abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62163903
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 02:17 schreef tong_poh het volgende:
Ondanks het feit dat ik het ermee eens ben dat er kutklanten op aarde rondlopen, vind toch het niveau van service in nederland beneden peil. Volgens mij mag veel personeel eens een keer naar zichzelf kijken
/Het komt voor een groot gedeelte door het management. Die vinden dat er sneller en effectiever gevuld moet worden en dwingen zulke dingen af met bijvoorbeeld vulnormen en liefst alleen maar 15/16-jarigen.
Dat de service dan omlaag duikt vind ik geen vreemd gevolg.
Ik werk nu al een vrij lange tijd in een supermarkt en zie gewoon dat het niet echt goed gaat. Producten met een datum van jaren geleden is niets bijzonders meer voor mij.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 6 oktober 2008 @ 02:57:30 #252
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_62163912
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:22 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Whehehe, zo herkenbaar dit! Ook in de Hema heb je van dat soort mensen. Kwam er zo'n mens op me af: "Ballonnen." Dus ik hou me van de domme Ik zeg zo: "Goedemiddag mevrouw, wat kan ik voor u doen?" Whehehe! Ik ga toch niet reageren als je ballonnen zegt, wtf moet ik daar mee! Ik snap heus wel dat ze wou weten waar ze die kon vinden, maar kom op, waar zijn je manieren? Vraag dan gewoon, pardon mevrouw, waar liggen de ballonnen (oid)?

Trouwens. puik topic dit, heerlijk om al die (herkenbare) verhalen te lezen
Ik heb geen idee meer wat de klant bij mij moest hebben.
Maar inderdaad ook met de tekst (voor het gemak ff jouw tekst) 'Ballonnen'
Heb netjes mn hand uitgestoken en gezegd; 'goh, wat een originele naam. Ik ben Wexy. Goedemiddag.'

Mn baas die op hoor afstand stond schoot vreemdgenoeg in de lach.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 6 oktober 2008 @ 09:45:15 #253
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_62165935
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 02:54 schreef Boschkabouter het volgende:

[..]

/Het komt voor een groot gedeelte door het management. Die vinden dat er sneller en effectiever gevuld moet worden en dwingen zulke dingen af met bijvoorbeeld vulnormen en liefst alleen maar 15/16-jarigen.
Ik werk nu al een vrij lange tijd in een supermarkt en zie gewoon dat het niet echt goed gaat. Producten met een datum van jaren geleden is niets bijzonders meer voor mij.
Ik ben het wel eens, dat ook management de schuld mag dragen, maar het blijft een feit dat personeel ook naar zichzelf mag kijken. Ik heb juist vaker een probleem namelijk met de oudere personeelsleden in winkels. Die behandelen je alsof je blij moet zijn, dat je iets van hun mag kopen.
Horrible Cunt!
  maandag 6 oktober 2008 @ 10:28:30 #254
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_62166867
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 01:29 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik werk op zaterdag in een (toplevel, = zeer dure) bloemisterij
Ben jij een nicht?
quote:
In het weekeind werk ik vaak in de attractieverhuur (springkussens, saltotrampolines, suikerspin, clownerie, verzin het maar)
Inderdaad, een nicht
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 6 oktober 2008 @ 10:43:23 #255
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_62167212
Klanten die iets laten vallen en dan niet het fatsoen hebben om even naar een medewerker te gaan om te melden dat het stuk is, maar gewoon snel door lopen. En het liefst als het een pot pasta saus in natuurlijk.
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
pi_62167470
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:43 schreef Cypress_Hill het volgende:
Klanten die iets laten vallen en dan niet het fatsoen hebben om even naar een medewerker te gaan om te melden dat het stuk is, maar gewoon snel door lopen. En het liefst als het een pot pasta saus in natuurlijk.
Doet me een klein beetje denken aan iets wat ik zelf meemaakte... Vakken vullen bij de C1000. Twee potjes pindakaas in de handen. Één laten vallen, de andere loslaten om de eerste proberen op te vangen... *pats* *pats* .... kut...
pi_62169180
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 01:29 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]

Grrr!!! Ik werk op zaterdag in een (toplevel, = zeer dure) bloemisterij;
overrated... als jij bosjes bloemen a 15 euro verkoopt ben je niet zeer duur
  maandag 6 oktober 2008 @ 12:50:13 #258
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_62170545
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 11:59 schreef mschol het volgende:

[..]

overrated... als jij bosjes bloemen a 15 euro verkoopt ben je niet zeer duur
Hangt ervan af. Als het gaat om bosjes paardebloemen is het natuurlijk wel weer duur.

Jij hebt overigens niet zo'n hoge dunk van supermarkt/kassamedewerkers he?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_62173044
Pff wat herkenbaar allemaal.
Ik werk zelf al bijna 7 jaar in een boekhandel en heb dan ook genoeg vervelende klanten meegemaakt. Daarentegen gelukkig ook een heleboel aardige klanten die echt dankbaar zijn voor datgene wat je voor ze doet.

Sinds januari ben ik bedrijfsleidster binnen onze vestiging. Ik ben nog jong (23), oog nog jong, dus ik moet dubbel zo hard werken om te bewijzen dat ik het kan. Maar goed verder vind ik het fantastisch werk dus ik zit helemaal op mijn plekje, en daar gaat het toch om

Maar inderdaad, ik ben onlangs nog uitgescholden voor 'dom kind'. Ik keek die vrouw aan, ik zeg: 'Pardon?' Ik was op dat moment bezig met het inpakken van haar cadeautje, ze had al afgerekend. Er lag nog een boek wat ingepakt moest worden, maar dat heb ik samen met het andere cadeautje gewoon in een tas gemikt en aan haar meegegeven terwijl ik haar kortaf nog een prettige dag wenste.

Of van die mensen die denk dat ze mij kunnen vertellen wat ik in mijn magazijn heb staan. Ik kan je hier en nu op dit moment precies vertellen wat ik in mijn magazijn heb staan inclusief de aantallen. Als mensen dan vragen of ik even achter wil kijken, en ik zeg 'nee', dat ze me dan voor lui uitmaken etc. nou dan ben je bij mij dus echt aan het verkeerde adres.

Mensen die denken dat ze spullen terug kunnen brengen waarvan de verpakking weg is en ze geen bonnetje hebben, en denken dat ze het geld ook nog terug gaan krijgen.

Ik krijg regelmatig vertegenwoordigers over de vloer. Toen ik net bedrijfsleidster was van deze zaak, kwamen ze redelijk onbeschoft op me af en zeiden: 'Waar is de bedrijfsleider'? En als ik dan zei dat ik dat was, deden ze ineens poeslief. Nou, echt niet dat ik dan nog spullen van je hoef.. afnokken!

Mensen die denken dat ik echt ieder boek of tijdschrift heb gelezen wat in de winkel staat en het nog raar vinden ook als ik zeg dat dit niet het geval is.

Mensen die het niet eens zijn met ons actiebeleid. Daar meot je mij niet voor hebben, dan dien je maar een klacht in bij het hoofdkantoor.

Mensen die om 17.59 binnen komen om nog even een cadeau uit te zoeken en verwachten dat ik ze dan ook nog een half uur ga adviseren.

Mensen die denken dat ik niks anders te doen heb dan naar hun levensverhaal te luisteren.

Pff zal vast nog wel meer zijn maar dit was hetgeen wat me nu te binnen schoot.
  maandag 6 oktober 2008 @ 15:22:18 #260
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_62174509
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ben nog jong (23), oog nog jong
Pics or it didn't happen
pi_62175444
er schieten me weer een paar voorvallen binnen:

man, die van 30m verderop loopt te zwaaien, hij wilde dat ik hem kwam helpen, kheb teruggezwaaid en ben verder gegaan met waar ik mee bezig was.

-van die mensen die altijd maar weer vragen of ze hangertjes mee mogen hebben, als je dan nee zegt krijg je vaak als antwoord dat dat bij de -weet ik welke winkel- wel mag.

-of klanten die al pinnen terwijl je nog aan het scannen bent, wij hadden toendertijd nog een pin waarbij je pas kon pinnen als alles gescanned was, klanten moesten dan altijd even melden dat je bij de AH wel al gelijk kon pinnen. Ja boeiend wij zijn de AH niet.

-laatst ook 2 van die asowijven, die gingen wat ruilen en kochten ook weer wat, dus ik verreken de spullen gewoon, maar ze kochten best veel spullen opnieuw en moesten dus alsnog iets van 70 euro ofzo betalen, gingen ze helemaal flippen dat ze nu alsnog hetzelfde bedrag moesten kopen. Dat was niet zo want zonder die ruildingen zouden ze 100 euro ofzo moeten betalen.

-oh ja en mensen die denken dat je een iq van 20 hebt ofzo, willen ze 2 dingen van 9,95 ruilen en je vraagt er 10 cent bij, dan ven tegen vriendin/man whatever zeggen dat ze toch wel kan rekenen.
Meestal beginnen mn collega en ik dan gelijk hele gesprekken over school, met allerlei vaktermen etc.

-oh en wij hebben zo'n vervelende klant, als ze binnenkomt dan verstopt al het personeel zich altijd al haha, alleen de nieuwelingen zijn dan altijd de lul met dr, maar dat is niet erg.
Echt ze stinkt, en ze vraagt 100.000 keer of iets goed staat, en ze past zelfs de riemen in het pashokje.

-oh nog een leuke klanten die heel hard naar hun vriendin ,of weet ik veel wat ,roepen bij de pashokjesdat ze wel dr tas in de gaten mogen houden, en mij dan echt zo doordringend aankijken. Goh ja ik was ook echt van plan om iets eruit te jatten.

-klanten die beledigd zijn dat ze een truitje van 100 jaar terug die nu af is geprijst voor 1 euro niet mogen ruilen.
-klanten die beledigd zijn dat wij geen schoenen zonder doos ruilen die ook al gedragen zijn en er geen bonnetje bij zit.

Verder is het altijd wel heel leuk werk hoor!
Het valt me altijd op dat de mensen die er op het eerste gezicht wat asociaal uitzien bij ons in de winkel juist meestal wel heel vriendelijk zijn en ook altijd wel heel dankbaar.
-de mensen uit de wat duurdere wijken die behandelen je vaker echt als een slaaf.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_62176811
Soms zijn er ook van die klanten die wat vragen en als je het dan op het moment niet blijkt te hebben maken ze een opmerking als: "Oh, dan ga ik wel naar jullie Concurrent." (met zo'n dikke nadruk op Concurrent)
Moet je vooral doen, alsof ik er wakker van lig.
pi_62177496
Veel herkenbare dingen hier!
Ik werk op zaterdag in een vrijetijdsmarkt (tenten etc) en de winkel is gewoon echt heel erg groot (ruim 50.000 m2) Maar dan zijn er zo ontzettend veel mensen die al ontzettend snel gaan zitten klagen over dat ze zo ver moeten lopen (ja hallo wat verwacht je dan) en echt gaan zitten zuchten en steunen als je ze vertelt dat ze de hele andere kant op moeten voor de kassa (anders kijk je op de borden, dan loop je ook niet verkeerd)

Ook het niet goed kijken en meteen bij binnenkomst al gaan vragen waar alles staat vind ik ook lui. Kom op zeg even rondkijken is echt niet zo erg.

En je inderdaad met 1 woord aanspreken zoals tent. Eehh ja wat wil je met een tent? Beetje beleefd zijn is niet erg. Er komen ook veel Duitse klanten en toen ik laatst aan een vrouw vertelde dat we iets niet meer hadden keek ze me aan alsof ze moest gaan huilen

Voor de rest is het wel echt leuk werk en er zijn ook genoeg hele leuke vriendelijke mensen die je netjes behandelen en ook echt dankbaar zijn als je ze goed geholpen hebt!
pi_62177755
quote:

[..]

Idd, is ook zo bij ons. Allemaal producten ver over de houdbaarheids datum. Iedereen probeert het wel goed te doen. Maar als je alles er goed uit wil halen dan ben je bijv. met een stuk 2 uur bezig, terwijl je norm 1 uur is. En dan kan je dus gewoon 1 uur langer onbetaalt doorwerken: oftewel, dat doet niemand.
pi_62177757
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:36 schreef On het volgende:
Soms zijn er ook van die klanten die wat vragen en als je het dan op het moment niet blijkt te hebben maken ze een opmerking als: "Oh, dan ga ik wel naar jullie Concurrent." (met zo'n dikke nadruk op Concurrent)
dat is de mooiste idd, het zal mij werkelijk waar een worst wezen
Ik word toch wel betaald
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_62177823
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:43 schreef Cypress_Hill het volgende:

Zoooo vervelend. Als ik iets moet halen in de winkel, heb ik ook wel eens iets laten vallen, maar hoeveel moeite is het nou om even naar een medewerker te lopen en te zeggen: Sorry ik liet dit vallen.
pi_62177888
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:53 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Doet me een klein beetje denken aan iets wat ik zelf meemaakte... Vakken vullen bij de C1000. Twee potjes pindakaas in de handen. Één laten vallen, de andere loslaten om de eerste proberen op te vangen... *pats* *pats* .... kut...
Haha. Ik was vorige week van die groente in potjes aan te vullen, pakte de bovenste doos van de kar, en jahoor er donderde 3 dozen naar beneden. 14 potjes stuk
pi_62178812
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:28 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Inderdaad, een nicht

Wat is er mis met in een pretpark werken. Ik vind dat gewoon cool
pi_62179295
WW'ers
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_62182233
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:06 schreef StarGazer het volgende:
WW'ers
wat zijn WW'ers ?
pi_62182636
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:36 schreef On het volgende:
haha vandaag nog 2x gehad.

Kerel nog lachen naar mij dat ik nu wel 49 euro misloop en klant 2 voegde erbij toe dat we nou een vaste klant kwijt waren haha
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_62182727
quote:

[..]

Als ik eerlijk mag zijn verlenen wij bij ons AH-filiaal goede service, eeuwig vriendelijk personeel en eigenlijk zijn we nooit vervelend (anders doet de baas dat wel tegen ons). Ik ben zelf 17 jaar en heb iig een vaste avond de leiding over de kassa, soms ook wel 2 of 3 keer per week en ik kan nou niet zeggen dat de service dan omlaag duikelt. Wij hebben maar een hele enkele keer producten over de datum, dat komt gewoon door een goed (nieuw) voorraad systeem die dat aangeeft en codeboek e.d. Is maar waar je supermarkt aandacht aan wil besteden, sommigen vinden goedgevulde, gespiegelde vakken blijkbaar belangrijker.

Persoonlijk denk ik eerder dat de service misschien achteruit gegaan mag zijn, maar dan zeker het gedrag van de meeste klanten. Zoals eerder gezegd willen klanten voor een dubbeltje op de eerste rang en bijna de helft van de klanten gedraagt zich als 'beter' dan het winkelpersoneel en eist ook zo behandeld te worden.
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:11:17 #273
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_62182960
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:50 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

wat zijn WW'ers ?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_62183463
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:11 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

Tjah ik weet het echt niet, of ik kan er in iedergeval niet op komen.
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:30:11 #275
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62183693
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

dat is de mooiste idd, het zal mij werkelijk waar een worst wezen
Ik word toch wel betaald
Als ik later ondernemer ben ontsla ik jullie soort.
Maar zal je vast werkelijk een worst wezen.
Jij werkt toch niet voor mij.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')