/Het komt voor een groot gedeelte door het management. Die vinden dat er sneller en effectiever gevuld moet worden en dwingen zulke dingen af met bijvoorbeeld vulnormen en liefst alleen maar 15/16-jarigen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:17 schreef tong_poh het volgende:
Ondanks het feit dat ik het ermee eens ben dat er kutklanten op aarde rondlopen, vind toch het niveau van service in nederland beneden peil. Volgens mij mag veel personeel eens een keer naar zichzelf kijken
Ik heb geen idee meer wat de klant bij mij moest hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:22 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Whehehe, zo herkenbaar dit! Ook in de Hema heb je van dat soort mensen. Kwam er zo'n mens op me af: "Ballonnen." Dus ik hou me van de dommeIk zeg zo: "Goedemiddag mevrouw, wat kan ik voor u doen?" Whehehe! Ik ga toch niet reageren als je ballonnen zegt, wtf moet ik daar mee! Ik snap heus wel dat ze wou weten waar ze die kon vinden, maar kom op, waar zijn je manieren? Vraag dan gewoon, pardon mevrouw, waar liggen de ballonnen (oid)?
Trouwens. puik topic dit, heerlijk om al die (herkenbare) verhalen te lezen![]()
Ik ben het wel eens, dat ook management de schuld mag dragen, maar het blijft een feit dat personeel ook naar zichzelf mag kijken. Ik heb juist vaker een probleem namelijk met de oudere personeelsleden in winkels. Die behandelen je alsof je blij moet zijn, dat je iets van hun mag kopen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:54 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
/Het komt voor een groot gedeelte door het management. Die vinden dat er sneller en effectiever gevuld moet worden en dwingen zulke dingen af met bijvoorbeeld vulnormen en liefst alleen maar 15/16-jarigen.
Dat de service dan omlaag duikt vind ik geen vreemd gevolg.
Ik werk nu al een vrij lange tijd in een supermarkt en zie gewoon dat het niet echt goed gaat. Producten met een datum van jaren geleden is niets bijzonders meer voor mij.
Ben jij een nicht?quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:29 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik werk op zaterdag in een (toplevel, = zeer dure) bloemisterij
Inderdaad, een nichtquote:In het weekeind werk ik vaak in de attractieverhuur (springkussens, saltotrampolines, suikerspin, clownerie, verzin het maar)
Doet me een klein beetje denken aan iets wat ik zelf meemaakte... Vakken vullen bij de C1000. Twee potjes pindakaas in de handen. Één laten vallen, de andere loslaten om de eerste proberen op te vangen... *pats* *pats* .... kut...quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:43 schreef Cypress_Hill het volgende:
Klanten die iets laten vallen en dan niet het fatsoen hebben om even naar een medewerker te gaan om te melden dat het stuk is, maar gewoon snel door lopen. En het liefst als het een pot pasta saus in natuurlijk.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:29 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Grrr!!! Ik werk op zaterdag in een (toplevel, = zeer dure) bloemisterij;
Hangt ervan af. Als het gaat om bosjes paardebloemen is het natuurlijk wel weer duur.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]overrated... als jij bosjes bloemen a 15 euro verkoopt ben je niet zeer duur
Pics or it didn't happenquote:
Idd, is ook zo bij ons. Allemaal producten ver over de houdbaarheids datum. Iedereen probeert het wel goed te doen. Maar als je alles er goed uit wil halen dan ben je bijv. met een stuk 2 uur bezig, terwijl je norm 1 uur is. En dan kan je dus gewoon 1 uur langer onbetaalt doorwerken: oftewel, dat doet niemand.quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:54 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
/Het komt voor een groot gedeelte door het management. Die vinden dat er sneller en effectiever gevuld moet worden en dwingen zulke dingen af met bijvoorbeeld vulnormen en liefst alleen maar 15/16-jarigen.
Ik werk nu al een vrij lange tijd in een supermarkt en zie gewoon dat het niet echt goed gaat. Producten met een datum van jaren geleden is niets bijzonders meer voor mij.
dat is de mooiste idd, het zal mij werkelijk waar een worst wezenquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:36 schreef On het volgende:
Soms zijn er ook van die klanten die wat vragen en als je het dan op het moment niet blijkt te hebben maken ze een opmerking als: "Oh, dan ga ik wel naar jullie Concurrent." (met zo'n dikke nadruk op Concurrent)
Moet je vooral doen, alsof ik er wakker van lig.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:43 schreef Cypress_Hill het volgende:
Klanten die iets laten vallen en dan niet het fatsoen hebben om even naar een medewerker te gaan om te melden dat het stuk is, maar gewoon snel door lopen. En het liefst als het een pot pasta saus in natuurlijk.
Haha. Ik was vorige week van die groente in potjes aan te vullen, pakte de bovenste doos van de kar, en jahoor er donderde 3 dozen naar beneden. 14 potjes stukquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doet me een klein beetje denken aan iets wat ik zelf meemaakte... Vakken vullen bij de C1000. Twee potjes pindakaas in de handen. Één laten vallen, de andere loslaten om de eerste proberen op te vangen... *pats* *pats* .... kut...
haha vandaag nog 2x gehad.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:36 schreef On het volgende:
Soms zijn er ook van die klanten die wat vragen en als je het dan op het moment niet blijkt te hebben maken ze een opmerking als: "Oh, dan ga ik wel naar jullie Concurrent." (met zo'n dikke nadruk op Concurrent)
Moet je vooral doen, alsof ik er wakker van lig.
Als ik eerlijk mag zijn verlenen wij bij ons AH-filiaal goede service, eeuwig vriendelijk personeel en eigenlijk zijn we nooit vervelend (anders doet de baas dat wel tegen ons). Ik ben zelf 17 jaar en heb iig een vaste avond de leiding over de kassa, soms ook wel 2 of 3 keer per week en ik kan nou niet zeggen dat de service dan omlaag duikelt. Wij hebben maar een hele enkele keer producten over de datum, dat komt gewoon door een goed (nieuw) voorraad systeem die dat aangeeft en codeboek e.d. Is maar waar je supermarkt aandacht aan wil besteden, sommigen vinden goedgevulde, gespiegelde vakken blijkbaar belangrijker.quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:54 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Als ik later ondernemer ben ontsla ik jullie soort.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat is de mooiste idd, het zal mij werkelijk waar een worst wezen![]()
Ik word toch wel betaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |