Ja dacht eerst aan zelfmoord.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 04:39 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ah, dit verandert de zaak.
Heb het bewuste moment niet gezien.
Groot verschil, maar ik weet niet of dit het juiste topic is om dat te bespreken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 04:40 schreef merino het volgende:
euthanasie/zelfmoord same thing toch?
of gaan we straks nog discussieren of het zelfmoord of zelfdood is
Technisch gezien doet er hier niet toe omdat het om culturele normen/waarden en sociaal ingekleurd taalgebruik gaat. Zelfmoord kan dus best connotaties van moord bevatten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 04:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Groot verschil, maar ik weet niet of dit het juiste topic is om dat te bespreken.
Technisch gezien bestaat er alleen zelfdoding.
Met dat verschil dat zelfmoord meestal als een verrassing voor de omgeving komt en euthanasie niet, dat is iets dat is besproken vooraf.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 04:44 schreef merino het volgende:
[..]
Technisch gezien doet er hier niet toe omdat het om culturele normen/waarden en sociaal ingekleurd taalgebruik gaat. Zelfmoord kan dus best connotaties van moord bevatten.
En verder lijkt euthanasie me hoogstens een gelegitimeerde/gereguleerde manier van zelfmoord te zijn, niet iets compleet anders.
Dat is ook niet altijd waar opzich. Maar je hebt wel gelijk. Al lijkt me dat nauw verbonden met de gelegitimeerde/gereguleerde kant van euthanasie die het concept van zelfdood uit de taboe sfeer kan halen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 04:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Met dat verschil dat zelfmoord meestal als een verrassing voor de omgeving komt en euthanasie niet, dat is iets dat is besproken vooraf.
Die discussie is zo complex. Er spelen te veel factoren mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 04:52 schreef merino het volgende:
[..]
Dat is ook niet altijd waar opzich. Maar je hebt wel gelijk. Al lijkt me dat nauw verbonden met de gelegitimeerde/gereguleerde kant van euthanasie die het concept van zelfdood uit de taboe sfeer kan halen.
Juist op dit tijdsstipquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 05:01 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:Een serieus topic van tong80 op dit tijdstip?
Zo'n smilie zou hier ongepast zijn. Vind je niet ?quote:
Ja eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 07:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo'n smilie zou hier ongepast zijn. Vind je niet ?
Jemig Tong wat een verhaal...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 07:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo'n smilie zou hier ongepast zijn. Vind je niet ?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 08:42 schreef DroogDok het volgende:
Wil ook altijd euthenasie laten plegen als ik naar G.B. luister.
Bedankt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:10 schreef paultjuhhh het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)nacht/laatste-04.wma
Op 23 minuten
Ik zou nog wat topics openenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:47 schreef Megumi het volgende:
De persoon is dus dood? Wat ik triest vindt is dat hij of zij dat aankondigt. Verder geen meelij mee. Ik zou liever in alle stilte verdwijnen.
Doe ik zelden of nooit paultjuhhhquote:
- anders lees je op de OP eerst even goed, weet je of de persoon nu al dood is of nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:47 schreef Megumi het volgende:
De persoon is dus dood? Wat ik triest vindt is dat hij of zij dat aankondigt. Verder geen meelij mee. Ik zou liever in alle stilte verdwijnen.
Dat jij er geen meelij mee hebt zal me aan m'n reet roesten verder.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:47 schreef Megumi het volgende:
Ga inzetten bij Ladbroke zou ik zeggen daar kun je op alles wedden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:54 schreef Megumi het volgende:
Durf te wedden dat het aandachttrekkerij is.
joahquote:
Niet met jou hoerenloperquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:45 schreef SunChaser het volgende:
Vorige week maakte een meisje live in zn show dr verkering uit
Luister eens, het waren Giel Beelen en Gerard Ekdom...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:47 schreef SunChaser het volgende:
Was t wel Giel Beelen? Die draait tot 4 uur.
Giel Beelen was er nog bij, maar het was bij Ekdom in de Nacht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:47 schreef SunChaser het volgende:
Nee het was Ria Valk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:47 schreef SunChaser het volgende:
Precies, de jongen belde dus naar Ekdom.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Giel Beelen was er nog bij, maar het was bij Ekdom in de Nacht.
Klopt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Precies, de jongen belde dus naar Ekdom.
Vraag een topicchance aan in feeback.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Precies, de jongen belde dus naar Ekdom.
quote:
Mooi dat je even meldt wanneer jij kijkt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:55 schreef SunChaser het volgende:
Maar snap wel dat Ekdom en Beelen t niet wilden geloven eerst, er bellen zoveel debielen naar de freaknacht. Ik kijk t meestal op tv als Ancilla er is.
Kanker.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:03 schreef SunChaser het volgende:
Maar wat voor ziekte had die gast dan? Ik kan m hier niet afspelen. De link dan.
Ik maak geen ruzie.quote:
Als je het niet kunt horen waarom post je dan in dit topicquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:03 schreef SunChaser het volgende:
Maar wat voor ziekte had die gast dan? Ik kan m hier niet afspelen. De link dan.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie.
Ik zet een egotripper op zijn plaats die geen eerbied heeft.
Hij mag toch geïnteresseerd zijn?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je het niet kunt horen waarom post je dan in dit topic
Omdat in de OP staat dat er iemand zn dood heeft aangekondigd. Post jij zelf altijd in topics over tv en radio als jij t zelf hebt gezien of gehoordquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je het niet kunt horen waarom post je dan in dit topic
Ja maar bijvoorbeeld je eerste liefde ofzo, das toch veel belangrijker?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Giel is ook wel een btje mijn hoogtepuntje hoor
Even advocaat van de duivel spelen.quote:
Hij is al een behoorlijke tijd ziek.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:10 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja maar bijvoorbeeld je eerste liefde ofzo, das toch veel belangrijker?![]()
Of hij moet nog nooit een vriendin gehad hebben, das nog veel zieliger
Zoek een psychquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij opent 99 debiele onzintopics en 1 serieuze omdat t jou persoonlijk raakt en dan ineens gaan janken als mensen niet direct met je meevoelen. Gek he. Ja, heel vreemd.
Dat weet ik niet, dat zou die jongen moeten weten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel spelen.
1. Die jongen had als wens 1x op 3FM een plaat aan te vragen en belt 10 uur voor zijn dood naar Ekdom, waar het enorm moeilijk is om doorheen te komen. Er bellen zo enorm veel mensen naar 3FM snachts.
Waarom zn wens niet veel eerder laten regelen.
Het klonk eerst wel als een grap, maar later werd het serieuzer, het zou kunnen zijn dat ze voor de gek zijn gehouden, maar dat weet ik niet.quote:2. Tussen 12 en 2 was Simon op tv (Ned2). Over een man die kanker heeft en Euthanasie laat plegen met zn familie en vrienden erbij.
Waarom kunnen ze (en de luisteraars) niet voor de gek zijn gehouden?
Precies ik dacht eerst ook dat is weer een lolbroek.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Kanker
Vind Giel en Gerard wel een beetje lomp in het begin maar ik snap het wel, ze krijgen zoveel debielen aan de lijn.
v5.541quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:14 schreef SunChaser het volgende:
Mijn mediaplayer en winamp speelt t niet af, welke versie hebben jullie?
Die jongen is 19 en wilde graag een speciaal nummer voor hem laten horen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:17 schreef Darklight het volgende:
Wat is het hoogtepunt in je leven?
"3FM"
hij zei verder ook dat het luisteren naar 3FM hem heeft ondersteund in de jaren dat hij al ziek is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die jongen is 19 en wilde graag een speciaal nummer voor hem laten horen.
Dat het toch enige betekenis had.
Hij zei ook dat zijn ouders het opnamen en dat ze daar later terug naar konden luisteren.
Ik snap dat wel
Dat heb ik net zo! Past bizar goed in de contextquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Viva la vida is op het moment ook echt één van mijn favo nummers, maar het krijgt ook wel een hele andere context zo. Ze zingen ook al wel in de verleden tijd, dus het past wel.
"I used to rule the world"
Quicktime? Daar speelt 'ie hem bij mij mee af.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:59 schreef SunChaser het volgende:
Ik krijg m niet aan de praat ook niet met de nieuwe versie van winamp
http://giel.vara.nl/FAQ.247.0.html#659quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:59 schreef SunChaser het volgende:
Ik krijg m niet aan de praat ook niet met de nieuwe versie van winamp
Of dezequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:03 schreef SCH het volgende:
Ik verwachtte toch een plaat van Rick Astley
Tja, dat gevoel had ik eigenlijk ook welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:45 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat een draak van een reactie zeg. "Je moet je krachten bundelen". "Zoo dit is heftig zeg". Een echte radiotijger had hier iets veel diepers van kunnen maken, niet dit quasi-diepe geneuzel.
Ik ben nu eerst aan t luisterenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:08 schreef SCH het volgende:
Zet dit bericht eens op de FP sunnie in plaats van hier te piemelen.
Doe toch maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had ook een advertentie in de krant gezet, dus waarschijnlijk om te laten weten aan de wereld dat je bestaan hebt. Mijzelf zou het geen reet kunnen schelen denk ik, maar ach...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:07 schreef Wouser het volgende:
maar ook serieus die gast waarom belt die gast in godsnaam?
Ja ze kunnen jouw van de grond schrapenquote:
ja, jeetje, wat verwacht je nou?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:11 schreef ganzenherder het volgende:
Jezus![]()
Zon fragment zet je wel aan het denken
Wel klote voor die ouders ook dat ie eerst niet serieus genomen wordt als ze het fragment over een tijd willen terugluisteren.
Nee ik zeg toch ook niet dat ik het hen kwalijk neem? Ik vind het gewoon lullig voor de oudersquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, jeetje, wat verwacht je nou?
het is freaknacht, de grootste mongolen bellen
je kunt níét verwachten dat ze direct alles serieus nemen.
Dat was (met wijsheid achteraf) wel een beetje jammer jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:13 schreef DrDentz het volgende:
Dat banjo stukje zou ik van de opname wissen
Het is euthanasie, maar omdat het zijn laatste uren zijn experimenteert hij met alles.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:13 schreef SunChaser het volgende:
Is t nu zelfmoord of euthanasie? Omdat hij van alles probeert.
euthanasie is natuurlijk gelegaliseerde zelfmoord, dus allebei wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:13 schreef SunChaser het volgende:
Is t nu zelfmoord of euthanasie? Omdat hij van alles probeert.
Nou sorry maar who gives a fuck? Als ik iedere dag moet wakker liggen om al die mensen die doodgaan of al dood zijn heb ik geen leven meer... Individualisme ftwquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:10 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hij had ook een advertentie in de krant gezet, dus waarschijnlijk om te laten weten aan de wereld dat je bestaan hebt. Mijzelf zou het geen reet kunnen schelen denk ik, maar ach...
Gelegaliseerde zelfmoord klinkt zo debiel hequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
euthanasie is natuurlijk gelegaliseerde zelfmoord, dus allebei wel.
Dat wil toch nog niet zeggen dat je niet geraakt kunt worden door een individueel geval? Van mij hoef je hier niet wakker van te liggen (doe ik ook niet), maar ik mag toch hopen dat je niet zo afgestompt bent dat niets je meer raakt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:14 schreef Wouser het volgende:
[..]
Nou sorry maar who gives a fuck? Als ik iedere dag moet wakker liggen om al die mensen die doodgaan of al dood zijn heb ik geen leven meer... Individualisme ftw
maar het is toch zo?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:15 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Gelegaliseerde zelfmoord klinkt zo debiel he![]()
Als ze jou aan het spit proberen gaar te krijgen lukt het niet.quote:
Dat laatste stukje is dan wel weer lief.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:23 schreef SunChaser het volgende:
Jongen (19) meldt dood aan Giel Beelen
quote:Met dank aan Tong80 voor de submit
De eerste keer dat ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:24 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb t fragment gehoord, ik geloof er zelf geen reet van. Iemand heeft lekker Simon zitten kijken en blowen en schakelt daarna over naar Ned 3.
Is ook wel te merken aan je bericht op de FP, klopt geen reet van.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:24 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb t fragment gehoord, ik geloof er zelf geen reet van. Iemand heeft lekker Simon zitten kijken en blowen en schakelt daarna over naar Ned 3.
Wat klopt er niet dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Is ook wel te merken aan je bericht op de FP, klopt geen reet van.
Drank en drugs? Noemt ie niet, is jouw interpretatie.quote:
Schattig dat je niet op de post van SCH reageert.quote:
Er wordt inderdaad heel moeilijk over gedaan. En dat eerste wat je zegt kun je natuurlijk totaal niet over oordelen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:11 schreef TheGame het volgende:
Ik geloof er ook niks van. Waarom zou je in godsnaam euthanasie willen plegen als je nog niet aan ondragelijke pijn lijdt. Elke dag dat je zonder (al te veel) pijn door kan gaan is toch nog mooi meegenomen. Ik vraag me ook af of ziekenhuizen überhaubt wel euthanasie toestaan in zo'n geval.
Och......quote:
Waarom niet? Hij zei zelf dat hij zich nog redelijk goed voelde. Misschien voelt hij zich morgen en overmorgen ook nog zo, dus zonde om dan vroegtijdig te vertrekken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad heel moeilijk over gedaan. En dat eerste wat je zegt kun je natuurlijk totaal niet over oordelen.
nogmaals: als je zelf niet in de situatie zit dan kun je er geen oordeel over vellen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:29 schreef TheGame het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij zei zelf dat hij zich nog redelijk goed voelde. Misschien voelt hij zich morgen en overmorgen ook nog zo, dus zonde om dan vroegtijdig te vertrekken.
Euthanasie != zelfmoordquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 04:38 schreef merino het volgende:
Apart. Had vrijdagmiddag nog een college over zelfmoord op de uni.
Goed dat de familie er in ieder geval goed mee om gaat. Nabestaanden lijden vaak zwaar bij zelfmoord.
Euthanasie doe je al niet zelf en is dus, al is het je eigen keuze, geen zelfmoord.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 04:54 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Die discussie is zo complex. Er spelen te veel factoren mee.
Daarom kiezen mensen vaak voor een individuele oplossing.
Ik vind van wel. We hebben niet voor niets allemaal inlevingsvermogen, al zal dat vermogen niet altijd even accuraat zijn dat ben ik met je eens. Maar wordt er bij het vaststellen van ondraagbaar lijden dan ook gekeken naar geestelijk lijden? Ik dacht namelijk dat dat alleen van toepassing was op lichamelijk leed.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
nogmaals: als je zelf niet in de situatie zit dan kun je er geen oordeel over vellen.
Dat weet jij helemaal niet. Misschien krijgt ie morfine voor de pijn, en dan kan je je even 'goed' voelen, maar ook dat werkt op een gegeven moment niet meer, of mensen worden onrustig en angstig, en kan dan begrijpen dat hij dat voor wilt zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:29 schreef TheGame het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij zei zelf dat hij zich nog redelijk goed voelde. Misschien voelt hij zich morgen en overmorgen ook nog zo, dus zonde om dan vroegtijdig te vertrekken.
Of dit stuk uit Eeuwig en Altijd, vind ik ook mooi:quote:
En waarom weet jij het dan wel? Bovendien lijkt het me redelijk onwaarschijnlijk dat hij onder invloed van morfine was als hij aan het bier zat met zijn vrienden en nog coherent een gesprek kon voeren. Ik zet alleen maar vraagtekens bij het verhaal en de situatie. Maar blijkbaar is dit onderwerp een te groot taboe om over te praten en mag je als je iets niet persoonlijk hebt meegemaakt er ook je mening er niet over geven.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet. Misschien krijgt ie morfine voor de pijn, en dan kan je je even 'goed' voelen, maar ook dat werkt op een gegeven moment niet meer, of mensen worden onrustig en angstig, en kan dan begrijpen dat hij dat voor wilt zijn.
Als je er niks vanaf weet hou dan svp je mond.
Ik heb het gesprek verder niet gehoord maar hij was toch met z'n ouders ipv bier aan het drinken met zijn vrienden?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:54 schreef TheGame het volgende:
[..]
En waarom weet jij het dan wel? Bovendien lijkt het me redelijk onwaarschijnlijk dat hij onder invloed van morfine was als hij aan het bier zat met zijn vrienden en nog coherent een gesprek kon voeren.
Volgens mij was 'ie bier aan het zuipen met zijn ouders en zijn vrienden...maargoed.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek verder niet gehoord maar hij was toch met z'n ouders ipv bier aan het drinken met zijn vrienden?
En onder invloed van morfine kun je best een gesprek voeren. Zeker als je het al langer nodig hebt voor de pijn.
En aan Gerard Ekdom!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:23 schreef SunChaser het volgende:
Jongen (19) meldt dood aan Giel Beelen
Hij was nog aant experimenteren, dus hij had na 5 jaar weer een biertje op.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij was 'ie bier aan het zuipen met zijn ouders en zijn vrienden...maargoed.
Mee eens, omdat 't een heel 'interessant' en 'leuk' gesprek wordt, terwijl het zo raar begon.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wel echt heftig, wel prachtige radio hoe luguber het klinkt!
Dat stuk zou ik graag eens terugzien, maar zal wel niet op uitzendinggemist komen ..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:27 schreef chelsepels het volgende:
Heb het vannacht gezien/gehoord, in het begin werd er idd lollig (lullig) gedaan, maar toen ze eenmaal door hadden dat het geen grapje was zag je werkelijk de gezichten van Gerard en Giel wit wegtrekken. Vanaf dat moment werd er ook zeer respectvol met die jongen gesproken. Uiteraard werd zijn wens vervuld en de resterende uitzending is niet meer geworden wat het normaal is, Gerard heeft de uitzending aan deze jongen opgedragen en er kwamen veel reacties van kijkers en luisteraars, veel smsjes onder in het beeld. Heftig hoor..
Is dit nog ergens terug te kijken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:27 schreef chelsepels het volgende:
Heb het vannacht gezien/gehoord, in het begin werd er idd lollig (lullig) gedaan, maar toen ze eenmaal door hadden dat het geen grapje was zag je werkelijk de gezichten van Gerard en Giel wit wegtrekken. Vanaf dat moment werd er ook zeer respectvol met die jongen gesproken. Uiteraard werd zijn wens vervuld en de resterende uitzending is niet meer geworden wat het normaal is, Gerard heeft de uitzending aan deze jongen opgedragen en er kwamen veel reacties van kijkers en luisteraars, veel smsjes onder in het beeld. Heftig hoor..
Zo te horen lag die jongen niet in het ziekenhuis dus heeft een ziekenhuis er niks mee te maken. Het zal waarschijnlijk gaan om een huisarts, daar is een hele procedure voor en als die zorgvuldig wordt doorlopen kan dat in Nederland. Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:11 schreef TheGame het volgende:
Ik geloof er ook niks van. Waarom zou je in godsnaam euthanasie willen plegen als je nog niet aan ondragelijke pijn lijdt. Elke dag dat je zonder (al te veel) pijn door kan gaan is toch nog mooi meegenomen. Ik vraag me ook af of ziekenhuizen überhaubt wel euthanasie toestaan in zo'n geval.
is die webcam van vannacht nog ergens terug te zien?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:27 schreef chelsepels het volgende:
Edit- Dat dus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is die webcam van vannacht nog ergens terug te zien?
Ach, je kan beter één keer te veel ergens in trappen dan dat je één keer te vaak iemand niet gelooft terwijl het wel waar was.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:54 schreef SHE het volgende:
Ik zat ook alweer te snikken achter mijn computer, waarop mijn lief me geirriteerd zij dat ik overal in trap
Ik moest meteen aan Astronaut van Spinvis denken
Ik heb mijn twijfels al klonk het erg seriues. Maar dat verhaal van die advertentie vind ik erg vreemd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, je kan beter één keer te veel ergens in trappen dan dat je één keer te vaak iemand niet gelooft terwijl het wel waar was.
Als het een hoax is is die gozer toch wel echt ziek (maar dan in zijn hoofd) ... Verder kan ik niks terug vinden in de media. ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:28 schreef Strani het volgende:
Ik heb het ook even beluisterd en hij is wel erg overtuigend moet ik zeggen. Of het is iemand met een uitgebreidde fantasie-wereld, of het is echt zo.
dang.quote:Zijn hoogtepunt in het leven was 3FM.
Inderdaad, misschien dan toch een hoax.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:22 schreef SCH het volgende:
Als hij een advertentie in de krant heeft laten zetten, waarschijnlijk gisteren of eergisteren dan moeten we daar toch achter kunnen komen.
Hij heet Otto, een plaatsnaam is volgens mij niet genoemd. Voor FOK! blijft toch nooit iets verborgen?
Aan de slag mensen, sla het regionale of lokale sufferdje er eens op na.
als een gesprek met Giel Beelen mijn hoogste doel in het leven was zou ik het ook niet droog kunnen houden hoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien dan toch een hoax.
Hoewel hij meerdere malen bijna in huilen uit leek te barsten.
Dacht dat ie vertelde dat er al een advertentie in de krant had gestaan ??quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik weet niet precies hoe het zit met euthenasie, maar het kan best zijn dat iemand een paar uur vantevoren kan beslissen wanneer hij ertoe wilt overgaan.
Natuurlijk is ruim vantevoren al het een en ander vastgelegd en besproken met een arts of meerdere artsen, maar welke dag en welk tijdstip kan misschien best op het laatst geregeld worden.
Dus het zou best kunnen dat het pas dinsdag in de krant staat.
2000 hits op Otto, succesquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:42 schreef downthedrain het volgende:
nou, is hij nog niet via hyves gevonden?
Hij zei dat ze al reacties hadden ontvangen naar aanleiding van het plaatsen ervan in de krant.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik weet niet precies hoe het zit met euthenasie, maar het kan best zijn dat iemand een paar uur vantevoren kan beslissen wanneer hij ertoe wilt overgaan.
Natuurlijk is ruim vantevoren al het een en ander vastgelegd en besproken met een arts of meerdere artsen, maar welke dag en welk tijdstip kan misschien best op het laatst geregeld worden.
Dus het zou best kunnen dat het pas dinsdag in de krant staat.
Als je zo'n beslissing genomen hebt ben je over je angst heen (en ziet het al een verlichting). Een leven met pijn en geen vooruitzicht is redelijk kut.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:37 schreef DarkDream het volgende:
Ik zal echt bang zijn en niet meer kalm naar 3 FM kunnen bellen.
Thnx to sirolf dus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:53 schreef Sirolf het volgende:
Zo, fragment geknipt en op Youtube gegooid (ik moest eerst nog even uitzoeken hoe ik DVR-MS kon converteren en importeren in Adobe Premiere Elements). Ik weet niet of het echt waar is, maar mij lijkt het toch wel zo te zijn...
Dat zegt niet zoveel he..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:14 schreef Beelzebub85 het volgende:
http://otttttttttto.hyves.nl/
Otto, ledenlijst van de Vrijdag Freaknacht Hyves.....
Nee dat zegt helemaal niks. Maar ik zoek in ieder geval.....quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:21 schreef Olep het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel he..En bedankt voor de video Sirolf!
Limburgs Dagblad heb ik ook nagezocht, vanaf donderdag zonder resultaat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
In de edities van het Eindhovens Dagblad, Dagblad de Limburger/Limburgs Dagblad en Brabants Dagblad is de afgelopen week niets onder 'Otto' terug te vinden...
Gezocht in het zuiden, omdat ie gezien z'n accent en taalgebruik ('zo'n' in combinatie met een meervoudsvorm) uit 't zuiden lijkt te komen.
zal komende week er wel inkomen dan. Je gaat geen advertentie plaatsen vóórdat je doodgaat lijkt mequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
In de edities van het Eindhovens Dagblad, Dagblad de Limburger/Limburgs Dagblad en Brabants Dagblad is de afgelopen week niets onder 'Otto' terug te vinden...
Gezocht in het zuiden, omdat ie gezien z'n accent en taalgebruik ('zo'n' in combinatie met een meervoudsvorm) uit 't zuiden lijkt te komen.
zegt op zich natuurlijk niet veel. Niet alles uit de krant zal ook online staan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat heeft ie wel gedaan. Luister 't gesprek nog maar es terug...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:34 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
zal komende week er wel inkomen dan. Je gaat geen advertentie plaatsen vóórdat je doodgaat lijkt me
Jawel. Heb gezocht in de online-kranten. Dat zijn de papieren edities die één op één online staan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zegt op zich natuurlijk niet veel. Niet alles uit de krant zal ook online staan.
Ik heb de papieren variant gedaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zegt op zich natuurlijk niet veel. Niet alles uit de krant zal ook online staan.
Jawel. Zoals al gezegd: de papieren krant staat één op één online en je kunt daarin ook zoeken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:44 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het idee dat het gaat om een vervroegde rouwadvertentie. Rouwadvertenties staan in de regel toch niet in de online krant?
Of het blijkt Teeuwen te zijn, die weer een belvideo nodig had voor zijn site.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:38 schreef Olep het volgende:
Als straks blijkt dat dit een hoax is, heeft die jongen het wel goed gespeeld!
Eens.. Wie heet er nou Otto (19)quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:54 schreef Poeke het volgende:
ik denk dat het een hoax is...
Wie is dat mens en hoe kent ze FOK!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:32 schreef SCH het volgende:
http://antiroos.com/angrylog/
Deze discussie wordt dan weer gelinkt in het log van Roosmarijn van 3 FM
dj en muziekredactrice @ 3FM dusquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Wie is dat mens en hoe kent ze FOK!
3FM DJ... Ben een 3FM leek dus ken d'r niet
Geloof er geen zak van meer.. Ff gedaan maar nee ???!!!!!1quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:24 schreef Frasier het volgende:
Toen ik 't hoorde had ik meteen m'n twijfels en dat heb ik nog steeds.
Ik gok op hoax.. Nieuwshoerige als ik benquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:48 schreef ddx het volgende:
Mag toch hopen dat ze bij 3fm iets meer info gaan/kunnen nachecken ?
Als je net je zoon hebt laten gaan heb je wel iets anders aan je kop dan 3fm bellen dat de euthanasie van een leien dakje is gegaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:40 schreef Vodkadruppel het volgende:
Als die familie erbij zat gisternacht dan hadden ze denk ik wel iets laten horen vandaag.
Zeker aan 3fm, aangezien dat zijn hoogtepunt was.![]()
Hoax totdat anders wordt bewezen.
Op de FP, niet het forumquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:32 schreef SCH het volgende:
http://antiroos.com/angrylog/
Deze discussie wordt dan weer gelinkt in het log van Roosmarijn van 3 FM
Mooi streven, maar iemand kan dit wel degelijk als geintje zo brengen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Laat ik maar uitgaan van het goede in de mens, dat iemand dit niet als geintje zo kan brengen.
3fm kan natuurlijk ook bellen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als je net je zoon hebt laten gaan heb je wel iets anders aan je kop dan 3fm bellen dat de euthanasie van een leien dakje is gegaan
Wel eens van acteren gehoord?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:58 schreef anoniemm het volgende:
Dit is dus wel echt, anders reageer je niet zo en hoor je het..
Misschien omdat het twee mensen betreft die wellicht van slag kunnen zijn?quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wel eens van acteren gehoord?
Waarom blijft die jingen niet even hangen en vragen ze onder de muziek even naar de moeder
Misschien omdat ze dat misschien wel gedaan hebben maar kun jij dat niet horen tijdens de muziek? OHJA.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wel eens van acteren gehoord?
Waarom blijft die jingen niet even hangen en vragen ze onder de muziek even naar de moeder
Dan had Ekdom daar in z'n blog hierover wel iets gezegd. Dat doet ie niet en hij geeft zelfs aan dat hij ook niet weet of 't wel of niet echt is...quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien omdat ze dat misschien wel gedaan hebben maar kun jij dat niet horen tijdens de muziek? OHJA.
IIDquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:45 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
inderdaad erg zieke hoax. ernstige misselijke grap.
De emotie in zijn stem doet me het verhaal wel echt geloven...quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:04 schreef Earry het volgende:
hoax:
1) waarom waren die vrienden zo stil? goeie vraag
2) waar is de advertentie? is gewoon nog niet gevonden
3) hij verspreekt zich aan het eind 'tot de volgende keer' ik denk dat je zelf niet helemaal helder meer ben in zo'n positie
Beeld en geluidquote:Op zondag 5 oktober 2008 02:11 schreef Olep het volgende:
Jonathon, is dat nog ergens te beluisteren?
Ik bedoelde eigenlijk dat laatste bericht, met die Engelse presentator.quote:
Die emotie deed mij ook twijfelen maar dat kan hij makkelijk gespeeld hebben. Ik denk overigens dat hij nog prima helder was aangezien hij er heeeeeeel erg rustig onder was.quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:10 schreef Jonathon het volgende:
[..]
De emotie in zijn stem doet me het verhaal wel echt geloven...
Ik heb ff zitten googlen maar niks kunnen vindenquote:Op zondag 5 oktober 2008 02:15 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat laatste bericht, met die Engelse presentator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |