadeautje, ze had al afgerekend. Er lag nog een boek wat ingepakt moest worden, maar dat heb ik samen met het andere cadeautje gewoon in een tas gemikt en aan haar meegegeven terwijl ik haar kortaf nog een prettige dag wenste.

Of van die mensen die denk dat ze mij kunnen vertellen wat ik in mijn magazijn heb staan. Ik kan je hier en nu op dit moment precies vertellen wat ik in mijn magazijn heb staan inclusief de aantallen. Als mensen dan vragen of ik even achter wil kijken, en ik zeg 'nee', dat ze me dan voor lui uitmaken etc. nou dan ben je bij mij dus echt aan het verkeerde adres.

Mensen die denken dat ze spullen terug kunnen brengen waarvan de verpakking weg is en ze geen bonnetje hebben, en denken dat ze het geld ook nog terug gaan krijgen.

Ik krijg regelmatig vertegenwoordigers over de vloer. Toen ik net bedrijfsleidster was van deze zaak, kwamen ze redelijk onbeschoft op me af en zeiden: 'Waar is de bedrijfsleider'? En als ik dan zei dat ik dat was, deden ze ineens poeslief. Nou, echt niet dat ik dan nog spullen van je hoef.. afnokken!

Mensen die denken dat ik echt ieder boek of tijdschrift heb gelezen wat in de winkel staat en het nog raar vinden ook als ik zeg dat dit niet het geval is.

Mensen die het niet eens zijn met ons actiebeleid. Daar meot je mij niet voor hebben, dan dien je maar een klacht in bij het hoofdkantoor.

Mensen die om 17.59 binnen komen om nog even een cadeau uit te zoeken en verwachten dat ik ze dan ook nog een half uur ga adviseren.

Mensen die denken dat ik niks anders te doen heb dan naar hun levensverhaal te luisteren.

Pff zal vast nog wel meer zijn maar dit was hetgeen wat me nu te binnen schoot.
  maandag 6 oktober 2008 @ 15:22:18 #260
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_62174509
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ben nog jong (23), oog nog jong
Pics or it didn't happen
pi_62175444
er schieten me weer een paar voorvallen binnen:

man, die van 30m verderop loopt te zwaaien, hij wilde dat ik hem kwam helpen, kheb teruggezwaaid en ben verder gegaan met waar ik mee bezig was.

-van die mensen die altijd maar weer vragen of ze hangertjes mee mogen hebben, als je dan nee zegt krijg je vaak als antwoord dat dat bij de -weet ik welke winkel- wel mag.

-of klanten die al pinnen terwijl je nog aan het scannen bent, wij hadden toendertijd nog een pin waarbij je pas kon pinnen als alles gescanned was, klanten moesten dan altijd even melden dat je bij de AH wel al gelijk kon pinnen. Ja boeiend wij zijn de AH niet.

-laatst ook 2 van die asowijven, die gingen wat ruilen en kochten ook weer wat, dus ik verreken de spullen gewoon, maar ze kochten best veel spullen opnieuw en moesten dus alsnog iets van 70 euro ofzo betalen, gingen ze helemaal flippen dat ze nu alsnog hetzelfde bedrag moesten kopen. Dat was niet zo want zonder die ruildingen zouden ze 100 euro ofzo moeten betalen.

-oh ja en mensen die denken dat je een iq van 20 hebt ofzo, willen ze 2 dingen van 9,95 ruilen en je vraagt er 10 cent bij, dan ven tegen vriendin/man whatever zeggen dat ze toch wel kan rekenen.
Meestal beginnen mn collega en ik dan gelijk hele gesprekken over school, met allerlei vaktermen etc.

-oh en wij hebben zo'n vervelende klant, als ze binnenkomt dan verstopt al het personeel zich altijd al haha, alleen de nieuwelingen zijn dan altijd de lul met dr, maar dat is niet erg.
Echt ze stinkt, en ze vraagt 100.000 keer of iets goed staat, en ze past zelfs de riemen in het pashokje.

-oh nog een leuke klanten die heel hard naar hun vriendin ,of weet ik veel wat ,roepen bij de pashokjesdat ze wel dr tas in de gaten mogen houden, en mij dan echt zo doordringend aankijken. Goh ja ik was ook echt van plan om iets eruit te jatten.

-klanten die beledigd zijn dat ze een truitje van 100 jaar terug die nu af is geprijst voor 1 euro niet mogen ruilen.
-klanten die beledigd zijn dat wij geen schoenen zonder doos ruilen die ook al gedragen zijn en er geen bonnetje bij zit.

Verder is het altijd wel heel leuk werk hoor!
Het valt me altijd op dat de mensen die er op het eerste gezicht wat asociaal uitzien bij ons in de winkel juist meestal wel heel vriendelijk zijn en ook altijd wel heel dankbaar.
-de mensen uit de wat duurdere wijken die behandelen je vaker echt als een slaaf.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_62176811
Soms zijn er ook van die klanten die wat vragen en als je het dan op het moment niet blijkt te hebben maken ze een opmerking als: "Oh, dan ga ik wel naar jullie Concurrent." (met zo'n dikke nadruk op Concurrent)
Moet je vooral doen, alsof ik er wakker van lig.
pi_62177496
Veel herkenbare dingen hier!
Ik werk op zaterdag in een vrijetijdsmarkt (tenten etc) en de winkel is gewoon echt heel erg groot (ruim 50.000 m2) Maar dan zijn er zo ontzettend veel mensen die al ontzettend snel gaan zitten klagen over dat ze zo ver moeten lopen (ja hallo wat verwacht je dan) en echt gaan zitten zuchten en steunen als je ze vertelt dat ze de hele andere kant op moeten voor de kassa (anders kijk je op de borden, dan loop je ook niet verkeerd)

Ook het niet goed kijken en meteen bij binnenkomst al gaan vragen waar alles staat vind ik ook lui. Kom op zeg even rondkijken is echt niet zo erg.

En je inderdaad met 1 woord aanspreken zoals tent. Eehh ja wat wil je met een tent? Beetje beleefd zijn is niet erg. Er komen ook veel Duitse klanten en toen ik laatst aan een vrouw vertelde dat we iets niet meer hadden keek ze me aan alsof ze moest gaan huilen

Voor de rest is het wel echt leuk werk en er zijn ook genoeg hele leuke vriendelijke mensen die je netjes behandelen en ook echt dankbaar zijn als je ze goed geholpen hebt!
pi_62177755
quote:

[..]

Idd, is ook zo bij ons. Allemaal producten ver over de houdbaarheids datum. Iedereen probeert het wel goed te doen. Maar als je alles er goed uit wil halen dan ben je bijv. met een stuk 2 uur bezig, terwijl je norm 1 uur is. En dan kan je dus gewoon 1 uur langer onbetaalt doorwerken: oftewel, dat doet niemand.
pi_62177757
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:36 schreef On het volgende:
Soms zijn er ook van die klanten die wat vragen en als je het dan op het moment niet blijkt te hebben maken ze een opmerking als: "Oh, dan ga ik wel naar jullie Concurrent." (met zo'n dikke nadruk op Concurrent)
dat is de mooiste idd, het zal mij werkelijk waar een worst wezen
Ik word toch wel betaald
pi_62177823
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:43 schreef Cypress_Hill het volgende:

Zoooo vervelend. Als ik iets moet halen in de winkel, heb ik ook wel eens iets laten vallen, maar hoeveel moeite is het nou om even naar een medewerker te lopen en te zeggen: Sorry ik liet dit vallen.
pi_62177888
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:53 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Doet me een klein beetje denken aan iets wat ik zelf meemaakte... Vakken vullen bij de C1000. Twee potjes pindakaas in de handen. Één laten vallen, de andere loslaten om de eerste proberen op te vangen... *pats* *pats* .... kut...
Haha. Ik was vorige week van die groente in potjes aan te vullen, pakte de bovenste doos van de kar, en jahoor er donderde 3 dozen naar beneden. 14 potjes stuk
pi_62178812
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:28 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Inderdaad, een nicht

Wat is er mis met in een pretpark werken. Ik vind dat gewoon cool
pi_62179295
WW'ers
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_62182233
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:06 schreef StarGazer het volgende:
WW'ers
wat zijn WW'ers ?
pi_62182636
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:36 schreef On het volgende:
haha vandaag nog 2x gehad.

Kerel nog lachen naar mij dat ik nu wel 49 euro misloop en klant 2 voegde erbij toe dat we nou een vaste klant kwijt waren haha
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_62182727
quote:

[..]

Als ik eerlijk mag zijn verlenen wij bij ons AH-filiaal goede service, eeuwig vriendelijk personeel en eigenlijk zijn we nooit vervelend (anders doet de baas dat wel tegen ons). Ik ben zelf 17 jaar en heb iig een vaste avond de leiding over de kassa, soms ook wel 2 of 3 keer per week en ik kan nou niet zeggen dat de service dan omlaag duikelt. Wij hebben maar een hele enkele keer producten over de datum, dat komt gewoon door een goed (nieuw) voorraad systeem die dat aangeeft en codeboek e.d. Is maar waar je supermarkt aandacht aan wil besteden, sommigen vinden goedgevulde, gespiegelde vakken blijkbaar belangrijker.

Persoonlijk denk ik eerder dat de service misschien achteruit gegaan mag zijn, maar dan zeker het gedrag van de meeste klanten. Zoals eerder gezegd willen klanten voor een dubbeltje op de eerste rang en bijna de helft van de klanten gedraagt zich als 'beter' dan het winkelpersoneel en eist ook zo behandeld te worden.
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:11:17 #273
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_62182960
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:50 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

wat zijn WW'ers ?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_62183463
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:11 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

Tjah ik weet het echt niet, of ik kan er in iedergeval niet op komen.
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:30:11 #275
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62183693
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

dat is de mooiste idd, het zal mij werkelijk waar een worst wezen
Ik word toch wel betaald
Als ik later ondernemer ben ontsla ik jullie soort.
Maar zal je vast werkelijk een worst wezen.
Jij werkt toch niet voor mij.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:32:21 #276
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_62183769
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:30 schreef shroomer het volgende:

[..]

Whehe, klinkt als mijn bedrijfsleider. Bij mijn sollicitatiegesprek:

- 'Waarom wil je bij de AH werken?'
- 'Nou, ik wil geld verdienen.'
- 'NEE! Je wilt geld voor de AH verdienen!'
- 'Dat ook, ja.'
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:32:58 #277
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_62183806
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:24 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Iemand die een uitkering krijgt.

Soms zijn dat idd wel irritante lui maar er is 1 vaste klant van 50 jaar ofzo in onze supermarkt die bijna elke dag wel in z'n 45 km wagentje aan komt rijden om een paar blikjes bier en wat andere dingen te halen, hij is super aardig. Tegen iedere medewerker praat ie wel en hij is altijd blij.
pi_62183816
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:30 schreef shroomer het volgende:

[..]

Maar zal je vast werkelijk een worst wezen.
Jij werkt toch niet voor mij.
klopt ik ben geen pauper
pi_62183857
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:24 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

het zijn wereld wonders, dat je dat niet weet zeg
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_62183954
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:32 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Whehe, klinkt als mijn bedrijfsleider. Bij mijn sollicitatiegesprek:

- 'Waarom wil je bij de AH werken?'
- 'Nou, ik wil geld verdienen.'

- 'NEE! Je wilt geld voor de AH verdienen!'
- 'Dat ook, ja.'
dat dus ik ben er om voor mezelf geld te verdienen loyaliteit aan je baas is zo jaren 70, je krijgt er toch niets voor terug.
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:47:40 #281
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62184323
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

dat dus ik ben er om voor mezelf geld te verdienen loyaliteit aan je baas is zo jaren 70, je krijgt er toch niets voor terug.
Ik zeg ook niet dat je loyaal hoeft te zijn. Je mag best geld verdienen maar zo egoïstisch denken is jammer.
Maargoed blijkbaar heeft je baas of de klant het ernaar gemaakt. En sommige klanten kun je ook missen als kiespijn natuurlijk.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_62184419
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Als het goed is voor het bedrijf is het goed voor mij.
Maar dat geldt eigenlijk bij kleinere bedrijven
pi_62184620
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:47 schreef shroomer het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je loyaal hoeft te zijn. Je mag best geld verdienen maar zo egoïstisch denken is jammer.
Maargoed blijkbaar heeft je baas of de klant het ernaar gemaakt. En sommige klanten kun je ook missen als kiespijn natuurlijk.
oh vergis je niet ik behandel elke klant vriendelijk en help ze (ik krijg toch per uur betaald geen leipe vakquota)
echter doe ik waar ik voor betaald krijg en niets meer als hij me wil zien zweten dan betaald hij maar meer.

En het komt door een aantal dingen
1 de fooi gaat rechtstreeks naar de investeringsmaatschappij (ook al is het bar weinig), ik heb dus totaal geen binding met mijn baas.
2. klanten zijn vaak lui heel veel dingen worden gedaan om ze naar de juiste schappen te leiden (grote borden, foto`s, plattegronden) en nog moet je niet te dicht bij de ingang staan want ze kijken niet eens.
pi_62185147
quote:

[..]

wat zijn WW'ers ?
Mensen met een werkloosheidsuitkering
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_62185298
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:32 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Iemand die een uitkering krijgt.

Soms zijn dat idd wel irritante lui maar er is 1 vaste klant van 50 jaar ofzo in onze supermarkt die bijna elke dag wel in z'n 45 km wagentje aan komt rijden om een paar blikjes bier en wat andere dingen te halen, hij is super aardig. Tegen iedere medewerker praat ie wel en hij is altijd blij.

OOOOOO dat wist ik eigenlijk wel. Maar ik zat in FOK! termen te denken zoals TS enzo.
Aangezien ik nog niet zo bar lang op FOK zit weet ik al die afkortingen niet. Vandaar dus, intepreteerde het gewoon heel anders.

sorry
pi_62185425
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:50 schreef Myuym het volgende:

[..]

Als het goed is voor het bedrijf is het goed voor mij.
Maar dat geldt eigenlijk bij kleinere bedrijven
Idd, bij Albert Heijn merk ik er geen reet van als ik elke klant schoenen zou kussen bij wijze van spreken. Ik krijg geen cent meer of minder, of mag niet eens de leukere klusjes doen ofzo.
Bij een klein bedrijf valt het natuurlijk meer op als je goed je werk doet, en wordt je daarvoor beloont.
Ook gaan de fooien dan misschien naar het personeel. Dit is toch een stimulans.
pi_62186388
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:13 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

OOOOOO dat wist ik eigenlijk wel. Maar ik zat in FOK! termen te denken zoals TS enzo.
Aangezien ik nog niet zo bar lang op FOK zit weet ik al die afkortingen niet. Vandaar dus, intrepeteerde het gewoon heel anders.

sorry
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:01:16 #288
137628 Tellorian
Niet zo'n beetje mezelf!
pi_62189332
Ik maak die opmerkingen soms in andere supermarkten (werk zelf bij AH) wel eens om de doordrongen irritatie van de medewerker te zien...

Sorry!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 00:10:54 #289
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_62191023
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:46 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Wat is er mis met in een pretpark werken. Ik vind dat gewoon cool
Niets, ik rel gewoon graag
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 00:15:42 #290
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_62191104
quote:

[..]

wat zijn WW'ers ?
Mensen die net een W tekort komen om te kunnen internetten.
pi_62193326
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:15 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Mensen die net een W tekort komen om te kunnen internetten.
Ok, dat snapte ik ondertussen
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:10 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Niets, ik rel gewoon graag
Dan is het goed. Rellen is gezond
pi_62196832
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:12 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Haha. Ik was vorige week van die groente in potjes aan te vullen, pakte de bovenste doos van de kar, en jahoor er donderde 3 dozen naar beneden. 14 potjes stuk
Toen ik vroeger bij de jumbo deed vakkenvullen, heb ik ooit eens 6 kratten bavaria van de kar af laten vallen Wat een herrie.. en troep Was samen met een maat, wij zo.. kom we tillen die 6 kratjes deraf, ieder een handvat
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_62197007
Klanten die denken dat ze de enige klant zijn en dus denken dat je wel ff iets tussendoor kan doen. Feit is dat alle klanten dat denken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 11:50:43 #294
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_62197884
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 12:39 schreef Nouwk het volgende:
Of mensen vragen om 1.20 bij te leggen zodat je bijvoorbeeld bij een bedrag van 13.80 terug 15.00 terug kan geven, snapt het vervolgens niet, ga je het 20 keer uitleggen, gaat de HELE rij zeggen dat het niet klopt, ga je het hun uitleggen, snappen zij het, klant nog steeds niet Hoe kun je ooit zoiets niet snappen.
Omgekeerd werkt dat bij sommige kassieres ook niet hoor Dat je bijvoorbeeld 7.20 euro moet betalen, en dan 12.20 geeft. Zitten ze je wazig aan te kijken totdat ze het intikken en dan zien dat ze precies 5 euro terug kunnen geven.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 11:53:56 #295
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_62197960
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 11:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Omgekeerd werkt dat bij sommige kassieres ook niet hoor Dat je bijvoorbeeld 7.20 euro moet betalen, en dan 12.20 geeft. Zitten ze je wazig aan te kijken totdat ze het intikken en dan zien dat ze precies 5 euro terug kunnen geven.
Maar dan wel in kleingeld.
pi_62204512
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 11:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Het is idd waar, wij hebben ook van die cassieres. Dan denk je echt. WTF hoe kan je serieus zooo dom zijn.
En dan roepen ze mij, zit nooit achter de kassa: Dit ding scant niet silentalarm, Hmm, misschien moet je hem omdraaien? heee hij doet het. bedankt. Dan kan ik ook wel weer begrijpen dat een klant pissig wordt
pi_62212266
Nachtmerrie van elke medewerken.

wel leuk!
pi_62212667
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:32 schreef Silentalarm het volgende:
Nachtmerrie van elke medewerken.

wel leuk!
Nee. Ook niet leuk. Niet leuk. Niet.
pi_62213464
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:44 schreef Daantke het volgende:

[..]

Nee. Ook niet leuk. Niet leuk. Niet.

Bespeur ik hier een vorm van een trauma?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:09:20 #300
189777 zagevent
what's in a name
pi_62213706
Jaaaa! hij is er. Kut klanten topic #2 Originele grappen!

Kut klanten topic! #2 Originele grappen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')