net als IE dusquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:57 schreef Billy_Talent het volgende:
Bij toeval een nieuwe functie in google chrome ontdekken. Als je een bladwijzer aanklikt met je scrolldinkie, dan opent ie 'm in een ander tabblad. En als je een tabblad aanklikt met je scrolldinkie, dan sluit ie 'm gewoon. Oh, welk een gemak!
Wist ik veelquote:
kuik dat hele seizoen gewoonquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Vanavond komt weer nieuwe aflevering van LOST![]()
_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je nu al et hele laatste seizoen downloaden?quote:
Nee, je heb gelijk de nederlandse zender is er vroeg bij met lost dus ze lopen niet ver achter op de US, op TPB is alleen E00 tot E04quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Kan je nu al et hele laatste seizoen downloaden?
Jaa, en episode 4 komt vanavond dus in principe maakt et vrij weinig uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:07 schreef leeell het volgende:
[..]
Nee, je heb gelijk de nederlandse zender is er vroeg bij met lost dus ze lopen niet ver achter op de US, op TPB is alleen E00 tot E04
quote:
Ik wou net hetzelfde zeggenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:38 schreef geelkuikentje het volgende:
Hmmm net een lekker koud biertje naar achteren getikt
Zeker wetenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:45 schreef Aalbers het volgende:
Kerst en oud & nieuw is sowieso om vrolijk van te worden
quote:Op zondag 17 april 2011 03:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
net ff lekker gefapt alleen nu zat er nog een klein beetje zaad aan tussen mn vinger en mn nagel dus moest ik t eraf likken maar was wel lekker
Dude...quote:Op zondag 17 april 2011 03:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
net ff lekker gefapt alleen nu zat er nog een klein beetje zaad aan tussen mn vinger en mn nagel dus moest ik t eraf likken maar was wel lekker
Deze man, clean sheet is een vorm van een mirakel van God.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:24 schreef Penisbaard het volgende:
geen poep aan wc-papier na poepen helemaal schoon kon gelijk door hoppa
Liever dat dan zeg maar in je eikel en dat je dan gaat pissen en je de pisstraal overal heen pist.quote:Op zondag 17 april 2011 03:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
haha klopt dat je zon propje moet wegpissenquote:Op zondag 17 april 2011 13:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Deze man, clean sheet is een vorm van een mirakel van God.
(Gvd raak nou es een keer ge-unbanned, halve tamme)
[..]
Liever dat dan zeg maar in je eikel en dat je dan gaat pissen en je de pisstraal overal heen pist.
heb er al 16km op zitten whehehe ik winquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zometeen ff lekker rondje van 35km fietsen via Valkenburg a/d Geul
Jij gekke man, het zijn er 49 geworden whehehe ik winquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
heb er al 16km op zitten whehehe ik win
Ik 32 want weer terug dus ik win HAHAHAH NOOB OMG OMG KEIHARD GEPWNEDquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij gekke man, het zijn er 49 geworden whehehe ik win
*trots* want zuid limburg -> dikke heuvels en shit
LOLLERFAK! X'''''''DDD!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik 32 want weer terug dus ik win HAHAHAH NOOB OMG OMG KEIHARD GEPWNED
...diegene met het minste wint toch? HAHA NOOB LOLZ ROFLZ
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dat je maar snel een 40urige kantoorbaan mag hebben.
Ik ken studentes waarbij de hele kamer een soort van inloopkast is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:32 schreef linpunt het volgende:
De enige student die in haar 2e huis een inloopkast heeft
Maar ik heb er 1 bij.. naast mijn kamer zeg maarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ken studentes waarbij de hele kamer een soort van inloopkast is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |