Ik ben nu eerst aan t luisterenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:08 schreef SCH het volgende:
Zet dit bericht eens op de FP sunnie in plaats van hier te piemelen.
Doe toch maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had ook een advertentie in de krant gezet, dus waarschijnlijk om te laten weten aan de wereld dat je bestaan hebt. Mijzelf zou het geen reet kunnen schelen denk ik, maar ach...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:07 schreef Wouser het volgende:
maar ook serieus die gast waarom belt die gast in godsnaam?
Ja ze kunnen jouw van de grond schrapenquote:
ja, jeetje, wat verwacht je nou?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:11 schreef ganzenherder het volgende:
Jezus![]()
Zon fragment zet je wel aan het denken
Wel klote voor die ouders ook dat ie eerst niet serieus genomen wordt als ze het fragment over een tijd willen terugluisteren.
Nee ik zeg toch ook niet dat ik het hen kwalijk neem? Ik vind het gewoon lullig voor de oudersquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, jeetje, wat verwacht je nou?
het is freaknacht, de grootste mongolen bellen
je kunt níét verwachten dat ze direct alles serieus nemen.
Dat was (met wijsheid achteraf) wel een beetje jammer jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:13 schreef DrDentz het volgende:
Dat banjo stukje zou ik van de opname wissen
Het is euthanasie, maar omdat het zijn laatste uren zijn experimenteert hij met alles.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:13 schreef SunChaser het volgende:
Is t nu zelfmoord of euthanasie? Omdat hij van alles probeert.
euthanasie is natuurlijk gelegaliseerde zelfmoord, dus allebei wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:13 schreef SunChaser het volgende:
Is t nu zelfmoord of euthanasie? Omdat hij van alles probeert.
Nou sorry maar who gives a fuck? Als ik iedere dag moet wakker liggen om al die mensen die doodgaan of al dood zijn heb ik geen leven meer... Individualisme ftwquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:10 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hij had ook een advertentie in de krant gezet, dus waarschijnlijk om te laten weten aan de wereld dat je bestaan hebt. Mijzelf zou het geen reet kunnen schelen denk ik, maar ach...
Gelegaliseerde zelfmoord klinkt zo debiel hequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
euthanasie is natuurlijk gelegaliseerde zelfmoord, dus allebei wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |