abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62125106
Ja inderdaad, klanten zijn echt verwend. We hebben een collega die al 20 jaar werkt bij de AH (:') ) en als je zijn verhalen vergelijkt met de klanten van nu, niet normaal. Een klant die bijvoorbeeld gewoon 8 keer een stukje proef-kaas pakt, dan wordt er wat van gezegd, man over de rooie (het was 'maar' 5 keer hoor) en dan gewoon een klachtenbrief stuurt naar het hoofdkantoor noem ik niet gezond.

Laatst had ik ook zo'n man, 4 flesjes euroshopper bier (:') ) en dan twee emballagebonnen. Kwam ie 30 cent tekort, dus ik transactie annuleren, 3 flesjes aangeslagen en emballage eraf en sloeg perongeluk 33 keer aan, dus ik weer -33. Die man wilde de bon, beweerde ie dat de 4 flesjeseuroshopper van de eerste keer WEL goed waren, ik 'had het gewoon niet goed opgeteld en een rekenfout gemaakt'. Kwartier uitleggen ongeveer dat het wel klopt en dan gaan lopen schreeuwen dat het niet klopt en weglopen. Jammer zulke mensen.

Of mensen vragen om 1.20 bij te leggen zodat je bijvoorbeeld bij een bedrag van 13.80 terug 15.00 terug kan geven, snapt het vervolgens niet, ga je het 20 keer uitleggen, gaat de HELE rij zeggen dat het niet klopt, ga je het hun uitleggen, snappen zij het, klant nog steeds niet Hoe kun je ooit zoiets niet snappen.
pi_62125421
als een klant je vraagt of iets nog achter staat en je gaat kijken, het staat er nog, maar je zegt nee dan ben je wel een dikke lul als vakkenvuller! Dan moet je niet in een winkel gaan werken, als je geen moeite wilt doen om een tevreden klant te houden.. Niets zo irritant als speciaal voor 1 product nog naar een andere super te moeten..
Juist door die moeite wel te nemen onderscheid je je als supermarkt, daar is je baas alleen maar blij mee..
Standin' around, looking cool and shit, I want y'all motherfuckers to jump the fuck up!
pi_62125578
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 11:33 schreef Agiath het volgende:
In de Horeca werken
Wat is er precies mis mee?
pi_62125714
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 12:56 schreef galbrecht het volgende:
als een klant je vraagt of iets nog achter staat en je gaat kijken, het staat er nog, maar je zegt nee dan ben je wel een dikke lul als vakkenvuller! Dan moet je niet in een winkel gaan werken, als je geen moeite wilt doen om een tevreden klant te houden.. Niets zo irritant als speciaal voor 1 product nog naar een andere super te moeten..
Juist door die moeite wel te nemen onderscheid je je als supermarkt, daar is je baas alleen maar blij mee..
Hangt er vanaf hoe ze het vragen.
Als ze het van je eisen op een onbeleefde manier zou ik ook niks voor zo'n klant willen doen.
pi_62125775
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 12:56 schreef galbrecht het volgende:
En als een klant zo asociaal is om niet eens hallo of goeiemiddag te zeggen maar gewoon wat vraagt dat ben je voor mij idd niks waard, wedden dat ze bij de grotere warenhuizen wel gewoon hallo zeggen, beetje respectloos he. Totaal geen spijt dat ik zo tegen klanten gedaan heb, en dat je het maar weet, groot deel van de medewerkers doet precies hetzelfde, denk je nou echt dat we alles voor klanten doen, liefst zo weinig mogelijk, ze staan alleen maar in de weg.

En alsof mijn baas dit wat kan schelen, geld blijft toch binnenstromen, en geloof me de meeste denken ook gewoon boeie
pi_62125833
trouwens, klanten die niet eens de moeite namen om 'hallo' te zeggen, negeerde ik zolang totdat ze het wel zeiden, want tegen wie hebben ze het dan eigenlijk? als je op straat iemand de weg vraagt loop je toch ook niet naar iemand toe en vraag je de weg zonder die persoon eerst te begroeten of te vragen of je een vraag mag stellen ?

ook leuk om te zeggen is: 'ook goeiemiddag' als ze je zomaar iets vragen zonder je eerst te begroeten, vinden ze neit leuk
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 13:30:48 #37
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62126050
werk op de luchthaven, wij krijgen vaak chauffeurs aan de balie die niet het fatsoen hebben eerst gedag te zeggen....
pleuren dus hun papieren op de balie en roepen dan iets in de trand van "Frankfurt!" (vrij vertaald: Ik kom vracht lossen vanuit frankfurt)...
ik zeg dan altijd doodleuk "Amsterdam!!", na een tijdje snappen ze dat ze in de zeik worden genomen en dan ben ik degene die het gedaan heeft!!
hahaha... sommige kutchauffeurs moeten eens manieren leren!!!!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_62126127
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
werk op de luchthaven, wij krijgen vaak chauffeurs aan de balie die niet het fatsoen hebben eerst gedag te zeggen....
pleuren dus hun papieren op de balie en roepen dan iets in de trand van "Frankfurt!" (vrij vertaald: Ik kom vracht lossen vanuit frankfurt)...
ik zeg dan altijd doodleuk "Amsterdam!!", na een tijdje snappen ze dat ze in de zeik worden genomen en dan ben ik degene die het gedaan heeft!!
Sommige, Ik heb dat idee bij de meeste mensen >_>
Niet alleen chauffeurs trouwens
pi_62126146
quote:
EENSCH!!!

en ze stinken!!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_62126148
quote:
Haha, geweldig. ik zie het al voor me. Frankfurt! Amsterdam. lijkt net een of ander quizspel daar op die luchthaven
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 13:38:02 #41
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62126172
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:36 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Haha, geweldig. ik zie het al voor me. Frankfurt! Amsterdam. lijkt net een of ander quizspel daar op die luchthaven

ik wil ze ook nog wel eens proberten uit te leggen hoe ze dan in Frankfurt moeten konmen, wordt ook niet gewaardeert!!!
pi_62126243
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

ik wil ze ook nog wel eens proberten uit te leggen hoe ze dan in Frankfurt moeten konmen, wordt ook niet gewaardeert!!!
Haha Krijg je dan geen gezeur met je baas als je zon chauffeur in de zeik neemt? of nemen die chauffeurs het sportief op en gaan ze er niet over zeuren?
pi_62126425
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 10:42 schreef Loontjah het volgende:
Horeca:

- Mensen die in een restaurant gaan eten, maar geen tijd hebben; na 20 minuten "Zijn ze ons soms vergeten ????"
20 mins moeten wachten op eten is ook gewoon lang, maar afhankelijk van de bestelling kan dat wel gebeuren
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 13:51:29 #44
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62126442
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:41 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Haha Krijg je dan geen gezeur met je baas als je zon chauffeur in de zeik neemt? of nemen die chauffeurs het sportief op en gaan ze er niet over zeuren?

als je zo onbehoorlijk aan de balie komt dan vraag je om een geintje...daarna is het een bakkie koffie aanbieden en netjes in het duits antwoorden, we laten het niet graag escaleren!!!
nergens voor nodig, ben zelf ook een druk en vrolijk persoon, met een goede lach dus ze hebben het snel genoeg door hoor!!!
pi_62126444
quote:
tijd = geld, dus alles zo snel mogelijk fixen..
en ja ik zou ook pissig worden op bijdehante mannetjes...
pi_62126544
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 10:42 schreef Loontjah het volgende:
Horeca:

- "Een broodje thaise kip graag, maar dan zonder x, zonder x maar dan wel met x en met x"

Hihi, dat doe ik ook altijd

Ik heb bij het Kruidvat gewerkt en ongeveer elke 3 weken kwam er een man om een pakje paracetamol met cocaine vragen ipv codeine. So sad
En als ik dan wel eens lunch ging halen bij de AH gingen mensen aan mij vragen waar de pindakaas stond. Terwijl er in koeienletters Kruidvat op mn rug stond.

Nu werk ik in een huisartsenpraktijk en om patienten op te zoeken heb je de geboortedatum nodig. Als je dus vraagt; mag ik uw geboortedatum ? zeggen sommige mensen bv 1981.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:02:49 #47
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62126644
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:56 schreef massy het volgende:

[..]

Hihi, dat doe ik ook altijd

Ik heb bij het Kruidvat gewerkt en ongeveer elke 3 weken kwam er een man om een pakje paracetamol met cocaine vragen ipv codeine. So sad
En als ik dan wel eens lunch ging halen bij de AH gingen mensen aan mij vragen waar de pindakaas stond. Terwijl er in koeienletters Kruidvat op mn rug stond.

Nu werk ik in een huisartsenpraktijk en om patienten op te zoeken heb je de geboortedatum nodig. Als je dus vraagt; mag ik uw geboortedatum ? zeggen sommige mensen bv 1981.
dat verkocht je collega onder de toonbank, was best te doen hoor!!!
pi_62126748
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:17 schreef stofzuierslang het volgende:
trouwens, klanten die niet eens de moeite namen om 'hallo' te zeggen, negeerde ik zolang totdat ze het wel zeiden, want tegen wie hebben ze het dan eigenlijk? als je op straat iemand de weg vraagt loop je toch ook niet naar iemand toe en vraag je de weg zonder die persoon eerst te begroeten of te vragen of je een vraag mag stellen ?

ook leuk om te zeggen is: 'ook goeiemiddag' als ze je zomaar iets vragen zonder je eerst te begroeten, vinden ze neit leuk
Mongool lekker boeiend of ze eerst hallo zeggen...
Als ze gewoon netjes vragen waar iets staat of soms zelfs nog beginnen met; mag ik u iets vragen, dan is daar toch niks mis mee?

Ik werk zelf ook al ruim twee jaar bij een supermarkt en ík blijf altijd gewoon vriendelijk tegen klanten en als ze vragen of er van een bepaald product nog een doos achter ligt dan ga ik ook gewoon kijken en niet 'chillen'

Zeker als je bij de AH (of in mijn geval dan SdB) werkt, die al bekend staat om hun hoge prijzen, dan mag de klant best wat service verwachten...
pi_62126800
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

dat verkocht je collega onder de toonbank, was best te doen hoor!!!
pi_62126803
Mensen die een koud warm buffet hebben met onbeperkt drinken. En zuipen ze zich maar te pletter.
pi_62126805
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:56 schreef massy het volgende:

[..]

das gewoon dom, in duidelijke winkelkleding naar een andere zaak gaan, dan vraag je erom...
pi_62126927
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:11 schreef mschol het volgende:

[..]

das gewoon dom, in duidelijke winkelkleding naar een andere zaak gaan, dan vraag je erom...

Oh ja, tuurlijk het is mijn schuld dat die mensen geen onderscheid kunnen maken tussen blauw en rood en dat ze niet kunnen lezen
pi_62127016
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:11 schreef mschol het volgende:

[..]

Kom op, je ziet toch nog wel heel duidelijk het verschil tussen een kruidvat shirtje of een AH shirtje. Dat verschilt wel heel duidelijk. en als je dat niet ziet, dan ben je dus zeg maar gewoon: EEN KUT KLANT
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:23:26 #54
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_62127025
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:10 schreef Ulreazj het volgende:
Mensen die een koud warm buffet hebben met onbeperkt drinken. En zuipen ze zich maar te pletter.
Wat zou jij dan doen bij onbeperkt drinken. Ik zou het wel weten hoor, zuurpruim

En die gast die klanten niet helpt als ze geen "hallo" zeggen:
pi_62127079
Een groep marrokanen die dreigen je winkel te verbouwen, als je dan vraagt wat het probleem is worden ze nog bozer, intimideren alle medewerkers, smijten ze hun product op de toonbank en zeggen dat het ding niet oplaad.

Vervolgens doe je de oplader in het stopkontact, en laad dat ding gewoon op... Je laat het ze zien.. en vervolgens reageren ze met "oh... ja.. ... vanmiddag deed die dat niet!.."

Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_62127308
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:26 schreef deepart het volgende:
Een groep marrokanen die dreigen je winkel te verbouwen,
Een offerte vragen en dan zeggen dat polen goedkoper zijn.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_62127844
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:26 schreef deepart het volgende:
Een groep marrokanen die dreigen je winkel te verbouwen, als je dan vraagt wat het probleem is worden ze nog bozer, intimideren alle medewerkers, smijten ze hun product op de toonbank en zeggen dat het ding niet oplaad.

Vervolgens doe je de oplader in het stopkontact, en laad dat ding gewoon op... Je laat het ze zien.. en vervolgens reageren ze met "oh... ja.. ... vanmiddag deed die dat niet!.."

haha. hij is leuk. dat soort ventjes moeten hard aangepakt worden,
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:19:59 #58
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_62127939
Oew, herkenbaarheid in dit topic!
Ik ben zo blij dat mijn gedachten in mijn hoofd blijven, want ik heb al zoveel mensen de ergste dingen toegewenst in gedachten

Waar ik vooral niet tegen kan zijn mensen die het begrip niet kunnen opbrengen dat je niet binnen 5 milliseconden bij ze bent omdat de hele zaak vol zit. De meeste mensen kijken rond en begrijpen dat het knettersdruk is en dat ze dus iets langer moeten wachten. Sommige mensen echter...

Laatst was er een groep mensen in het restaurant waar ik werk. Wat een koude kak, niet normaal, BAH! Maargoed, die mensen heb je nou eenmaal. Toen ze weggingen (ze lieten een ontzettende teringbende achter) zeiden ze letterlijk "nou, wij laten jou de troep na!". Zo van "ga aan het werk, arbeider".

Wat al vaker is langsgekomen: mensen die niet even luisteren naar wat je zegt. Je zegt "goedemiddag" en ze gaan meteen bestellen. Vraag je "is alles naar wens?", zeggen ze "nee, dankje" ( waarschijnlijk denken ze dan of ik vraag of ze nog wat willen drinken ofzo ). Of als je zegt "Smaakt het eten?" meteen zeggen "Een rode wijn alstublieft".

Als laatste: mensen die in grote groepen in je restaurant komen eten, voor wie het blijkbaar moeilijk is om op een normale, geordende manier te zeggen wat ze willen eten. Mensen die door elkaar gaan schreeuwen enzo... kots
Guanine en Cytosine! *O*
pi_62128577
Laats een krant bestelt friet, vond het niet lekker omdat het naar aardappelen smaakt??????
Who the fuck is Fcuker?
pi_62128718
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:54 schreef Fcuker het volgende:
Laats een krant bestelt friet, vond het niet lekker omdat het naar aardappelen smaakt??????
Dat kan ook echt niet! friet die naar aardappel smaakt?? Gatverdamme joh!
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')