quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor een klacht![]()
Ik heb een vriendin
Ik heb hem gecancelled, als ik reviews op internet mag geloven is het echt een kut-ding,,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga voor de Samsung Pixon, hopelijk is die beter !
[ Bericht 0% gewijzigd door Acinonyx op 12-05-2009 17:01:05 ]Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Waar blijft mijn geld van die kutbelastingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:19 schreef Billy_Talent het volgende:
Een heleboel euro teruggekregen van de belasting
Alsof iemand daarin geinteresseerd is kankerhomoquote:
Tja, ik weet niet precies.. ik kreeg die brief waarop stond hoeveel je terugkreeg etc volgens mij in April ongeveer? Toen heb ik die aan mn pa gegeven en gezegd zorg maar dat ik dat terug krijg op mn rekeningquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:26 schreef Billy_Talent het volgende:![]()
![]()
Wanneer heb je je belastingaangifte gedaan en opgestuurd?
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Alsof iemand daarin geinteresseerd is kankerhomo![]()
Wanneer krijg je dat belasting geld terug?
OOH NOESquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:13 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Kneus.
Ook geld van de belasting teruggekregen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
OOH NOES![]()
Ik voel me pijn gedaan
Ik ben een motherfucking SLAKquote:
quote:
Altijd weer lekker.quote:
Ga er eens over klagenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:05 schreef Anywhere het volgende:
Dan zal ik het hier ook nog een keer posten![]()
Was naar de mediamarkt gegaan om creative oortjes te halen, en ben met sennheiser teruggekomen
Waar hossel jij ze ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Vanavond en morgen weer lekker minderjarige chimi's regele
HBOquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:25 schreef brtausi het volgende:
Nieuwe HBO serie ontdekt!
HUNG
gaat over een gast die niets meer heeft en gaat hoeren met een vriendin als pimp
Nee maar dat mokkel van hem welquote:
The Wire (heb alle seizoen op DVD). Beste serie ooitquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:09 schreef jordeeh het volgende:
[..]
HBO
Wat heb je daar allemaal van gezien?
Piepkuiken?quote:
Hihi ik weet het ;$quote:
Weet ik niet meerquote:
computernerdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben erg content met mijn onlangs verhoogde internetsnelheid. 20mbit down, 3 mbit up. En dan niet zoals bij ADSfaiL dat je dan in de praktijk net 6 mbit haalt, nee, vrijwel constant de volle mep aan snelheid!
Vandaag de hele dag vrij whooeeee!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb vandaag maar 2 uurtjes gehad
Deze week de hele week vrijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:39 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Vandaag de hele dag vrij whooeeee!![]()
Digibeetquote:
internet is internetquote:
herfstvakantiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:39 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Vandaag de hele dag vrij whooeeee!![]()
leren voor tentamenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:47 schreef Siniti het volgende:
Mijn werkgroepdocent heeft zo'n goede powerpoints gemaakt voor elke werkgroep dat het genoeg is alleen deze te leren voor het tentamen
quote:
Dat vroeg ze ook al aan mijquote:Op maandag 2 november 2009 02:25 schreef TeaserRay het volgende:
Vandaag vroeg mijn beste vriendin (waar ik stiekem verliefd op ben) om volgend weekend er met z'n tweeën op uit te gaan!
quote:
Waarom stiekemquote:Op maandag 2 november 2009 02:25 schreef TeaserRay het volgende:
Vandaag vroeg mijn beste vriendin (waar ik stiekem verliefd op ben) om volgend weekend er met z'n tweeën op uit te gaan!
internetplayer jwzquote:
En dat is waar?quote:Op maandag 2 november 2009 19:01 schreef Billy_Talent het volgende:
Net naar de winkel voor onder andere een fles cola. Was er een actie "een fles pepsi voor 1,67, twee voor 2,00." Spotgoedkoop dus(fles = 2 liter)
Een off license winkeltje in Engeland.quote:
Indquote:
En blij zijn dat je beste vriendin erop uit wilt gaan, hij zit in de best friend zonequote:Op dinsdag 3 november 2009 00:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
IndWtf ik zou echt niet stiekem op iemand verliefd kunnen zijn dan wordt je toch gek
Ik vrees voor em van wel jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En blij zijn dat je beste vriendin erop uit wilt gaan, hij zit in de best friend zone
Moet ie toekijen hoe ze gepaald word door iemand andersquote:Op dinsdag 3 november 2009 02:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik vrees voor em van wel jaZo komt et wel over
![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet ie toekijen hoe ze gepaald word door iemand anders
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef Opperkwal het volgende:
Ik kwam twee hele leuke dames tegen in de trein vandaag, ze zwaaiden zelfs naar me toen ze weggingen.
Buschauffeusequote:Op dinsdag 8 december 2009 21:01 schreef Ensaf het volgende:
Vandaag had ik de knaptste buschauffeusse die ik ooit gezien heb.
Ze was vrouwlijk.
Ze was jong (jaar of 25)
Ze was best mooi
Ik schrok er van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |