De SC is hiernaast.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:53 schreef wolvendagen het volgende:
Zit ik godverdomme nu in de metro met een stel lelijke breezersletjes die hun haar aan hun kop hebben geplakt.
WD, je zit in het verkeerde topicquote:Op donderdag 31 december 2009 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
Mc martin stapt ook nog in, godsamme. Ik heb nu al spijt dat ik daadwerkelijk mijn iPod op ga helen.
bravoquote:
Klootzakquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Een user heeft dankzij mij een ban!![]()
Hij zat te pochen dat hij een adblocker had, held HSG neemt daar geen genoegen mee!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Klootzak.
Met gebannede users kun je niet spelen.
Users bannen is tegenstrijdig met het doel van een publiek forum.
Dan is het terechtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hij zat te pochen dat hij een adblocker was, held HSG neemt daar geen genoegen mee!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:47 schreef damsco het volgende:
Mijn ex, die mij dumpte voor een andere zak, is deze week schijnbaar gedumpt door die kerel. En nu is ze heel verdrietig, en ik kan mijn geluk niet op. KUTHOER MET JE KUTKOP, DAT JE MAAR LEKKER EENZAAM MAG WEGROTTEN.trlaallalalalalalala
Life is gooooooooood lalalala
Offtopic: Heet jij Jack van je voornaam?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:47 schreef damsco het volgende:
Mijn ex, die mij dumpte voor een andere zak, is deze week schijnbaar gedumpt door die kerel. En nu is ze heel verdrietig, en ik kan mijn geluk niet op. KUTHOER MET JE KUTKOP, DAT JE MAAR LEKKER EENZAAM MAG WEGROTTEN.trlaallalalalalalala
Life is gooooooooood lalalala
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:28 schreef WillFerrell het volgende:
Ik heb ziek veel posts gemacht vandaag.
mensen die hun rijbewijs nog nieth ebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:07 schreef Acinonyx het volgende:
Er werd boos naar mij getoetert door andere bestuurders tijdens de rij-les
net als IE dusquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:57 schreef Billy_Talent het volgende:
Bij toeval een nieuwe functie in google chrome ontdekken. Als je een bladwijzer aanklikt met je scrolldinkie, dan opent ie 'm in een ander tabblad. En als je een tabblad aanklikt met je scrolldinkie, dan sluit ie 'm gewoon. Oh, welk een gemak!
Wist ik veelquote:
kuik dat hele seizoen gewoonquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Vanavond komt weer nieuwe aflevering van LOST![]()
_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je nu al et hele laatste seizoen downloaden?quote:
Nee, je heb gelijk de nederlandse zender is er vroeg bij met lost dus ze lopen niet ver achter op de US, op TPB is alleen E00 tot E04quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Kan je nu al et hele laatste seizoen downloaden?
Jaa, en episode 4 komt vanavond dus in principe maakt et vrij weinig uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:07 schreef leeell het volgende:
[..]
Nee, je heb gelijk de nederlandse zender is er vroeg bij met lost dus ze lopen niet ver achter op de US, op TPB is alleen E00 tot E04
quote:
Ik wou net hetzelfde zeggenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:38 schreef geelkuikentje het volgende:
Hmmm net een lekker koud biertje naar achteren getikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |