abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62126805
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:56 schreef massy het volgende:

[..]

En als ik dan wel eens lunch ging halen bij de AH gingen mensen aan mij vragen waar de pindakaas stond. Terwijl er in koeienletters Kruidvat op mn rug stond.
das gewoon dom, in duidelijke winkelkleding naar een andere zaak gaan, dan vraag je erom...
pi_62126927
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:11 schreef mschol het volgende:

[..]

das gewoon dom, in duidelijke winkelkleding naar een andere zaak gaan, dan vraag je erom...

Oh ja, tuurlijk het is mijn schuld dat die mensen geen onderscheid kunnen maken tussen blauw en rood en dat ze niet kunnen lezen
pi_62127016
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:11 schreef mschol het volgende:

[..]

Kom op, je ziet toch nog wel heel duidelijk het verschil tussen een kruidvat shirtje of een AH shirtje. Dat verschilt wel heel duidelijk. en als je dat niet ziet, dan ben je dus zeg maar gewoon: EEN KUT KLANT
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:23:26 #54
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_62127025
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:10 schreef Ulreazj het volgende:
Mensen die een koud warm buffet hebben met onbeperkt drinken. En zuipen ze zich maar te pletter.
Wat zou jij dan doen bij onbeperkt drinken. Ik zou het wel weten hoor, zuurpruim

En die gast die klanten niet helpt als ze geen "hallo" zeggen:
pi_62127079
Een groep marrokanen die dreigen je winkel te verbouwen, als je dan vraagt wat het probleem is worden ze nog bozer, intimideren alle medewerkers, smijten ze hun product op de toonbank en zeggen dat het ding niet oplaad.

Vervolgens doe je de oplader in het stopkontact, en laad dat ding gewoon op... Je laat het ze zien.. en vervolgens reageren ze met "oh... ja.. ... vanmiddag deed die dat niet!.."

Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_62127308
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:26 schreef deepart het volgende:
Een groep marrokanen die dreigen je winkel te verbouwen,
Een offerte vragen en dan zeggen dat polen goedkoper zijn.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_62127844
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:26 schreef deepart het volgende:
Een groep marrokanen die dreigen je winkel te verbouwen, als je dan vraagt wat het probleem is worden ze nog bozer, intimideren alle medewerkers, smijten ze hun product op de toonbank en zeggen dat het ding niet oplaad.

Vervolgens doe je de oplader in het stopkontact, en laad dat ding gewoon op... Je laat het ze zien.. en vervolgens reageren ze met "oh... ja.. ... vanmiddag deed die dat niet!.."

haha. hij is leuk. dat soort ventjes moeten hard aangepakt worden,
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:19:59 #58
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_62127939
Oew, herkenbaarheid in dit topic!
Ik ben zo blij dat mijn gedachten in mijn hoofd blijven, want ik heb al zoveel mensen de ergste dingen toegewenst in gedachten

Waar ik vooral niet tegen kan zijn mensen die het begrip niet kunnen opbrengen dat je niet binnen 5 milliseconden bij ze bent omdat de hele zaak vol zit. De meeste mensen kijken rond en begrijpen dat het knettersdruk is en dat ze dus iets langer moeten wachten. Sommige mensen echter...

Laatst was er een groep mensen in het restaurant waar ik werk. Wat een koude kak, niet normaal, BAH! Maargoed, die mensen heb je nou eenmaal. Toen ze weggingen (ze lieten een ontzettende teringbende achter) zeiden ze letterlijk "nou, wij laten jou de troep na!". Zo van "ga aan het werk, arbeider".

Wat al vaker is langsgekomen: mensen die niet even luisteren naar wat je zegt. Je zegt "goedemiddag" en ze gaan meteen bestellen. Vraag je "is alles naar wens?", zeggen ze "nee, dankje" ( waarschijnlijk denken ze dan of ik vraag of ze nog wat willen drinken ofzo ). Of als je zegt "Smaakt het eten?" meteen zeggen "Een rode wijn alstublieft".

Als laatste: mensen die in grote groepen in je restaurant komen eten, voor wie het blijkbaar moeilijk is om op een normale, geordende manier te zeggen wat ze willen eten. Mensen die door elkaar gaan schreeuwen enzo... kots
Guanine en Cytosine! *O*
pi_62128577
Laats een krant bestelt friet, vond het niet lekker omdat het naar aardappelen smaakt??????
Who the fuck is Fcuker?
pi_62128718
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:54 schreef Fcuker het volgende:
Laats een krant bestelt friet, vond het niet lekker omdat het naar aardappelen smaakt??????
Dat kan ook echt niet! friet die naar aardappel smaakt?? Gatverdamme joh!
Diepzinnige deepart.
pi_62128719
quote:
een krant bestelt friet? cool

en misschien was de patat wel niet doorbakken en heb een een bonk rauwe aardappels die je naar binnen moet werken (het niet doorbakken gebeurd maar al te vaak, af en toe vraag ik mij af of die mensen daar wel op letten, frieten die alleen in de olie hebben gelegen en geen kleurtje hebben zijn niet oke.....)
pi_62128831
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:19 schreef Koenholio het volgende:Wat al vaker is langsgekomen: mensen die niet even luisteren naar wat je zegt. Je zegt "goedemiddag" en ze gaan meteen bestellen. Vraag je "is alles naar wens?", zeggen ze "nee, dankje" ( waarschijnlijk denken ze dan of ik vraag of ze nog wat willen drinken ofzo ). Of als je zegt "Smaakt het eten?" meteen zeggen "Een rode wijn alstublieft".
Als ik in een restaurant zit, ben ik daar niet om het personeel te vermaken. Als ik een leuk gesprek heb, let ik op dat gesprek, ik ga niet elke keer mijn gesprek onderbreken omdat er iemand aan mijn tafel staat. Ja, dan ben ik misschien wat minder oplettend en zeg ik wel eens 'biertje graag' als iemand mij vraagt of het smaakt (onbeschofte vraag trouwens).
pi_62128983
quote:

Hoe hij het formuleert klopt niet, maar friet kan wel zo ranzig rouw zijn

Ik ga nu weer werken, kijken wat we nu weer gaan beleven
pi_62129470
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 16:07 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als ik in een restaurant zit, ben ik daar niet om het personeel te vermaken. Als ik een leuk gesprek heb, let ik op dat gesprek, ik ga niet elke keer mijn gesprek onderbreken omdat er iemand aan mijn tafel staat. Ja, dan ben ik misschien wat minder oplettend en zeg ik wel eens 'biertje graag' als iemand mij vraagt of het smaakt (onbeschofte vraag trouwens).
Dat vind ik om eerlijk te zijn best wel onbeschoft. Jij gaat naar dat restaurant om een dienst af te nemen. Die mensen proberen jou een leuke avond te bezorgen, dan kan je zo ook gewoon netjes te woord staan.

En als je met "hey, ja het smaakt goed, zou ik nog een biertje mogen?" al je gesprek kapot hebt lopen...?
Diepzinnige deepart.
pi_62129721
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 16:01 schreef mschol het volgende:

[..]

een krant bestelt friet? cool

en misschien was de patat wel niet doorbakken en heb een een bonk rauwe aardappels die je naar binnen moet werken (het niet doorbakken gebeurd maar al te vaak, af en toe vraag ik mij af of die mensen daar wel op letten, frieten die alleen in de olie hebben gelegen en geen kleurtje hebben zijn niet oke.....)
haha jah was de Telegraaf
Who the fuck is Fcuker?
pi_62129960
Ooit in een computer winkel:

Klant: "Heb vorige week m'n pc bij jullie gekocht, en toen hebben jullie ook Outlook ingesteld, maar die werkt nu niet meer"

Ik daarheen, en idd Outlook werkt niet meer, heel internet deed het niet meer... Ik ff bellen met Zonnet, blijken ze een DNS storing te hebben.. Flipt die klant ineens dat wij z'n pc niet goed hebben ingesteld en dat wij meteen het probleem moeten oplossen.. Heb niet eens de moeite genomen om in discussie te gaan en heb er het nr van Zonnet gegeven.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_62130122
Wat er een paar weken geleden gebeurde:

Surinaamse man roept mijn Indonesische collega ( vrouw): ' Hey!! Chinie! Kom hier!'

*Ik kijk die man doodringend aan*

Zegt hij: ' Wat is er? Bemoei je er niet mee. Ik praat met je collega.'

Ik: ' Wat er is? Ga jij eens leren mensen normaal aan te spreken. Had je dit mij bij gedaan, dan had je een probleem gehad.'

Hij: ' Hoe oud ben je?'

Ik: ' 21'

* Hij pakt zijn legitimatie en laat hem aan mij zien*

Hij: ' Zie je hoe oud ik ben? Ja, 42. Twee keer zo oud als jij. Dus houd je mond snotneus. En als het je vriendin is dan moet je het zeggen.'

Ik: ' Nou gefeliciteerd. Maar ik kon ook zo wel zien dat je een oude lul bent.'

Hij: ' Ik heb geen tijd voor een snotneusje als jij.'
pi_62130208
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 17:06 schreef Fakkan het volgende:
Wat er een paar weken geleden gebeurde:

Surinaamse man roept mijn Indonesische collega ( vrouw): ' Hey!! Chinie! Kom hier!'

*Ik kijk die man doodringend aan*

Zegt hij: ' Wat is er? Bemoei je er niet mee. Ik praat met je collega.'

Ik: ' Wat er is? Ga jij eens leren mensen normaal aan te spreken. Had je dit mij bij gedaan, dan had je een probleem gehad.'

Hij: ' Hoe oud ben je?'

Ik: ' 21'

* Hij pakt zijn legitimatie en laat hem aan mij zien*

Hij: ' Zie je hoe oud ik ben? Ja, 42. Twee keer zo oud als jij. Dus houd je mond snotneus. En als het je vriendin is dan moet je het zeggen.'

Ik: ' Nou gefeliciteerd. Maar ik kon ook zo wel zien dat je een oude lul bent.'

Hij: ' Ik heb geen tijd voor een snotneusje als jij.'
een mevrouw zei ook een keer snotneus tegen mij toen ik aan het werk was. Paar dagen later was ik verkouden, 2 maanden lang
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 17:13:51 #69
152537 IceFreak
Of niet; dat is de vraag
pi_62130297
Herkenbaar.... ben zelf werkzaam als taxi-chauffeur. Hoe vaak je op zaterdagnacht wel niet hoord;
-Wat is een taxi duur zeg.
Ja snol, ga dan fietsen

-Kun je naar *plek* niet even snel heenbrengen voor niks?
Nee kan niet, ik ben aan het werk!

-Krijg ik nog korting?
Nee, het is geen MediaMarkt
pi_62130810
Ik heb ook een tijdje in een supermarkt gewerkt. Ik zat soms achter de kassa en dan hoor je echt duizend keer per dag dezelfde grap.
Ik: wilt u de bon?
Klant: Nee hoor, ik krijg het toch niet terug van de belasting, hahahahaha

Of als een artikel niet zo snel wil scannen:
Is het gratis? Hahahahahahahahaha

Of het is echt fucking druk (ik werkte in een kleine supermarkt) lange rijen voor de kassa's en mensen die dan aan de beurt zijn gaan dan echt de tijd nemen en heel rustig hun boodschappen inpakken. Uitgebreid de boel sorteren en inpakken en dan pas betalen.

Verder:
-Klanten die vijf cent fooi geven en zich helemaal baas voelen 'omdat ze toch maar fooi gegeven hebben'.
-Haastige klanten die de supermarkt binnen kwamen rennen: waar is het brood?
Ja lul, als je tien meter verder loopt sta je er voor. Supermarkt had maar een paar gangpaden, zo moeilijk is het niet.
-Mensen die lopen te kankeren omdat ze woensdag het foldertje voor komende week hebben gehad en niet snappen dat die aanbiedingen pas maandag ingaan.

Een keer heb ik serieus meegemaakt dat iemand een stuk of tien eierdoosjes opendeed en uit elk doosje de grootste eieren haalde en die vervolgens bij elkaar in een doosje wilde doen.
Die heb ik toch maar even vriendelijk doch dringend gezegd dat hij de teftus kon krijgen (bij wijze van spreken dan)

Verder leveren spaaracties bijna altijd gezeik op.
Een gat is niets met iets er omheen
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 17:48:28 #71
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_62131054
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 17:37 schreef BrtM het volgende:
Verder leveren spaaracties bijna altijd gezeik op.
Sowieso, aanbiedingen in het algemeen. Paar weken geleden was wasmiddel in de aanbieding, maar waren er net die week leveringsproblemen. De schappen waren dus telkens leeg. En godverdomme hé, wat kunnen mensen dan onredelijk zijn. Sommige klanten stonden me gewoon uit te foeteren in de winkel, alsof ik achter nog een hele berg dozen had staan maar weigerde ze te verkopen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_62131080
"-Klanten die vijf cent fooi geven en zich helemaal baas voelen 'omdat ze toch maar fooi gegeven hebben'."
wees blij dat je iets aan fooi krijgt, men is het niet verplicht, je (=het personeel) wordt al betaald door de prijzen van het eten e.d.
ik heb ook 40 cent fooi gegeven pas.. puur omdat ik geen zin had ik kleingeld
pi_62131751
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 17:49 schreef mschol het volgende:
"-Klanten die vijf cent fooi geven en zich helemaal baas voelen 'omdat ze toch maar fooi gegeven hebben'."
wees blij dat je iets aan fooi krijgt, men is het niet verplicht, je (=het personeel) wordt al betaald door de prijzen van het eten e.d.
ik heb ook 40 cent fooi gegeven pas.. puur omdat ik geen zin had ik kleingeld
5 cent, blij om zijn?

Ik wil niet eens 5 cent terug krijgen..

Dat van 40 cent is dan wel weer netjes, al doe ik zoiets alleen bij de kapper, en tijdens het pakken van een terrasje, of uiteten.. In de supermarkt zie ik het als de normaalste zaak om die 5 cent te laten zitten Soms die kassa mensen ook echt "ohhh dankje!"
Diepzinnige deepart.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 4 oktober 2008 @ 19:00:39 #74
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_62132469
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 17:37 schreef BrtM het volgende:
-Klanten die vijf cent fooi geven en zich helemaal baas voelen 'omdat ze toch maar fooi gegeven hebben'.
Ik heb echt het tegenovergestelde

Stel, ik koop iets voor 9,95. Ik geef een tientje en zeg: "en laat die 5 cent ook maar zitten", dat die winkelmiep dan antwoord met een blije: "oh dankuwel meneer!"

DANKUWEL? VOOR 5 CENT! BEK DICHT!

Daar wordt ik dus pissig van
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_62132689
bij ons in de winkel is het ook altijd zo erg (werk in een kledingzaak)
dan zijn er mensen die dan prijskaartjes van een goedkoper artikel op een duurder artikel doen, en dan nog gaan beweren dat dat prijsje er al op zat

En wij moeten eens in de zoveel tijd om postcode vragen, altjd van die flauwe grapjes, oh krijg ik korting nu?
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_62132713
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:22 schreef deepart het volgende:

[..]

5 cent, blij om zijn?

Ik wil niet eens 5 cent terug krijgen..

Dat van 40 cent is dan wel weer netjes, al doe ik zoiets alleen bij de kapper, en tijdens het pakken van een terrasje, of uiteten.. In de supermarkt zie ik het als de normaalste zaak om die 5 cent te laten zitten Soms die kassa mensen ook echt "ohhh dankje!"
in de winkel vraag ik altijd m'n wisselgeld.
bij een restaurant of cafe zal ik makkelijker het bedrag afronden, zeker als personeel gewoon aardig is enzo.

was het bedrag hoger geweest in het restaurant had ik er misschien een euro bijgedaan, maar ook daarvoor geld: dan moet er goede service en goed eten geserveerd worden.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 19:15:42 #77
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_62132754
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik heb echt het tegenovergestelde

Stel, ik koop iets voor 9,95. Ik geef een tientje en zeg: "en laat die 5 cent ook maar zitten", dat die winkelmiep dan antwoord met een blije: "oh dankuwel meneer!"

DANKUWEL? VOOR 5 CENT! BEK DICHT!

Daar wordt ik dus pissig van
Ik zou alleen al dankjewel zeggen omdat die paar cent je niet uit maakt. Je moest eens weten hoeveel mensen denken dat je voor 10 cent 3 uur moet werken.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 4 oktober 2008 @ 19:25:22 #78
Rawr
pi_62132968
In de tijd dat ik nog wel es achter een kassa stond, en mensen zeiden zoiets van "laat die 5 cent maar zitten", antwoordde ik gewoon met een kleine glimlach en een "ok."

Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_62133059
Ook lang gewerkt bij Albert Heijn.

Mensen die inderdaad binnen komen rennen en tegen je scheeuwen: "Brood!"

Meestal wees ik dan maar een richting aan, ze zoeken t zelf maar uit.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  Moderator / Redactie FP zaterdag 4 oktober 2008 @ 19:35:30 #80
Rawr
pi_62133210
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 19:29 schreef Agiath het volgende:
Ook lang gewerkt bij Albert Heijn.

Mensen die inderdaad binnen komen rennen en tegen je scheeuwen: "Brood!"

Meestal wees ik dan maar een richting aan, ze zoeken t zelf maar uit.
Ik heb eigenlijk nog nooit vervelende klanten gehad in m'n 5,5 jaar Edah Zelfs geen klant die alleen maar "Brood!" riep
pi_62133231
werk in een electronica zaak en vandaag had ik een vrouw die wel een bravia lcd wou hebben maar geen sony ben er ff mee bezig geweest om het uit te leggen maar ze gaan wel naar de raf in amsterdam voor haar bravia toestel want sony is slecht
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Moderator / Redactie FP zaterdag 4 oktober 2008 @ 19:37:23 #82
Rawr
pi_62133262
pi_62133657
Groepen die geen rondjes geven maar iedereen apart besteld
Paupers die willen dat je de rekening door 3en deelt zodat ze allemaal evenveel betalen
Mensen met een rekening van 39,90 en dan wachten op 10 ct
Mensen die een drankje bestellen en vervolgens gaan beweren iets anders besteld te hebben
Mensen die klagen dat het bier ergens anders goedkoper is
Mensen die vragen om korting als ze meerdere drankjes bestellen
Seksueel gefrustreerde wijven die een viltje versnipperen en op de grond gooien
Kampers die een zeven up bestellen
Kampers die een Red Bull bestellen en 1 slok nemen om vervolgens weg te gaan
Mensen die vragen om een Heineken terwijl er overal Grolsch reclame hangt
Wijven die beweren dat rode wodka 16+ is
Mannen die een zoete witte wijn drinken
Gasten die het stoer vinden om binnen te gaan roken
Mensen die boos worden als je ze erop wijst dat eigen consumptie (uiteraard) verboden is
Dronken ouwe wijven (50+) aan de bar die alleen Bokma drinken en vervolgens te dronken te zijn om een taxi te kunnen bellen
Mensen die hun spaarpot leeg hebben gehaald en alleen met klein geld betalen om vervolgens te zeggen "ach jullie zijn er wel blij mee hé!" Opkankeren er ligt genoeg klein geld in de kluis en nu moet ik tellen
Mensen die klagen over de muziek en vervolgens jan smit oid aanvragen
Mensen die na sluitingstijd proberen binnen te komen
Mensen die op je terras een broodje kebab PROBEREN te nuttigen maar dat alles op de grond flikkert
Mensen die glazen jatten
pi_62134096
Ik werk in een telefoonwinkel en wanneer je een contract voor een klant in orde maakt moeten ze altijd eerst 0,01 eurocent pinnen om te kijken of de bankrekening (nog) actief is. Bovendien geldt het als een soort van legitimatiecontrole.
En dan heb je d'r van die josti's bijzitten die meteen beginnen te flippen en moeilijk gaan doen: "hoezo, waarom, wie, wat,waar" of "Daar verdienen jullie zeker lekker aan" (jazeker pauper, al die eurocenten bij elkaar opgeteld zijn toch minstens een rondje bier op het terras waard).
En dan zitten er altijd van die herriemakers bij wanneer puntje bij paaltje komt dat de rekening gewoon leeg is en dat ze geeneens een eurocent KUNNEN pinnen. Dan druipen ze stilletjes af met het excuus dat ze net eventjes rood staan of dat het loon de volgende dag komt.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 21:11:22 #85
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_62135346
Ik heb ook bij de AH gewerkt, op de deli- en kaasafdeling.Serieus, AH-klanten zijn DE arrogantste klanten ooit. Heb ook bij de C1000 en in een 'buurtsuper' gewerkt, en daar waren de klanten echt een stuk aardiger.

Maar bij de AH..
- Mensen die naar je fluiten als ze willen dat je ze helpt (de betreffende persoon had zo'n Thais postorderbruidje, dat zij nou luistert naar zijn gefluit wil niet zeggen dat ik het ook doe).

- Mensen die meteen beginnen te praten als ze aan komen lopen. "Ja ik wil rosbief." Ik keek altijd op: "Kan ik u misschien ergens mee helpen?"

- Mensen die iets (een fles wijn, een pot mayo) laten vallen, en er dan bij staat kijken hoe jij het opruimt. En dan ook nog wijzen en zeggen: "Daar ligt ook nog iets."

- Mensen die iets speciaals willen hebben gesneden en het daarna in een ongekoeld vak terugmikken, omdat ze het toch niet nodig hebben.

- Mensen die de hele schaal met hapjes leegvreten en er nog trots op zijn ook. Wat een stelletje paupers, je komt toch niet naar de AH om te lunchen?

Ooit ruzie gehad met een man die beweerde dat hij eerder aan de beurt was, terwijl ik de mevrouw die ik voor liet gaan alleen een pakje kipfilet moest aanreiken. In de tijd dat hij tegen me aan heeft staan bekken had ik hem al wel drie keer kunnen helpen. Dat heb ik hem ook gezegd, maar dat kon hij niet zo waarderen

Ik merk nu nog steeds dat, als ik mensen zo tegen winkelpersoneel hoor praten, ik nog steeds boos word.
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
pi_62135355
haha, ik heb net gewerkt, en er was een leuke klant!
ik werd aangesproken met: ''lieve jongen''
het leven is mooi.
pi_62135636
Waar ik me het meest aan kan ergeren is de arrogante houding van sommige mensen af en toe, er altijd vanuit gaan dat de caissiere het fout heeft terwijl dat bij mij meestal niet 't geval is.
Ook dat gemierenneuk over 1 of 2 cent "nou er staat toch echt dat het 3,23 is" ja maar dat wordt afgerond kankerlijer en dan niet gaan miepen als 't naar beneden afgerond wordt .
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 21:37:33 #88
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_62135839
Ik werk bij de AH op de deli-afdeling, en ik kom bijna alleen maar toffe mensen tegen. Ik ben dan ook erg behulpzaam enzo ,en ik ben niet zo'n triesteling die achter gaat chillen. Alleen als klanten commanderen weiger ik.

Vrouwen die zeggen dat je een leuke aardige jongen bent en steeds naar jou vragen .
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
pi_62135946
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 10:23 schreef Silentalarm het volgende:
Ik werk zelf dus bij de AH.
Laatst kwam er een oudere mevrouw langs en die vroeg, kan je me even helpen ik kan de wasmiddel niet vinden. Ik zeg natuurlijk gewoon, geen probleem loopt u maar even mee. Dus ik wijs haar het wasmiddel aan. Zegt die mevrouw, zozo, dat weetje goed te vinden, zou je gelijk even mijn hele boodschappen lijstje willen halen en hier in het karretje stoppen:| Dus ik naar me baas, ja moet ik dat nou doen. Me baas, nou ja doe het maar even. Dus ik heb alle boodschappen gehaald. Bleek dat de zoethout thee op was. Toe werd die zeer geliefde vrouw ook nog eens ongelovelijk boos op MIJ dat de zoethout thee op was. Oftewel, dankzij haar zat ik DIK over mijn vulnorm omdat ik een kwartier spullen voor haar aan het zoeken was, en dan is er een ding uitverkocht, waar ik niks aan kan doen, en krijgen ik ook nog de wind van voren.

KUT KLANT!
Jij bent echt lomp
Dat soort vragen wimpel ik direct af met: "Nee sorry mevrouw. Ik ben aan het werk en heb nog een hoop te doen. Helaas.. Toch een fijne dag verder..." en weglopen.
Klaar, "aan me baas vragen"
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 21:53:20 #90
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_62136119
Call centre werk. Heb je een boze vrouw net uitgelegd hoe het zit. Ben je fucking lang mee bezig geweest om haar dat aan het verstand te peuteren. Wil meneer ook nog even wat zeggen. Kan je dat hele kutverhaal weer gaan vertellen.

Eikels...
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_62137328
Ik werk bij de C1000 ( C1000 jaja ) en daar komt altijd zo'n kutkind met zijn vader die vraagt me altijd of hij naar de WC mag, ELKE fokking keer dat ik daar ben komt hij naar me en zit hij daar weer 10 min op de pot en kan ik weer niet doorwerken door die kneus

Wat ook kut is als je enorm veel werk hebt gedaan om een klant te helpen en er niet eens een bedankje van af komt
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_62137686
Ik werk in een pretpark, om de een of andere reden snappen mensen nooit dat we kinderen uit een attractie weigeren omdat het tuig geen 1.30 is. En alles was 25+ is denk ook dat het niet naar je hoeft te luisteren omdat het ouder is, mooi om ze dan als een rasechte nazi uit je attractie te bannen.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 23:10:03 #93
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_62137781
Toen ik nog bij de AH werkte werd 's zomers echt om de haverklap tegen me gezegd dat ik zo'n mazzel had. Buiten was het 34 graden en jij hangt lekker in de diepvries! Inderdaad heerlijk, 4 uur lang in de diepvries hangen terwijl je nog geen zon gezien hebt die dag Zo erg was het niet, maar na de zesde opmerking had ik het meestal wel gehad.
Tranquillo
pi_62137841
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 23:04 schreef renwan het volgende:
Ik werk in een pretpark, om de een of andere reden snappen mensen nooit dat we kinderen uit een attractie weigeren omdat het tuig geen 1.30 is. En alles was 25+ is denk ook dat het niet naar je hoeft te luisteren omdat het ouder is, mooi om ze dan als een rasechte nazi uit je attractie te bannen.
Of als het kutweer is van die mensen die aankomen met; JOA we dachten van kom! We gaan! En kijk eens hoe rustig!
Om daarna 20 keer in je attractie te blijven zitten waardoor jij in de stromende regen moet blijven staan.

Na 3 keer zoiets wil ik ze altijd dood maken
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_62137936
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 10:18 schreef Silentalarm het volgende:
Werk jij in de horeca, of ergens anders waar je veel in aanraking met klanten komt? Dan maak je vast ook wel eens van die klanten mee die ongelovelijk vervelend zijn!

-Klanten die 20 keer hetzelfde vragen,
-Klanten die staan te bellen tijdens het afrekenen waardoor ze de hele rij ophouden
-Klanten die alles wat jij net netjes op een stapeltje hebt gezet omgooien.
-Enz. Enz. Enz.

Hier kun je al je frustraties, klachten, en verhalen even lekker kwijt!
Een hoer heeft klanten In de horeca heb je gasten
pi_62138110
heb ik soms ook wle dat ze die 5 cent niet willen maar ik geef het altijd lekker toch
en inderdaad klanten die lopen te bellen en je geen blik gunnen, geen woord zeggen.

verder:
Klanten die opschrijven dat hun kind 7 of 2 is, je wijst ze erop dat ze van 3 tot en met 6 in het kinderparadijs mogen en dan droog zeggen: oh dan schrijf ik toch 6 of 3 op. Ja leuk geprobeerd, zo werkt het niet en ze komen er echt niet in

-Klanten die kwaad terug komen omdat hun hoogglans deurtje "blauw" is en flink tekeer gaan, reactie: folie rustig los peuteren erbij zeggen dat het folie is en daarbij de klant goed aankijken, rood dat ze dan worden

- "Volgens mij klopt het niet hoor, dat bedrag " ik reageer vaak maar niet maar denk alleen ik kan er niks aan doen dat je een groter gat in je hand hebt dan je denkt, ook mooi als ze dan een half uur alles na gaan rekenen en er dan achterkomen dat het wel degelijk klopt en dan komen zeggen: "Het klopt wel hoor". Net of ik dat nog niet wist.....

- op koopzondagen strontchagerijnig zijn en mopperen/op jou afreageren dat het zo druk is. (goh )

- "Er zat geen achterwand bij mn kast " Oh jawel hoor maar die heeft u vast weggegooid omdat je niet verder kijkt dan je neus lang is en het dan voor verpakkingsmateriaal aanziet.

- Met die (gratis) familykaart krijg ik toch overal korting op? (en dan bloedserieus you wish)

- iets terug komen brengen ZONDER bon en helemaal uit de verpakking gescheurd/in elkaar gezet en zeer verontwaardigd kwaad zijn dat dat niet kan

en in de categorie: grapjes die je nog nooooit eerder gehoord hebt:

- aan elkaar porrend de opmerking tegen elkaar maken: wil je ook in de ballenbak? en dan breed naar mij lachen, ik moet er inmiddels bijna om huilen
- Bij de kassa bij het checken van het geld onder de uv-lamp: Ja heb ik goed nagemaakt he HAHAHA.
Ik:
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 23:28:10 #97
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_62138144
Gisteren in de winkel; klant wil 2 spellen hebben (totaalwaarde 130 euro). Blijft ongeveer een kwartier zeuren dat hij de spellen voor 100 euro mee wil nemen, ondanks dat ik al 20 keer heb gezegd dat we niet zo veel korting kunnen geven.

Enfin, uiteindelijk toch de spellen voor 110 euro meegegeven om van het gezeik af te zijn. Komt hij ze vandaag TERUG BRENGEN omdat ze toch niet zo leuk waren als hij had verwacht.
Vervolgens ziet hij een speakerset van 250 euro en begint bijna te smeken of hij die niet kan ruilen voor zijn 2 spelletjes en 50 euro.

Toen ik onderhand vervelend werd en zei dat dit niet kon wilde hij het overige bedrag (90 euro) wel in 12 termijnen betalen. De administratiekosten van 30 euro waren geen probleem.

Wat is werken in een winkel toch soms vermoeiend zeg....
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 23:32:06 #98
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_62138237
Oh en mensen die in hun vingers knippen als ze geholpen willen worden mogen ze ook van de aardbodem af schieten wat mij betreft
pi_62138329
verkapt VMBOers topic
  zondag 5 oktober 2008 @ 00:07:54 #100
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_62139093
ook in de ah gewerkt; nostalgie topic

maar ik kan dan wel leuk met makkelijk klanten omgaan, als iemand brood roept, zeg ik gewoon 'daar'
huppa klaar, klant tevreden, niets moelijk doen
en elke dag kwam er een vrouw langs, elke dag, zelfde tijd, en daar gingen we dan ook gewoon de boodschappen voor halen, niets mis mee, wat moet je anders doen, krijgt toch wel per uur betaald
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')