Zeker wetenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:45 schreef Aalbers het volgende:
Kerst en oud & nieuw is sowieso om vrolijk van te worden
quote:Op zondag 17 april 2011 03:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
net ff lekker gefapt alleen nu zat er nog een klein beetje zaad aan tussen mn vinger en mn nagel dus moest ik t eraf likken maar was wel lekker
Dude...quote:Op zondag 17 april 2011 03:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
net ff lekker gefapt alleen nu zat er nog een klein beetje zaad aan tussen mn vinger en mn nagel dus moest ik t eraf likken maar was wel lekker
Deze man, clean sheet is een vorm van een mirakel van God.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:24 schreef Penisbaard het volgende:
geen poep aan wc-papier na poepen helemaal schoon kon gelijk door hoppa
Liever dat dan zeg maar in je eikel en dat je dan gaat pissen en je de pisstraal overal heen pist.quote:Op zondag 17 april 2011 03:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
haha klopt dat je zon propje moet wegpissenquote:Op zondag 17 april 2011 13:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Deze man, clean sheet is een vorm van een mirakel van God.
(Gvd raak nou es een keer ge-unbanned, halve tamme)
[..]
Liever dat dan zeg maar in je eikel en dat je dan gaat pissen en je de pisstraal overal heen pist.
heb er al 16km op zitten whehehe ik winquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zometeen ff lekker rondje van 35km fietsen via Valkenburg a/d Geul
Jij gekke man, het zijn er 49 geworden whehehe ik winquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
heb er al 16km op zitten whehehe ik win
Ik 32 want weer terug dus ik win HAHAHAH NOOB OMG OMG KEIHARD GEPWNEDquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij gekke man, het zijn er 49 geworden whehehe ik win
*trots* want zuid limburg -> dikke heuvels en shit
LOLLERFAK! X'''''''DDD!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik 32 want weer terug dus ik win HAHAHAH NOOB OMG OMG KEIHARD GEPWNED
...diegene met het minste wint toch? HAHA NOOB LOLZ ROFLZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |