Nou eigenlijk als ik heel eerlijk ben kende ik die site nog nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sarcastisch was..
Neej die zitten hier alleen maar te fappen op de jailbait maar ze posten nooitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou eigenlijk als ik heel eerlijk ben kende ik die site nog niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is trouwens wel leuk topic, hier komen nooit modjes ofwel
Ik was gister naar hun concert in Eindhoven geweest, was echt gaafquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:37 schreef Desunoto het volgende:
Mijn albums L'Arc~en~Ciel - Kiss , Nightmare - The World Ruler en D'espairsRay - Coll:set zijn binnen
En vanavond naar The Rasmus in de Melkweg
![]()
![]()
Nee, ik heb ontslag genomen.quote:
Kom ik in ieder geval op tijd thuisquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik was gister naar hun concert in Eindhoven geweest, was echt gaaf![]()
![]()
wel een beetje kort alleen omdat ze geen voorprogramma hadden
Ja duh, tuurlijk is ie dat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:03 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom is paaskonijn zon droeftoeter !![]()
Dadelijk is het zo'n tokkie die ik hier in Helmond ken, dat ie daarom zijn koppie niet wil laten zien
Ik wou eigenlijk die kerel quoten en dit plaatje posten maar dat topic is al gesloten dus doe ik het hier maarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Door een homo in FB.![]()
![]()
[KLB FB] Waar bitches elkaar slappen
Onze kostbare JB-linkjes !quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Door een homo in FB.![]()
![]()
[KLB FB] Waar bitches elkaar slappen
Waar jailbait?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Indd ik heb er best wel lang over gedaan om de beste eruit te halen
Vroegah.. in dit topic gewoonquote:
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
![]()
Kom ik nu ook in die kankerkaste van je?
Gay presentquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Vroegah.. in dit topic gewoon![]()
Maar 1 of andere gay heeft et gemeld bij FB en nu hebben ze alles verwijderd![]()
DAT DIT KAN IN NEDERLAND~!
Ik wil er ook in, ik ben koning !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
Kom ik nu ook in die kankerkaste van je?
Serialquote:
Ga je larpen met S_Aquote:Op woensdag 15 april 2009 15:33 schreef lighted het volgende:
Vandaag mijn lightsaber binnen, vanavond in de tuin oefenen
![]()
Puh, ik heb vandaag mijn nieuwe X-wing gekregen !quote:Op woensdag 15 april 2009 15:33 schreef lighted het volgende:
Vandaag mijn lightsaber binnen, vanavond in de tuin oefenen
![]()
heldquote:
Posten!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
held![]()
de hyves van een enorm mooie meid gevonden !
Waarom deden ze hem weg ? Dalijk onploft iequote:Op maandag 4 mei 2009 21:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben blij met de tweedehands Weber One Touch Platinum BBQ die ik heb gekocht via MP.
Nee, hoor, het was een BBQ-fanaat die is overgestapt op een professionele BBQ.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom deden ze hem weg ? Dalijk onploft ie
Milow wordt waarschijnlijk gebruikt op guantanamo-bayquote:Op maandag 4 mei 2009 21:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
held![]()
de hyves van een enorm mooie meid gevonden !
Dat is meer iets voor een klachtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:31 schreef Acinonyx het volgende:
Ik krig een nieuwe foon:: een LG Koekiii !![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor een klacht![]()
Ik heb een vriendin
Pics ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |