Ja dacht eerst aan zelfmoord.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 04:39 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ah, dit verandert de zaak.
Heb het bewuste moment niet gezien.
Groot verschil, maar ik weet niet of dit het juiste topic is om dat te bespreken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 04:40 schreef merino het volgende:
euthanasie/zelfmoord same thing toch?
of gaan we straks nog discussieren of het zelfmoord of zelfdood is
Technisch gezien doet er hier niet toe omdat het om culturele normen/waarden en sociaal ingekleurd taalgebruik gaat. Zelfmoord kan dus best connotaties van moord bevatten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 04:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Groot verschil, maar ik weet niet of dit het juiste topic is om dat te bespreken.
Technisch gezien bestaat er alleen zelfdoding.
Met dat verschil dat zelfmoord meestal als een verrassing voor de omgeving komt en euthanasie niet, dat is iets dat is besproken vooraf.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 04:44 schreef merino het volgende:
[..]
Technisch gezien doet er hier niet toe omdat het om culturele normen/waarden en sociaal ingekleurd taalgebruik gaat. Zelfmoord kan dus best connotaties van moord bevatten.
En verder lijkt euthanasie me hoogstens een gelegitimeerde/gereguleerde manier van zelfmoord te zijn, niet iets compleet anders.
Dat is ook niet altijd waar opzich. Maar je hebt wel gelijk. Al lijkt me dat nauw verbonden met de gelegitimeerde/gereguleerde kant van euthanasie die het concept van zelfdood uit de taboe sfeer kan halen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 04:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Met dat verschil dat zelfmoord meestal als een verrassing voor de omgeving komt en euthanasie niet, dat is iets dat is besproken vooraf.
Die discussie is zo complex. Er spelen te veel factoren mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 04:52 schreef merino het volgende:
[..]
Dat is ook niet altijd waar opzich. Maar je hebt wel gelijk. Al lijkt me dat nauw verbonden met de gelegitimeerde/gereguleerde kant van euthanasie die het concept van zelfdood uit de taboe sfeer kan halen.
Juist op dit tijdsstipquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 05:01 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:Een serieus topic van tong80 op dit tijdstip?
Zo'n smilie zou hier ongepast zijn. Vind je niet ?quote:
Ja eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 07:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo'n smilie zou hier ongepast zijn. Vind je niet ?
Jemig Tong wat een verhaal...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 07:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo'n smilie zou hier ongepast zijn. Vind je niet ?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 08:42 schreef DroogDok het volgende:
Wil ook altijd euthenasie laten plegen als ik naar G.B. luister.
Bedankt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:10 schreef paultjuhhh het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)nacht/laatste-04.wma
Op 23 minuten
Ik zou nog wat topics openenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:47 schreef Megumi het volgende:
De persoon is dus dood? Wat ik triest vindt is dat hij of zij dat aankondigt. Verder geen meelij mee. Ik zou liever in alle stilte verdwijnen.
Doe ik zelden of nooit paultjuhhhquote:
- anders lees je op de OP eerst even goed, weet je of de persoon nu al dood is of nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:47 schreef Megumi het volgende:
De persoon is dus dood? Wat ik triest vindt is dat hij of zij dat aankondigt. Verder geen meelij mee. Ik zou liever in alle stilte verdwijnen.
Dat jij er geen meelij mee hebt zal me aan m'n reet roesten verder.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:47 schreef Megumi het volgende:
Ga inzetten bij Ladbroke zou ik zeggen daar kun je op alles wedden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:54 schreef Megumi het volgende:
Durf te wedden dat het aandachttrekkerij is.
joahquote:
Niet met jou hoerenloperquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:45 schreef SunChaser het volgende:
Vorige week maakte een meisje live in zn show dr verkering uit
Luister eens, het waren Giel Beelen en Gerard Ekdom...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:47 schreef SunChaser het volgende:
Was t wel Giel Beelen? Die draait tot 4 uur.
Giel Beelen was er nog bij, maar het was bij Ekdom in de Nacht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:47 schreef SunChaser het volgende:
Nee het was Ria Valk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:47 schreef SunChaser het volgende:
Precies, de jongen belde dus naar Ekdom.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Giel Beelen was er nog bij, maar het was bij Ekdom in de Nacht.
Klopt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Precies, de jongen belde dus naar Ekdom.
Vraag een topicchance aan in feeback.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Precies, de jongen belde dus naar Ekdom.
quote:
Mooi dat je even meldt wanneer jij kijkt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:55 schreef SunChaser het volgende:
Maar snap wel dat Ekdom en Beelen t niet wilden geloven eerst, er bellen zoveel debielen naar de freaknacht. Ik kijk t meestal op tv als Ancilla er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |