When does the hurting stopquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Haha. Ik heb me nog kunnen inhouden, maar soms wordt het me ook wel erg moeilijk gemaakt. Ik vul vaak frisdrank en de flesjes/blikjes drinken hoort daar ook bij. Elke dag komen er wel weer groepjes kleuters binnenlopen die vaak tien minuten voor het schap gaan staan, overleggen wat ze moeten drinken. Natuurlijk hardop praten, hardop hoofdrekenen ('hebben we wel genoeg voor drie blikjes ES-cola?' ) en altijd weer terugkomen om tóch nog even een flesje AA terug te leggen.
Die gaat mijn baas echt niet aanschaffenquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
je weet dat daar, al voor zeer cheap gewoon geld tel machines voor zijn?
Omg jij bent dus zo'n zeikerd, betaal je ook 3,22 terwijl je maar 3,20 hoeft te betalen? Zeker niet hequote:Op zondag 5 oktober 2008 01:22 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang er 3,23 staat zou ik aan komen zetten met centen
ooit 1x gehad bij een of andere turk die dat weigerde...
die ziet mij nooit meer terug
Bij ons alleen nog de aldi, zelfs de Lidl geeft geen centen meer. En bij AH/Deen/Deka is het idd al jaren niet meer met centen. Vind ik ook veel beter, al dat gejank met die centjes.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
bij ons krijg ik alleen bij de aldi/lidl nog centen!!!
echt nergens anders meer, al jaren niet!!
Je hebt ,t ook over Marrokaantjes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:26 schreef deepart het volgende:
Een groep marrokanen die dreigen je winkel te verbouwen, als je dan vraagt wat het probleem is worden ze nog bozer, intimideren alle medewerkers, smijten ze hun product op de toonbank en zeggen dat het ding niet oplaad.
Vervolgens doe je de oplader in het stopkontact, en laad dat ding gewoon op... Je laat het ze zien.. en vervolgens reageren ze met "oh... ja.. ... vanmiddag deed die dat niet!.."
als ze niet afronden? jazekerquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg jij bent dus zo'n zeikerd, betaal je ook 3,22 terwijl je maar 3,20 hoeft te betalen? Zeker niet he.
tja... dan negeer ik dat maar en stel ik m'n vraag..quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:21 schreef guapo het volgende:
[..]
En dan als antwoord krijgen: "dat heb je zojuist gedaan".
quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Alleen ik snap nog steeds niet warom ze dan bijv. een blikje bullit 47 of 48 cent maken en niet gewoon 50 of 45 cent.
ja maar waarom zijn de zakjes redband dan 1.38?quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
psychologisch heel makkelijk te onderbouwen....47 is nou eenmaal geen 50 en dan koop je het sneller, zelfde als dat ze nooit iets van 100 euro maar altijd voor 99 euro verkopen....dat soort dingen!
Als je ze aan ziet komen rijden, kun je dat dan niet zien?quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:10 schreef Joachim het volgende:
Ik heb een tijdje in een parkeergarage gewerkt waar ik automobilisten bij de slagboom bij de ingang moest vragen of ze misschien een sterretje in hun autoruit hadden zitten, om die vervolgens in de parkeergarage direct en gratis te kunnen laten reparen.
Soms wel, maar vaak zijn het ook maar kleine putjes die niet direct opvallen. Maargoed, je moet natuurlijk wel een gesprek aanknopen om ze over te halen om de boel te laten maken. Dus als je er al 1 ziet zitten dan pas je daar je standaard praatje een beetje op aanquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:28 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Als je ze aan ziet komen rijden, kun je dat dan niet zien?
Dat zou leuk zijn ja en wat als ik elke week 100 artikelen koop die allemaal 1.40 gemaakt zijn. Dat scheelt je op de lange termijn wel heelveel hoor. Nu gebeurt het afronden 1x per transactie ze zouden het maar met elk product doen. Zou ze elk jaar miljoenen extra opleveren.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja maar waarom zijn de zakjes redband dan 1.38?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:36 schreef Joachim het volgende:
[..]
Soms wel, maar vaak zijn het ook maar kleine putjes die niet direct opvallen. Maargoed, je moet natuurlijk wel een gesprek aanknopen om ze over te halen om de boel te laten maken. Dus als je er al 1 ziet zitten dan pas je daar je standaard praatje een beetje op aan
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:09 schreef Nemain het volgende:
In de categorie 'flauwe grapjes' trouwens ook nog:
"Zijn dit de voor- of de achterpoten van een kip?![]()
!!11" als de kippenbouten in de aanbieding waren.
Getver ik heb al de hele dag last van déja vu's met al die verhalen hier..
Zoals die kinderen, die godsvervelende rotkinderen die NOOIT kalm bleven wachten tot wij vroegen 'wil jij een plakje worst?' maar die:
1. hun karretje tegen je benen aanreden;
2. hun karretje tegen de vitrine aanreden;
3. vanaf de ingang een sprintje trokken naar de Deli (de hele winkel door dus) onderwijl blèrend: Worst!;
4. met hun vieze pikhandjes op je net schoongemaakte vitrine gingen trommelen om je aandacht te trekken.
En het ergste was nog dat die ouders er altijd vertederend bij staan te lachen. En als je het niet snel genoeg aanbood beten ze je toe: 'Hij wil worst hoor!' Sterf. Echt. Sterf.
Wat ik nooit meer zal vergeten: een vrouw die, de dag voor kerst - dus stervensdruk - terugkwam van de kassa, om te klagen dat haar twaalfjarige oogappeltje geen plakje worst had gekregen.
Blijkt maar weer wat voor incompetente opvoeders de meeste mensen zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is zo droevig, die kindertjes zijn zo fucking irritant omdat die ouders het toelaten, of zelf aan moedigen. Dat is toch ernstig? Als ik een kind had en hij rent als een mongool door de winkel WORST WORST WORST! te roepen zou ik zeggen, vandaag geen worst voor jou omdat je als een mongool door de winkel rent en WORST WORST WORST! loopt te schreeuwen. Als je de volgende keer gewoon rustig vraagt of je alsjeblieft een plakje worst mag, mag het misschien wel.
Krijgt ie niet, en nou opsodemieteren.quote:
haha, ja die originele grap is hier al vaker gepost. Leert die man wel gelijk zijn flauwe grapjes afquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:30 schreef Operc het volgende:
Ik heb het misschien als eens gepost in een ander topic maar in de categorie flauwe grappen bij postbodes het alombekende "De blauwe mag je houwe heur!"
Één keer gehad dat een man vroeg: "Zit er ook een blauwe bij? Want die hoef ik dan niet hoor!" Terwijl er een brief bij zat van het Justitieel Incasso Bureau (een boete dus). Toen ik hem dat vertelde was zijn goede humeur over zijn grap ook meteen over.
Mwah, ik geef het stukje altijd wel, klanten kunnen om de kleinste dingetjes een klacht indienen. Dan krijg je alleen maar weer gezeur. Laatst was er zon aktie 2e biscoop kaartje gratis. Collega was vergeten zon 2e kaartje te geven, en jahoor klacht ingedient en een hele preek+ een waarschuwing. En ik ga niet mezelf opofferen voor de opvoeding van dat kind/ouder. Ook al gun je ze dat stukje worst niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:45 schreef Joachim het volgende:
Om op alle worst verhalen terug te komen, weigeren jullie dan ook wel eens om een stukje te geven? Desnoods met een of andere kut smoes?
Ik werk al een tijdje niet meer in een supermarkt.. maar ik heb het wel eens geweigerd. Zoals die vrouw die ik noemde die ging klagen dat haar kind niks had gekregen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:45 schreef Joachim het volgende:
Om op alle worst verhalen terug te komen, weigeren jullie dan ook wel eens om een stukje te geven? Desnoods met een of andere kut smoes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |