Kanker.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:03 schreef SunChaser het volgende:
Maar wat voor ziekte had die gast dan? Ik kan m hier niet afspelen. De link dan.
Ik maak geen ruzie.quote:
Als je het niet kunt horen waarom post je dan in dit topicquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:03 schreef SunChaser het volgende:
Maar wat voor ziekte had die gast dan? Ik kan m hier niet afspelen. De link dan.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie.
Ik zet een egotripper op zijn plaats die geen eerbied heeft.
Hij mag toch geïnteresseerd zijn?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je het niet kunt horen waarom post je dan in dit topic
Omdat in de OP staat dat er iemand zn dood heeft aangekondigd. Post jij zelf altijd in topics over tv en radio als jij t zelf hebt gezien of gehoordquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je het niet kunt horen waarom post je dan in dit topic
Ja maar bijvoorbeeld je eerste liefde ofzo, das toch veel belangrijker?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Giel is ook wel een btje mijn hoogtepuntje hoor
Even advocaat van de duivel spelen.quote:
Hij is al een behoorlijke tijd ziek.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:10 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja maar bijvoorbeeld je eerste liefde ofzo, das toch veel belangrijker?![]()
Of hij moet nog nooit een vriendin gehad hebben, das nog veel zieliger
Zoek een psychquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij opent 99 debiele onzintopics en 1 serieuze omdat t jou persoonlijk raakt en dan ineens gaan janken als mensen niet direct met je meevoelen. Gek he. Ja, heel vreemd.
Dat weet ik niet, dat zou die jongen moeten weten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel spelen.
1. Die jongen had als wens 1x op 3FM een plaat aan te vragen en belt 10 uur voor zijn dood naar Ekdom, waar het enorm moeilijk is om doorheen te komen. Er bellen zo enorm veel mensen naar 3FM snachts.
Waarom zn wens niet veel eerder laten regelen.
Het klonk eerst wel als een grap, maar later werd het serieuzer, het zou kunnen zijn dat ze voor de gek zijn gehouden, maar dat weet ik niet.quote:2. Tussen 12 en 2 was Simon op tv (Ned2). Over een man die kanker heeft en Euthanasie laat plegen met zn familie en vrienden erbij.
Waarom kunnen ze (en de luisteraars) niet voor de gek zijn gehouden?
Precies ik dacht eerst ook dat is weer een lolbroek.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Kanker
Vind Giel en Gerard wel een beetje lomp in het begin maar ik snap het wel, ze krijgen zoveel debielen aan de lijn.
v5.541quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:14 schreef SunChaser het volgende:
Mijn mediaplayer en winamp speelt t niet af, welke versie hebben jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |