Sure np matequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
moozie, kan jij voor mij even een plaatje aanpassen in de OP?
Thxquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:12 schreef debbie_19 het volgende:
Dat doet ie dan weer wel snel
Dat niet, maar vraag het 1 keer even netjes als je wilquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Sure np mate
Ik moet zeker uit het avatar plaatje he?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vind je een irritant kut kind en je moet oprotten
i did!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dat niet, maar vraag het 1 keer even netjes als je wil
Antwoord:quote:Mag mijn avatar ook bij het grtdojw topic?
Maar die kreeg ik pas nadat ik het zelf aangepast had, wat overgens maar een grap was omdat ik heul geen avatar heb...quote:Post eerst maar wat langer mee ipv alleen topic vol spammen na werk enzo..
Nee vind ik niet erg, het was maar een grapje maar werd heul verkeerd gevatquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Laat het gewoon via 1 persoonlijk verlopen, vind je vast niet erg toch?
Hoeft niet, ik heb geen avaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik spreek Lyn veel, deze week kom je er in
Ps.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
i did!
Vraag:
[..]
Antwoord:
[..]
Maar die kreeg ik pas nadat ik het zelf aangepast had, wat overgens maar een grap was omdat ik heul geen avatar heb...
[..]
Nee vind ik niet erg, het was maar een grapje maar werd heul verkeerd gevat
Lyn is lief hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ps.
Ik wil lyn niet zwart maken ofzo hoor want ik hoor verders dat ze wel lief is alleen begon ze niet echt lief tegen mij
Ik zou um slaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:24 schreef debbie_19 het volgende:
Pompidompidom...mijn vriend heeft het lef gehad om mijn hond los te laten lopenik vind dat zo eng als hij dat doet
en dat weet ie!!!
Ik en lyn en een hoop andere mensen zorgen dat hier een rode draad blijft lopen,quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
i did!
Vraag:
[..]
Antwoord:
[..]
Maar die kreeg ik pas nadat ik het zelf aangepast had, wat overgens maar een grap was omdat ik heul geen avatar heb...
[..]
Nee vind ik niet erg, het was maar een grapje maar werd heul verkeerd gevat
Ja maar DIE HOND SPOORT NIET die gaat als een gek rennen enzo straks schiet die de weg op of springt hij bij me paard over het hek (de boef van me ouders heeft dat een x gedaan en die is voor zijn kop geschopt, hij leeft nog wel heeft geluk gehad) en dan gaat die doodquote:
Het ging mij er niet om om in de OP te staan... Het ging mij om de grap dat er een leeg vlakje in de OP stond. Vond ik grappigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik en lyn en een hoop andere mensen zorgen dat hier een rode draad blijft lopen,
als iedereen dat zomaar gaat overnemen heb je geen "rode draad" meer
Je komt in de OP, je hebt toch geen haast? hahahah
Hij heeft af en toe een vreemd soort humorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het ging mij er niet om om in de OP te staan... Het ging mij om de grap dat er een leeg vlakje in de OP stond. Vond ik grappig
You need to relax debbiequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar DIE HOND SPOORT NIET die gaat als een gek rennen enzo straks schiet die de weg op of springt hij bij me paard over het hek (de boef van me ouders heeft dat een x gedaan en die is voor zijn kop geschopt, hij leeft nog wel heeft geluk gehad) en dan gaat die dood![]()
![]()
Die hond is mijn baby![]()
sort of
Waar doe je dan zo "moeilijk" om?quote:
Tjah beetje wel jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij heeft af en toe een vreemd soort humor
You never knowquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tjah beetje wel jamaarja ga je niet dood van
Ik weet niks geen ava te verzinnen die iets zegt over mijquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waar doe je dan zo "moeilijk" om?
Maak er dan 1 hahahah
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik weet niks geen ava te verzinnen die iets zegt over mij
Je hebt gelijkquote:
Djeez zeg, heb je nou helemaal geen fantasie?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik weet niks geen ava te verzinnen die iets zegt over mij
Ohja en ik kan niet omgaan met photoshop etc blabla
Kom op zeg, iets meer moet toch wel kunnenquote:
Ik had ook nog zo'n fout rancid plaatje waar ik toen ik hier net kwam helemaal fan van wasquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Djeez zeg, heb je nou helemaal geen fantasie?
Mijn plaatje komt nog van mijn "game" tijd, dat doe ik ook al een aardige tijd niet meer hoor hahahaha
Mag welquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik wilde wat zeggen, maar doe ik maar niet
En ik begrijp aan je reactie dat dat niet goed isquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
Kut hoeren PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP zooi
dan kom er net achter dat je vergeten bent om backup tapes te verwisselen op het werk
Daar heb je mequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Djeez zeg, heb je nou helemaal geen fantasie?
Mijn plaatje komt nog van mijn "game" tijd, dat doe ik ook al een aardige tijd niet meer hoor hahahaha
nu jah, normaal welquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kom op zeg, iets meer moet toch wel kunnen
CRAZYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom weet Lyn dat wel en wij niet?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu jah, normaal wel
maar ben gewoon echt ff helemaal gaar.
Lyn weet waarom
En maar je collage afzeiken dat hij dingen fout doetquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
dan kom er net achter dat je vergeten bent om backup tapes te verwisselen op het werk
collagequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En maar je collage afzeiken dat hij dingen fout doet
ehm, houdt in:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En ik begrijp aan je reactie dat dat niet goed is
dit is een taak die die collega normaal moet doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En maar je collage afzeiken dat hij dingen fout doet
quote:
Tell me about itquote:
oke oke no-offencequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dit is een taak die die collega normaal moet doen.
Maar omdat hij daarvoor weinig tijd had (zo genaamd) en ik vrijdags toch niks te doen had, heb ik die overgenomen.
Hij draagt wel hoofd verantwoording van die taak enzo.
En vandaag was gewoon gigantisch druk dat ik er absoluut niet aan heb gedacht :x
Ach joh kan gebeuren. Ik heb bij mijn vorige baan bij de diervoedingsgroothandel een x gehad dat ik het verkeerde foto'tje naar een klant had gemaild voor de folder. De uiteindelijk actieproducten (koekjes) waren heel andersquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dit is een taak die die collega normaal moet doen.
Maar omdat hij daarvoor weinig tijd had (zo genaamd) en ik vrijdags toch niks te doen had, heb ik die overgenomen.
Hij draagt wel hoofd verantwoording van die taak enzo.
En vandaag was gewoon gigantisch druk dat ik er absoluut niet aan heb gedacht :x
Was het anders ook bijna vergeten, moest het echt in het laatste kwartier doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
rancid?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik had ook nog zo'n fout rancid plaatje waar ik toen ik hier net kwam helemaal fan van wasje weet wel als een poster boven je bed
Is een punkband...daar luisterde ik destijds veel naarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
rancid?
* Dr.Droxz doet eens googlen...
Ik heb een keer perongeluk de fraude database verwijderdquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach joh kan gebeuren. Ik heb bij mijn vorige baan bij de diervoedingsgroothandel een x gehad dat ik het verkeerde foto'tje naar een klant had gemaild voor de folder. De uiteindelijk actieproducten (koekjes) waren heel anderstoen kregen we 4000 koekjes terug
![]()
Was mijn baas niet blij mee (nee ik ben niet ontslagen)
ok thx, duidelijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu jah, normaal wel
maar ben gewoon echt ff helemaal gaar.
Lyn weet waarom
Uhuhquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:45 schreef Moozzie het volgende:
Hey maar lieve mensjes, ik ga er eens vandoor. Het goeie uit de dag halen
Ik zal jullie allemaal heel erg missen![]()
scheelt dat jij mij ook hier anders kentquote:
Heb zo hier en daar nog steeds stickers van Osdorp Posse hangen, maar die ga ik echt niet verwijderen!!!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Is een punkband...daar luisterde ik destijds veel naar
Ik heb mijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb zo hier en daar nog steeds stickers van Osdorp Posse hangen, maar die ga ik echt niet verwijderen!!!!
Bedankt voor je inzet!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:45 schreef Moozzie het volgende:
Hey maar lieve mensjes, ik ga er eens vandoor. Het goeie uit de dag halen
Ik zal jullie allemaal heel erg missen![]()
Die is zo onder de gordelquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dankje, jij ook een fijn weekend![]()
En veel plezier op school morgen
Mijn nederhop cd's zijn me heilig, heb er een stuk op 40.... HEILIG, niet te downloaden enzoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb mijncd's nog boven op zolder liggen
van toen ik 10 was ofzo
Ja maar das niet dramatisch...ik heb het overquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn nederhop cd's zijn me heilig, heb er een stuk op 40.... HEILIG, niet te downloaden enzo
Vertel, vertel!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar das niet dramatisch...ik heb het over![]()
das echt dramatisch ... krijg het niet eens uit me strot (vingers)
fijn weekendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:52 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga ook maar eens afsluiten
Fijn weekend Droxz, Lynda en Crazy-M
Tot laters!
Kon het niet laten mop -> * I can resist everything except temptation.quote:
Jij ook bedankt voor je inzet!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:52 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga ook maar eens afsluiten
Fijn weekend Droxz, Lynda en Crazy-M
Tot laters!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Wat maakt dat uit?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Sure np mate
Ik moet zeker uit het avatar plaatje he?
HOIquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:39 schreef draculettetje het volgende:
hoi ik ben net weer thuis
eten was lekker en gezellig
gezelligquote:
rustig aan in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:52 schreef Runx het volgende:
aha ok niasga je nog wat doen ik het weekend ?
hahah cool , ik heb in en dierenasiel stage gelopen erg leuk/indrukwekkend .quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
rustig aan in ieder geval
ik wil morgen mee naar hondentraining en daarna maar eens kijken hoe het gaat
jij?
ja is leuk , toen ik stage liep daar , hadden we meer tijd kon ik die honden tenminste uitlaten elke dag , was erg leukquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:58 schreef draculettetje het volgende:
wij volgen idd de cursus bij de dierenbescherming
klopt dat doen ze zeker . veel mensen denken niet na voor dat ze een huisdier nemen , en sommige mensen verdienen geen huisdierenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:00 schreef draculettetje het volgende:
ach ja ik heb op zich niet echt wat te maken nu met het asiel natuurlijk
maar vind dat ze goed werk doen dat zeker
slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:04 schreef draculettetje het volgende:
maar goed ik ga slapen
weltrusten!
quote:
hai sgelequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:12 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
lang geleden dat ik zo'n kater had![]()
[..]omg 7 uur gewoon
Hoi Draakjequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hai sgele
soms heb je dat gewoon even nodig na zulk vervelend nieuws
zo naar de honden training en dan even kijken wat mn pootje zegtquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoi Draakje![]()
Ja ik geloof het ook
Plannen voor het weekend?
Hopen dat je pootje je een goed weekend gunt!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zo naar de honden training en dan even kijken wat mn pootje zegt
jij? nog voetballen?
bij jou ook al zo druk met verjaardagen!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hopen dat je pootje je een goed weekend gunt!
Jep, ik ga zo weer tegen een balletje aan trappenEn daarna even de stad en dan weer een verjaardag (afgelopen 2 weekenden al verjaardagen, dit weekend en de komende 2 weekenden ook
)
Verder heb ik nog geen idee wat ik ga doen iig
Mijn verjaardag zit er ook nog ergens tussenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
bij jou ook al zo druk met verjaardagen!
hier ook vorig weekend, dit weekend, volgend weekend, en volgens mij bijna tot half nov door elk weekend
pas je op je knieen en zo?
ha ha ja barra en crazy en moozzie en leanne en weet ik wie allemaal nog meer posten daar ookquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:26 schreef Sgele het volgende:
Hahaha ja ik zit er net aan te denkenToch wel geinig in 2 topics tegelijk posten met dezelfde mensen
Mja ik kijk daar meestal op zaterdag....doordeweeks meerdere topics tegelijk open is niet echt een succes op het werkquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja barra en crazy en moozzie en leanne en weet ik wie allemaal nog meer posten daar ook
op het werk niet nee maar thuis welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik kijk daar meestal op zaterdag....doordeweeks meerdere topics tegelijk open is niet echt een succes op het werk
met de nieuwe revalidatie verwachten ze nu een half jaar behandeling in radboud en daarna eventueel onderhouden met gewone fysioquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:30 schreef Sgele het volgende:
Zit er eigenlijk verbetering in je pootje? Hoelang kan zoiets duren?
Laten we hopen op een positieve afloop!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
met de nieuwe revalidatie verwachten ze nu een half jaar behandeling in radboud en daarna eventueel onderhouden met gewone fysio
maar ja je weet het nooit, ben nu 3 jaar bezig
de 1 heeft het maar 3 maanden, de ander 5 jaar en weer een ander komt er nooit weer vanaf
en nu ben ik er vandoor anders kom ik nog te laat ook!
ik ook , HOIquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:01 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
Succesquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:15 schreef Logician het volgende:
Ik heb hier het hele weekend 6 kids, beestenboel dus...
LOL de groothandel verkopenquote:Geachte heer / mevrouw:
We zijn een grote onderneming die de groothandel verkopen voornamelijk elektrische producten, zoals digitale camera's, mobiele telefoons, LCD TV, Laptop, Motorfietsen, digitale video, MP4, GPS, PS3 en ga zo maar door. Wij leveren de beste service en redelijke prijs met hoge kwaliteit.
Als u geïnteresseerd bent in onze producten. Ga naar onze web site, en neem contact met ons op via MSN of e-mail.
website: www.jyry6688.com
Msn: jyry6688@hotmail.com
E-mail: jyry6688@jyry6688.com
ik kan goed met gokkasten omgaanquote:
Achter het behang plakken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:30 schreef draculettetje het volgende:
neuj moet ik daar nou weer mee
Dat is weinigquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:36 schreef Logician het volgende:ze hebben met zijn zessen 12 verpakkingen van euroshopper a 6 pistolletjes opgegeten
jahquote:
Zo kun je het zien (maal3)quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw je hebt er 1 en die geeft een kinder feestje
Ja alleen dan zijn ze hier dus al met zijn allen v.a vrijdagquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw je hebt er 1 en die geeft een kinder feestje
Jij hebt echt een kut weekendquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:17 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja alleen dan zijn ze hier dus al met zijn allen v.a vrijdagIk lig straks als ze om 17u weg zijn helemaal kapot op de bank denk ik
Ik? op zondag werken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:36 schreef draculettetje het volgende:
mogguh lyn
wat was je er weer achtelijk vroeg bij! maar aan het werk dus?
hier nog lekker warm binnen op de bank!
Ben blij als het maandag isquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:19 schreef Crazy-p het volgende:
die 6 kinderen mag je toch echt wel zelf houden
ik zit hier een poging doen tot van mn rust te genieten.. wat ook best lastig is in dit huis
quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:25 schreef Logician het volgende:
whehehe ben blij dat je de weg gevonden hebt
ik ga maar weer eens naar beneden " de wondere wereld der chaos" aanschouwen
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:25 schreef tripack het volgende:
[..]hou je het nog een beetje uit met die extra kinders erbij ?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:25 schreef Runx het volgende:
hoiiedereen beetje leuk weekend gehad ? zo te zien heeft Logician het heel erg druk gehad , volgens mij wil ze ook meer kinderen na dit weekend
wat voor iets lekkers ga je maken ?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:24 schreef Logician het volgende:
Zo en nu gewoon ff een uurtje niets doen en daarna koken en de rest van de avond lekker muziek luisteren en niets doen
Pasta met tonijn, fijn gesneden gedroogde tomaten uit olie, en dit dan door elkaar gemengd met kaas en creme fraichequote:
ja idd lekker ,creme fraiche is lekker door de pasta idd , doe ik ook meestal , ik ga vandaag kip en aardapelen in de oven met groentes lekkuhquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:38 schreef Logician het volgende:
[..]
Pasta met tonijn, fijn gesneden gedroogde tomaten uit olie, en dit dan door elkaar gemengd met kaas en creme fraicheSimpel maar o zo lekker
Klinkt ook erg goedquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:43 schreef Runx het volgende:
[..]
ja idd lekker ,creme fraiche is lekker door de pasta idd , doe ik ook meestal , ik ga vandaag kip en aardapelen in de oven met groentes lekkuh
Ik was al bang dat je dat bedoelde, kweet niet of dat nu meer over jou of mij zegtquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja de first post op pagina 5 (50 posts per pagina)
wat dacht je van "over ons"quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:48 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je dat bedoelde, kweet niet of dat nu meer over jou of mij zegt
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
wat dacht je van "over ons"
moet jij niet kapot op de bank liggen?
*luisterd*quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:54 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
Ja maar moet ook nog koken zo![]()
Ik ben 100x hetzelfde nummer aan het luisteren momenteel, nieuwe ontdekking en zooooo mooi
![]()
![]()
![]()
*spammerdespam*
Ik word er lekker rustig vanquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
*luisterd*
Edit:
Mmm niet echt mijn muziek.
Trouwens: Dat is een nummer van 4 minuten en 40 seconden, dat is 280 seconden. Als je dat 100x luisterd is dat 28000 seconden is bijna 8 uur
Het is maar waar je tijd voor hebt he
Oke crazy-pquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:59 schreef Crazy-p het volgende:
lol... geen idee of alle Crazy-(a-z) Al bezet zijn.. ik was al lang blij dat ik eindelijk eens ergens deze log in naam kon gebruiken
en nee.. ik ben iig geen kloon van iemand
ik ben gewoon mezelf... wie dat dan ook is
Hoi Patriciaquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:59 schreef Crazy-p het volgende:
lol... geen idee of alle Crazy-(a-z) Al bezet zijn.. ik was al lang blij dat ik eindelijk eens ergens deze log in naam kon gebruiken
ik ben ook gewoon mezelfquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:59 schreef Crazy-p het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:40 schreef Logician het volgende:
whehehehe
O men, is het alweer bijna weekend?!
Ja wrijf het er even inquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:02 schreef crazy987 het volgende:
het is bijna maandag mensen
haha neequote:Op zondag 5 oktober 2008 21:57 schreef Moozzie het volgende:
@crazy987
Aan je naam te zien waren alle crazy-[a-z] 's op dus dan maar een getal
987 van 1987 van geboorte jaar? of 987 van 09876blabla?
quote:
Tell me why I don't like mondays..quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
geen zin in maandag
maar m`n brommer doet het weer
Ik heb ook zin in morgenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Tell me why I don't like mondays..![]()
Maar om eerlijk te zijn heb ik best zin in morgen
op het opstaan gedeelte na dan
nee dan gaan wij jou lekker wakker makenquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:36 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Goed, Sm0keZ is weer terug van een (zaterdag)avondje lol maken
Gelukkig ben ik morgen vrij, ik heb een hoop slaap in te halen
Als je dat voor elkaar krijgt haal ik de hele week koffie voor jequote:Op zondag 5 oktober 2008 23:38 schreef Runx het volgende:
[..]
nee dan gaan wij jou lekker wakker maken
wel in zo'n traditionele werkster pakje ok ?quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je dat voor elkaar krijgt haal ik de hele week koffie voor je
Dude...zit jij naakt achter je pc dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 06:57 schreef Runx het volgende:
goedemorgen allemaal,kom straks weer ,even aankleden ,ontbijten , naar stage gaan .
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:12 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
Jezus ik heb nou al geen zin meer
Mogguh Lyn!quote:Op maandag 6 oktober 2008 05:20 schreef lynda het volgende:
Speciaal voor Sgele:
Jou trein heeft nu al een vertraging
Iewwwwquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dude...zit jij naakt achter je pc dan?
Dan had je vriend een beetje mee moeten leven...en...eerhm je arm moeten breken ofzo...had je vandaag iig niet hoeven te werkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMG ik ook niet...ik stond op.ik zeg tegen me vriend ik wil thuis blijven, maar ja..kan niet he
![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan had je vriend een beetje mee moeten leven...en...eerhm je arm moeten breken ofzo...had je vandaag iig niet hoeven te werken![]()
O dat gebeurt ons ook weleensquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
hihi hier was het sta jij op of niet?
vervolg dat ik me toch een beetje heb verslapen
He dat hoeft nou ook weer niet he...het moet wel functioneel blijven allemaalquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik zal wel vragen of hij me vanavond ff total loss wil slaan
O ja zo zeg maar dat ik niet kan werken, maar wel kan shoppen ofzoquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
He dat hoeft nou ook weer niet he...het moet wel functioneel blijven allemaal
neuj heb besloten alles om mn gemakje te doenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O dat gebeurt ons ook weleensgeen schande
ja dat zei ik tochquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja zo zeg maar dat ik niet kan werken, maar wel kan shoppen ofzo
ZO istquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj heb besloten alles om mn gemakje te doen
dan maar wat later proberen te werken
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj heb besloten alles om mn gemakje te doen
dan maar wat later proberen te werken
Kutquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:mogge dames!
hoe was jullie weekend?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kutwas ziek en ik heb niet heel me assessment gehaald
quote:
Liefde overheerscht! in ons topic!quote:
whahahaquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
Liefde overheerscht! in ons topic!![]()
Otto? ik volg het even nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:27 schreef debbie_19 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het verhaal van Otto? Zit toevallig naar 3fm te luisteren
Grap of waar?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kutwas ziek en ik heb niet heel me assessment gehaald
Ben 'm al aan het luisterenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)_stuk___.html?p=10,1
Je kunt het ook ergens beluisteren.
quote:
quote:
Ja maar er wordt dus overal gespeculeerd, je weet hoe dat gaat...sommige denken dat het zo'n bassie stunt is, maar waarom zend je dat dan 's nachts uit vraag ik me dan weer af..dan luistert er toch niemand.quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nja t zou natuurlijk makkelijk kunnen... zo moeilijk is het niet om snachts op de radio te komen
Dat dusquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
Ik weet het niet hoor.. ik was bijna bang dat Otto een rickroll uit ging halen
En dan nog keihard zeggen "10 uur te leven? laat me raden..je wilt Metallica horen?"quote:
Goedemorgen jij alleenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:38 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Iedereen een goed weekend gehad?!!
"we kunnen em pas over 11 uur draaien"quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
En dan nog keihard zeggen "10 uur te leven? laat me raden..je wilt Metallica horen?"
hehe dat zou wel vet zijn!quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:38 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Iedereen een goed weekend gehad?!!
Tja lullig dat ie dood gaat...als ie al dood gaat...maar om daar nou de radio voor te moeten bellen vind IK zelfs te ver gaanquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe dat zou wel vet zijn!
neuh ik geloof wel dat dit echt is
may he rest in peace
(ben eigenlijk ook zon lul dat het met niet zozeer uitmaakt ofzo)
Haha vertelquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
gekke aap!!
ja ben wezen stappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |