TS Trapt af: het is weekend nu natuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:37 schreef Janetje het volgende:
[ afbeelding ]
In KLB vind je veel gezeik, gemiep en gehuil. Uiteraard is dit waar het subforum voor bedoeld is, maar nu een klein lichtpuntje in de uitzichloze, oeverloze droefheid in KLB: het kleine grote vreugdetopic! In dit topic is gezeur verboden en worden alleen positieve dingen gemeld.
Let wel, het is geen slowchattopic, maar een soort tegenhanger van het kleine ergernissentopic.
Meld hier dus je positieve ervaringen van de dag, je kleine grote vreugdes en de kleine dingetjes waar je plezier in hebt!
nav Geen tegenhanger van de klaagbaak
Niet in mijn geval.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:00 schreef Biogarde het volgende:
Skaff-a en Lakitu: Opbokken bitte. Dit topic loopt al langer dan jullie een account hebben.
Geldt ook voor schatgraver.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:00 schreef Biogarde het volgende:
Skaff-a en Lakitu: Opbokken bitte. Dit topic loopt al langer dan jullie een account hebben. Topicverkloten doe je maar op het forum van Bassie en Adriaan. Kun je niet stoppen met kloten, geef dit dan even aan, we kunnen uitkomst bieden.
Game on.
Het forum van Bassie en Adriaan? Alleen als daar ook zo`n lekker kuttopic is wat haaks tegenover de oorsprong van het hele subforum staatquote:Op zondag 4 januari 2009 16:00 schreef Biogarde het volgende:
Skaff-a en Lakitu: Opbokken bitte. Dit topic loopt al langer dan jullie een account hebben. Topicverkloten doe je maar op het forum van Bassie en Adriaan. Kun je niet stoppen met kloten, geef dit dan even aan, we kunnen uitkomst bieden.
Game on.
Mijn hoogtepunt van gister (Mag dat ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 03:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:![]()
![]()
Ik heb dit topic nog nooit gezien !
Nou mijn hoogtepunt van vandaag is dat ik vrijdag weer een 14jarig sletje ga regelen
Kom op man 13..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:04 schreef Acinonyx het volgende:
14 is heul veels te oud !![]()
13 is mooie leeftijd !![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Kom op man 13..![]()
Je bent toch geen pedo ofzo
Dat kind ziet er niet uit op die fotoquote:
True, was 4e hit ofzo op de eerste paginaquote:Op zondag 1 februari 2009 02:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat kind ziet er niet uit op die foto![]()
Je bent eruit gesodemieterd ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:21 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil even melden dat ik verschrikkelijk blij en opgelucht ben dat vandaag eindelijk de laatste dag bij mijn voormalige baan was en dat ik blij ben dat ik a.s. dinsdag aan een nieuwe baan begin waar ik het hopelijk een stuk leuker zal vinden dan bij mijn voormalige baan.
Ik ben zelden zo hard belazerd en de laatste loodjes zijn zelden zo zwaar geweest.
Maar nu ben ik vrij van dat stelletje kankerlijers.
Kwaliteitspost van 2009quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
jailbaitgallery.com leef je uit
Ik hoop dat je sarcastisch was..quote:
Nou eigenlijk als ik heel eerlijk ben kende ik die site nog nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sarcastisch was..
Neej die zitten hier alleen maar te fappen op de jailbait maar ze posten nooitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou eigenlijk als ik heel eerlijk ben kende ik die site nog niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is trouwens wel leuk topic, hier komen nooit modjes ofwel
Ik was gister naar hun concert in Eindhoven geweest, was echt gaafquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:37 schreef Desunoto het volgende:
Mijn albums L'Arc~en~Ciel - Kiss , Nightmare - The World Ruler en D'espairsRay - Coll:set zijn binnen
En vanavond naar The Rasmus in de Melkweg
![]()
![]()
Nee, ik heb ontslag genomen.quote:
Kom ik in ieder geval op tijd thuisquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik was gister naar hun concert in Eindhoven geweest, was echt gaaf![]()
![]()
wel een beetje kort alleen omdat ze geen voorprogramma hadden
Ja duh, tuurlijk is ie dat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:03 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom is paaskonijn zon droeftoeter !![]()
Dadelijk is het zo'n tokkie die ik hier in Helmond ken, dat ie daarom zijn koppie niet wil laten zien
Ik wou eigenlijk die kerel quoten en dit plaatje posten maar dat topic is al gesloten dus doe ik het hier maarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Door een homo in FB.![]()
![]()
[KLB FB] Waar bitches elkaar slappen
Onze kostbare JB-linkjes !quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Door een homo in FB.![]()
![]()
[KLB FB] Waar bitches elkaar slappen
Waar jailbait?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Indd ik heb er best wel lang over gedaan om de beste eruit te halen
Vroegah.. in dit topic gewoonquote:
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
![]()
Kom ik nu ook in die kankerkaste van je?
Gay presentquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Vroegah.. in dit topic gewoon![]()
Maar 1 of andere gay heeft et gemeld bij FB en nu hebben ze alles verwijderd![]()
DAT DIT KAN IN NEDERLAND~!
Ik wil er ook in, ik ben koning !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
Kom ik nu ook in die kankerkaste van je?
Serialquote:
Ga je larpen met S_Aquote:Op woensdag 15 april 2009 15:33 schreef lighted het volgende:
Vandaag mijn lightsaber binnen, vanavond in de tuin oefenen
![]()
Puh, ik heb vandaag mijn nieuwe X-wing gekregen !quote:Op woensdag 15 april 2009 15:33 schreef lighted het volgende:
Vandaag mijn lightsaber binnen, vanavond in de tuin oefenen
![]()
heldquote:
Posten!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
held![]()
de hyves van een enorm mooie meid gevonden !
Waarom deden ze hem weg ? Dalijk onploft iequote:Op maandag 4 mei 2009 21:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben blij met de tweedehands Weber One Touch Platinum BBQ die ik heb gekocht via MP.
Nee, hoor, het was een BBQ-fanaat die is overgestapt op een professionele BBQ.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom deden ze hem weg ? Dalijk onploft ie
Milow wordt waarschijnlijk gebruikt op guantanamo-bayquote:Op maandag 4 mei 2009 21:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
held![]()
de hyves van een enorm mooie meid gevonden !
Dat is meer iets voor een klachtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:31 schreef Acinonyx het volgende:
Ik krig een nieuwe foon:: een LG Koekiii !![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor een klacht![]()
Ik heb een vriendin
Pics ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor een klacht![]()
Ik heb een vriendin
Ik heb hem gecancelled, als ik reviews op internet mag geloven is het echt een kut-ding,,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga voor de Samsung Pixon, hopelijk is die beter !
[ Bericht 0% gewijzigd door Acinonyx op 12-05-2009 17:01:05 ]Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Waar blijft mijn geld van die kutbelastingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:19 schreef Billy_Talent het volgende:
Een heleboel euro teruggekregen van de belasting
Alsof iemand daarin geinteresseerd is kankerhomoquote:
Tja, ik weet niet precies.. ik kreeg die brief waarop stond hoeveel je terugkreeg etc volgens mij in April ongeveer? Toen heb ik die aan mn pa gegeven en gezegd zorg maar dat ik dat terug krijg op mn rekeningquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:26 schreef Billy_Talent het volgende:![]()
![]()
Wanneer heb je je belastingaangifte gedaan en opgestuurd?
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Alsof iemand daarin geinteresseerd is kankerhomo![]()
Wanneer krijg je dat belasting geld terug?
OOH NOESquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:13 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Kneus.
Ook geld van de belasting teruggekregen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
OOH NOES![]()
Ik voel me pijn gedaan
Ik ben een motherfucking SLAKquote:
quote:
Altijd weer lekker.quote:
Ga er eens over klagenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:05 schreef Anywhere het volgende:
Dan zal ik het hier ook nog een keer posten![]()
Was naar de mediamarkt gegaan om creative oortjes te halen, en ben met sennheiser teruggekomen
Waar hossel jij ze ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Vanavond en morgen weer lekker minderjarige chimi's regele
HBOquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:25 schreef brtausi het volgende:
Nieuwe HBO serie ontdekt!
HUNG
gaat over een gast die niets meer heeft en gaat hoeren met een vriendin als pimp
Nee maar dat mokkel van hem welquote:
The Wire (heb alle seizoen op DVD). Beste serie ooitquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:09 schreef jordeeh het volgende:
[..]
HBO
Wat heb je daar allemaal van gezien?
Piepkuiken?quote:
Hihi ik weet het ;$quote:
Weet ik niet meerquote:
computernerdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben erg content met mijn onlangs verhoogde internetsnelheid. 20mbit down, 3 mbit up. En dan niet zoals bij ADSfaiL dat je dan in de praktijk net 6 mbit haalt, nee, vrijwel constant de volle mep aan snelheid!
Vandaag de hele dag vrij whooeeee!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb vandaag maar 2 uurtjes gehad
Deze week de hele week vrijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:39 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Vandaag de hele dag vrij whooeeee!![]()
Digibeetquote:
internet is internetquote:
herfstvakantiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:39 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Vandaag de hele dag vrij whooeeee!![]()
leren voor tentamenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:47 schreef Siniti het volgende:
Mijn werkgroepdocent heeft zo'n goede powerpoints gemaakt voor elke werkgroep dat het genoeg is alleen deze te leren voor het tentamen
quote:
Dat vroeg ze ook al aan mijquote:Op maandag 2 november 2009 02:25 schreef TeaserRay het volgende:
Vandaag vroeg mijn beste vriendin (waar ik stiekem verliefd op ben) om volgend weekend er met z'n tweeën op uit te gaan!
quote:
Waarom stiekemquote:Op maandag 2 november 2009 02:25 schreef TeaserRay het volgende:
Vandaag vroeg mijn beste vriendin (waar ik stiekem verliefd op ben) om volgend weekend er met z'n tweeën op uit te gaan!
internetplayer jwzquote:
En dat is waar?quote:Op maandag 2 november 2009 19:01 schreef Billy_Talent het volgende:
Net naar de winkel voor onder andere een fles cola. Was er een actie "een fles pepsi voor 1,67, twee voor 2,00." Spotgoedkoop dus(fles = 2 liter)
Een off license winkeltje in Engeland.quote:
Indquote:
En blij zijn dat je beste vriendin erop uit wilt gaan, hij zit in de best friend zonequote:Op dinsdag 3 november 2009 00:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
IndWtf ik zou echt niet stiekem op iemand verliefd kunnen zijn dan wordt je toch gek
Ik vrees voor em van wel jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En blij zijn dat je beste vriendin erop uit wilt gaan, hij zit in de best friend zone
Moet ie toekijen hoe ze gepaald word door iemand andersquote:Op dinsdag 3 november 2009 02:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik vrees voor em van wel jaZo komt et wel over
![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet ie toekijen hoe ze gepaald word door iemand anders
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef Opperkwal het volgende:
Ik kwam twee hele leuke dames tegen in de trein vandaag, ze zwaaiden zelfs naar me toen ze weggingen.
Buschauffeusequote:Op dinsdag 8 december 2009 21:01 schreef Ensaf het volgende:
Vandaag had ik de knaptste buschauffeusse die ik ooit gezien heb.
Ze was vrouwlijk.
Ze was jong (jaar of 25)
Ze was best mooi
Ik schrok er van!
De SC is hiernaast.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:53 schreef wolvendagen het volgende:
Zit ik godverdomme nu in de metro met een stel lelijke breezersletjes die hun haar aan hun kop hebben geplakt.
WD, je zit in het verkeerde topicquote:Op donderdag 31 december 2009 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
Mc martin stapt ook nog in, godsamme. Ik heb nu al spijt dat ik daadwerkelijk mijn iPod op ga helen.
bravoquote:
Klootzakquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Een user heeft dankzij mij een ban!![]()
Hij zat te pochen dat hij een adblocker had, held HSG neemt daar geen genoegen mee!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Klootzak.
Met gebannede users kun je niet spelen.
Users bannen is tegenstrijdig met het doel van een publiek forum.
Dan is het terechtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hij zat te pochen dat hij een adblocker was, held HSG neemt daar geen genoegen mee!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:47 schreef damsco het volgende:
Mijn ex, die mij dumpte voor een andere zak, is deze week schijnbaar gedumpt door die kerel. En nu is ze heel verdrietig, en ik kan mijn geluk niet op. KUTHOER MET JE KUTKOP, DAT JE MAAR LEKKER EENZAAM MAG WEGROTTEN.trlaallalalalalalala
Life is gooooooooood lalalala
Offtopic: Heet jij Jack van je voornaam?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:47 schreef damsco het volgende:
Mijn ex, die mij dumpte voor een andere zak, is deze week schijnbaar gedumpt door die kerel. En nu is ze heel verdrietig, en ik kan mijn geluk niet op. KUTHOER MET JE KUTKOP, DAT JE MAAR LEKKER EENZAAM MAG WEGROTTEN.trlaallalalalalalala
Life is gooooooooood lalalala
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:28 schreef WillFerrell het volgende:
Ik heb ziek veel posts gemacht vandaag.
mensen die hun rijbewijs nog nieth ebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:07 schreef Acinonyx het volgende:
Er werd boos naar mij getoetert door andere bestuurders tijdens de rij-les
net als IE dusquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:57 schreef Billy_Talent het volgende:
Bij toeval een nieuwe functie in google chrome ontdekken. Als je een bladwijzer aanklikt met je scrolldinkie, dan opent ie 'm in een ander tabblad. En als je een tabblad aanklikt met je scrolldinkie, dan sluit ie 'm gewoon. Oh, welk een gemak!
Wist ik veelquote:
kuik dat hele seizoen gewoonquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Vanavond komt weer nieuwe aflevering van LOST![]()
_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je nu al et hele laatste seizoen downloaden?quote:
Nee, je heb gelijk de nederlandse zender is er vroeg bij met lost dus ze lopen niet ver achter op de US, op TPB is alleen E00 tot E04quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Kan je nu al et hele laatste seizoen downloaden?
Jaa, en episode 4 komt vanavond dus in principe maakt et vrij weinig uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:07 schreef leeell het volgende:
[..]
Nee, je heb gelijk de nederlandse zender is er vroeg bij met lost dus ze lopen niet ver achter op de US, op TPB is alleen E00 tot E04
quote:
Ik wou net hetzelfde zeggenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:38 schreef geelkuikentje het volgende:
Hmmm net een lekker koud biertje naar achteren getikt
Zeker wetenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:45 schreef Aalbers het volgende:
Kerst en oud & nieuw is sowieso om vrolijk van te worden
quote:Op zondag 17 april 2011 03:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
net ff lekker gefapt alleen nu zat er nog een klein beetje zaad aan tussen mn vinger en mn nagel dus moest ik t eraf likken maar was wel lekker
Dude...quote:Op zondag 17 april 2011 03:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
net ff lekker gefapt alleen nu zat er nog een klein beetje zaad aan tussen mn vinger en mn nagel dus moest ik t eraf likken maar was wel lekker
Deze man, clean sheet is een vorm van een mirakel van God.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:24 schreef Penisbaard het volgende:
geen poep aan wc-papier na poepen helemaal schoon kon gelijk door hoppa
Liever dat dan zeg maar in je eikel en dat je dan gaat pissen en je de pisstraal overal heen pist.quote:Op zondag 17 april 2011 03:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
haha klopt dat je zon propje moet wegpissenquote:Op zondag 17 april 2011 13:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Deze man, clean sheet is een vorm van een mirakel van God.
(Gvd raak nou es een keer ge-unbanned, halve tamme)
[..]
Liever dat dan zeg maar in je eikel en dat je dan gaat pissen en je de pisstraal overal heen pist.
heb er al 16km op zitten whehehe ik winquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zometeen ff lekker rondje van 35km fietsen via Valkenburg a/d Geul
Jij gekke man, het zijn er 49 geworden whehehe ik winquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
heb er al 16km op zitten whehehe ik win
Ik 32 want weer terug dus ik win HAHAHAH NOOB OMG OMG KEIHARD GEPWNEDquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij gekke man, het zijn er 49 geworden whehehe ik win
*trots* want zuid limburg -> dikke heuvels en shit
LOLLERFAK! X'''''''DDD!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik 32 want weer terug dus ik win HAHAHAH NOOB OMG OMG KEIHARD GEPWNED
...diegene met het minste wint toch? HAHA NOOB LOLZ ROFLZ
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dat je maar snel een 40urige kantoorbaan mag hebben.
Ik ken studentes waarbij de hele kamer een soort van inloopkast is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:32 schreef linpunt het volgende:
De enige student die in haar 2e huis een inloopkast heeft
Maar ik heb er 1 bij.. naast mijn kamer zeg maarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ken studentes waarbij de hele kamer een soort van inloopkast is.
Dan heb je het goed gedaanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:31 schreef linpunt het volgende:
[..]
Maar ik heb er 1 bij.. naast mijn kamer zeg maar
In je inloopkast wonen telt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |