TS Trapt af: het is weekend nu natuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:37 schreef Janetje het volgende:
[ afbeelding ]
In KLB vind je veel gezeik, gemiep en gehuil. Uiteraard is dit waar het subforum voor bedoeld is, maar nu een klein lichtpuntje in de uitzichloze, oeverloze droefheid in KLB: het kleine grote vreugdetopic! In dit topic is gezeur verboden en worden alleen positieve dingen gemeld.
Let wel, het is geen slowchattopic, maar een soort tegenhanger van het kleine ergernissentopic.
Meld hier dus je positieve ervaringen van de dag, je kleine grote vreugdes en de kleine dingetjes waar je plezier in hebt!
nav Geen tegenhanger van de klaagbaak
Niet in mijn geval.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:00 schreef Biogarde het volgende:
Skaff-a en Lakitu: Opbokken bitte. Dit topic loopt al langer dan jullie een account hebben.
Geldt ook voor schatgraver.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:00 schreef Biogarde het volgende:
Skaff-a en Lakitu: Opbokken bitte. Dit topic loopt al langer dan jullie een account hebben. Topicverkloten doe je maar op het forum van Bassie en Adriaan. Kun je niet stoppen met kloten, geef dit dan even aan, we kunnen uitkomst bieden.
Game on.
Het forum van Bassie en Adriaan? Alleen als daar ook zo`n lekker kuttopic is wat haaks tegenover de oorsprong van het hele subforum staatquote:Op zondag 4 januari 2009 16:00 schreef Biogarde het volgende:
Skaff-a en Lakitu: Opbokken bitte. Dit topic loopt al langer dan jullie een account hebben. Topicverkloten doe je maar op het forum van Bassie en Adriaan. Kun je niet stoppen met kloten, geef dit dan even aan, we kunnen uitkomst bieden.
Game on.
Mijn hoogtepunt van gister (Mag dat ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 03:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:![]()
![]()
Ik heb dit topic nog nooit gezien !
Nou mijn hoogtepunt van vandaag is dat ik vrijdag weer een 14jarig sletje ga regelen
Kom op man 13..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:04 schreef Acinonyx het volgende:
14 is heul veels te oud !![]()
13 is mooie leeftijd !![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Kom op man 13..![]()
Je bent toch geen pedo ofzo
Dat kind ziet er niet uit op die fotoquote:
True, was 4e hit ofzo op de eerste paginaquote:Op zondag 1 februari 2009 02:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat kind ziet er niet uit op die foto![]()
Je bent eruit gesodemieterd ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:21 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil even melden dat ik verschrikkelijk blij en opgelucht ben dat vandaag eindelijk de laatste dag bij mijn voormalige baan was en dat ik blij ben dat ik a.s. dinsdag aan een nieuwe baan begin waar ik het hopelijk een stuk leuker zal vinden dan bij mijn voormalige baan.
Ik ben zelden zo hard belazerd en de laatste loodjes zijn zelden zo zwaar geweest.
Maar nu ben ik vrij van dat stelletje kankerlijers.
Kwaliteitspost van 2009quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
jailbaitgallery.com leef je uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |