das gewoon dom, in duidelijke winkelkleding naar een andere zaak gaan, dan vraag je erom...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:56 schreef massy het volgende:
[..]
En als ik dan wel eens lunch ging halen bij de AH gingen mensen aan mij vragen waar de pindakaas stond. Terwijl er in koeienletters Kruidvat op mn rug stond.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
das gewoon dom, in duidelijke winkelkleding naar een andere zaak gaan, dan vraag je erom...
Kom op, je ziet toch nog wel heel duidelijk het verschil tussen een kruidvat shirtje of een AH shirtje. Dat verschilt wel heel duidelijk. en als je dat niet ziet, dan ben je dus zeg maar gewoon: EEN KUT KLANTquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
das gewoon dom, in duidelijke winkelkleding naar een andere zaak gaan, dan vraag je erom...
Wat zou jij dan doen bij onbeperkt drinken. Ik zou het wel weten hoor, zuurpruimquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:10 schreef Ulreazj het volgende:
Mensen die een koud warm buffet hebben met onbeperkt drinken. En zuipen ze zich maar te pletter.
Een offerte vragen en dan zeggen dat polen goedkoper zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:26 schreef deepart het volgende:
Een groep marrokanen die dreigen je winkel te verbouwen,
haha. hij is leuk. dat soort ventjes moeten hard aangepakt worden,quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:26 schreef deepart het volgende:
Een groep marrokanen die dreigen je winkel te verbouwen, als je dan vraagt wat het probleem is worden ze nog bozer, intimideren alle medewerkers, smijten ze hun product op de toonbank en zeggen dat het ding niet oplaad.
Vervolgens doe je de oplader in het stopkontact, en laad dat ding gewoon op... Je laat het ze zien.. en vervolgens reageren ze met "oh... ja.. ... vanmiddag deed die dat niet!.."
Dat kan ook echt niet! friet die naar aardappel smaakt?? Gatverdamme joh!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:54 schreef Fcuker het volgende:
Laats een krant bestelt friet, vond het niet lekker omdat het naar aardappelen smaakt??????
een krant bestelt friet? coolquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:54 schreef Fcuker het volgende:
Laats een krant bestelt friet, vond het niet lekker omdat het naar aardappelen smaakt??????
Als ik in een restaurant zit, ben ik daar niet om het personeel te vermaken. Als ik een leuk gesprek heb, let ik op dat gesprek, ik ga niet elke keer mijn gesprek onderbreken omdat er iemand aan mijn tafel staat. Ja, dan ben ik misschien wat minder oplettend en zeg ik wel eens 'biertje graag' als iemand mij vraagt of het smaakt (onbeschofte vraag trouwens).quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:19 schreef Koenholio het volgende:Wat al vaker is langsgekomen: mensen die niet even luisteren naar wat je zegt. Je zegt "goedemiddag" en ze gaan meteen bestellen. Vraag je "is alles naar wens?", zeggen ze "nee, dankje" ( waarschijnlijk denken ze dan of ik vraag of ze nog wat willen drinken ofzo
). Of als je zegt "Smaakt het eten?" meteen zeggen "Een rode wijn alstublieft".
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:54 schreef Fcuker het volgende:
Dat vind ik om eerlijk te zijn best wel onbeschoft. Jij gaat naar dat restaurant om een dienst af te nemen. Die mensen proberen jou een leuke avond te bezorgen, dan kan je zo ook gewoon netjes te woord staan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik in een restaurant zit, ben ik daar niet om het personeel te vermaken. Als ik een leuk gesprek heb, let ik op dat gesprek, ik ga niet elke keer mijn gesprek onderbreken omdat er iemand aan mijn tafel staat. Ja, dan ben ik misschien wat minder oplettend en zeg ik wel eens 'biertje graag' als iemand mij vraagt of het smaakt (onbeschofte vraag trouwens).
haha jah was de Telegraafquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
een krant bestelt friet? cool![]()
en misschien was de patat wel niet doorbakken en heb een een bonk rauwe aardappels die je naar binnen moet werken (het niet doorbakken gebeurd maar al te vaak, af en toe vraag ik mij af of die mensen daar wel op letten, frieten die alleen in de olie hebben gelegen en geen kleurtje hebben zijn niet oke.....)
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:06 schreef Fakkan het volgende:
Wat er een paar weken geleden gebeurde:
Surinaamse man roept mijn Indonesische collega ( vrouw): ' Hey!! Chinie! Kom hier!'
*Ik kijk die man doodringend aan*
Zegt hij: ' Wat is er? Bemoei je er niet mee. Ik praat met je collega.'
Ik: ' Wat er is? Ga jij eens leren mensen normaal aan te spreken. Had je dit mij bij gedaan, dan had je een probleem gehad.'
Hij: ' Hoe oud ben je?'
Ik: ' 21'
* Hij pakt zijn legitimatie en laat hem aan mij zien*
Hij: ' Zie je hoe oud ik ben? Ja, 42. Twee keer zo oud als jij. Dus houd je mond snotneus. En als het je vriendin is dan moet je het zeggen.'
Ik: ' Nou gefeliciteerd. Maar ik kon ook zo wel zien dat je een oude lul bent.'
Hij: ' Ik heb geen tijd voor een snotneusje als jij.'
Sowieso, aanbiedingen in het algemeen. Paar weken geleden was wasmiddel in de aanbieding, maar waren er net die week leveringsproblemen. De schappen waren dus telkens leeg. En godverdomme hé, wat kunnen mensen dan onredelijk zijn. Sommige klanten stonden me gewoon uit te foeteren in de winkel, alsof ik achter nog een hele berg dozen had staan maar weigerde ze te verkopen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:37 schreef BrtM het volgende:
Verder leveren spaaracties bijna altijd gezeik op.
5 cent, blij om zijn?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:49 schreef mschol het volgende:
"-Klanten die vijf cent fooi geven en zich helemaal baas voelen 'omdat ze toch maar fooi gegeven hebben'."
wees blij dat je iets aan fooi krijgt, men is het niet verplicht, je (=het personeel) wordt al betaald door de prijzen van het eten e.d.
ik heb ook 40 cent fooi gegeven pas.. puur omdat ik geen zin had ik kleingeld
Ik heb echt het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:37 schreef BrtM het volgende:
-Klanten die vijf cent fooi geven en zich helemaal baas voelen 'omdat ze toch maar fooi gegeven hebben'.
in de winkel vraag ik altijd m'n wisselgeld.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:22 schreef deepart het volgende:
[..]
5 cent, blij om zijn?![]()
Ik wil niet eens 5 cent terug krijgen..
Dat van 40 cent is dan wel weer netjes, al doe ik zoiets alleen bij de kapper, en tijdens het pakken van een terrasje, of uiteten.. In de supermarkt zie ik het als de normaalste zaak om die 5 cent te laten zittenSoms die kassa mensen ook echt "ohhh dankje!"
Ik zou alleen al dankjewel zeggen omdat die paar cent je niet uit maakt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb echt het tegenovergestelde
Stel, ik koop iets voor 9,95. Ik geef een tientje en zeg: "en laat die 5 cent ook maar zitten", dat die winkelmiep dan antwoord met een blije: "oh dankuwel meneer!"
DANKUWEL? VOOR 5 CENT!BEK DICHT!
Daar wordt ik dus pissig van
Ik heb eigenlijk nog nooit vervelende klanten gehad in m'n 5,5 jaar Edahquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:29 schreef Agiath het volgende:
Ook lang gewerkt bij Albert Heijn.
Mensen die inderdaad binnen komen rennen en tegen je scheeuwen: "Brood!"
Meestal wees ik dan maar een richting aan, ze zoeken t zelf maar uit.
Jij bent echt lompquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:23 schreef Silentalarm het volgende:
Ik werk zelf dus bij de AH.
Laatst kwam er een oudere mevrouw langs en die vroeg, kan je me even helpen ik kan de wasmiddel niet vinden. Ik zeg natuurlijk gewoon, geen probleem loopt u maar even mee. Dus ik wijs haar het wasmiddel aan. Zegt die mevrouw, zozo, dat weetje goed te vinden, zou je gelijk even mijn hele boodschappen lijstje willen halen en hier in het karretje stoppen:| Dus ik naar me baas, ja moet ik dat nou doen. Me baas, nou ja doe het maar even. Dus ik heb alle boodschappen gehaald. Bleek dat de zoethout thee op was. Toe werd die zeer geliefde vrouw ook nog eens ongelovelijk boos op MIJ dat de zoethout thee op was. Oftewel, dankzij haar zat ik DIK over mijn vulnorm omdat ik een kwartier spullen voor haar aan het zoeken was, en dan is er een ding uitverkocht, waar ik niks aan kan doen, en krijgen ik ook nog de wind van voren.
KUT KLANT!
Of als het kutweer is van die mensen die aankomen met; JOA we dachten van kom! We gaan! En kijk eens hoe rustig!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:04 schreef renwan het volgende:
Ik werk in een pretpark, om de een of andere reden snappen mensen nooit dat we kinderen uit een attractie weigeren omdat het tuig geen 1.30 is. En alles was 25+ is denk ook dat het niet naar je hoeft te luisteren omdat het ouder is, mooi om ze dan als een rasechte nazi uit je attractie te bannen.
Een hoer heeft klantenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:18 schreef Silentalarm het volgende:
Werk jij in de horeca, of ergens anders waar je veel in aanraking met klanten komt? Dan maak je vast ook wel eens van die klanten mee die ongelovelijk vervelend zijn!
-Klanten die 20 keer hetzelfde vragen,
-Klanten die staan te bellen tijdens het afrekenen waardoor ze de hele rij ophouden
-Klanten die alles wat jij net netjes op een stapeltje hebt gezet omgooien.
-Enz. Enz. Enz.
Hier kun je al je frustraties, klachten, en verhalen even lekker kwijt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |