abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62142615
Lang geleden op de AGF afdeling van een supermarkt gewerkt en kon me nog goed klanten herinneren die bijvoorbeeld een halve bloemkool o.i.d. wilde hebben, "want ik ben toch maar alleen".
Prutsers snappen dan niet dat je die andere helft nooit meer kan verkopen.

En aan het einde v/d dag mocht je dus 5 minuten voor sluitingstijd beginnen met opruimen van de afdeling, dus dingen die terug de koelcel in moesten in kratten op de rolcontainer gezet worden.
Om 20:59 komt er dan zo'n mafkees langs die uiteraard iets moet hebben wat helemaal onderop de rolcontainer staat zodat je eerst 10 kratten met zware dingen kan afstapelen Eikel!

Of om 19:45 het gek vinden dat er geen vers brood meer is op zaterdagavond.
  zondag 5 oktober 2008 @ 10:11:15 #152
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62142756
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 09:48 schreef smesjz het volgende:
Lang geleden op de AGF afdeling van een supermarkt gewerkt en kon me nog goed klanten herinneren die bijvoorbeeld een halve bloemkool o.i.d. wilde hebben, "want ik ben toch maar alleen".
Prutsers snappen dan niet dat je die andere helft nooit meer kan verkopen.

aan de volgende alleenstaande toch???
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_62142865
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 02:11 schreef Maeghan het volgende:
Nog even wat dingen uit mijn geheugen:
Super de Boer-collectie afdeling vleeswaren/kaas/brood:
* Hopeloos huisvrouwtje komt drie keer per dag boodschappen doen met haar verwende kutkleuter. Diezelfde kutkleuter kwam dus ook drie keer per dag vragen om een plakje worst. Hij gedroeg zich niet in de winkel en kwam dan naar de counter met de mededeling "ik wil worst". Dit deden wel meer kinderen en ik zei dan altijd dat ze dat maar moesten kopen van hun zakgeld of aan hun vader/moeder moesten vragen of ze worst wilden kopen. Vervolgens kwam dat wijf naar me toe "krijgt ie nou nog een plakje worst of niet?". Je hebt aso en je hebt heel erg aso.
* Klanten die psychisch in de war zijn, zoals een bejaarde vrouw die niet ophield over jezus, door de winkel liep te gillen ("PRIJS DE HEER" - en ik liep dan vlak achter haar met m'n prijsstickers en fluisterde naar mijn collega - "prijs het vlees! prijs het vlees!") en niet ophield over de engeltjes op de verpakking van Philadelphia.
* Klanten die iedere dag (!) om vijf uur - als je klaar bent - komen vragen of je kaas voor ze wilt snijden en niet willen bestellen, "omdat je dan vergeet om de bestelling door te geven" terwijl je er de dag erna zelf bent. En de dag daarna. En de dag daarna, omdat die winkel namelijk een personeelstekort heeft en je dus niet eens kunt vergeten om de bestelling door te geven aan je collega - want die is er niet! Oplossing: klant kwam om vijf voor vijf, ik was de snijmachine nog aan het schoonmaken. Ze vroeg weer eens om haar kaas, dus ik zei "ik ben nog even de machine aan het schoonmaken, over vijf minuutjes ben ik klaar, misschien kunt u eerst wat andere boodschappen doen?". Toen de klant terug kwam zei ik "sorry mevrouw, ik ben klaar met werken", trok m'n schort uit en ging weg.

AH, kassa (totaal 19 uur gewerkt voor ik het zat was daar):
* Zoals gezegd, de verwende kleuter op het stepje die met 100 gulden een blik bonen kwam kopen (ik zei net euro, maar dit was in 2000 dus dat moeten wel guldens geweest zijn dan...).

Bas van der Heijden:
* Asociale volksbuurtklanten die met de hond en een hele roedel kinderen de hal inkomen. Waren overigens vaste klanten die altijd raar deden. Nu brak de hond los, die rende door de winkel en de kinderen gingen er 1 voor 1 achteraan. Een andere week renden de kinderena chter elkaar aan rondjes over de inpaktafel.
* Asociale klanten die kinderen door de winkel laten fietsen/steppen. Oud vrouwtje kwam klagen, zei dat ze wegging als niemand er wat van zei omdat ze bang was omver gereden te worden en ze had net een nieuwe heup. Winkelpersoneel heeft er neits van gezegd omdat dat gezin meer opleverde dan dat vrouwtje.
* Vent die staat te roken in de winkel. "Meneer, u mag hier niet roken". Meneer gaat uit z'n dak en begint te roepen dat ik zeker denk dat ik jezus ben. Beetje vertekend wereldbeeld, als je 't mij vraagt.
* Een man die z'n afgerekende flessen bier kapot gooide omdat er geen dozen meer in het dozenhok lagen.
* Iemand die twee karren boodschappen op de band laadde, vervolgens zag dat er geen dozen meer waren en z'n boodchappen liet staan. Je kan als je van huis gaat ook niet bedenken dat je twee volle karren boodschappn niet op je hoofd mee naar huis kunt nemen natuurlijk. En redelijk blijven is zo jaren '70.

C1000:
* Mensen die op zaterdagmiddag (laatste dag van de actie dus) beweren dat de peren uit de actie niet op de weegschaal staan. Nee hoor, echt niet, ze ehbben echt goed gekeken. NEeeeeeeeeeee jij weet er helemaal niks van. Want jij werkt er pas vijf jaar, en dat die peren al vijf jaar op de weegschaal staan betekent niet dat ze er nu nog op staan. En dat de hele week alle klanten gewoon een stickertje op de peren hadden, dat zegt ook helemaal niks.
* Mensen die klagen over het afronden. Maar alleen als het afronden in hun nadeel is (Ja, je hebt principes of je hebt ze niet he?).
* Mensen die klagen dat euro's van die rotmuntjes zijn, want ze zijn zo klein. (Ja, en dubbeltjes en kwartjes waren echt enorm! Ik heb ze thuis nog en ze passen echt maar net in m'n kamer!)
* Mensen die klagen over de euro omdat ze het afronden niet begrijpen Ze hebben hun leven lang afgerond met guldens, maar als het euro's (UUROOS ) zijn, kunnen ze opeens niet afronden.
* "Waar vind ik de diepvriesgroente?" Nou mevrouw, probeer het eens in de diepvries (die overigens recht tegenover de ingang stond). En dan meelopen en aanwijzen waar de vriezer is, teruglopen naar het pad waar je aan het werk was, en twee tellen later staat die klant achter je met de mededeling dat ie de diepvries niet kan vinden. Vriesafdeling waren twee vijfdeursvrieskasten en drie even brede diepvriesbakken. Toch wel erg knap dat als je er midden tussen staat, dat je dan geen vriezer kunt vinden.
* "Die prijs klopt niet hoor, de Red Bull is in de aanbieding". Vervolgens meelopen met de klant, want er zou een bordje bijstaan. En inderdaad, "Bullit, vaste lage prijs".
* Mensen die de boel besodemieteren voor een paar dubbeltjes. Bijvoorbeeld volhouden dat je de groente dubbel aangeslagen hebt, terwijl het om twee verschillende wichtartikelen gaat met verschillende prijzen

Dirck III (Slijterij, voor wie 't niet kent):
* "Verkoopt u ook regenponcho's?"
* "Hebben jullie ook barbecues?"
* "Verkopen jullie koffiemelk?"
* Telefoontje: "Heeft u die Head & Shoulders uit de aanbieding nog?" (Probeer het eens bij de drogisterij!)
* "Hebben ze dat bij Bas van der Heijden?"
* Mensen die in de winkel staan te bellen: "Ik sta nu bij de Gall & Gall".

En inderdaad de leuke grappen met bonnetjes:
* Doe maar in je plakboek
* Hang maar boven je bed
* Ik krijg het toch niet terug van de belasting
* Ik krijg het toch niet terug van het ziekenfonds

Heeeeel veel bekende dingen
pi_62142942
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 06:02 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet om dat ik het niet aanneem uiteraard. Ik zeg zelfs ja natuurlijk zijn we er blij mee. Het gaat er meer om dat die opmerking elke keer gemaakt wordt en gasten er vanuit gaan dat elke horecazaak een tekort aan kleingeld heeft. Of je nou met groot geld of klein geld betaalt; het boeit me niet. Klein geld is alleen kut omdat je het moet tellen Ik ben er echt niet superblij mee.
je weet dat daar, al voor zeer cheap gewoon geld tel machines voor zijn?
  zondag 5 oktober 2008 @ 10:38:29 #155
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_62143019
lol. fok heeft niet genoeg GB-tjes om alle verhalen hier te gaan opschotelen

maja, daar tegenover staan ook weer klanten met humor verhalen.
klant die vraagt om een SOny camera met een Karel V(ijf) lens
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_62143228
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 10:31 schreef mschol het volgende:

[..]

Maar dan nog hoef je niet blij te zijn met het kleingeld, omdat je dan eerst naar de telmachine moet lopen, en iemand ook gewoon met briefgeld kan betalen.
pi_62143290
Ook leuk trouwens:
Mijn naam is jelle, en dat staat dus op mijn naamkaartje.
En dan hoor je weer een klant vragen, dus jij bent Snelle Jelle?
Dan snap je ook wel dat het aardig bedoelt wordt, alleen als ik dat voor de 6e keer op een dag gehoord raak ik daar toch wel zeer lichtelijk geirriteerd van. Valt toch wel weer onder het kopje ''originele grappen!''
  zondag 5 oktober 2008 @ 11:33:12 #158
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62143680
Haha die lijst van Maeghan, doe normaal. Blij dat ik niet aan bijbaantjes heb gedaan.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_62143880
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 11:01 schreef Silentalarm het volgende:
Ook leuk trouwens:
Mijn naam is jelle, en dat staat dus op mijn naamkaartje.
En dan hoor je weer een klant vragen, dus jij bent Snelle Jelle?
Dan snap je ook wel dat het aardig bedoelt wordt, alleen als ik dat voor de 6e keer op een dag gehoord raak ik daar toch wel zeer lichtelijk geirriteerd van. Valt toch wel weer onder het kopje ''originele grappen!''
zijn er serieus mensen die letten op die naamplaatjes?

ik doe dat echt nooit, waarom lastig doen als je ook gewoon kan zeggen "mag ik wat vragen?"
  zondag 5 oktober 2008 @ 11:54:23 #160
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_62143981
Ow nog eentje voor op het terras:

Rondrennende kindjes die tegen je aan knallen waardoor je op je bek gaat, tegelijk met je volle dienblad. Om vervolgens uitgefoeterd te worden door de ouders van dat kutkind, want ja ik kan natuurlijk wel wat beter uit m'n doppen kijken natuurlijk. God forbid als je je kindjes eens rustig liet zitten. !!
Guanine en Cytosine! *O*
  zondag 5 oktober 2008 @ 12:00:01 #161
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62144078
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 11:54 schreef Koenholio het volgende:
Ow nog eentje voor op het terras:

Rondrennende kindjes die tegen je aan knallen waardoor je op je bek gaat, tegelijk met je volle dienblad. Om vervolgens uitgefoeterd te worden door de ouders van dat kutkind, want ja ik kan natuurlijk wel wat beter uit m'n doppen kijken natuurlijk. God forbid als je je kindjes eens rustig liet zitten. !!
Bah, dat soort mensen wil je het liefst een weekje de cel in gooien. Serieus daarna doen ze hopelijk voor de rest van hun leven normaal.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
pi_62144082
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 11:47 schreef mschol het volgende:

[..]

ik doe dat echt nooit, waarom lastig doen als je ook gewoon kan zeggen "mag ik wat vragen?"
voor een originele grap doen mensen veel
  zondag 5 oktober 2008 @ 12:01:54 #163
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62144116
quote:

[..]

ik vraag bij lekkere cassieres met naamplaatjes altijd of die ander ook een naam heeft....
pi_62144147
quote:

[..]

Sommige wel, van die aso 40+ moedertjes, die dan eerst naar de naamkaartje kijken en dan echt op zo'n fucking irritante toon vragen:
"Zooo Daniel, jij kunt me vast wel vertellen welke kattenbrokken het goedkoopst zijn?"

Of die mensen die vijf minuten voor sluitingstijd binnenkomen en zich afvragen waarom er geen brood is
  zondag 5 oktober 2008 @ 12:07:20 #165
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_62144239
Op de AGF van de Poiesz een klant:
- Ik zoek kool met spleetogen...
- Que?
- Je weet wel, Chinese kool ROFL

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_62144378
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 12:07 schreef Billy_Talent het volgende:
Op de AGF van de Poiesz een klant:
- Ik zoek kool met spleetogen...
- Que?
- Je weet wel, Chinese kool ROFL

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Klein lachje*
eigenlijk vind ik hem nog best leuk, en nog origineel ook.

Is de poiesz niet zon supermarkt keten in friesland?
  zondag 5 oktober 2008 @ 12:24:04 #167
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_62144542
Met een volle dienblad vol glazen rode wijn, bier en fris lopen. En iemand opeens een onverwachte beweging maakt tegen mij aan. En tatsaa, je kan al raden wat .

En mensen die liepen te zeiken in het restaurant dat de koffie te heet was, Jezus christus .
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_62144973
Ik ben dus cassiere(cassier? ) bij de AH

Heb nog wel een leuke.

Mevrouw doet boodschappen in geiten wollen sokken kleding, ze stinkt.
Na allemaal Euroshopper producten te hebben gescant kwam het bedrag uit op ¤14,98,-

Mervouw vroeg of dit bedrag naar boven of naar beneden wordt afgerond. Ik zei dat het naar boven werd afgerond en het dus ¤15,- werd. Toen zei ze dood leuk: Oh, dan wil ik graag pinnen.

pi_62145070
quote:
[b]Op zondag 5 oktober 2008 12:24
En mensen die liepen te zeiken in het restaurant dat de koffie te heet was, Jezus christus .
zou je eigenlijk de koffie terug moeten pakke en een kop bevroren koffie in hun klauwen duwen
pi_62145086
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 12:43 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik ben dus cassiere(cassier? ) bij de AH

Heb nog wel een leuke.

Mevrouw doet boodschappen in geiten wollen sokken kleding, ze stinkt.
Na allemaal Euroshopper producten te hebben gescant kwam het bedrag uit op ¤14,98,-

Mervouw vroeg of dit bedrag naar boven of naar beneden wordt afgerond. Ik zei dat het naar boven werd afgerond en het dus ¤15,- werd. Toen zei ze dood leuk: Oh, dan wil ik graag pinnen.

'

''het begin van de honderdduizend''
pi_62145206
TVPtje
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  zondag 5 oktober 2008 @ 13:00:10 #172
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_62145298
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 02:44 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Haha, als ik ooit de hoofdprijs win in de loterij begin ik een supermarkt waar het personeel eerlijk mag zijn. Echt, dat lijkt me zo tof.

Alhoewel ik van de week per ongeluk ook iets te hard zei "kan iemand dat pokkejong een nekschot geven" over een of ander hyperactief kutkind dat aan het ingangspoortje aan het slingeren was. En nee, geen speelse kleuter, een kind van een jaar of twaalf. Toen ik het zei keek die vrouw die er vlakbij stond toch wel heel venijnig op, maar ze zei niks.
Haha. Ik heb me nog kunnen inhouden, maar soms wordt het me ook wel erg moeilijk gemaakt. Ik vul vaak frisdrank en de flesjes/blikjes drinken hoort daar ook bij. Elke dag komen er wel weer groepjes kleuters binnenlopen die vaak tien minuten voor het schap gaan staan, overleggen wat ze moeten drinken. Natuurlijk hardop praten, hardop hoofdrekenen ('hebben we wel genoeg voor drie blikjes ES-cola? ' ) en altijd weer terugkomen om tóch nog even een flesje AA terug te leggen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zondag 5 oktober 2008 @ 13:04:59 #173
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_62145364
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 12:15 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

*Klein lachje*
eigenlijk vind ik hem nog best leuk, en nog origineel ook.

Is de poiesz niet zon supermarkt keten in friesland?
Ja, maar deze zat in Tolbert. En dat ligt nog in Groningen.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_62145471
Gasten die ongeduldig staan te zwaaien in een drukke kroeg, terwijl ze net aan komen lopen en vervolgens bij het afrekenen ook eerst nog effe hun portemonee moeten gaan zoeken. In de tijd dat ik op hun sta te wachten, kan ik ook zo 3 andere gasten helpen. (Wat ik dan soms ook wel doe )
pi_62145676
quote:

[..]

En dan als antwoord krijgen: "dat heb je zojuist gedaan".
-weg, zie banmeldtopic-
  zondag 5 oktober 2008 @ 13:23:59 #176
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62145718
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 13:00 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Haha. Ik heb me nog kunnen inhouden, maar soms wordt het me ook wel erg moeilijk gemaakt. Ik vul vaak frisdrank en de flesjes/blikjes drinken hoort daar ook bij. Elke dag komen er wel weer groepjes kleuters binnenlopen die vaak tien minuten voor het schap gaan staan, overleggen wat ze moeten drinken. Natuurlijk hardop praten, hardop hoofdrekenen ('hebben we wel genoeg voor drie blikjes ES-cola? ' ) en altijd weer terugkomen om tóch nog even een flesje AA terug te leggen.
When does the hurting stop
pi_62146183
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 10:31 schreef mschol het volgende:

[..]

Die gaat mijn baas echt niet aanschaffen
pi_62146209
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 01:22 schreef mschol het volgende:

[..]

zolang er 3,23 staat zou ik aan komen zetten met centen
ooit 1x gehad bij een of andere turk die dat weigerde...
die ziet mij nooit meer terug
Omg jij bent dus zo'n zeikerd, betaal je ook 3,22 terwijl je maar 3,20 hoeft te betalen? Zeker niet he .
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 5 oktober 2008 @ 13:52:20 #179
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62146264
bij ons krijg ik alleen bij de aldi/lidl nog centen!!!
echt nergens anders meer, al jaren niet!!
pi_62146364
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 13:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
bij ons krijg ik alleen bij de aldi/lidl nog centen!!!
echt nergens anders meer, al jaren niet!!
Bij ons alleen nog de aldi, zelfs de Lidl geeft geen centen meer. En bij AH/Deen/Deka is het idd al jaren niet meer met centen. Vind ik ook veel beter, al dat gejank met die centjes.
Alleen ik snap nog steeds niet warom ze dan bijv. een blikje bullit 47 of 48 cent maken en niet gewoon 50 of 45 cent. Dan doe je als winkel niet meer aan centjes, alleen je stelt de prijzen wel op centen af.
Beetje vaag, lok je ook reacties uit met die centen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')