Whehe, klinkt als mijn bedrijfsleider. Bij mijn sollicitatiegesprek:quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:30 schreef shroomer het volgende:
[..]
Als ik later ondernemer ben ontsla ik jullie soort.
Iemand die een uitkering krijgt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Tjah ik weet het echt niet, of ik kan er in iedergeval niet op komen.
klopt ik ben geen pauperquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:30 schreef shroomer het volgende:
[..]
Als ik later ondernemer ben ontsla ik jullie soort.
Maar zal je vast werkelijk een worst wezen.
Jij werkt toch niet voor mij.
het zijn wereld wonders, dat je dat niet weet zegquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Tjah ik weet het echt niet, of ik kan er in iedergeval niet op komen.
dat dus ik ben er om voor mezelf geld te verdienen loyaliteit aan je baas is zo jaren 70, je krijgt er toch niets voor terug.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:32 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Whehe, klinkt als mijn bedrijfsleider. Bij mijn sollicitatiegesprek:
- 'Waarom wil je bij de AH werken?'
- 'Nou, ik wil geld verdienen.'
- 'NEE! Je wilt geld voor de AH verdienen!'
- 'Dat ook, ja.'
Ik zeg ook niet dat je loyaal hoeft te zijn. Je mag best geld verdienen maar zo egoïstisch denken is jammer.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat dus ik ben er om voor mezelf geld te verdienen loyaliteit aan je baas is zo jaren 70, je krijgt er toch niets voor terug.
Als het goed is voor het bedrijf is het goed voor mij.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat dus ik ben er om voor mezelf geld te verdienen loyaliteit aan je baas is zo jaren 70, je krijgt er toch niets voor terug.
oh vergis je niet ik behandel elke klant vriendelijk en help ze (ik krijg toch per uur betaald geen leipe vakquota)quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:47 schreef shroomer het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je loyaal hoeft te zijn. Je mag best geld verdienen maar zo egoïstisch denken is jammer.
Maargoed blijkbaar heeft je baas of de klant het ernaar gemaakt. En sommige klanten kun je ook missen als kiespijn natuurlijk.
Mensen met een werkloosheidsuitkeringquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:32 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Iemand die een uitkering krijgt.
Soms zijn dat idd wel irritante lui maar er is 1 vaste klant van 50 jaar ofzo in onze supermarkt die bijna elke dag wel in z'n 45 km wagentje aan komt rijden om een paar blikjes bier en wat andere dingen te halen, hij is super aardig.Tegen iedere medewerker praat ie wel en hij is altijd blij.
Idd, bij Albert Heijn merk ik er geen reet van als ik elke klant schoenen zou kussen bij wijze van spreken. Ik krijg geen cent meer of minder, of mag niet eens de leukere klusjes doen ofzo.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:50 schreef Myuym het volgende:
[..]
Als het goed is voor het bedrijf is het goed voor mij.
Maar dat geldt eigenlijk bij kleinere bedrijven
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
OOOOOO dat wist ik eigenlijk wel. Maar ik zat in FOK! termen te denken zoals TS enzo.
Aangezien ik nog niet zo bar lang op FOK zit weet ik al die afkortingen niet. Vandaar dus, intrepeteerde het gewoon heel anders.
sorry
Niets, ik rel gewoon graagquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat is er mis met in een pretpark werken. Ik vind dat gewoon cool
Mensen die net een W tekort komen om te kunnen internetten.quote:
Ok, dat snapte ik ondertussenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mensen die net een W tekort komen om te kunnen internetten.
Dan is het goed. Rellen is gezondquote:
Toen ik vroeger bij de jumbo deed vakkenvullen, heb ik ooit eens 6 kratten bavaria van de kar af laten vallenquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha. Ik was vorige week van die groente in potjes aan te vullen, pakte de bovenste doos van de kar, en jahoor er donderde 3 dozen naar beneden. 14 potjes stuk![]()
![]()
Omgekeerd werkt dat bij sommige kassieres ook niet hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:39 schreef Nouwk het volgende:
Of mensen vragen om 1.20 bij te leggen zodat je bijvoorbeeld bij een bedrag van 13.80 terug 15.00 terug kan geven, snapt het vervolgens niet, ga je het 20 keer uitleggen, gaat de HELE rij zeggen dat het niet klopt, ga je het hun uitleggen, snappen zij het, klant nog steeds nietHoe kun je ooit zoiets niet snappen.
Maar dan wel in kleingeld.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Omgekeerd werkt dat bij sommige kassieres ook niet hoorDat je bijvoorbeeld 7.20 euro moet betalen, en dan 12.20 geeft. Zitten ze je wazig aan te kijken totdat ze het intikken en dan zien dat ze precies 5 euro terug kunnen geven.
Het is idd waar, wij hebben ook van die cassieres. Dan denk je echt. WTF hoe kan je serieus zooo dom zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Omgekeerd werkt dat bij sommige kassieres ook niet hoorDat je bijvoorbeeld 7.20 euro moet betalen, en dan 12.20 geeft. Zitten ze je wazig aan te kijken totdat ze het intikken en dan zien dat ze precies 5 euro terug kunnen geven.
Nee. Ook niet leuk. Niet leuk. Niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:32 schreef Silentalarm het volgende:
Nachtmerrie van elke medewerken.
wel leuk!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:44 schreef Daantke het volgende:
[..]
Nee. Ook niet leuk. Niet leuk. Niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |