Dat wil toch nog niet zeggen dat je niet geraakt kunt worden door een individueel geval? Van mij hoef je hier niet wakker van te liggen (doe ik ook niet), maar ik mag toch hopen dat je niet zo afgestompt bent dat niets je meer raakt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:14 schreef Wouser het volgende:
[..]
Nou sorry maar who gives a fuck? Als ik iedere dag moet wakker liggen om al die mensen die doodgaan of al dood zijn heb ik geen leven meer... Individualisme ftw
maar het is toch zo?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:15 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Gelegaliseerde zelfmoord klinkt zo debiel he![]()
Als ze jou aan het spit proberen gaar te krijgen lukt het niet.quote:
Dat laatste stukje is dan wel weer lief.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:23 schreef SunChaser het volgende:
Jongen (19) meldt dood aan Giel Beelen
quote:Met dank aan Tong80 voor de submit
De eerste keer dat ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:24 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb t fragment gehoord, ik geloof er zelf geen reet van. Iemand heeft lekker Simon zitten kijken en blowen en schakelt daarna over naar Ned 3.
Is ook wel te merken aan je bericht op de FP, klopt geen reet van.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:24 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb t fragment gehoord, ik geloof er zelf geen reet van. Iemand heeft lekker Simon zitten kijken en blowen en schakelt daarna over naar Ned 3.
Wat klopt er niet dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Is ook wel te merken aan je bericht op de FP, klopt geen reet van.
Drank en drugs? Noemt ie niet, is jouw interpretatie.quote:
Schattig dat je niet op de post van SCH reageert.quote:
Er wordt inderdaad heel moeilijk over gedaan. En dat eerste wat je zegt kun je natuurlijk totaal niet over oordelen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:11 schreef TheGame het volgende:
Ik geloof er ook niks van. Waarom zou je in godsnaam euthanasie willen plegen als je nog niet aan ondragelijke pijn lijdt. Elke dag dat je zonder (al te veel) pijn door kan gaan is toch nog mooi meegenomen. Ik vraag me ook af of ziekenhuizen überhaubt wel euthanasie toestaan in zo'n geval.
Och......quote:
Waarom niet? Hij zei zelf dat hij zich nog redelijk goed voelde. Misschien voelt hij zich morgen en overmorgen ook nog zo, dus zonde om dan vroegtijdig te vertrekken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad heel moeilijk over gedaan. En dat eerste wat je zegt kun je natuurlijk totaal niet over oordelen.
nogmaals: als je zelf niet in de situatie zit dan kun je er geen oordeel over vellen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:29 schreef TheGame het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij zei zelf dat hij zich nog redelijk goed voelde. Misschien voelt hij zich morgen en overmorgen ook nog zo, dus zonde om dan vroegtijdig te vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |