abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62123183
Werk jij in de horeca, of ergens anders waar je veel in aanraking met klanten komt? Dan maak je vast ook wel eens van die klanten mee die ongelovelijk vervelend zijn!

-Klanten die 20 keer hetzelfde vragen,
-Klanten die staan te bellen tijdens het afrekenen waardoor ze de hele rij ophouden
-Klanten die alles wat jij net netjes op een stapeltje hebt gezet omgooien.
-Enz. Enz. Enz.

Hier kun je al je frustraties, klachten, en verhalen even lekker kwijt!
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 10:20:02 #2
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_62123188
Sommige lui moet je idd alles 23 keer uitleggen en dan snappen ze het nóg niet

-edit-

Laat je ge-fipo lekker achterwege in het vervolg.

[ Bericht 20% gewijzigd door Biogarde op 04-10-2008 13:14:29 ]
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_62123221
Ik werk zelf dus bij de AH.
Laatst kwam er een oudere mevrouw langs en die vroeg, kan je me even helpen ik kan de wasmiddel niet vinden. Ik zeg natuurlijk gewoon, geen probleem loopt u maar even mee. Dus ik wijs haar het wasmiddel aan. Zegt die mevrouw, zozo, dat weetje goed te vinden, zou je gelijk even mijn hele boodschappen lijstje willen halen en hier in het karretje stoppen:| Dus ik naar me baas, ja moet ik dat nou doen. Me baas, nou ja doe het maar even. Dus ik heb alle boodschappen gehaald. Bleek dat de zoethout thee op was. Toe werd die zeer geliefde vrouw ook nog eens ongelovelijk boos op MIJ dat de zoethout thee op was. Oftewel, dankzij haar zat ik DIK over mijn vulnorm omdat ik een kwartier spullen voor haar aan het zoeken was, en dan is er een ding uitverkocht, waar ik niks aan kan doen, en krijgen ik ook nog de wind van voren.

KUT KLANT!
pi_62123228
Helpdesk voor EUR studenten
"The quieter you become, the more you are able to hear."
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 10:25:40 #5
202094 KingOfPop
pi_62123234
Help haar herinneren dat ze normaal moet doen, want in de WOll dronk ze ook geen zoethout thee. Mensen die hun geschiedenis en afkomst niet serieus nemen
pi_62123265
Waarom werk je dan ook in een supermarkt? !
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 10:31:59 #7
202094 KingOfPop
pi_62123283
Je moet ergens je geld verdienen.
pi_62123363
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 10:25 schreef KingOfPop het volgende:
Help haar herinneren dat ze normaal moet doen, want in de WOll dronk ze ook geen zoethout thee. Mensen die hun geschiedenis en afkomst niet serieus nemen

Haha
pi_62123366
Had je die thee niet even bij een andere winkel kunnen gaan halen dan? Een schande hoe we met onze ouderen omgaan!
Nothing gets to me now, unless I'm thinking of how the future ain't what it used to be.
pi_62123371
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 10:30 schreef Knekwurst het volgende:
Waarom werk je dan ook in een supermarkt? !
Aangezien ik 16 ben, geld moet verdienen en geen zin heb om op zaterdagochtend 6 uur me nest uit te gaan om bollen te pellen ofzo, blijven er niet bar veel andere opties open. En het werk zelf is trouwens nog best te doen. Alleen soms van die ongelovelijke kut klanten
pi_62123384
Horeca:

- Mensen die in een restaurant gaan eten, maar geen tijd hebben; na 20 minuten "Zijn ze ons soms vergeten ????"
- "Wat is een toos-ti ?"
- "Een broodje thaise kip graag, maar dan zonder x, zonder x maar dan wel met x en met x"
- Ik "Wordt u al geholpen".... Zij: "Ja, wij willen een cola en een bier" bij het woordje ja kuier ik al snel aan.
Sappig !!
pi_62123452
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 10:42 schreef Loontjah het volgende:
Horeca:

- Mensen die in een restaurant gaan eten, maar geen tijd hebben; na 20 minuten "Zijn ze ons soms vergeten ????"
- "Wat is een toos-ti ?"
- "Een broodje thaise kip graag, maar dan zonder x, zonder x maar dan wel met x en met x"
- Ik "Wordt u al geholpen".... Zij: "Ja, wij willen een cola en een bier" bij het woordje ja kuier ik al snel aan.
Ah die eerste is echt zo irritant. En dan wordt het vaak ook nog 2 tot 3 x achter elkaar gevraagd

En bij het broodje thaise kip. Ja ik wil graag een broodje thaise kip zonder thaise kip en alle andere, alleen het broodje.
pi_62123518
Mensen die na de laatste ronde toch nog gaan zeuren of ze toch niet nog één drankje kunnen krijgen.
pi_62123691
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 10:54 schreef Larry-Laffer het volgende:
Mensen die na de laatste ronde toch nog gaan zeuren of ze toch niet nog één drankje kunnen krijgen.
Daar ben ik dan weer makkelijk in; Ga maar naar de baas. Ik mag absoluut niks weggeven.
Sappig !!
pi_62123746
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 11:07 schreef Loontjah het volgende:

[..]

Daar ben ik dan weer makkelijk in; Ga maar naar de baas. Ik mag absoluut niks weggeven.
Ik ben er ook wel makkelijk in, maar heb gewoon een hekel aan die zeurende lui. Je weet dat het afgelopen is en dan toch nog proberen een biertje te krijgen. Ga gewoon naar huis, wat maakt dat ene biertje nou nog uit denk ik dan.
pi_62123928
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 11:13 schreef Larry-Laffer het volgende:

[..]

Ik ben er ook wel makkelijk in, maar heb gewoon een hekel aan die zeurende lui. Je weet dat het afgelopen is en dan toch nog proberen een biertje te krijgen. Ga gewoon naar huis, wat maakt dat ene biertje nou nog uit denk ik dan.
Mee eens.
pi_62124013
In de Horeca werken
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 11:35:35 #18
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_62124045
Klanten met gevoel voor humor zijn ook zo erg. Sta je iets te vullen (bij de AH, ja), pakt een klant het product weer weg met de begeleidende zin: 'Jij vult het, ik pak het weer weg'. Dat soort mensen wil je gewoon de glimlach van het gezicht slaan.

En inderdaad, van die lui die je alles laten pakken. Laatst ook weer. Zo'n kerel laat mij zijn complete (doch korte) boodschappenlijstje afgaan. Vraag ik hem uit oprechte interesse of hij misschien iets aan de handen heeft. 'Nee,' zegt hij, 'ik vind het gewoon lekker als mensen dingen voor mij pakken.'
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_62124088
De horeca klachten klinken zeer bekent

Of wat ook altijd erg irritant is als je een tafel aan het uitserveren bent en ze halverwege al gaan vragen of ze ook friet/mayonaise/salade erbij krijgen. Hallo, ik ben nog bezig met alles op tafel te zetten. Misschien komt dat er nog aan?
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_62124103
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 11:35 schreef Rikketik het volgende:
Klanten met gevoel voor humor zijn ook zo erg. Sta je iets te vullen (bij de AH, ja), pakt een klant het product weer weg met de begeleidende zin: 'Jij vult het, ik pak het weer weg'. Dat soort mensen wil je gewoon de glimlach van het gezicht slaan.

En inderdaad, van die lui die je alles laten pakken. Laatst ook weer. Zo'n kerel laat mij zijn complete (doch korte) boodschappenlijstje afgaan. Vraag ik hem uit oprechte interesse of hij misschien iets aan de handen heeft. 'Nee,' zegt hij, 'ik vind het gewoon lekker als mensen dingen voor mij pakken.'

Haha, Dat laatste zinnetje vind ik nou wel weer grappig...zolang het niet bij mij gebeurd.
pi_62124121
Mijn ex werkte in de slijterij, en daar kwamen dagelijks dezelfde mensen drank halen met de zin: "Het is niet voor mij hooooor.."

Of komen ze met zo'n euro, willen ze wisselen voor 50 cent voor het winkelwagentje... "euro's gaan er ook in mevrouw" - "weet je dat zeker?!?" JA DOM WIJF. En dan het echt niet willen geloven he...
pi_62124200
Ik werk ook bij de AH, sommige klanten zijn echt niet normaal hoe debiel. Staat onderaan het bonnetje de bonuskorting eraf, en dan nog beweren 'dat de caissiere de korting er niet afgehaald heeft'. Of een bonus aanbieding van Wijn, drie soorten, 2.69, 2.99 en 3.69. Mevrouw pakt een voor 2.99 en dan blijven beweren dat het 2.69 kost, zeg je nee, laat je het zien 'O, de winkels van tegenwoordig gaan ook wel achteruit..' Of zeuren dat het bedrag wordt afgerond, en dan al;s klant gewoon zeggen dat het vorige week niet zo was (om een zakje pinda's van 68 cent. )
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 11:54:12 #23
221783 mr48
none of it is true
pi_62124331
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 10:20 schreef KingOfPop het volgende:
Fipo, sommige lui moet je idd alles 23 keer uitleggen en dan snappen ze het nóg niet
Sommige lui moet je ook 23 keer uitleggen dat 'Fipo' zwaar irritant is...
pi_62124359
Ik had een keer een groep gasten in mn zaak die om de 5 minuten 2 porties bittergarnituur bestelden. Dus niet in 1x een grote schaal, maar elke keer 12 hapjes

Voor het vuurpeloton mogen ze
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 11:57:40 #25
221783 mr48
none of it is true
pi_62124381
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 10:25 schreef KingOfPop het volgende:
...en dan ben je mj-fan.....
pi_62124537
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 11:46 schreef Nouwk het volgende:
Ik werk ook bij de AH, sommige klanten zijn echt niet normaal hoe debiel. Staat onderaan het bonnetje de bonuskorting eraf, en dan nog beweren 'dat de caissiere de korting er niet afgehaald heeft'. Of een bonus aanbieding van Wijn, drie soorten, 2.69, 2.99 en 3.69. Mevrouw pakt een voor 2.99 en dan blijven beweren dat het 2.69 kost, zeg je nee, laat je het zien 'O, de winkels van tegenwoordig gaan ook wel achteruit..' Of zeuren dat het bedrag wordt afgerond, en dan al;s klant gewoon zeggen dat het vorige week niet zo was (om een zakje pinda's van 68 cent. )

Jezus christus. 68 cent en dan zeuren dat je 70 cent moet betalen
Ook zo irritant:
Van die mensen die vragen hoe duur iets is terwijl er een megabord boven hangt met 1.69.
pi_62124606
haha had vroeger ook bij ah gewerkt.

-mensen die overal een teringbende van maken, dus niet 1 product pakken uit het vak, maar laatste en dan teringzooi maken van heel het vak en zo laten staan, echt zo aso.

-mensen die spullen meenemen en dan overal in de winkel droppen omdat ze het niet meer willen hebben, zoals in de diepvries, gekoelde producten in vakken houdbaar enz..100 euros schade daardoor.

-mensen die heel de tijd vragen of een product nog achter in magazijn is en of ik ff wil kijken, meestal zei ik dan nee want had geen zin om achter te kijken, en als ik toch ging dan ff lekker 3 minuten achter chillen en alsnog nee tegen klant zeggen, voelde goed :p
pi_62124638
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 11:35 schreef Rikketik het volgende:
De 'grappige' klanten zijn inderdaad irritant. Ik heb jaren bij de post gewerkt. en hoe vaak je daar wel niet hoort: 'die blauwe hoef ik niet hoor.'
pi_62124665
als je bij de ah gewerkt hebt dan weet je in wat voor een verwend en asociaal maatschappij we leven, bah
pi_62124747
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 12:13 schreef stofzuierslang het volgende:
als je bij de ah gewerkt hebt dan weet je in wat voor een verwend en asociaal maatschappij we leven, bah
Helemaal mee eens, je komt echt de meest vage figuren tegen. Allemaal verwend, en ze denken blijkbaar ook dat alles automatisch zo netjes komt te staan, want ze pleuren alles door elkaar en op andere plekken. en ze denken dan niet, als ik alles nou netjes laat staan, zijn er minder werkuren nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')