quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:25 schreef KingOfPop het volgende:
Help haar herinneren dat ze normaal moet doen, want in de WOll dronk ze ook geen zoethout thee. Mensen die hun geschiedenis en afkomst niet serieus nemen
Aangezien ik 16 ben, geld moet verdienen en geen zin heb om op zaterdagochtend 6 uur me nest uit te gaan om bollen te pellen ofzo, blijven er niet bar veel andere opties open. En het werk zelf is trouwens nog best te doen. Alleen soms van die ongelovelijke kut klantenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:30 schreef Knekwurst het volgende:
Waarom werk je dan ook in een supermarkt?!
Ah die eerste is echt zo irritant. En dan wordt het vaak ook nog 2 tot 3 x achter elkaar gevraagdquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:42 schreef Loontjah het volgende:
Horeca:
- Mensen die in een restaurant gaan eten, maar geen tijd hebben; na 20 minuten "Zijn ze ons soms vergeten ????"
- "Wat is een toos-ti ?"
- "Een broodje thaise kip graag, maar dan zonder x, zonder x maar dan wel met x en met x"
- Ik "Wordt u al geholpen".... Zij: "Ja, wij willen een cola en een bier"bij het woordje ja kuier ik al snel aan.
Daar ben ik dan weer makkelijk in; Ga maar naar de baas. Ik mag absoluut niks weggeven.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:54 schreef Larry-Laffer het volgende:
Mensen die na de laatste ronde toch nog gaan zeuren of ze toch niet nog één drankje kunnen krijgen.
Ik ben er ook wel makkelijk in, maar heb gewoon een hekel aan die zeurende lui. Je weet dat het afgelopen is en dan toch nog proberen een biertje te krijgen. Ga gewoon naar huis, wat maakt dat ene biertje nou nog uit denk ik dan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:07 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer makkelijk in; Ga maar naar de baas. Ik mag absoluut niks weggeven.
Mee eens.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:13 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel makkelijk in, maar heb gewoon een hekel aan die zeurende lui. Je weet dat het afgelopen is en dan toch nog proberen een biertje te krijgen. Ga gewoon naar huis, wat maakt dat ene biertje nou nog uit denk ik dan.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:35 schreef Rikketik het volgende:
Klanten met gevoel voor humor zijn ook zo erg. Sta je iets te vullen (bij de AH, ja), pakt een klant het product weer weg met de begeleidende zin: 'Jij vult het, ik pak het weer weg'. Dat soort mensen wil je gewoon de glimlach van het gezicht slaan.
En inderdaad, van die lui die je alles laten pakken. Laatst ook weer. Zo'n kerel laat mij zijn complete (doch korte) boodschappenlijstje afgaan. Vraag ik hem uit oprechte interesse of hij misschien iets aan de handen heeft. 'Nee,' zegt hij, 'ik vind het gewoon lekker als mensen dingen voor mij pakken.'
Sommige lui moet je ook 23 keer uitleggen dat 'Fipo' zwaar irritant is...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:20 schreef KingOfPop het volgende:
Fipo, sommige lui moet je idd alles 23 keer uitleggen en dan snappen ze het nóg niet
...en dan ben je mj-fan.....quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:25 schreef KingOfPop het volgende:
Help haar herinneren dat ze normaal moet doen, want in de WOll dronk ze ook geen zoethout thee. Mensen die hun geschiedenis en afkomst niet serieus nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |