Dat vroeg ze ook al aan mijquote:Op maandag 2 november 2009 02:25 schreef TeaserRay het volgende:
Vandaag vroeg mijn beste vriendin (waar ik stiekem verliefd op ben) om volgend weekend er met z'n tweeën op uit te gaan!
quote:
Waarom stiekemquote:Op maandag 2 november 2009 02:25 schreef TeaserRay het volgende:
Vandaag vroeg mijn beste vriendin (waar ik stiekem verliefd op ben) om volgend weekend er met z'n tweeën op uit te gaan!
internetplayer jwzquote:
En dat is waar?quote:Op maandag 2 november 2009 19:01 schreef Billy_Talent het volgende:
Net naar de winkel voor onder andere een fles cola. Was er een actie "een fles pepsi voor 1,67, twee voor 2,00." Spotgoedkoop dus(fles = 2 liter)
Een off license winkeltje in Engeland.quote:
Indquote:
En blij zijn dat je beste vriendin erop uit wilt gaan, hij zit in de best friend zonequote:Op dinsdag 3 november 2009 00:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
IndWtf ik zou echt niet stiekem op iemand verliefd kunnen zijn dan wordt je toch gek
Ik vrees voor em van wel jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En blij zijn dat je beste vriendin erop uit wilt gaan, hij zit in de best friend zone
Moet ie toekijen hoe ze gepaald word door iemand andersquote:Op dinsdag 3 november 2009 02:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik vrees voor em van wel jaZo komt et wel over
![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet ie toekijen hoe ze gepaald word door iemand anders
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef Opperkwal het volgende:
Ik kwam twee hele leuke dames tegen in de trein vandaag, ze zwaaiden zelfs naar me toen ze weggingen.
Buschauffeusequote:Op dinsdag 8 december 2009 21:01 schreef Ensaf het volgende:
Vandaag had ik de knaptste buschauffeusse die ik ooit gezien heb.
Ze was vrouwlijk.
Ze was jong (jaar of 25)
Ze was best mooi
Ik schrok er van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |